Vai työttömiä? Työn tekeminen on elämässä tärkeintä. Mies joka ei saa töitä , ei saa naistakaan. Nainen on pari kertaa minut jättänyt koska olen joutunut työttömäksi mutta olen löytänyt aina uuden työn ja uuden naisen. Kerran huijasin naistani että sain potkut töistä ja että naisen pitää minut elättää ja nainen siitä suuttui että ei varmaan elätä joten nainen lähti. Miksi miehen pitää elättää nainen ja nainen ei elätä miestä. Olen elättänyt tyttöystävää monta kertaa koska se opiskelee ja välillä tekee töitä.
Oletteko töissä?
15
343
Vastaukset
- Palstan1Rumin1Mies
Olen ollut yhtäjaksoisesti työelämässä 17 vuotta mutta naista en saa. Kun syntyy rumaksi ei edes elätettävillä tee mieli sellaisen elätiksi.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Olen työtön tietenkin. Katselin eilen työpaikkoja mutta kaikissa paikoissa on naisia töissä joten en voi hakea minnekkään koska naiset vihaa meitä yksinäisiä ätmejä.
- EdesUnissa
Olen töissä, mutta ei se mitään auta, kun ei ole enää aikaa naisille kun pitää olla töissä.
Varmaan tähän perustuu syndrooma miksi ajaudun sänkyyn ?????? kanssa. - super-atm_
Ei tässä kerkeä töihin kun pitää nussia helgamiestä päivät ja yöt.
- viinamies
Olen ollut 6v väkitöissä, yks tyttöystävä on vaa ollut (en elättänyt sitä) enkä elätä ketään muutakaan.
- Köyhä-avomies38
Nainen elättää minut.
Työnhakija, kesken hoitovapaakauden. Eli samaan aikaa työtön työnhakija ja kotiäiti, kunnes työllistyn. Hakemuksia on vetämässä.
Kyllä työtön mies saa naisen, jos on ihmisenä muuten eteenpäin menevä. Elämänhaluinen. Kykenee elämään, lamaantuneena on hankalaa luoda ihmissuhteita minkäänlaisia.- Kokenutmies-
Ilman töitä ei voi elämässä päästä eteenpäin. Kyllä se rahan tienaaminen on tärkeintä elämässä.
Kyllä elämässä mennään eteenpäin koko ajan. Tänään ehkä 50% elämästä takana, tulevaisuudessa 75%.
- työtönmies
Olen työtön ollut kaksi vuotta
- 184
Töissä sitä käydään, nyt on vuorotyö vaihtunut päivähommiin.
En tiedä vaikuttaako työ nyt hirveästi naissuhteisiin jos ei ole joku mediaseksikäs turvallisuusala tai hoivaviettiä esiintuova hoitoalan ammatti. - ätminki
Rumat ei töihin pääse.
Olen kuntouttavassa työtoiminnassa.
- NaiseniKanssa
Mulla on paras nainen. Oon työtön ja punkkaan naiseni luona joka käy työssä.
Talon vahtina on hyvä olla jää aikaa treenailulle.- 9plus12
Komeiden jännämiesten luontaisetu. Muija tuo varmaan kopan kaljaakin päivittäin komealle miehelleen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523595Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543361- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2152266- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221476Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396