Luin kuntosalini fb-sivulta jonkun katkeran avautumisen. Veikkaan että kyseinen tyyppi tarkoitti minua ja kumppaniani.
Me siis suukotellaan joskus salilla. Siis vain muutama SUUKKO suulle. Me emme suutele tai muutenkaan käpälöi tms. Emme panttaa laitteita tai painoja toiminnallamme tai jää muiden tielle. Enintään kun mennään pukuhuoneisiimme, saatamme vaihtaa pari suukkoa. Tai kun treenaamme omillamme, saatamme käydä tsekkaamassa missä vaiheessa toinen on, niin siinä sitten ehkä muutama pusu lisää ja treenin päätteeksi.
Ihan älytöntä että moisesta joku vetää herneet nenään. Ymmärtäisin jos ihan suutelisimme, kähmisimme ja kiehnäisimme. Tai ihmiset eivät pääsisi laitteisiin tai saisi painoja tämän takia. Odotan mielenkiinnolla kuntosalini vastausta. :D
Saako salilla suukotella?
22
1002
Vastaukset
- jjvjjvjvhv
Itse en ole ikinä ymmärtänyt, miksi pitää salilla "suukotella", mutta jos joku halua niin tehdä, niin ei se minua niin paljon häiritse että siitä pitää jotain kieltoa ruveta järjestämään...
- PeiliBodariNainen
Suukottelu jees ja kielari ok.
Mulla t-paita ja nepparit törröllä.
En tykkää taitseista joissa pakarapallukat ihan framilla.
Mulla lyhyt hame eikä stringei.
En pyllistele pullistelijoille, vaan aina poispäin, eli peiliin.
Saako mua katsella peilin kautta? - Mustisko_vai
Jos se alkaa näyttämään siltä, että sun pitää käydä merkkaamassa muijaas varatuksi, niin siinä kohtaa se menee sitten naurettavuuden puolelle.
- Äklöä
Siis aloittajan kuvaamassa tilanteessahan on kyseessä kahden kundin välinen pusuttelu. Mustiksia ovat puolin ja toisin tosin.
- vasikka1
Jätetään intiimit hetket kotiin, muut treenaajat hämääntyy jos sattuu katsomaan puolisoja esim. imuttelemassa. menee heh laskut sekaisin.
- ajadsjdljldf
Kaikki superbodarit on vaan niin kateellisia kun niillä ei oo aikaa seurusteluun kun pitää koko ajan käydä salilla.
- sali.guru
hiljainen itsensä hyväily on ihan jees. samoin samaa sukupuolta olevan kaverin hyväily mutta kaikki sukupuiolirajat ylittävä toiminta on jyrkästi kiellettyä!
- MArk1234
Yksinkertaisesti ei itsekästä toimintaa.
- rkMa1234
Siis sä runkkaat salilla vai???
- MArk1234
rkMa1234 kirjoitti:
Siis sä runkkaat salilla vai???
Yksinkertaisesti joo
- Vahva-Jussi
Suukottelen aina hauiskäännön jälkeen omaa hauistani. Ei kai siinä mitään pahaa ole kun olen niin vahva?
- kaipasiellävoi
jopa rakastella. Meneehän sekin liikunnasta. Toiset voi jopa tulla mukaan leikkiin ja tulee kunnon porukkapanot ja yhteishenki salilla vahvistuu. Seksi tekee raukeaksi ja kaikilla taas hymy huulilla.
- ainaskiPorissa
Etenkin poikaporukassa tuo on tosi lystiä <3 <3 <3
- Ei_Mitään
yhteissaleja. Miehille ja naisille omat salit. Ei tule mitään seksuaalisia virityksiä ja oma kumppani ei tule mustasukkaiseksi, jos ei itse harrasta salia. Siellä tapaa kuiteski kokoajan uusia ihmisiä ja aina riski suhteen kehittymiselle.
- ainaskiPorissa
joo, ja lempikin leiskuu niin kovin paljon iloisemmin ihan vaan poikaporukassa, kun ei ole ämmiä jaloissa häiritsemässä <3 <3 <3
Suukottelu on häiritsevää salilla ja kertoo teistä reenaajina jtkn.
- minäjakaveritainaski
Peppuja saa suukotella aina.
- Iso_ja_tosi_vahva
Minä suukottelen aina salilla peilikuvaani.
- botox-pertti
Saa suukotella, jos treenaa huulien ojentajia ja koukistajia.
- herpeslerssissä
Mä vedän mavea aina huuliotteella ja suukotan samalla tankoa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768