Kokemuksia Adore Beauty ripsipidennyksistään

Inqquu

Hei
haluisin tietä onko jollain kokemusta Adore Beauty, joka on Kalevankadulla Helsingissä. Löysin mukavan tarjouksen offerilta 39€ voluumiripsiltä (norm. 100€) . En ole oikeen löytänyt kenenkään kokemuksia sieltä, nii jos joku on laittanu siellä ripsiä nii olisi kiva tietää ennen kun itse menen. :)

14

4715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noooraa

      Aivan loistavaa jälkeä! Facebookista löytyy lisätietoa.

    • Annaaaaaaaa

      Ihan mahtavat klassiset ripset! Hinnan takia pitänyt taukoa mutta offerilla lahjakortin kanssa menossa hankkimaan volyymi ripsienpidennykset =)

    • Xdy

      Ihan jees. Hoitolamaista tunnelmaa (l. yksityisyyttä) ei ollut, kuten edelläkin mainittiin, mutta minua se ei haitannut kun silmät kiinni makasin. Hoitohuone on solariumin(?) yhteydessä, ja pari kertaa joutui menemään ottamaan niitä asiakkaita vastaan, mutta pahoitteli kyllä sitä että "kaikki tulevat juuri sillä hetkellä kun jää yksin". Itse ensikertalaisena olisin ehkä kaivannut enemmän selontekoa ripsistä ja kartoitusta toiveista. Jälkikäteen huomasin, etteivät käsityksemme luonnollisesta lopputuloksesta kohtaa kovin hyvin, tuskin tulen uudestaan menemään.

    • Susselson

      Tilat jossa ripset tehtiin oli hiukan epämääräinen. Alaripseni teipattiin (!!!) ihoteipillä tms. pois tieltä, mikä tuntui todella oudolta. Tekijä ei varsinaisesti tyly tai epäystävällinen ollut, mutta enemmän kommunikointia olisin silti toivonut. Lopputulos oli toiveistani huolimatta "liikaa". Liian pitkät, liian tuuheat, liian raskaat. Mitään hoito-ohjeita ei annettu, ne jouduin googlettelemaan. Mietin luovunko ripsistä kokonaan vai etsinkö toisen paikan huoltoa varten, kesäripsiä kun olin kuitenkin suunnitellut. Onneksi etsin toisen, erittäin ammattitaitoisen tekijän. Hän sanoi heti, että ripseni on väärin tehty, omia ripsiäni liimaantunut sumppuun ja ne ovat päässeet vaurioitumaan. Normaalisti olisi suositellut tällaisessa tilanteessa taukoa ripsistä, mutta onnistui taikomaan ripseni kuosiin, eivätkä ne ole sen jälkeen joka suuntaan sojottaneet, toisin kuin Adore Beautyssa käynnin jälkeen. Eli valitettavasti en voi kyseistä paikkaa suositella, omalla kohdallani lopputulos oli ei-toivotun näköinen ja omia ripsiäni vahingoittava :(

    • HaistakaaV

      Pikkusiskoni oli ostanut lahjakortin offerin kautta kyseiseen paikkaan. Lähtiessä kotoa ripsi aikaansa hänelle ilmoitettiin tuntia ennen, että tekijä on sairastunut. No ei voi mitään sellaista sattuu.. Uusi aika ensiviikolle. Pikkusiskoni oli mennyt paikan päälle uuteen sovittuun aikaan ja vasta siellä hänelle kerrottiin, että hänen tekijänsä on nukkunut pommiin/kotona vielä nukkumassa.. Ei mitään hyvityksiä eivätkä voineet edes ilmoittaa aikaisemmin. Siskoni teki valituksen offerille ja perui kaupat. Muiden arvostelut ovat olleet hyviä joten en tiedä mikä tilanne "syrjitäänkö" asiakkaita jotka tulevat offer lahjakortin kautta.. 🤔

    • kävij

      Samanlainen kokemus kun edellämainituissa viesteissä, Huonoimmat ripset mitä ikinä saanut! Teki uudet ripset päälle tunnissa niin jäljen pysty jo siitäkin vähän arvaamaan. Vakio laittajallani menee huoltoonkin 1,5h kun tekee huolellisesti. Paikan työntekijät vähän ylimielisiä ja töykeitä eikä oo kiva kun laittaja haisee naaman edessä röökille...

    • Hyvinpettynyt

      Aivan kamala paikka ja laittaja.
      Mullakin oli siis offerilla lahjakortti. Luin Facebookista että ois ihan ok paikka, mutta todellisuudessa oli jotain aivan muuta.
      Ripset alkoi viikon jälkeen sojottamaan joka suuntaan ja omat ripset katkes ihan olemattomaksi.
      Kävin onneksi toisessa paikassa! Olivat kanssa aivan kauhuissaan jäljestä. Omat ripset lähes nolla, laitetut ripset isoina lastuina luomessa ja ties missä. Laittaja haisi myös ihan tupakalta, mikä kovin epämiellyttävää kun kädet mun kasvoissa.
      En todellakaan suosittele, laittoi kanssa tunnissa ripset. Lopputulos aivan kamala.
      Ei kiitos enää koskaa.

    • omistaja1

      Adore Beauty sijaitsee Sun Studion tiloissa. Sun Studio on rusketuksen erikoistunut studio, joka on toiminut samoissa tiloissa jo 15 vuotta.
      Sun Studio on toimiva showroom maahantuontituotteillemme; paikka toimii myös koulutuskeskuksena. Yritys myös tuo maahan spa-ratkaisuja, referenssiksi mainittakoon vaikka Långvik spa-keskus.

      Sun Studio on ollut mukana lukuisissa elokuvissa ja Tv-ohjelmissa ja toimii myös ohjelmien sponsorina kuten esim. “Tanssi tähtien kanssa”ohjelman. Toimitilamme on tyylikäs, trendikäs, urbaani ja ainoa laatuaan solariumkeskus Suomessa.
      Kuvat:
      https://www.facebook.com/sunstudiohelsinki/?ref=ts&fref=ts

      Samoissa tiloissa toimii myös kaksi yrittäjä jotka tarjoavat kauneuspalveluita, jotka tukevat toimintaamme: meikkausta, vahauksia, kestopigmentointia, ripsipidennyksiä, ja sokerointia. Studiomme on 150m2 ja jossa yrittäjät toimii yksityisissä toimihuoneissa joissa on ovet.

      Yhteisömme on monikulttuurinen ja sosiaalinen ja nauru raikuu useinkin, koska kaunistautuminen on meillä iloinen tapahtuma.

      Kuntosali palveluita yrityksemme ei tarjoa, mutta ymmärrän hyvin että tarjouksien perässä juokseva maalainen ei ehkä tunnista korkeatasoista, trendikästä solariumkeskusta. Samainen "ystävällistä palvelua" kaipaava punaniska ei myöskään itse tunne olonsa mukavaksi tällaisessa paikassa eikä halua kuunnella chill-out house musiikkia hoitonsa aikana. Toivottavasti löydät alennuskupongin juuri sellaisen paikkaan joka etsit, koska meidän paikka ei ole selvästikin sinua varten. Ole hyvä ja älä enää ikinä käy meille! Hatereita aina tulee ja menee; oman angstinsa kaataminen muiden niskaan on kai tällaiselle ihmistyypille ainoa keino kohota itsetuntoa; heille minulla on vain sanottava että: Karavaani kulkee, koirat haukkuu …

      Yrittäjä itse:
      0408232007

    • Hedu1000

      Olen käynyt volyymiripsissä Adore Beautyssä jo yli vuoden, aloitettiin klassisella ripeillä ja siirryttiin pikkuhiljaa volyymeihin. Loistavaa palvelua ja jälkeä, aina saanut juuri sellaiset ripset kuin toivonutkin , ei ole koskaan ollut moittimista ja pari frendiäkin käy nykyään laitattamassa ripset Adoressa. Mukava extra että samasta paikasta löytyy myös solarium ja suihkurusketukset ym palvelut :) muukin henkilökunta on aina ollut ystävällistä ja suosittelen lämpimästi palveluita!

    • Hyvintyytyväinen

      Itse olen ollut jo kauan vakkari asiakas ja todella tyytyväinen volyymiripsien kanssa. Suositellut lämpimästi monelle ystäville ja he ovat myös ollut hyvin tyytyväisiä lopputuloksesta. Siellä on rento ja hyvä meininki ja aina otetaan hymyllä vastaan kun sinne menee. Ja itse poistun joka kerta paikalta hymy huulessa ja ripset todella hyvännäköisenä. Eli itse voin lämpimästi suositella Adore Beauty kaikille jotka haluavat kauniit ripset.

    • Pidätunkkisi

      Yrittäjälle vaan tiedoksi, että tuollaisella kirjoituksella karkotat sellaisetkin "asiakkaat", jotka vasta harkitsevat yritykseesi tuloa. Luettuani tekstisi voin vain todeta, että jatka vain yrittämistä, yritä oikein kovasti niin ehkä alat jonain päivänä ymmärtää asiakaspalvelun tarkoituksen. Toisaalta Långvik-viittauksesi pitääkin sisällään ehkä kaiken olennaisen, samoin kuin se, että kuittaat asiallisen palautteen "vihaajat vihaavat" -tyylisenä sanahelinänä. Asiallinen yrittäjä ottaisi onkeensa, selvittäisi ongelmat ja pyrkisi jatkossa sekä parantamaan palveluaan että pitämään asiakkaansa tyytyväisenä. Olet oikeassa: sinun paikkasi ei todellakaan ole minua varten.

      • Epäammattimaista

        Kylläpä oli asiatonta kommentointia yrittäjältä.


      • Huom

        Tuo yrittäjän kommentti ja puhnro ei ole ripsienlaittaja-Tiinalta vaan sen solariumstudion omistajalta, kuten tekstistäkin käy jo ilmi.


    • Eienää

      Kävin ottamassa volyymiripset ja näytti tosi kivoilta ja pysykin pitkään, mutta huomasin että osa ripsikuiduista oli liimattu useaan omaan ripseen. Osa oli oikein laitettu, mutta joissain jopa neljä ripseä oli liimautuneena yhteen. Ripsien kasvaessa tälläiset kasaan liimatut alkoivat sattumaan. En maksaisi 100€.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe