On tunnettua, että vielä 40 ikäisenä moni nainen kelpaa hätä panoksi, mutta 50 ikäiset alkaa olemaan jo niin rumia, että parhaimmillakin panomiehillä ei enään edes viagarat riitä kiihottuneeseen tilaan sen ikäisen naisen kanssa.
Sitävastoin taas moni 50 mies vaan komistuu ja ovat todella sharmantteja jopa 70 ikäiseksi saakka. Tämä näkyy erittäin hyvin esim elokuvatähtiä seuraamalla. Moni komea 60 mies on vielä täydessä iskussa elokuva kuin naismaailmassakin, kun taas nopeasti rumenevat naiset alkavat jo 40 ikäisenä putoamaan tähtikaartista kokonaan viihdemaailman ulkopuolelle.
Miksi nainen rumenee nopeammin kuin mies?
30
810
Vastaukset 30
- Nytkerrotmulleheti
Onko äitisikin ruma?
Luonnollisesti naisen ohuempi iho, synnytykset, jännämiesten mällit vyötäröllä ja muut rasittavat elämäntavat syövät naisen aika pian kurpaksi mutta eihän niistä nuoruusvuosina pullistunut ego mihinkään häviä, ei niille silti välttämättä kelpaa edes ikäisensä mies:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005078847.html?ref=rss
" En pystyisi sellaiseen elämään, jossa elän rivitalossa Espoossa pappaantuneen insinöörin kanssa, Penttilä täräytti IS:n haastattelussa viime kesänä."
Kuten suskun lausunnosta käy ilmi tuo pappaantuminen tietysti on yhteydessä miehen koulutukseen koska taas sitten "jännittävämmän" ammattialan mies kelpaa vanhempanakin, semmoista on naisen logiikka:
http://www.iltalehti.fi/viihde/201702072200066761_vi.shtml- Nnnnainen
Ohuempi iho???
Tuon karjun katsominen viiksissä on ihana, mutta alemmassa kuvassa koskaan katsoisi samoin.
- Riiiiiiiiiiii
Miksi mälli menisi vyötärölle? Ei sitä niin paljon tule nieltyä että siitä vatsamakkaran saisi. Suskulle respektit.
On oikeastaan ihmeteltävä 4-kymppisten katoamista elokuvista. Toisaalta elokuvamaailmalla on hyvin vähän tekemistä todellisuuden kanssa. Kamera rakastaa tiettyä ihmismallia ja muut näyttävät sen rinnalla epätoivottavilta tai ainakin vähemmän toivottavilta.
Todellisuudessa kauneus on - ainakin jossain määrin - katsojan silmissä. Ihmisen ei todellisuudessa tarvitse näyttää hyvältä televisioruudussa taikka valkokankaalla ollakseen miellyttävän oloinen ja näköinen toisen henkilön mielestä.
Yleensä itsensä kunnossa pitäneet naiset ovat neljänkympin tietämillä parhaimmillaan. Nuoruuden kanamaisuus on tällöin poissa ja kokemuksen tuoma viisaus loistaa katseessa ja näkyy käytöksessä.
Neljäänkymppiin kuuluu kokemuksen näkyminen kasvoissa ja kehossa jossain määrin. Se ei kuitenkaan ole minulle koskaan ollut mikään karkotin. Itse asiassa taidan kokea kyseisen ikäiset naiset melkein viehättävimmiksi kaikista.
Itsensä voi ja pystyy tekemään luotaantyötäväksi nuorempanakin kuin nelissäkymmenissä. Iän karttuminen ei siinä tapauksessa korjaa tilannetta ainakaan haluttavammaksi tulemisen suuntaan.- Asiastapihvi
Enpä osaa sanoa, mutta varmaan se selittää jotenkin sen miksi olet itse tuollainen rumilus. Ja kyllä muuten kun tuolla liikenteessä katselee noita 50 kaljuuntuvia (ja alle, saati vielä 70!) pönäköitä pullaposkisia siansilmillä varustettuja ikänsä ihan-vaan-parit-ottaneita ja röökinkäryssä kylpeviä ihka aitoja suomalaismiehiä joiden pääasiallinen ravinnonlähde on makkara niin kyllä siitä on kauneus helvetin kaukana. Mihin vitun taikapeiliin sä itse yleensä aamulla katsot kun lähdet näitä hienoja alotuksia tänne kirjotteleen? Ja tää oli kannanotto kaikkiin vastaaviin "kurppa"-keskusteluihin mitä tänne jotku neropatit suoltaa. Eiköhän sitä löydy joka lähtöön niin naisissa kuin miehissäkin kun ulkonäköasioista puhutaan, ja se on hyvä se!
- Naisasialooser110
Äläpä kurppa raivoa siellä, pyyhi välillä tuskanhikeä kurttuisilta ohimoiltasi ja muista, että sinullakin oli ne huippuvuodet joskus muinaishistoriassa.
Niin ja kaunis mies on homo, heteromies on juurikin kuvatunlainen makkaran ja kaljan ystävä - Nallinolla
Naisasialooser110 kirjoitti:
Äläpä kurppa raivoa siellä, pyyhi välillä tuskanhikeä kurttuisilta ohimoiltasi ja muista, että sinullakin oli ne huippuvuodet joskus muinaishistoriassa.
Niin ja kaunis mies on homo, heteromies on juurikin kuvatunlainen makkaran ja kaljan ystäväSinulla raukalla niitä ei oo ollu koskaan eikä oo .Itkupotku raivari yhyy
- Teknotrollage
XDDD Tämä pitäisi lisätä nykysuomen sanakirjaan täsmennykseksi sanan "mäkätys" yhteyteen.
- Vielä-ännu
Ei se ikä,mutt se asenne :(
- EdesUnissa
Salma Hayek on 50 vuotias nainen ja Timo Soini 54 vuotias charmantti mies.
I rest my case (without further evidence).- ei-sentään
No mut hei, ei Salma Timolle pärjää :(
http://www.trendingtopmost.com/wp-content/uploads/2016/12/Salma-Hayek-most-famous-Mexican-actresses-2017-2018.jpg - Per-kel
Karjun näköinen, kyll mä pärjään ulkonäöltä vaikka olen 68 :*
- Nnnnainen
Timo Soini, vuoden seksisymboli. 😂
- Faktaaon
Ei pidä paikkaansa.Työskentelen alalla missä käsittelen henkilöpapereita päivittäin.Oikein tein testin arvioin ikää ,kun tuli tiskilleni.
Veikkasin miesten ikää useammin vanhemmaksi kuin naisten,et ihan huuhaata on.
En tiedä johtuisko kun naiset meikkaa ym.
Turha täällä jauhaa paskaa,kun ette ihmisten ikää pysty tarkistaa toisin kun minä.Fakta onfaktaa- KetjunAloittaja
Niin siinähän se syy tulikin. Naiset tarvitsee kilokaupalla pakkelia näyttääkseen edes hieman freesiltä kun taas miehille riittää kun kampaa hiukset ja laittaa jos muistaa vähän deotoranttia kainaloon. Eli jo luonnostaan mies on vetävämpi koska ei tarvitse vetovoiman lisäämiseksi sotamaalausta. Ehkä juuri se tuhansien litrojen kemikaalien käyttö naisen elämän aikana saakin sen naisen rupsahtamaan reilusti ennenaikojaan kun miehen. Yleensähän naisen markkina arvo romahtaa noin 30v aikaisemmin kun miehet vielä porskuttaa. Mummothan on järjestään rumia ja epähaluttavia kun taas papparaiset sharmantteja jotka vetoavat vielä hyvinkin nuoriin naisiin.
- Petätteitteenne
KetjunAloittaja kirjoitti:
Niin siinähän se syy tulikin. Naiset tarvitsee kilokaupalla pakkelia näyttääkseen edes hieman freesiltä kun taas miehille riittää kun kampaa hiukset ja laittaa jos muistaa vähän deotoranttia kainaloon. Eli jo luonnostaan mies on vetävämpi koska ei tarvitse vetovoiman lisäämiseksi sotamaalausta. Ehkä juuri se tuhansien litrojen kemikaalien käyttö naisen elämän aikana saakin sen naisen rupsahtamaan reilusti ennenaikojaan kun miehen. Yleensähän naisen markkina arvo romahtaa noin 30v aikaisemmin kun miehet vielä porskuttaa. Mummothan on järjestään rumia ja epähaluttavia kun taas papparaiset sharmantteja jotka vetoavat vielä hyvinkin nuoriin naisiin.
Vanhojen miesten harhoja.,ei näy katukuvassa.
- Riiiiiiiiiiiii
Missä, missä on papparaisia jotka vetoavat hyvinkin nuoriin naisiin? Nyt ei puhuta sikarikkaista rocktähdistä ja muista miljonäärijulkkiksista.
- Naisasialooser110
Totta, naiset ovat rumia ilman huijausta eli meikkejä. Miehet ovat jo lähtökohtaisesti paljon paremman näköisiä eivätkä tarvitse pakkelikerrosta.
- Ihmevalittaja
Jaahas, oisko aloittajalla ikäkriisi?
Miksi asiasta valitat? Sama kai se sulle on? Karman lakia kannattaa varoa, mitä suustaan päästää, sen edestään löytää....- Palstan1Rumin1Mies
Niin luuleehan naisetkin että kelpaavat aina miehille ja voivat näinollen myös kranttuilla. Yksi ainoa auto onnettomuus ja siinä esim palaminen tai jäsenten menettäminen pudottaa kerrasta markkina arvon ruman miehen tasolle. Joten samanlainen karma se on naisillakin. Huominen voi aina muuttaa koko elämän.
Mikä oikeus näinollen naisilla on syrjiä rumia miehiä? - Pihtarikurppa
Palstan1Rumin1Mies kirjoitti:
Niin luuleehan naisetkin että kelpaavat aina miehille ja voivat näinollen myös kranttuilla. Yksi ainoa auto onnettomuus ja siinä esim palaminen tai jäsenten menettäminen pudottaa kerrasta markkina arvon ruman miehen tasolle. Joten samanlainen karma se on naisillakin. Huominen voi aina muuttaa koko elämän.
Mikä oikeus näinollen naisilla on syrjiä rumia miehiä?Ei se olekaan oikeus, vaan etuoikeus.
- Pillujen--asiantuntija
Nainen voi rumentua koska nainen tietää että kelpaa rumanakin miehille.
- Karuafaktaa
On tunnettu tosiasia, että naiset ovat upeita, kauniita, ihania ja ihailtavia. Nämä ominaisuudet vain paranevat 40 iässä. Miehet taas... noh, heidän kehityksensä loppuu siinä 23 v. ja sen jälkeen alkaa takuuvarma alamäki. Kolmekymppisenä mies on jo auttamatta pilalla. Suomimiehet varsinkin, koska he ovat rumia jo vauvoina ja siitä vain rumenevat. Lisäksi ovat hirveän tyhmiä, heikkolahjaisia ja mielenterveysongelmaisia.
- huvittunutlukija
Viimeinen lause on ainakin tälläkin palstalla tullut todistettua moneen moneen moneen kertaan. Miehistä nimenomaan.
Lähtötaso on korkeampi.
Ukkoseni ei välitä sanomiensa mukaan mutta olen huolissani kun hokee" näytän niin nuorelta"
Olen tuumannut mitä sen jälkeen kun alan vanhentua, ei aikonut vaihtaa ja luon turvallisuutta mutta kamala epäilys kuitenkin minulla.- niksipirkk
Olen parikymppinen mies ja minulla on näitä 40v hoitoja useampi. Olen aina ollut sitä mieltä että reikä kuin reikä mutta nyt on alkanut arveluttaa kun "hommiin" pitäisi ryhtyä niin ei millään meinaa löytää sitä oikeaa reikää kurttujen seasta. Niinpä olenkin alkanut juottaa naisille olutta ,niin katson mistä kurtusta se kusi tulee.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361957Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91897Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja178893- 60830
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37818Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47752- 73701
Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat49701Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö278690Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34632