Huomaa niiden hyvän tuulisuuden ja katseet.
Oletteko tiedostaneet näitä? Vaikka vaateet ei ole erikoiset mitenkään poikkeavat edellisestä
Oletteko tiedostaneet näitä? Vaikka vaateet ei ole erikoiset mitenkään poikkeavat edellisestä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Vastaukset 89
Vanhimmat
Odotan innollani Kesää, niin pääsee katselemaan naisia vähissä vaatteissa.
Tykkään pepusta enemmän, ku tisseistä. ;)
Minulla on täyteläinen perä.
En usko jos ei ole kuvaa todisteeksi.
Ukko ei anna julkaista se on myös peppumies
Hän taitaa olla kommunisti kun ei anna lupaa?
Hän tuumaa ettei tuo liity kommunistiin millään tavalla.???
Jaa. Hän onkin sitten oikein politiikan asiantuntija vai?
Hän tuumaa " Anteeksi, että mä oon"
Teidän vuoropuhelut on aika mielenkiintoisia😂
Ettei vaan olisi ihan presidenttiainesta?
Ei se pressaksi halua, jolla ei ole valtaa miksikään nykypäivänä
Itse sanoisin että miehillä on halut päällä ihan talven läpi, ehkä et vain itse kiinnitä asiaan huomiota.
Keväisin huomaan erityisesti koska morjestetaan enemmän ja hymyillään kuin olisin välipala.
Ja Ukko puhuu vauvojen teosta
Aivan selvästi näkyy ilmiö. Kevätheräämissä juttu menee nopeasti levottomaksi, toinen ajankohta on myöhäinen syksy/alkutalvi kun maa menee jäähän niin porukka alkaa kaipailemaan fyysistä lämpöä ja talvipesän jakajaa.
Biologiselle koneelle taivaankappaleiden kiertoradat ovat yllättävän merkittävä tekijä.
Minusta ne erityisen komeat ja varmat miehet ,ovat iloisia ja rohkeita
Pilluotuksia ei kannata katsella koska ei pääse panemaankaan.
Miten voit olla pillujen asiantuntija, jos et ole pannut useita erilaisia pilluja ja vertaillut niiden toimivuutta keskenään?
Kaikilla ätmeillä luulo ja uskomus menee yli tiedon. Siksi ätmiys on uskomustiedettä ja luulosairautta.
Mitäs sitten😂
Ätmit uskovat teorian ja kokemuksen vastaavan toisiansa. Niiden pitäisi tietää, ettei sitä olla valmiita ammattilaisia vaikkapa yliopiston jälkeen vaan vuosien varrella saa sitä oikeaa kokemusta. Osa jää tietenkin työttömiksi tai tässä tapauksessa neitsytsediksi.
Helppohan se on olla nainen kun saa kesät talvet himokkaita katseita. Synnyppä rumaksi mieheksi niin lähinnä kevään tulo ahdistaa kun kaikki kävelee käsikädessä ja on onnellisia paitsi me rumat jotka ei kelvata naisille ikinä. Olisipa aina marraskuun loskakelit ja pimeä talvi.
Oot aina ihana vaikka et tunnustaisi.
Mitä se kertoo miehistä, jotka himokkailla katseilla katselee 150cm leveää, 300kg petolintua?
Ei ne kaikki naiset ole edes otettuja jokaisen miehen himokkaista katseista. On olemassa kahdenlaisia ällöttäviä. Ällöttäviä, rumia ja ällöttäviä.
Marraskuun loskakeli ja talvi on ihan yhdentekevää. Komea mies loistaa ympäri vuoden ja houkuttelee daameja hiihtämään, saunomaan ja takkatulen ääreen.
Ei kaikki naiset olekaan otettuja ruman miehen katseesta. Ei edes ne ainoatkaan. Sitävastoin jos komea mies ihailee naista ovat naiset sellaisesta kyllä ylpeitä joten ei sinun pyörää tarvi uudestaan keksiä. Se on keksitty jo.
Kulmikas pyörä ei taida pyöriä kovinkaan hyvin? Kulmia kannattaisi kyllä viilailla, jotta kyyti olisi mukavempaa. Naiset eivät ole yhtä yksinkertaisia, kuin toimittajat. Valitettavasti hei eivät toimi ja käyttäydy samalla tavalla kuin Microsoft Windows käyttöjärjestelmä.
Tuosta isosta koosta tuli mieleen näin tänään ison miehen joka käveli ilman takkia, olisi tehnyt mennä ostamaan hänelle takkia ja pipo antaa. Miksi se on lähtenyt ihan takkia.
Mutta rahat ei riitä.😱
Ei ole haluja panna jännämiestea käyttämiä naisia.
Noh sulla ei ole varaa valita nykypäivänä.
Joko valehtelet tai sitten palstatotuudet juuri haurastuivat.
En ole valehdellut nämä on näkemykset monelta kerättyä tietoa erityisesti keväällä alkaa. Ja muutamat ovat heränneet vasta.
Eilen alkoi😂
Veikkaan että pakolaiset panee naisia jossain pusikoissa keväällä.
Niin varmasti mutta en ota pakolaisia tähtäimeen😂
Kyllä tässä on hirveät halut ollu jo muutenki. :D
Se on mukava luulin jo että olit jo tosi toimissa jossain😂
Tuota tuota eikös se valtakuntakaan osaa yhdyssanoja?
Luulisi että näkyisi enemmän kuin yhdyssana virheet minulla on kielellinen erityishäiriö.
Aivoissasikin on erityishäiriö.
Pilkuntarkasti vittuilu ei ole sunkaan erityisalaa. Sen osaa vain kurpat.
Kurpat ei osaa muuta kuin olla päivä päivältä lähempänä hautaa ja sitä ennen mätänevät ja huononevat entisestään.
olen liian hyvätahtoinen, en usko ilkeilyy.
Olet liian tyhmä ymmärtääksesi yhtään mitään.
Ikävä kyllä en ole, vaan äly on normaalia korkeampi.
Testit osoittaa sen.
Vitut olet käynyt missään älykkyysteisteissä. Se, että kirjoitat sinkkupalstalle seurustelevana naisena, osoittaa jo sen että olet tyhmä.
Noniin eipäs pureta sitä pahaa oloa toisiin..
Hyvä että tulit sankarina ja valkoritarina pelastamaan neidon hädästä. Olisihan se nyt inhottavaa ja väärin jos mieskin saisi ilmaista mielipiteensä ihan vapaasti.
Höpöhöpö katso kun älykkyys aina selvitetään että voidaan diagnosoida oikein. Mutta mitä ihmettä kuvittelet, olen siellä missä on ihmisiä.
minulla on sosiaalisia tarpeita ja minkä voin että sinullakin on aikaa kiusata vaikka hyvin voisit olla ystävä. Vai tarkoitatko, ettet voi olla ystäväni koska olet sinkku.
Komenttisi osoittaa yksinkertaisuutesi. Tämä on sinkkujen keskustelupalsta. Oletko sinä sinkku? Et ole. Joten mene pois. Ketään ei kiinnosta autistiset yksinpuhelusi.
Joo mutta sie et ilmaise mielipiteistäs.. Sie kiusaat ihmisiä.
Sano sama naisille, jotka täällä kiusaavat rumia ja lyhyitä miehiä, jotka he ovat pinnallisin perustein jättäneet yksin. Sitten voidaan puhua tasapuolisuudesta. Mutta ruskeakielenä yrität vaan saada irtopisteet naisilta mielistelemällä.
Eivät näytä kiusaavan..
Ei tule hirveästi mielisteltyä ketään.. Tulee möläyteltyä naisille, työnantajille jne. :D
En ole autisti poikkean siitä.
Silläkö olet niin kireä, että tarvitsisit ihan kunnon rentoutuksen. Elä kuuntele muita väärissä asioissa.
Minut on "jättänyt" vain panopupuksi, epävarma minua alle 170cm pienimunainen mies. Vaikka voisin olla tänäkin päivänä hänen eukkonsa.
Joten sen sit tiedät. Kohdistat vihasi väärään naiseen.
Panopupu ei varmaan sietänyt kun minulla ei ollut hiuksia koska olin leikannut kaljun.😂
Olit leikannu ittes kaljuksi? :o
Kauhean näkönen kun nainen on kalju.
Noh se johtui siitä edellisestä suhteesta kun sanoi-"meillä menee lian hyvin, että tässä on mätää"
Siskoni leikkasi kaljun kun pyysin.
ajattelin ryhtyä lesboksi tuhmien miesten takia ja yritin mennä armeijaa, ukkosellani oli etu se on nähnyt minut hiusten kanssa.ukkoseni oli tuumannut mielessään, että kyllä ne kasvaa. Nehän on jo nyt puolessa välissä reisiä.
Noh sellaista se on kun on nuori sitä tekee radikaali päätöksiä ja sydän surut tulee siitäkin ettei kelpaa ja kaikki täydellistä. Sit se panokaveri.
olin naisen kanssa suihkussa ja päädyin ekaa kertaa ukkoseni kanssa sänkyyn pitämään ääntä.
siskoni ei ollut saanut unta ja se oli punaviinin vika että olin päätynyt estottomaksi
Herää halu
nousee kalu.
Oon kohta rusina, käytän suihkussapainetta toista tuntia
Olet tosi rohkea naiseksi. Oletko?
Mihin rinnastat kysymyksen rusikoitumiseenko?. Inhoan vain kuivaa ihoa johon ei löydy oikeaa rasvaa.
Eiköhän se tietty paikka vähemmälläkin jynssäämisellä tule puhtaaksi?
Puhtaus ja tyydytys on kaksi eri asiaa, mitkä pitää olla tehtynä joten on kaksi asiaa tehtynä tulee tehtyä. Ukko kulta teki tyydytystä mutta ei riittänyt.
Joo mutta en minä nyt mistään tyydytyksestä puhunutkaan vaan siitä suihkussa lutraamisesta.
Noin yleensäkin naiset viettävät turhan paljon aikaa suihkussa ja sitten ihmetellään kun vesimaksut nousee valtavan kulutuksen seurauksena.
Suihkussa teen muuta kuin pesen, niin kuin tyydytän ja eilen keskityin vain tyydytykseen koska kävimme aiemmin saunassa.
Jaaha. Sinulla itselläsi taitaa olla kovastikin jo kevättä rinnoissa?
Eipä se sitä ole jatkuvaa mutta miehissä näen selkeän notkahduksen käytöksessä, odotan ukon halujen notkahdusta minua kohtaan lisääntyvän.en halu kuluttaa vettä.
Notkahtaminen meinaa että ne laskee. :D
Luulin tarkoittavan"nohkahtamista" muutoksena.
Jos lisää sanan "ylöspäin notkahdus "
Vähän kuin käyrä menee jyrkkänä ylös
Eikö se voi käyrä notkahtaa ylös ja alas.
Täytyy luovuttaa kaikista tehty niin negatiivistä. Noh Käyrä väpättää ylöspäin piikkinä.
Notkahtaminen meinaa alaspäin menoa. :D
No tuo nyt on osuvampi ilmaus miehen keväästä. :D
Ainakin oot samaa mieltä nyt.
Enpä tiiä kasvaako nuo halut kevättä kohden..
Muuttusin varmaan ihan elukaksi. :D
Naisilla on vähempi vaatteita kesällä ja se saa kiiman aikaseksi. :D
Noh vaatteet ei ole vähäset ollut. 😂
Liikkuessa ainakin halut kasva, sen olen huomannut.
Joo itelläki tekee enemmän mieli saaha naista kun oon käyny vaikka salilla.. :D
Verenkierto vilkastuu liikkuessa. Oon yrittänyt tuota ukkoa laittaan liikkumaan. Se kuvittelee että se olisi ulkonäkö kysymys mutta sen on ihan terveydellinen syy patistaa.
Odotan kevättä sen takia että saan veneen vesille että pääseen kalaan. Isoja haukia lyhyää pusikoissa ja matalissa kutemassa. Haluan napata sellaisen 10 kiloisen kalan. viime vuonna sain 9,2 kiloisen.
Tuollainen kalareissu on ihan mahtava.
Tahtoisilla olla näkemässä
Kyllähän valon lisääntyminen vaikuttaa eläimiinkin. Ihmisten hormonitoiminta vilkastuu myös.
Niin minuakin aina. Olemme kuin kukkasia jota poimitaan
Sepäs oli nätisti sanottu.
Huomasin, Nalli-Nallukkakin on alkanut puhua lakastuneesta kukasta biojätteen sijasta.
Minusta on mukava että muutoksia ihmisissä parempaan suuntaan, ei ole muuta reittiä edetä terveellisesti kuin "kohti korkeuksiin"
Ehkä sielunhoito pelastaisi hänet.
Runkkarit pusikoissa lisääntyy keväällä.