Mihin katosivat

sivustaseuraava

N34 ja N38, ovatko tauolla täältä vai lähtivätkö lopullisesti?

21

434

Äänestä

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UnohdaHeidät

Lähtivät toivottavasti lopullisesti !!.

• N38 söpöstelee uuden miehensä kanssa, onnea vaan hänelle, todistipahan palstatotuuden että naiselle miehen löytäminen on helpompaa kuin heinänteko ja N34 taas oli erään palstalaisen nerokas trolli jota ei kuitenkaan sitten jaksanut hyvää alkua pidemmälle vetää.

• eptiet

Monet muutkin naiset olleet viimeaikoina aika hiljakseen, onkohan ne panemassa?

• saissee

Ne täältä katoa joiden ei toivoisi, ja ne joiden toivoisi lähtevän, eivät lähde kulumallakaan.

• Pertsa_on_Pertsa

Pertsa tajusi, että ei onnistu huijaamaan ketään homoseksiin esiintymällä naisena.

• Pertsa sitä pertsa tätä.

• ainamuistellaan
        Alfabertti kirjoitti:

Pertsa sitä pertsa tätä.

Pertsa on niin rakas.

• Se.pertsa.älähtää
        Alfabertti kirjoitti:

Pertsa sitä pertsa tätä.

johon N34v ym. multinikkinsä kolahtaa :DDD

• ExN38

Mä oon.lukemassa kullä välillä täällä :)

• AjatustenRein

Mitä kuuluu mies- ja työrintamille?

• ExN38

Mies on ihana ja joka päivä vain ihanampi :). Työrintamalla ei niinkään ihanaa, mutta menettelee xD. Kiitos kysymästä :)

• IsoTerska71

N34 yritti saada yhteystietoja miehiltä! Jännä miten naisena esiintyvän miehen tunnistaa "tyhjästä" ilmaisutavasta! Kyllä mun transututka toimii vaan NIIN hyvin! Tässä tapauksessa kyse oli miehen trollaus mutta hyvin sama asia eli naisena esiintyvä mies!

• 7658768567

Samaa mieltä. Sen kommenteista löytyi kaikki kliseet, miten noin niinku LUULISI naisen ajattelelevan.. Keskitietä kuljettiin vähän liikaa.

• Cklfpken

Kaikki naisetha täältä vähä-älyisten yhdistyksestä lähtee...

• Icovovovpv

Aika jännästi samaan aikaan tulivat ja samaan aikaan katosivat.

• huijarimies

Sama mieskirjoittaja joka esiintyi naisena ja yritti saada palstalaisten yhteystietoja sekä valokuvia. Voi sitten kiristää niitä miehiä myöhemmin tai huijata muuten.

• samaaainavain

No ei kai täällä ikuisesti jaksa olla, kun jutut toistavat itseään päivästä toiseen.

• Tunnustapa_Darkkis_se

Nainen_28v katosi myöskin. Olisiko DarkFear toteuttanut uhkauksensa ja lähetti hänelle kuvansa, missä sasikalju loistaa tuhannen watin voimalla. N28 ei siitä sitten ole vieläkään toipunut.

• Huhu.kertoo

Sitä minäkin pelkään. Darkkiksen kaljuhan on siitä erikoinen että se pystyy tuottamaan omaa valoa.

• Eimitääniietojakelleen

Pertti-setä kerännyt tietoja heidän nikkiensä avulla. Mahtaa sillä olla arkistot..ja jännä palstaelämä.

• tahtootietää

Onko Pertti-sedällä joku tietoarkisto palstalaisista?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      136
      1947
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      178
      893
    3. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      887
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      820
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      818
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      742
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      701
    8. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      47
      697
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      278
      690
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      632
    Aihe