Kolleega sanoi

nuorinainen88-

että vaikutan ikäistäni nuoremmalta tai nuorekkaalta. Kyseessä noin 20-vuotias hyvännäköinen tyttö, joten ei ollut hänen puoleltaan mitään "kurppa tsemppaa kurppaa" -juttua. Ja koska ei ollut mies kyseessä, niin ei sanonut tuota myöskään hyötymielessä. Aikanaan kuulin tuota useita vuosia nuoremmaksi veikkausta etupäässä miehiltä (mm. ollessani 19 veikkasi eräs mies 16-vuotiaaksi ja ollessani jotain 24-25 sanoi eräs mies kuultuaan että olin jo ylioppilas että sitten mun täytyi olla vastikään ylioppilaaksi päässyt), ja kerran yhdeltä tytöltä (kuvassa jossa olin 17 näytin kuulemma 13-vuotiaalta). Kerran olen kuullut päinvastaistakin, nimittäin noin 40-vuotiaan ulkomaalaisen naisen suusta, että näytin 36-vuotiaalta (olin tuolloin 24-25), mutta se on jäänyt tuohon yhteen kertaan (olin mahdollisesti tuona syksynä hieman normaalia paksummassa kunnossa, mikä tietysti vaikutti kasvojenikin pyöreyteen).

Olen kuitenkin teininä tullut kiusatuksi juuri ulkonäköni puolesta (en koskaan painoni koska en ollut ylipainoinen, vaan ainoastaan pärstäkertoimeni takia). Olen siis oiva esimerkki siitä, ettei se nuoren näköisyys tai hyvinsäilyneisyys ole hyvännäköisyyden synonyymi.

7

206

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hän_tuli_Mieleen

Oletko se Rumamaija?

• Miehethän aina automaattisesti "arvaa" vähintään 5v. alaspäin naisen iän ihan vain kohteliaisuuttaan. Ehkä jotkut naisetkin tekee niin vaikkakin ehkä tuo jos kollegasi sanoi nuorekkaaksi olikin nerokas kuitti naiselta naiselle. Jos ulkomaalaisnainen oli aasiasta väärinarvaus ymmärrettävää kun ne itse monesti vaikuttaa ikäänsä nuoremmilta.

• nuorinainen88-

Se oli Italiasta. Pukeutumiseni ei ainakaan kovin nuorekasta ole (paidatkin saattaa olla kirppareilta yms. kun en niin muodin perään ole) enkä ainakaan tarkoituksella yritä puvustuksellani näyttää nuorelta (tosin sitä Naisasialuuserin jollekin toiselle "vanhalle" naiselle ehdottamaa tätitukkaa en suostu leikkamaan vaan pidän vielä itsepäisesti pitkiä hiuksia, ehkä se lasketaan sitten jo tarkoituksella nuoren lookin hakemiseksi...) joten ulkonäköä kai lähinnä tarkoitti.

• Pihtarikurppa

Nyt kyllä Nalli napsahtaa. :-D

• Ap:lle vinkki; jos olet nuorekkaan näköinen ja suht hyvä vartinen, niin pukeudu kuin katuhuorat.

Ei miehet katso kasvoja jos naisen minihameen helman alta pilkottaa pikkarit.

• nuorinainen88-

En ole kertaakaan eläissäni käyttänyt minihametta. Tuntisin oloni vaivautuneeksi siinä. Joskus 16-vuotiaana kielikurssilla yksi ruotsalainen tyttö yritti stailata mut diskoa varten ja ehdotti minihametta, niin kieltäydyin silloinkin eli sellainen pukeutuminen ei kiinnostanut mua edes nuorena. Sääreni pääseekin näkemään vasta kun päästään riisuutumisasteelle, joten mitään julkista katseltavaa esim. yökerhoissa ne eivät ole.

• nuorinainen88- kirjoitti:

En ole kertaakaan eläissäni käyttänyt minihametta. Tuntisin oloni vaivautuneeksi siinä. Joskus 16-vuotiaana kielikurssilla yksi ruotsalainen tyttö yritti stailata mut diskoa varten ja ehdotti minihametta, niin kieltäydyin silloinkin eli sellainen pukeutuminen ei kiinnostanut mua edes nuorena. Sääreni pääseekin näkemään vasta kun päästään riisuutumisasteelle, joten mitään julkista katseltavaa esim. yökerhoissa ne eivät ole.

Ilmeisesti sulla riittää kysyntää kun ei tarvi käyttää paljastavaa strategiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      136
      1947
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      178
      893
    3. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      887
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      820
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      818
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      742
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      701
    8. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      47
      697
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      278
      690
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      632
    Aihe