Mitähän kautta pääsisi tutustumaan Thai-naisiin parhaimmin,vaikka pitkäaikaikaisenkin suhteeseen.
Suhde Thai-naiseen
13
352
Vastaukset
- taavetti_
https://www.thaicupid.com/en/auth/login?timeout&page=/en/home/showMenu/005BDCB19D9750
Rekisteröidy tuonne, niin siitä se alkaa. Sieltä löytyy Suomessakin asuvia taikkuja.- VarsinaisSuomi
Kiitoksia.Täytyy käydä tsekkaamassa.
- sielläniitäon
Thai-hieronta-liikkeet, kai niitä teilläkinpäin on.
- VarsinaisSuomi
On tietenkin ja melkein naapurissa, mutta haen vähän muuta tällä kertaa kuin Happy End.
- happystart
Sad End? Miksi, eikö suhteessa ole happy end kivempaa?
- silmätaukimaailmalle
thaifriendly.com sivustolla paljon seuraa kaipaavia, toki sielläkin on näitä jotka tarjoavat vain maksullisia palveluita mutta löytyy myös paljon ihan oikeaa suhdetta etsivää naista.
Kannattaa varautua hieman huonompaan englannin kielen taitoon kun keskustelette - Omansajolöytänyt
Itse löysin naiseni Thaicubidista. Myös Thaifriedlystä löytyy paljon naisia, mutta myös huijareita melkoinen määrä, joten järki mukaan.
Kuten tuossa jo todettiinkin, englannin kieli ei tosiaan kaikilla ole parasta A-ryhmää ja sitten kun pääset puhumaan ihan livenä, tulee helposti ymmärtäneeksi väärin tai ei ollenkaan, he kun lausuvat englantia omalla aksentillaan, missä R-kirjain vaihtuu usein L-kirjaimeksi tai sitä ei lausuta ollenkaan.
Tuohonkin asiaan kannattaa suhtautua huumorilla, meilläkin on monet naurut saatu juuri noista väärinymmärrryksistä.- VarsinaisSuomi
Ok,kiitoksia vinkeistä.
- Raaka-_-Watson
R muuttuu l:läksi. Ei ole lahaa eikä huoliakaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271924
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001670Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561276Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?631192Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31998Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44862Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798