Mitähän kautta pääsisi tutustumaan Thai-naisiin parhaimmin,vaikka pitkäaikaikaisenkin suhteeseen.
Suhde Thai-naiseen
13
342
Vastaukset
- taavetti_
https://www.thaicupid.com/en/auth/login?timeout&page=/en/home/showMenu/005BDCB19D9750
Rekisteröidy tuonne, niin siitä se alkaa. Sieltä löytyy Suomessakin asuvia taikkuja.- VarsinaisSuomi
Kiitoksia.Täytyy käydä tsekkaamassa.
- sielläniitäon
Thai-hieronta-liikkeet, kai niitä teilläkinpäin on.
- VarsinaisSuomi
On tietenkin ja melkein naapurissa, mutta haen vähän muuta tällä kertaa kuin Happy End.
- happystart
Sad End? Miksi, eikö suhteessa ole happy end kivempaa?
- silmätaukimaailmalle
thaifriendly.com sivustolla paljon seuraa kaipaavia, toki sielläkin on näitä jotka tarjoavat vain maksullisia palveluita mutta löytyy myös paljon ihan oikeaa suhdetta etsivää naista.
Kannattaa varautua hieman huonompaan englannin kielen taitoon kun keskustelette - Omansajolöytänyt
Itse löysin naiseni Thaicubidista. Myös Thaifriedlystä löytyy paljon naisia, mutta myös huijareita melkoinen määrä, joten järki mukaan.
Kuten tuossa jo todettiinkin, englannin kieli ei tosiaan kaikilla ole parasta A-ryhmää ja sitten kun pääset puhumaan ihan livenä, tulee helposti ymmärtäneeksi väärin tai ei ollenkaan, he kun lausuvat englantia omalla aksentillaan, missä R-kirjain vaihtuu usein L-kirjaimeksi tai sitä ei lausuta ollenkaan.
Tuohonkin asiaan kannattaa suhtautua huumorilla, meilläkin on monet naurut saatu juuri noista väärinymmärrryksistä.- VarsinaisSuomi
Ok,kiitoksia vinkeistä.
- Raaka-_-Watson
R muuttuu l:läksi. Ei ole lahaa eikä huoliakaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308378Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4358224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1561091Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17746Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?58633En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36607Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579