Kysymys palstan neropateille

Asuntoa_etsivä

Kun 50-60-vuotias suomalainen nainen vuokraa kaksion toisen huoneen tuntemattomalle 30-40-vuotiaalle afrikkalaiselle miehelle, 250/kk hintaan Helsingistä olettaisitteko kysymyksessä olevan vilpittömän ja pyyteettömän auttamisenhalun vai hyväksikäytön?

11

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jorezx

Niin, ja naapuri saattaa ihmetellä miksi seinän takaa, myöhemmin illalla on alkanut kuulua kummallista lätkytystä jollaista sieltä ei ennen kuulunut.

• äidinkielenlehtori

Jos noita pilkkuja ei olisi väärissä paikoissa, niin en uskoisi ollenkaan joren kirjoittamaksi. Näin se pitäisi kirjoittaa: Niin, ja naapuri saattaa ihmetellä, miksi seinän takaa myöhemmin illalla on alkanut kuulua kummallista lätkytystä, jollaista sieltä ei ole ennen kuulunut.

• sujuvampaasuomea
        äidinkielenlehtori kirjoitti:

Jos noita pilkkuja ei olisi väärissä paikoissa, niin en uskoisi ollenkaan joren kirjoittamaksi. Näin se pitäisi kirjoittaa: Niin, ja naapuri saattaa ihmetellä, miksi seinän takaa myöhemmin illalla on alkanut kuulua kummallista lätkytystä, jollaista sieltä ei ole ennen kuulunut.

Itse jättäisin pilkut pois melkein kokonaan: Niin ja naapuri saattaa ihmetellä miksi seinän takaa myöhemmin illalla on alkanut kuulua kummallista lätkytystä, jollaista sieltä ei ole ennen kuulunut.

• Selkopeli

Käännän hieman vapaammin. Naapuri voi ihmetellä syytä, myöhemmin iltaisin alkaneisiin, sieltä ennenkuulumattomiin ääniin, kuten voimakas kuorsaus tai öinen lorottelu, jotka vanhemmissa asuinrakennuksissa helposti kuuluvat seinänkin taakse.

• kertausonopintojenäiti
        Selkopeli kirjoitti:

Käännän hieman vapaammin. Naapuri voi ihmetellä syytä, myöhemmin iltaisin alkaneisiin, sieltä ennenkuulumattomiin ääniin, kuten voimakas kuorsaus tai öinen lorottelu, jotka vanhemmissa asuinrakennuksissa helposti kuuluvat seinänkin taakse.

Tässäkin kirjoituksessa liikaa pilkkuja. Ei tarvitse olla.
        Kertaa pilkkujen tarkoitus.

• Loput_luonnossa

Kelan mukaan kysymyksessä on avoliitto. On siis ihan asiallista vaatia seksiä vuokralaiselta.

• humanwithoutborders

Seksuaalista nautintoa ja rakkautta. Elämän suolaa

• Aapeeasialla

Ei tainnu kuitenkaan mennä ihan putkeen. Nainen suuttu kun miestä ei petipuuhat kiinnostaneetkaan. Huutelee vielä perättömiä perään.

• Danny-eroa50v
        Aapeeasialla kirjoitti:

Ei tainnu kuitenkaan mennä ihan putkeen. Nainen suuttu kun miestä ei petipuuhat kiinnostaneetkaan. Huutelee vielä perättömiä perään.

Kela ei kai katso avoliitoksi, jos henkilöillä on paljon ikäeroa, esim. yli 30 vuotta.

• käytä_kyllikkiäsi

voi voi ja taasko sulta on viety yks p**lu? hahahahahahaaa

• maksaamitämaksaa

Kaksion toisen huoneen? Kaksiossa on vain yksi makuuhuone.

paljonko itse maksaisit toisen olohuoneessa nukkumisesta? Kun suomalainen nainen aamulla klo 6:30 herää ja alkaa keittiössä piereskeleen, niin 250 € alkaa hyvin nopeasti kuullostamaan liian suurelta summalta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe