Näin viimeyönä unta että olin pari vuotta minua nuoremman lapsuudenystäväni luona (en ole tosielämässä ollut hänen kanssaan tekemisissä vuosikausiin eikä hän ole asunut sitten vuodesta 2005 enää siinä talossa joka unessa esiintyi). Meille tuli riitaa jostain ja hänen äitinsä rupesi siitä minulle tiukkaamaan. Sain sovittelevasti sanottua että "Vikaa oli kyllä molemmissa" ja hänen äitinsä tuntui sitten jotenkin ymmärtävän mua. Samalla kävi ilmi että tämän lapsuudenkaverini isoveli (joka on kanssani samanikäinen ja kävi aikanaan koulua samalla luokalla kanssani) oli yöllä pannut minua kun olin jostain syystä kävellyt alasti niiden olohuoneen/keittiön poikki jossa ko. jätkä oli ollut hyvän kaverinsa kanssa (joka sattui myös olemaan entiseltä luokaltani). Ei ollut edes kysynyt minulta mitään ensin vaan siis käynyt siitä vaan toimiin ja pannut vaan melkein "puolihuomaamatta", oli tosin ollut nauttinut vissiin jonkin verran alkoholia. Kävi myös ilmi että olin tullut tapahtuneesta raskaaksi (mutta toisin kuin tosielämässä, unessa raskaus ei kestänyt 9 kk vaan vauva syntyi heti seuraavana päivänä). Kun vauva sitten päivällä syntyi kaverini äiti lupasi että heidän perheensä voi adoptoida sen ja pitää siitä huolta. Pyysin kaverini äidiltä ettei tämä kertoisi asiasta kellekään, ainakaan isälleni ja tädilleni. Sitten kaverini äiti kysyi että pitäisiköhän mun sen ruljanssin jälkeen vaihtaa hetkeksi maisemaa jonnekin ulkomaille. Ehdotin jotain lähikohdetta, muistaakseni Saksaa, mutta se sanoi että jonnekin vähän kauemmas. Keksittiin että lähtisin Andorraan, kun mulla oli sopivasti hiihtolomakin juuri tuloillaan (kuten on myös tosielämässä kohta tulossa). Etsin netistä lentoja Andorraan mutta kaikki olivat luokkaa 300 jollain ihme yhtiöllä ja mielestäni liian kalliita. Aloin sitten miettiä vaihtoehtoa että matkustaisin ensin Espanjaan ja sieltä junalla tai bussilla loppumatkan Andorraan.
Skene vaihtui sitten kouluun, jossa mua ensin törkeästi etuilivat ruokajonossa muut oppilaat. Kun sitten menin etuilleen joukon edelle ensimmäiseksi, keittäjä käskytti mut jonon hännille kun luuli mun etuilleen koko lössiä. Sitten yhtäkkiä päädyin ko. koulun kuvaamataidon opettajaksi, ja sain ryhtiä oppilaisiin huomauttamalla niiden etuiluista. Kiertelin sitten luokkaa ja kävin katsomassa oppilaiden piirtämiä/maalaamia yms. töitä. Eräs oppilas tarkastellessani hänen sarjakuvaansa totesi että eiköhän mun pitäisi keskittyä jo opettamaan. Sitten kävikin ilmi että kyseinen koulu olikin ulkomainen ja oppilaat ulkomaalaistaustaisia, mm. kreikkalaisia. Sitten joku ihmetteli miten olin päätynyt raskaaksi sille entiselle luokkalaiselleni, kun "olet kuitenkin koulussa jossa on ulkomaalaisia poikia" ja "olisit voinut olla jonkun niistä kanssa".
Ironista on, että tosielämässä tuskin olisin koskaan päätynyt seksiin kyseisen entisen luokkalaiseni kanssa koska se yläasteella mm. hoki että kukaan ei voisi panna mua tai saada edes seisokkia kanssani, mikä vaikutti pahasti seksuaaliseen arvostukseeni/itsetuntooni (tavalla että yhdessä vaiheessa olin jo pisteessä että luulin että jo se että ihan "kuka tahansa" haluaisi panna mua olisi jo suuri yllätys ja saavutus). Toisaalta, tuskin haluaisin itsekään seksiä ihmisen kanssa jonka tiedän sanoneen musta sellaisia asioita, varsinkaan kun oli muutenkin yksi pahimpia entisiä kiusaajiani.
Unien kertomaa
10
226
Vastaukset 10
juuri tuollaisia jännämieskiusaajia ja ulkomaalaismiehiä viliseviä seksiunia naiset aina näkevät.
- eijakoonei
Ei kukaan voi muistaa unta noin hyvin, ei jakoon.
- nuorinainen88-
Minä muistan useinkin uneni aika tarkkaan, mm. tuota edeltäneenkin yön unen (jossa meteoriitti tippui Argentiinaan ja tuhosi ainakin 1/3 maapallon väestöstä, samaan aikaan myös keskityin samaisessa unessa uuteen koiraani) ja tämänöisen unen (jossa taasen vaihteeksi harrastin seksiä entisen rakastajani kanssa, mutta tapahtui siinä paljon muutakin eli mm. jotkin rikolliset jahtasivat jossain Pariisin liepeillä ja niitä paettiin pilvien päälle). Aika harvoin tulee sellaisiakaan öitä jolloin en yhtään muistaisi mitä unta näin. Ei kaikki ole samanlaisia tässäkään asiassa.
- 3232123213
Silleen hauska tarina kun kaikki tietää että et jaa tavaraasi kuin ulkomaalaisille gigoloille
- Kiltti-ja-kunnollinen
Jännämiehet panee naisia unessakin ja naiset nauttii kun jännämies ottaa naisen väkisin.
- EdesUnissa
Jos menet psykiatrille ja kerrot tämän unesi ja kysyt että mitä tämä uni tarkoittaa ?
Niin mitä todennäköisimmin psykiatri vastaa sinulle rauhallisella äänellä;
"Mitä SINÄ luulet tämän unen tarkoittavan ?" - nuorinainen88-
Olisi kiva kuulla millaisia unia muut ovat nähneet viimeaikoina?
- EdesUnissa
Olisi kiva nähdä unia. Viimeisten 20 vuoden aikana en muista että olisin juurikaan nähnyt unia, vaikka kuulemma joka yö aivot niitä asioita tällätavalla järjestelee.
Tuo unikin 20 vuotta sitten oli sinisestä linnusta jonka suljin häkkiin ja luolaan. Sitten tuli paikalle vielä isompi sininen lintu jota jouduin pakenemaan ja se vei sen vangitun linnun. Käsittämättömän typerä ja lyhyt uni.
- 30jajotain
Luultavasti näen paljon unia mutta unohdan ne hyvin nopeasti, jotkin unet kyllä muistan jotenkin vuosien takaa. Muutama yö takaperin näin kyllä jotain unta mutten muista millaista.
Yleensä unet ovat olleet sellaisia mitkä eivät millään liity edellispäivän, viikon tai kuukauden tapahtumiin, voivat olla vuosien takaisia asioita hyvin sekavana sekamelskana jossa ei ole mitään logiikkaa. Joskus voi kyllä nähdä työhön liittyvän unen joka tosin on aika omituinen.
Yksi asia unissa kyllä toistui muutaman vuoden ajan tietyin väliajoin. Olin ylä-asteaikana ihastunut yhteen tyttöön ja tietysti en tätä tälle uskaltanut kertoa. No muutama vuosi ylä-asteen jälkeen tämä tyttö ilmestyi unissa ehkä noin parin kuukauden välein muutaman vuoden ajan kunnes sitten jäi pois, hyvin harvoin saattaa kyllä vieläkin näkyä unissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1361947Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja178893Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91887- 60820
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37818Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47742- 73701
Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat47697Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö278690Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34632