Lukekaapa miesten kommentteja Kirsi Salosta

Naisasialooser110

http://www.iltalehti.fi/viihde/201702092200067996_vi.shtml?utm_source=leiki&utm_medium=ekontakti&utm_campaign=personoitu&_ga=1.247248132.1656378174.1483440378

Ei ole Kirsi päivääkään ikäistään nuoremman näköinen kenekään muunkaan miehen mielestä vaan ihan yhtä kurttuinen ja kulahtanut haaska kuin se lähibaarin kaljaa kittaava pubiruusukin. Joku katkera vanha haaskakin tuolla yrittää änkyttää jotain miehille kun nämä luonnollisesti ihailevat parhaassa lisääntymisiässä olevia nuoria naisia.

56

1165

Vastaukset 56

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooser110
      • en--ole--boti

Jopa Naisasialooserilta löytyy huumoria. Super-atm sensijaan on ikuinen tosikko.

• Kirsi39

Kirsi on oikeassa. Kaljamahaiset miehet näyttävät juuri niin rumilta kun ovatkin. Baareissakin just ne kaljaa kittaavat miehet yrittää tulle iskemään kuolla valuen mutta niiden puhetta ei ymmärrä yhtään koska ovat niin kännissä ja haisevat myös todella pahalta koska ovat juoneet viikkokausia.

• helgamies_

Hienoa että saat tasoistasi seuraa.

• Naisasialooser110

Totta, ne miehet näkevät hänessä vain itsensä.

• ennenneeee

Kertoo paljon siitä millaisissa paikoissa käyt ja sosiaalisesta statuksestasi. Taitaisit sinä olla se ruma ja kulahtanut siellä siistimpien ja fiksumpien ihmisten paikoissa.

• helgamies_

Kiimavittunsa viemä henkisen yhteyden puihin löytänyt tantraämmä voi kuitenkin olla kova pakkaus.

• ei.puumille

En kyllä itse 30v miehenä katsoisi Kirsiä hetkeäkään.
      Mun mielestä näyttää itse pystyyn kuolleelta, ei kukaan pääse pakoon ikääntymistä..

• Naisasialooser110

Niin näyttää eikä kirsiä katso kyllä hetkeäkään 40 vuotiaskaan mies, vanhalla matamilla on kovat luulot itsestään ja on myös elävä todiste siitä mitä olen monesti sanonutkin,että mitä kauniimpi nainen on huippuvuosinaan sitä kovempi pala rusinoituminen on ja kirsihän teki parikymppisenä mallin hommiakin eli oli nuorena kaunis.

• rumavässykkä

No ei sun tarviikaan katsoa 50v naista! Saatko sulle kelpaavan 25-30v naisen yli yhdeksi yöksi???

• 720

Eikös se nyt olisikin vähän perverssiä äitinsä ikäisistä kiinnostua?
        Minua ainakin ällöttäisi, jos poikani ikäiset yrittäisivät iskeä.

• m-i-e-z

Ei ollut kovin kiehtovia kommentteja, kuten ei tuo nainenkaan ollut kovin kiehtova.

Kuka kehtaa häpäistä edesmennyttä keittiömestari Kolmosta? Kumminkin ohjelma patakakkonen on näkynyt sinusta katsottuna, itä-, etelä- ja länsinaapurissa. Tuo teidän formaattinne heikosta lenkistä on näkynyt vain teillä. =P

• 654654654

Hah hah! RUMAT vanhat äijät närkästyi Kirsin puheista.. :D

"Sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta... "

• Naisasialooser110

Kirsi on itse vanha ruma haaska ja varmasti lakannut saamasta jo vuosia sitten

• siinäsulle
        Naisasialooser110 kirjoitti:

Kirsi on itse vanha ruma haaska ja varmasti lakannut saamasta jo vuosia sitten

On 15 vuotta nuorempi mies, niin varmasti häneltä saa verrattuna jos olisi ikäisensä/vanhemman miehen kanssa.
        Ex-mies, lasten isä oli 10 v nuorempi.

• Naisasialooser110

Se mies todennäköisesti eleli kirsin rahoilla ja pani parikymppisiä naisia.

• Ätmi-sinkku

Hitto mikä kurppa. Tässähän on takana se että kirsi ei saa enää niitä komeita miehiä vaan joutuu tyytymään rumiin miehiin.

• Naisasialooser110

Totta, Kirsi oli huippuvuosiaan kaunis pitkäsäärinen malli, jolloin hänellä oli varaa syrjiä ja halveksua rumia miehiä eikä pikku typerys tajunnut olevansa näiden miesten kanssa samassa veneessä vaan luuli olevansa ikuisesti 20v mallinainen, jolle komeita miehiä tulee ovista ja ikkunoista.

Krisi nyt katkerana rutisee tasoisistaan rumista miehistä kun komeat miehet eivät enää sylkäisekkään hänen suuntaansa.

• VittuuriaDeSika

Haittaako se jos ei ole päivääkään ikäistään nuoremman näköinen? Minusta suurempi paha on, että hyvin iso osa ihmisistä on aika monta päivää ikäistään vanhemman näköisiä.

Miksi sua näiden kurppien lässytykset vituttaa niin paljon? Jos kyseinen akka on tuota mieltä, niin mitä se on sinulta pois? Sille ehkä löytyy nuorempaa seuraa, ehkä ei löydy. Omapa on asiansa siinäkin tapauksessa.

• suuretonluulot

Moni muukin Kirsin ikäkuokkaa edustava nainen ajattelee samalla tavalla, omantasoisia miehiä katsotaan kuin halpaa makkaraa vaikka ei naiset ole itsekään hääppöisiä noin keskimäärin.

• 8117
        suuretonluulot kirjoitti:

Moni muukin Kirsin ikäkuokkaa edustava nainen ajattelee samalla tavalla, omantasoisia miehiä katsotaan kuin halpaa makkaraa vaikka ei naiset ole itsekään hääppöisiä noin keskimäärin.

Ja miesten keskuudessa nuo suuret luulot vasta kukoistavatkin! Nallimme on siitä paras esimerkki.

• Naisasialooser110

Paitsi, että eivät ole luuloja, toisin kuin naisilla. 50v kaverinikin pani 22v naista ja valitteli kun aina baarissa puumanaiset hyökkäävät kimppuun vaikka hän on kiinnostunut huomattavasti nuoremmista. Joksus säälistä antaa seksiä myös ikäisilleen, hänellä on suuri sydän.

• VittuuriaDeSika
        suuretonluulot kirjoitti:

Yleensä naiset pitävät suunnilleen itsensä ikäisistä miehistä, että eiköhän vanhat ja rupsahtaneet akat katsele lähinnä vanhoja ja rupsahtaneita miehiä...

Tämä Kirsikin on niitä POIKKEUKSIA, jotka vahvistaa säännön... Asia josta teille palstaätmeille eräässä isoihin ikäeroihin liittyvässä ketjussa kommentoin. Siksihän pariskunnista, joilla on iso ikäero ja naisista jotka pitävät itseään reilusti nuoremmista miehistä uutisoidaan, koska se on epätavallista. Ei tavallisista asioista uutisoida, eli viisikymppisestä Raijasta joka tykkää viisikymppisistä miehistä, tai parikymppisestä Teemusta joka seurustelee parikymppisen Jennan kanssa, tai kolmikymppisistä Lassista ja Maijasta, jotka saivat juuri lapsen.

Miten se on ätmeiltä mitenkään pois, jos Kirsi ja kaltaisensa harvalukuinen naisjoukko tykkää itseään nuoremmista miehistä? Tai miksi ätmeille aiheuttaa niin suurta voitonriemua, jos Danny deittailee nuorta Erikaa, joka myös on poikkeustapaus naisten joukossa, mutta toisella tavalla kuin Kirsi? Ei se Kirsi todennäköisesti olisi teistä kenestäkään kiinnostunut joka tapauksessakaan, ettekä te tule Dannyn ikäisinä saamaan nuorta naista - joten mitä väliä mitä Kirsi, Erika ja Danny sanoo ja tekee?

Tänään uutisoitiin, että Tom Jones ja Priscilla Presley ovat alkaneet parisuhteeseen. Pitäisikö nyt kaikkien seitsemänkymppisten mummojen riemuita, kun Tom Jones se vasta kurppien kurpan kelpuuttikin? Teidän ätmi -logiikkanne perusteella pitäisi.

• VittuuriaDeSika

Paitsi, että eivät ole luuloja, toisin kuin naisilla. 50v kaverinikin pani 22v naista ja valitteli kun aina baarissa puumanaiset hyökkäävät kimppuun vaikka hän on kiinnostunut huomattavasti nuoremmista. Joksus säälistä antaa seksiä myös ikäisilleen, hänellä on suuri sydän.

Ei ne silloin ole puumanaisia, jos ovat ikäisestään kiinnostuneita.

• Kukaaneiuskosua

Sun mielikuvituskavereilla se on sitten villiä elämää.

• Naisasialooser110

Ei ole mitään mielikuvituskavereita ja minä tiedän, että sinä tiedät sen.

• Kukaaneiuskosua

Ei ole mitään mielikuvituskavereita ja minä tiedän, että sinä tiedät sen.

Sulla on vain mielikuvituskavereita, ja minä ja kaikki muut tietää sen.

• Naisasialooser110

Ei ole ja sekös sinua vituttaa kun siellä naama punaisena vastaan änkytät

• bitchpleaze
        VittuuriaDeSika kirjoitti:

Yleensä naiset pitävät suunnilleen itsensä ikäisistä miehistä, että eiköhän vanhat ja rupsahtaneet akat katsele lähinnä vanhoja ja rupsahtaneita miehiä...

Tämä Kirsikin on niitä POIKKEUKSIA, jotka vahvistaa säännön... Asia josta teille palstaätmeille eräässä isoihin ikäeroihin liittyvässä ketjussa kommentoin. Siksihän pariskunnista, joilla on iso ikäero ja naisista jotka pitävät itseään reilusti nuoremmista miehistä uutisoidaan, koska se on epätavallista. Ei tavallisista asioista uutisoida, eli viisikymppisestä Raijasta joka tykkää viisikymppisistä miehistä, tai parikymppisestä Teemusta joka seurustelee parikymppisen Jennan kanssa, tai kolmikymppisistä Lassista ja Maijasta, jotka saivat juuri lapsen.

Miten se on ätmeiltä mitenkään pois, jos Kirsi ja kaltaisensa harvalukuinen naisjoukko tykkää itseään nuoremmista miehistä? Tai miksi ätmeille aiheuttaa niin suurta voitonriemua, jos Danny deittailee nuorta Erikaa, joka myös on poikkeustapaus naisten joukossa, mutta toisella tavalla kuin Kirsi? Ei se Kirsi todennäköisesti olisi teistä kenestäkään kiinnostunut joka tapauksessakaan, ettekä te tule Dannyn ikäisinä saamaan nuorta naista - joten mitä väliä mitä Kirsi, Erika ja Danny sanoo ja tekee?

Tänään uutisoitiin, että Tom Jones ja Priscilla Presley ovat alkaneet parisuhteeseen. Pitäisikö nyt kaikkien seitsemänkymppisten mummojen riemuita, kun Tom Jones se vasta kurppien kurpan kelpuuttikin? Teidän ätmi -logiikkanne perusteella pitäisi.

Todella kaksinaismoralistista, te naiset alatte valittamaan heti, jos mies ilmoittaa pitävänsä itseään nuoremmista naisista, mutta kun kurppa seurustelee nuoren kollin kanssa, on se yhtäkkiä täysin hyväksyttyä.

• hoh.hoh.hoijaa
        bitchpleaze kirjoitti:

Todella kaksinaismoralistista, te naiset alatte valittamaan heti, jos mies ilmoittaa pitävänsä itseään nuoremmista naisista, mutta kun kurppa seurustelee nuoren kollin kanssa, on se yhtäkkiä täysin hyväksyttyä.

Ei sitä täällä kukaan kurppa sellaisella innolla hehkuta, mitä setämiehet hehkuttavat aina, jos sattuvat netistä jonkun päinvastaisen tapauksen löytämään.

• Kukaaneiuskosua

Ei ole ja sekös sinua vituttaa kun siellä naama punaisena vastaan änkytät

En änkytä, eikä naamani ole punainen. Kaikki tietää ettei sulla ole mitään muita, kuin mielikuvitusystäviä.

• VittuuriaDeSika
        bitchpleaze kirjoitti:

Missä kohti olen valittanut siitä, että vanha ukko seurustelee nuoren naisen kanssa, tai sanonut että se on jotenkin hyväksyttävämpää, kun vanha akka seurustelee nuoren miehen kanssa? Mulle aivan sama kuka kenenkin kanssa seurustelee, jos osapuolet on täysi-ikäisiä. Olkoot ikäeroa vaikka 100 -vuotta ei se minun persettäni kutita... Sitä vain ihmettelen, miksi se teidän ätmien perseitä niin paljon kutittaa, jos joku kurppa lässyttää ikäisistään miehistä ja niiden rupsahtaneisuudesta. Väliäkö sillä on teidän kannalta?

Edelleen - Kirsi on poikkeustapaus naisten joukossa. Siksi siitä uutisoidaan. Dannyn kanssa seurusteleva Erika on poikkeustapaus myös naisten joukossa. Siksi siitä uutisoidaan.

Ja Kirsi ei varmastikaan himoitse teidän kikkeleitänne - olkaa siis ihan rauhassa. Ja kaikki maailman Erikat eivät myöskään tule himoitsemaan teidän eltaantuneita kikkeleitänne, sitten kun alatte käydä samoilla kymmenillä kuin Danny - joten se että Danny saa nuorta pillua, ei ole teidän voittonne. Te ette saa, ettekä tule saamaan. Koskaan... Joko nyt ymmärsitte?

• Naisasialooser110

Katkeran kurpan rutinaa. Tottakai palstamiehet tulevat saamaan nuorta pillua.

Se, että kurpalla on nuori mies on poikkeutapaus ja sillä miehellä on ikäfetissi. Se, että vanhemmalla charmantilla herrasmiehellä on nuori nainen on täysin normaalia, yleistä ja luonnollista, se ei ole poikkeustapaus.

• VittuuriaDeSika

Katkeran kurpan rutinaa. Tottakai palstamiehet tulevat saamaan nuorta pillua.

Se, että kurpalla on nuori mies on poikkeutapaus ja sillä miehellä on ikäfetissi. Se, että vanhemmalla charmantilla herrasmiehellä on nuori nainen on täysin normaalia, yleistä ja luonnollista, se ei ole poikkeustapaus.

Vain poikkeustapauksista uutisoidaan... Mistä arvelet johtuvan, että jos vanha julkkismies seurustelee nuoren naisen kanssa, otsikkoon kirjoitetaan pariskunnan ikäero? Mistä arvelet johtuvan, että jos nuori julkkismies seurustelee nuoren ikäisensä naisen kanssa, otsikkoon ei kirjoiteta pariskunnan iästä yhtään mitään?

Ja mistähän minä olen katkera? Et vissiin ole lukenut erääseen ketjuun kirjoittamaani kommenttia, jossa mainitsin vihaavani ja halveksivani lähes kaikkia ihmisiä, ja tästä syystä minua ei ollenkaan haittaa olla yksineläjä.

Minä nyt olen jo sanonut senkin, että olen ruma. Olen aina ollut ja tulen olemaan. Olen myös sanonut, että fyysistä rumuuttakin rumempaa minussa on henkinen rumuus. Olen hyvin vittumainen ihminen. Voit siis koittaa upottaa sinne umpiluiseen kalloosi, että minuun ei tule "tehoamaan" mitkään kitinäsi, joilla yrität vaientaa minut, koska sanomani totuudet selvästi sattuvat pieneen pierua muistuttavaan sieluusi, tuhnupoika... Aivan turha kurpitella - minä olen kurppa - entä sitten? Sekin on asia, joka ei persettäni kutita. Miksi se kutittaa sinun persettäsi?

Ja sinä et tule saamaan nuorelta naiselta koskaan. Et tule saamaan edes kurppaikäiseltä naiselta. Et edes rumalta kurpalta. Koita nyt vaan elää sen kanssa.

• kaisanoasaa

Hyvin sanottu miehiltä tuossa kommenttiketjussa. Sai vanha kotka mitä kuuluu. Saatana.

• 7209

Niimpä! Vanhat rumat äijät siellä näyttivät selvästi, kuinka paljon heitä vituttaa itseensä kohdistuva rakentava kritiikki.

• oldshould

Taas yksi kilahtanut henkinen valmentaja, jolla sanat ei riitä kertomaan kokemuksista puhkikulutetuilla elämänpoluilla.

• neverrrr
      • Naisasialooser110

On kyllä ruma kotka, näyttää tosiaan kokki kolmoselta naamastaan

• Dffffg

V*ttu mitkä läskimakkarat vatsassa ja tissitkin roikkuu jo

• Naisasialooser110

Ei sillä ole mitään merkitystä, mutta hyvä että myönnät että nainen antaa ja mies saa.

• 121212121212

Kasvoiltaan nätti ikäisekseen.

Vartalo on mennyttä. Ihan samalta näyttää kuin niillä parjatuilla laihaläskeillä viisikymppisillä miehilläkin. Ei vyötäröä, ei kurveja, paikat vähän roikkuu.

• Varmaan_oikeassa

Kyllä Kirsi on varmaan oikeassa tässä asiassa paitsi että se paskanjauhaminen alkaa joillakin jo parikymmentä vuotta aikaisemmin

• arttu4

Kirsi puhui kylläkin haastattelussa ihan muista asioista, tietty jos luottaa vaan iltalehden uutisointiin ei maailma avaudu kovinkaan hyvin.

• Dzdxdxdxdxfxrx

Kirsi Salo on yksi maan lattaperseisimpiä akkoja.

• iyttgfrytfg

Voihan se olla että Kirsistä kiinnostuneet miehet ovat rumia möhömahoja tms. koska komeammat ovat kiinnostuneet nuoremmista naisista.

• Naisasialooser110

Hyvä pointti, Kirsi saa lähestymisiä tasoisiltaan miehiltä ja komeat miehet saavat nuoren naisen.

• Ruma-ätmi

Rumat naiset haukkuu aina rumia miehiä. Kirsi onm rumilus joka ei tajua että naisetkin rumentuu.

• 184

Salo nyt voi olla miehistä mitä mieltä haluaa ja varmasti hän ei ole ajatustensa kanssa kovinkaan yksin. Nykymenolla jos vielä vaatimukset kumppania kohti vaan kiristyvät niin ei siinä sitten ole kaverit kuin kaksi vaihtoehtoa. Joko mukaudutaan tai sitten kasvatetaan paksumpi nahka. Nyky-yhteiskunnassa me ollaan se heikompi lenkki.

Eniten tuossa minua jäi ihmetyttämään että henkilö joka tällä tavalla tylyttää toista sukupuolta on ammatiltaan tai ainakin saa leipänsä hyvinvointivalmentajana. Jos nyt ihan tuon perusteella pitäisi määrittää niin kurssit ovat vain naisille suunnattuja ja se hyvinvointi tulee oman ylemmyyden kohottamisesta toisten kustannuksella.

Sen verran piti asiaa tutkia että seuraavat kurssit on vapaa nainen kursseja eli lisää kyykytystä voi olla luvassa.

• Tottahan tuo puhuu. Suurin osa on pystyyn kuolleita öykkäreitä joita painaa keski-iän kriisi joitakin poikkeuksia lukuun ottamatta. Kaikkein vastenmielisintä on kun joku teinipoppari on keikalla niin siellä yleisössä nämä papat ovat tapit pystyssä jammailemassa mukana ja vittuilemassa nuoremmille miehille.

• miesmies51vx
    • luolamieskertoo

Kirsin mukaan 50v miehet puhuvat vain työstään ja saavutuksistaan. Tämä on tylsää Kirsin mielestä.

Kirsi on erehtynyt. Olen 50v mies enkä PUHU naisten kanssa vaan panen niitä. Ja naisen iän pitää olla alle 25v.

• Arvomaailmateroaa

Sama kokemus Kirsin kanssa 40-50v miesten puheenaiheista, ei vaan ole mitään muuta puhuttavaa kuin työasiat ja miesten saavutukset. Nuorempien miesten kanssa ja myös yli 60v miesten kanssa on vaan paremmat jutut. Ehkä yli 60 v tulee miehillä joku henkinen kypsyminen joka näkyy juttujen tasossa, nuoremmat taas eivät ole vielä pilalla ennen 40 v rajapyykkiä (osa kyllä on pilalla jo sitäkin ennen).

• RumaRevaLevällään

Pissis maturen aivot kun on säilötty virtsaan n. 40 v, ne alkaa tuottaa 60V tajuntaa kymmenessä vuodessa. Ongelma on se että ne tuppaavat kuivumaan vuodessa eikä liukasteet auta, se on hirveetä kun ne pölyää naiDessa ;))) Siitähän se tulee nimityskin Salo.

• Sdffmml

Kyllä sais toi Kirsi multa kyytiä, pitäis kuitenkin pistää valot pois ettei näkis sen rupsahtanutta naamaa niin vois kuvitella panevansa jotain nättiä nuorta naista tai en tiiä, ehkä sen reikäkin on jo löystynyt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      136
      1957
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      897
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      178
      893
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      830
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      818
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      752
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      701
    8. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      49
      701
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      278
      690
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      632
    Aihe