Heips!
Olen tykästänyt Dermalogica-sarjaan, jonka ainoa haittapuoli on tuotteiden älytön hinta. Huomasin, että netista tilaten taitaa saada reilusti halvemmalla kuin Suomesta.... onko kukaan teistä tilannut Dermalogicaa netistä ulkomailta? Jos, niin heittäkääpä linkkivinkkejä? Miten tilaus onnistui, menikö kaikki nappiin, tuliko tuotteet ajallaan, menikö luottokortilta oikea summa rahaa jne? Kaikki kokemukset tervetulleita!
Dermalogica tilaus ulkomailta
69
67314
Vastaukset
- Tilaaja
Ulkomailta voi tilata ja tänä päivänä luotettavastikin. Muista, että mm. jenkkilästä tilattaessa loppusumman ja postimaksujen lisäksi tulee maksettavaksi myös alvit (22%). Joten se siitä "edullisuudesta".
Itse olen tilannut Tallinnasta Dermalogican tuotteita. Käsittääkseni yrityksellä ei vielä ole webbisivuja, mutta toimittavat tuotteet postitse. Lisäksi jonkun summan ylittävä tilaus (en muista kuinka paljon) tulee ilman postikuluja. Jos kiinnostaa, tilaa hinnasto [email protected] - Omppu
Joo, itse asiaa tutkailtuani löysinkin jo verkkokaupan josta näitä halvimmalla(??) saa. Ketä aihe kiinnostaa, käykääpä tsekkaamassa Lookfantastic.com.
- notarag
Hei! Halusin kysyä sinulta joko laitoit tilauksen?
Kiinnostaisi kuulla onnistuiko ja miten nopeasti tuotteet toimitetaan.
Todella paljon edullisempia näyttävät olevan.
Esim. Dermalogican daily microfoliantin hinta on puolet siitä mitä minä maksoin kosmetologilla... - Jonna
notarag kirjoitti:
Hei! Halusin kysyä sinulta joko laitoit tilauksen?
Kiinnostaisi kuulla onnistuiko ja miten nopeasti tuotteet toimitetaan.
Todella paljon edullisempia näyttävät olevan.
Esim. Dermalogican daily microfoliantin hinta on puolet siitä mitä minä maksoin kosmetologilla...Tilasin sunnuntai-iltana Dermalogican Dermal Clay Cleanserin Lookfantasticista, ja tänään torstaina postilaatikossani odotti paketti. Nopeaa toimintaa siis.
- Babs
Mitä tuotteita pintakuivalle sekaiholle suosittelette? Aknen takia muutama antibioottikuuri syöty. Puhdistusainetta lähinnä etsin!
Kiitos!! - Pampula
Jonna kirjoitti:
Tilasin sunnuntai-iltana Dermalogican Dermal Clay Cleanserin Lookfantasticista, ja tänään torstaina postilaatikossani odotti paketti. Nopeaa toimintaa siis.
kuinka paljon lisää hintaa tulee postituksesta? yrityksestäni huolimatta en löytänyt sivustolta vastausta tähän.
- mollokka
Jonna kirjoitti:
Tilasin sunnuntai-iltana Dermalogican Dermal Clay Cleanserin Lookfantasticista, ja tänään torstaina postilaatikossani odotti paketti. Nopeaa toimintaa siis.
miten on meniköhän tilaukseni perille??? la tein mutta en saanut sähköpostiini vahvistusta.tilaushistoriassa näkyi kuitenkin tilaukseni pvmäärä aika ja summa. Sitten menin vaihtamaan salasanaani niin historiassa ei näkynytkään tilaustani.Uusiksikaan ei viitsisi jos tuplana tulevat..
- 1.krt nettiostoksil
mollokka kirjoitti:
miten on meniköhän tilaukseni perille??? la tein mutta en saanut sähköpostiini vahvistusta.tilaushistoriassa näkyi kuitenkin tilaukseni pvmäärä aika ja summa. Sitten menin vaihtamaan salasanaani niin historiassa ei näkynytkään tilaustani.Uusiksikaan ei viitsisi jos tuplana tulevat..
Miten kävi, saitko tuotteet?
Samaa mietin mä kun tilasin lookfantasticista. Mailiin tuli vahvistus ja rahat tililtä meni, mut tilaushistoriassa ei näy et oisin mitään tilannut. Kaipa ne tuotteet sieltä tulee kun kerran mailiin tuli vahivistus. - ........
1.krt nettiostoksil kirjoitti:
Miten kävi, saitko tuotteet?
Samaa mietin mä kun tilasin lookfantasticista. Mailiin tuli vahvistus ja rahat tililtä meni, mut tilaushistoriassa ei näy et oisin mitään tilannut. Kaipa ne tuotteet sieltä tulee kun kerran mailiin tuli vahivistus.Ennen joulua tekemäni tilauksen toimitus meni reilusti uuden vuoden puolelle, nyt viimeksi tilasin 13.1. ja pakettikortti tuli eilen 20.1. Olin laittanut tilauksen yhteyteen viestin, että pakkasella ei jaettaisi kotipostilaatikkoon vaan haen paketin postista lämpimästä.
Tilasin 2 kasvovoidetta ja yhden kuorintavoiteen. Olen aina saanut s-postiin sekä tilausvahvistuksen että ilmoituksen tavaroiden lähtemisestä.
- girlie30
Hei,
Mä oon kans kiinnostunu noist dermalogica tuotteist, mut niitten hinta hirvittää..Ooks tilannu netistä? Oliks kuinka edullista? Mikäs sen tallinnalaisen osoite ois... - Sonttu
Olen tilannujt Dermalogica- tuotteita www.lookfantastic.comista ja ollut tyytyväinen. Hinnat puolet edullisepia kuin kosmetologilla. Postitus alle viikossa ja luottokorttimaksut ok. Postikulut oli jotakuinkin 6 puntaa. Katson aina Forexin sivuilta hinnan euroina, ettei tule yllätyksenä :)
- Avalbane
Itse myös suosittelen Lookfantasticia, tilasin Dermalogican pesuaineen ja yleensä aina tilaan kasan hiustenhoitotuotteitakin, niihin saa vielä pienen alennukseksin kun on jäsen. Kaikki pelaa, viimeksi tilaus tuli viikossa ja kaikki ok muutoinkin.
- bintje
Avalbane kirjoitti:
Itse myös suosittelen Lookfantasticia, tilasin Dermalogican pesuaineen ja yleensä aina tilaan kasan hiustenhoitotuotteitakin, niihin saa vielä pienen alennukseksin kun on jäsen. Kaikki pelaa, viimeksi tilaus tuli viikossa ja kaikki ok muutoinkin.
Olen myös tilannut Dermalogicani Look fantastic nettisivun kautta n. reilu vuoden verran. Toimii erittäin hyvin ja posti tuodaan ovelle asti. Suosittelen!
- haluaa tietää
bintje kirjoitti:
Olen myös tilannut Dermalogicani Look fantastic nettisivun kautta n. reilu vuoden verran. Toimii erittäin hyvin ja posti tuodaan ovelle asti. Suosittelen!
hei!kun olette tilanneet lookfantastic:istä,niin miten ovat tullihommat hoituneet,jos kerta paketti on tullut kotiovelle? lisätäänkä hintaan se 22% postituskulut? mitä olette ostaneet,jotta paketti ei ole joutunut tullattavaksi?
- U-MK
haluaa tietää kirjoitti:
hei!kun olette tilanneet lookfantastic:istä,niin miten ovat tullihommat hoituneet,jos kerta paketti on tullut kotiovelle? lisätäänkä hintaan se 22% postituskulut? mitä olette ostaneet,jotta paketti ei ole joutunut tullattavaksi?
Ystävä kallis,
Englanti on Eu-maa kuten Suomikin. Tuotteiden ja palveluiden liikkuvuus on Eu-maiden välillä vapaata, eli veroja ei tarvitse enää Suomessa maksaa. Myöskään tullimaksuja ei tarvitse maksaa. Mitään 22% lisää ei siis tule.
Jos tilaat Jerseyn saarelta on tilanne eri. Itse tilaan tietyt tuotteet Jersey beauty companysta, jolloin tuotteista pitää tuo tulli maksaa. Tullia ei kuitenkaan tarvitse maksaa jos tulli jää alle 10 euron (muistaakseni). Tarkempia tietoja kuluttajaviraston tai tullin sivuilta. - vieras 001
Avalbane kirjoitti:
Tilasin lookfantasticista dermalogican aurinkosuojavoiteen ja olen erittäin tyytyväinen palveluun. Hinnat vain noin kolmannes Suomen hinnoista. Tuotteet ovat tuoreita ja aitoja (hologrammi löytyy) ja ovat hyvin pakattuja. Nopea toimitus suoraan kotiovelle :) Suosittelen!
- nätsi
Tilasin kesällä lookfantastic.com:sta Dermalogican tuotteita, ja paketti tuli viikon sisään, myös maksu ok. Euroja säästyi tuntuvasti.
- Jade76
koska sieltä voi oikeesti saada mitä vaan sh***iä. ite en oo ostanu netistä, mutta frendi oli kokeillu tilaa (en nyt muista sivuu, joku ihan yleinen kuitenkin) ja iho oli lähteny kuivuun ja punottaan, vaik oli ihan samoja tuotteita käyttäny aikaisemminki!oli aika järkyn näkönen, mutta palautu kun vaihto takas suomesta ostettuihin...
- carotar
Tilasin lookfantasticista työkamujen kanssa tuotteita yli 600€ arvosta, toimitus oli seitsemän arkipäivän kuluttua näppärästi töihin säästyäkseni postissa käynniltä. Mastercardilla maksoin, ei ongelmia. Hinnat ovat punnissa eli siinä hieman hommaa muuttaa porukan maksut euroiksi... Mutta voin suositella, esim. jenkeistä tilatessa kun saa varautua tullin karhuamiin veroihin. Tuo pulju on siis Englannissa... Laskin paljonko tuotteet maksasivat KatinKauneuskulman taksojen mukaan ja hinta oli tuplasti kalliimpi, ne kattteet :o
- haloo????
carotar kirjoitti:
Tilasin lookfantasticista työkamujen kanssa tuotteita yli 600€ arvosta, toimitus oli seitsemän arkipäivän kuluttua näppärästi töihin säästyäkseni postissa käynniltä. Mastercardilla maksoin, ei ongelmia. Hinnat ovat punnissa eli siinä hieman hommaa muuttaa porukan maksut euroiksi... Mutta voin suositella, esim. jenkeistä tilatessa kun saa varautua tullin karhuamiin veroihin. Tuo pulju on siis Englannissa... Laskin paljonko tuotteet maksasivat KatinKauneuskulman taksojen mukaan ja hinta oli tuplasti kalliimpi, ne kattteet :o
Jos tuote maksaa puolet vähemmän kuin kosmetologilla.....onko aito ????sama purkki mut mitä sisällä.Jenkeissäkään ei niin halpaa oikea tavara, vaikka se on sieltä se sarja.Dermalogican jenkki sivuilla numero johon voi laittaa kamerakännykkä kuvan sinetistä,mulle tuli sieltä tieto että tilaamani tuotteet eivät ole tehtaalta kotoisin vaan piratismia,otti päähän en enää ikinä tilaa mitään,ja selvitin tiesittekö et oikee firma on laittanut ulkomaille tilauskiellot.....kandee tutustua faktoihin ennenkuin tulee huijatuksi....
- Pitkään käyttänyt
haloo???? kirjoitti:
Jos tuote maksaa puolet vähemmän kuin kosmetologilla.....onko aito ????sama purkki mut mitä sisällä.Jenkeissäkään ei niin halpaa oikea tavara, vaikka se on sieltä se sarja.Dermalogican jenkki sivuilla numero johon voi laittaa kamerakännykkä kuvan sinetistä,mulle tuli sieltä tieto että tilaamani tuotteet eivät ole tehtaalta kotoisin vaan piratismia,otti päähän en enää ikinä tilaa mitään,ja selvitin tiesittekö et oikee firma on laittanut ulkomaille tilauskiellot.....kandee tutustua faktoihin ennenkuin tulee huijatuksi....
Valitettavasti asumme Suomessa ja Dermalociga tuotteet ovat kotoisin Jenkeistä. Elintaso ja dollarin halpa kurssin vaikuttavat tuotteiden hintoihin ja ne ovat tällä hetkellä Jenkeistä tuotuna noin reilu 1/3 Suomen hinnoista (ihan aitoja tuotteita siis). Jenkeissä olen tehnyt ostoksia NY:ssä ja LA.ssa - nimenomaan Dermalogican omissa myymälöissä. Tilattuna tuotteita netin kautta on myös kokemusta - Jersey Beauyty Company myy ainakin aitoja tuotteita. Mutta jos reissaa Jenkeistä, niin kantsii santsata!
- tutustua
haloo???? kirjoitti:
nettimyyjän taustaan, sillä myyjän vakuutus tuotteiden aitoudesta ei kyllä tee siitä totta! Ainakin strawberry myy piraatteja..
- SKY-KOSMETOLOGI
haloo???? kirjoitti:
hei!
Olen itse alan ammattilainen ja Dermalogica on ilmoittanut kaikille suomalaisille jälleenmyyjilleen ettei mikään ulkomaisista nettikaupoista myy tuotteita jotka on lähtöisin heidän tehtaaltaan. Olkaa varovaisia ostoksissanne voitte saada pelkkää vaseliinia purkissa.
- Saara
Hei! käy Åhlens- tavaratalossa Tukholmassa, älyttömän edullisesti myyvät dermalogica-tuotteita!
- Oprila
Huhtikuussa 2008 Active Moist maksoi ihan yhtä paljon kuin Suomessa.
- Ninni-76
Heips!
Olen tilannut Dermalogica tuotteita Englannista.
www.lookfantastic.com Tuotteet lähes puolta halvempia, toimitus luotettavaa ja nopeaa. Tuotteet tulevat postiin/kotiovelle noin viikossa.- kotiäiti82
noi dermalogica tuotteet sopivat minun tod allergiselle iholleni,ongelma on vaan se että tosi kalliita liikkeessä,yritin tilata netistä mutta englannin kielen taito tosi huono joten siihen jäi,saisiko mistään tilattua suomeksi tai jot?pakko olisi saada ostettua tuotteita mutta ei kosmetologiliike hinnoilla...menevätkö rahat oikeasti sinne minne pitääkin..auttakaa...
- asiasta tietävä
kotiäiti82 kirjoitti:
noi dermalogica tuotteet sopivat minun tod allergiselle iholleni,ongelma on vaan se että tosi kalliita liikkeessä,yritin tilata netistä mutta englannin kielen taito tosi huono joten siihen jäi,saisiko mistään tilattua suomeksi tai jot?pakko olisi saada ostettua tuotteita mutta ei kosmetologiliike hinnoilla...menevätkö rahat oikeasti sinne minne pitääkin..auttakaa...
On todella suuri mahdollisuus saada ulkomaisista verkkokaupoista piraatti tuotteita. Ne voivat jopa näyttää samanlaisilta, ainoastaan hopeinen tarra puuttuu... suosittelen dermalogican omaa verkkokauppaa...
- En ainakaan uskalla riskeerata
tuotteita ulkomailta internetin kautta ja tuotteet eivät olleet ollut samanlaisia kuin ne mitkä oli ensin ostanut kosmetologilta, ainakin hänellä ne oli olleet feikkituotteita.
Itse käytän kosmetologilta ostamia tuotteita, en aio sotkeutua tilaamaan ulkomailta, muuten tuotteet ovat sikäli riittoisia, että kestää kauan vaikka maksaakin ja laadusta maksan mielellään, vaikka välillä tiukkaa onkin.- marjukka
Olen tilannut useamman kerran dermalogican tuotteita look fantasticilta. homma toimii ja tuotteet ovan olleet aitoja.tilaukset ovat tulleet ajallaan viikon sisällä tilaukseta eikä maksunkaan kanssa ole ollut ongelmaa kun käytän visaa. suosittelen kaikille.
- Zzzzz1234
marjukka kirjoitti:
Olen tilannut useamman kerran dermalogican tuotteita look fantasticilta. homma toimii ja tuotteet ovan olleet aitoja.tilaukset ovat tulleet ajallaan viikon sisällä tilaukseta eikä maksunkaan kanssa ole ollut ongelmaa kun käytän visaa. suosittelen kaikille.
Tietääkö kukaan ovatko Strawberry.netistä tilatut Dermaogican tuotteet aitoja?
Onko kokemuksia? - LF:sta
marjukka kirjoitti:
ja nyt olen odottanut toimitusta KUUSI 6 viikkoa!!! Mukana oli kylläkin hiuslakka, jonka vuoksi toimitusaika pidempi. Asiakaspalvelu kyllä toimii, vastataan nopeasti. Nyt sanoivat että laittavat toimistuksen uudestaan matkaan, aiempi on kuulemma luultavasti kadonnut..
- mini
Zzzzz1234 kirjoitti:
Tietääkö kukaan ovatko Strawberry.netistä tilatut Dermaogican tuotteet aitoja?
Onko kokemuksia?Strawberryn tuotteet on kopioita. Niissä ei ole Dermalogican virallista hologrammia. En todellakaan uskaltaisi laittaa iholleni tuotetta jonka alkuperästä en ole varma. Löysin kotimaisen verkkokaupan ja verkkokosmetologipalvelun www.kauneushoitolainkeri.fi ja sieltä ainakin sain nopean palvelun, paljon näytteitä ja esitteitä ja lempituotteeni Intensive moisture balance maksoi 58€ kun Hesan kosmetologilla se maksoi yli 80€.
- touhua
mini kirjoitti:
Strawberryn tuotteet on kopioita. Niissä ei ole Dermalogican virallista hologrammia. En todellakaan uskaltaisi laittaa iholleni tuotetta jonka alkuperästä en ole varma. Löysin kotimaisen verkkokaupan ja verkkokosmetologipalvelun www.kauneushoitolainkeri.fi ja sieltä ainakin sain nopean palvelun, paljon näytteitä ja esitteitä ja lempituotteeni Intensive moisture balance maksoi 58€ kun Hesan kosmetologilla se maksoi yli 80€.
Jos tuo "inkeri" pystyy myymään noin halvalla tuotteita, mistä tiedät ettei tämä ole tilannut tuotteita piraattikaupoista ja myy feikkikamaa netissä köyhäilijöille.
- vakio asiakas
touhua kirjoitti:
Jos tuo "inkeri" pystyy myymään noin halvalla tuotteita, mistä tiedät ettei tämä ole tilannut tuotteita piraattikaupoista ja myy feikkikamaa netissä köyhäilijöille.
Tämä Hämeenlinnalainen kauneushoitola on suomen suurimpia Dermalogican jälleen myyjiä ja varmaan siksi pystyy antamaan hyviä tarjouksia. Olen ollut kyseisen kauneushoitolan asiakas yli 25v. ja pienen kaupungin arvostettuna yrittäjänä hän tuskin lähtee mainettaan mokaamaan piraattitavaroilla.
Itse luotan vain kotimaisiin kosmetiikka verkkokauppoihin. Kosmetiikka on niin suuri piraatti markkina ala ja ajatelkaa mitä vahinkoa iholle tulee kun saat vaan öljyä purkissa. Johan 70-luvulla Kanaria rannoilla kaupiteltiin Chanell 5 hajuvettä pilkkahintaan eikä kai kukaan järkevä uskonut saavansa aitoa tavaraa vaikka purkki näytti samalta?
Lääkealan ammattilaisena tiedän että, lääkkeet ja kosmetiikka on suomeen eniten tuotuja kopio tavaroita. - Luomua se olla pitää
mini kirjoitti:
Strawberryn tuotteet on kopioita. Niissä ei ole Dermalogican virallista hologrammia. En todellakaan uskaltaisi laittaa iholleni tuotetta jonka alkuperästä en ole varma. Löysin kotimaisen verkkokaupan ja verkkokosmetologipalvelun www.kauneushoitolainkeri.fi ja sieltä ainakin sain nopean palvelun, paljon näytteitä ja esitteitä ja lempituotteeni Intensive moisture balance maksoi 58€ kun Hesan kosmetologilla se maksoi yli 80€.
Minusta nuo hinnat on melko korkeita. Samanlaisia tuotteita saa paljon halvemmallaki ja PALJON edullisemmin. Eikös tuo ole luonnonkosmetiikkaa. Itse myyn luomukosmetiikkaa PUOLET halvemmalla. ja määrät on vähintään yhtä suuria ellei isompia.
- on paras
Kaikki näyttää tilaavan LookFantasticista vaikka Beauty Flash on vielä halvempi!! Tuotteet tulee myös aina viikon sisään, ei ole ollut mitään ongelmia toimituksissa tai maksuissa, olen tilannut yli kahden vuoden ajan sieltä. Tuotteet on todellakin aitoja ja samaa kamaa mitä käytin yli puolet kalliimmalla hinnalla ostettuna ihoterapeutiltani. Jokaista tilaamaasi tuotetta vastaan saat valita näytteen (tulee vielä 2pussia samaa näytettä), olen käyttänyt mm. barrier repairia pelkästään näytepusseista koko kahden vuoden ajan eli ilmaiseksi! Toimituskulutkin on vain 3,99 puntaa. SUOSITTELEN!! :) www.beautyflash.co.uk
- Tuipsu
Myös itse tilasin Beauty Flashistä tuotteita.viikossa tuli ja näytteet päälle.Kaikki toimi loistavasti.Ei jäänyt yhteen kertaan.todellakin suosittelen.
- viileä villi
Tuipsu kirjoitti:
Myös itse tilasin Beauty Flashistä tuotteita.viikossa tuli ja näytteet päälle.Kaikki toimi loistavasti.Ei jäänyt yhteen kertaan.todellakin suosittelen.
Ihmettelen hyvä uskoisuuttanne kosmetiikan suhteen. Dermalogica eniten kopioitu kosmetiikka sarja valmistajansa mukaan. Ainoastaan hologrammisinetillä sinetöidyt tuotteet ovat aitoja. Voitte saada edullisia tuotteita jotka vaikuttavat oikeilta mutta ovatkin muutaman sentin arvoisia mineraalirasvoja.
Itse olen luottanut suomalaiseen nettikauppaan www.kauneushoitolainkeri.fi. Jos jotain kysyttävää tuotteista tulee voit soittaa firmaan tai laittaa sähköpostia ja aina saat neuvoja suomenkielellä. Myös kuukausitarjoukset on n.25-30% edullisempia kuin muilla verkkokaupoilla.
Suosittelen. viileä villi kirjoitti:
Ihmettelen hyvä uskoisuuttanne kosmetiikan suhteen. Dermalogica eniten kopioitu kosmetiikka sarja valmistajansa mukaan. Ainoastaan hologrammisinetillä sinetöidyt tuotteet ovat aitoja. Voitte saada edullisia tuotteita jotka vaikuttavat oikeilta mutta ovatkin muutaman sentin arvoisia mineraalirasvoja.
Itse olen luottanut suomalaiseen nettikauppaan www.kauneushoitolainkeri.fi. Jos jotain kysyttävää tuotteista tulee voit soittaa firmaan tai laittaa sähköpostia ja aina saat neuvoja suomenkielellä. Myös kuukausitarjoukset on n.25-30% edullisempia kuin muilla verkkokaupoilla.
Suosittelen.Kalliita on Inkerin hinnat verrattuna Dermalogican omaan nettikauppaan. Puhdistusaineessa helposti kymppi lisää hintaa. En tietysti katsonut kaikkia tuotteita, mutta useamman pistokokeen tein itseäni kiinnostavista tuotteista ja Inkerillä kaikki merkittävästi kalliimpia.
- nettionjees
Minulla on myös hyviä kokemuksia ainakin Beautyflashista ja Feeluniquesta. Tilasin juuri Beautyflashista Dermalogican tuotteita: paljon halvempia, toimitus alle viikossa ja hologrammi löytyi jokaisesta paketista.
On totta, että netissä on varmasti jos jonkinmoista huijaria liikenteessä, mutta kyllähän noissa Brittiläisissä nettikaupoissa vaikuttaa hintoihin yksinkertaisesti myös punnan halpa kurssi. Veikkaanpa, että täällä on käynyt yksi ja sama tyyppi kauneushoitola Inkeristä vähän mustamaalaamassa nettikauppoja ;) - mimmi62
viileä villi kirjoitti:
Suosittelen.Beautyflash lähettää myös tuotteita jossa on hologrammisinetti. Olen käyttänyt vuosia Suomesta ostamia Dermalogian tuotteita ja nyt ostanut vallan Beautyflashilta ja sama tuote.
- Herttakulta
Hei! Olen itse todennut Dermalogica sarjan ainoaksi itselleni sopivaksi kosmetiikaksi. Nyt huomasin että, Hämeenlinnalainen kauneushoitola on perustanut verkkokaupan ja verkkokosmetologi palvelun. Heillä on hyviä tarjouksia tuotteista esim. Barrier repair geeli jota ilman ei ihoni pysyisi ehjänä siitepölyaikaan maksoi vain 42€ kun yleensä 56€. Vaikutti reilulta paikalta. Osoite oli www.kauneushoitolainkeri.fi.
- Sabsu
Dermalogican ja muiden merkkituotteiden maahantuojat puhuvat tietenkin, että ulkomailta tilatut tuotteet ovat piraatteja. Mm. suoristusrauta GHD:n maahantuoja on kertonut kampaamoyrittäjille että alle 200 € rauta on ehdottomasti väärennys. No, tilasinpa GHD:n sitten BeautyFlashista ja maksoi pikkaisen yli 100 €. Tuotteessa on hologrammit ja kävin rekisteröimässä sen GHD:n sivuilla (maakohtaiset, suomenkieliset) ja rekisterinumero oli oikea ja tuotteeni aito.
Tietenkin maahantuojat sanovat noin, sillä bisnestä hekin tekevät. Miettikää nyt itse jos ostatte tuotteen kosmetologilta Suomesta, siinä on sekä maahantuojan katteet (huikeat) ja kosmetologin huikeat katteet! Tuotteelle tulee helposti puolet enemmän hintaa näillä katteilla (kate% esim. 40)! Kun tilaa suoraan netistä, jää välistä maahantuoja ja kosmetologi/kampaaja tai muu myyjäputiikki, ja sinä säästät isosti rahaa.
Itse suosin Dermalogican ja Tigin ym. tuotteiden tilaamista UK:sta, sillä toimitus on ollut suht nopeaa, tuotteet hyviä ja hinnat erittäin kohdallaan. Varmista sivuston luotettavuus (mm. laillistetut jälleenmyyjä-listat valmistajien sivuilla) niin voit nukkua yösi rauhassa. - Yrittäjäeläkeläinen
Sabsu kirjoitti:
Dermalogican ja muiden merkkituotteiden maahantuojat puhuvat tietenkin, että ulkomailta tilatut tuotteet ovat piraatteja. Mm. suoristusrauta GHD:n maahantuoja on kertonut kampaamoyrittäjille että alle 200 € rauta on ehdottomasti väärennys. No, tilasinpa GHD:n sitten BeautyFlashista ja maksoi pikkaisen yli 100 €. Tuotteessa on hologrammit ja kävin rekisteröimässä sen GHD:n sivuilla (maakohtaiset, suomenkieliset) ja rekisterinumero oli oikea ja tuotteeni aito.
Tietenkin maahantuojat sanovat noin, sillä bisnestä hekin tekevät. Miettikää nyt itse jos ostatte tuotteen kosmetologilta Suomesta, siinä on sekä maahantuojan katteet (huikeat) ja kosmetologin huikeat katteet! Tuotteelle tulee helposti puolet enemmän hintaa näillä katteilla (kate% esim. 40)! Kun tilaa suoraan netistä, jää välistä maahantuoja ja kosmetologi/kampaaja tai muu myyjäputiikki, ja sinä säästät isosti rahaa.
Itse suosin Dermalogican ja Tigin ym. tuotteiden tilaamista UK:sta, sillä toimitus on ollut suht nopeaa, tuotteet hyviä ja hinnat erittäin kohdallaan. Varmista sivuston luotettavuus (mm. laillistetut jälleenmyyjä-listat valmistajien sivuilla) niin voit nukkua yösi rauhassa.Olen tehnyt pitkän työuran kampaamoalan yrittäjänä, parhaimmillaan työllistin 36 henkeä. Olen myös aina arvostanut palvelua ja jokaisen alan omaa ammattitaitoa. Jos kaikki kosmetiikka ja hiustenhoitotuotteet tilattaisiin netistä niin kohta olisi suomi täynnä puolikaljuja rupinaamoja. Aivan varmasti rahaa hukkuu paljon enemmän kun tilaa sattumankaupalla netistä kosmetiikkansa kun kysyisi suoraan joko kosmetologilta verkossa tai kampaajilta liikkeissä mitä juuri minun tukkaani tai ihooni laitetaan.
Suosittelisin että, kannatettaisiin kotimaista palvelua ja yrittäjyyttä ylipäänsä. Aina kun jotain ostetaan tai myydään niin aina joku saa siitä katetta ja se on kaupan käynnin tarkoitus, joskus vaan tuntuu että, suomalaiset on valmiita tekemään mitä vaan ettei ainakaan kotimainen yrittäjä sitä katetta saa.
Luin viikonlopun lehdestä että, suomen tulli takavarikoi kaikista eniten juuri piraattikopioita pienelektroniikasta, kihartimia, hiustenkuivaimia,pelikoneita,parranajokoneita yms. Samoin tämän päivän uutisissa puhuttiin luottokorttien kopioinnin lisääntyneen kun käytetään ulkomaisia nettikauppoja niin paljon.
Nämä ainakin varoittaa minua niin paljon että, pysyttelen kotimaisissa pienissä palveluyrityksissä asiakkaana. - Sabsu
Yrittäjäeläkeläinen kirjoitti:
Olen tehnyt pitkän työuran kampaamoalan yrittäjänä, parhaimmillaan työllistin 36 henkeä. Olen myös aina arvostanut palvelua ja jokaisen alan omaa ammattitaitoa. Jos kaikki kosmetiikka ja hiustenhoitotuotteet tilattaisiin netistä niin kohta olisi suomi täynnä puolikaljuja rupinaamoja. Aivan varmasti rahaa hukkuu paljon enemmän kun tilaa sattumankaupalla netistä kosmetiikkansa kun kysyisi suoraan joko kosmetologilta verkossa tai kampaajilta liikkeissä mitä juuri minun tukkaani tai ihooni laitetaan.
Suosittelisin että, kannatettaisiin kotimaista palvelua ja yrittäjyyttä ylipäänsä. Aina kun jotain ostetaan tai myydään niin aina joku saa siitä katetta ja se on kaupan käynnin tarkoitus, joskus vaan tuntuu että, suomalaiset on valmiita tekemään mitä vaan ettei ainakaan kotimainen yrittäjä sitä katetta saa.
Luin viikonlopun lehdestä että, suomen tulli takavarikoi kaikista eniten juuri piraattikopioita pienelektroniikasta, kihartimia, hiustenkuivaimia,pelikoneita,parranajokoneita yms. Samoin tämän päivän uutisissa puhuttiin luottokorttien kopioinnin lisääntyneen kun käytetään ulkomaisia nettikauppoja niin paljon.
Nämä ainakin varoittaa minua niin paljon että, pysyttelen kotimaisissa pienissä palveluyrityksissä asiakkaana.Siinä olet aivan oikeassa Yrittäjäeläkeläinen, että ne eurot on pois Suomen taloudesta ja yrittäjiltä. Olenkin käynyt sekä Dermalogican hoidoissa että kampaajalla ja ostanut myös niiltä tuotteita. Aina vain ei ole varaa niihin, joten olen joskus tarvitsemani tuotteet tilannut myös netistä. Tilaan tuotteita, jotka ammattilainen on minulle valinnut ja suositellut, ja mukana tulevien näytteiden avulla tutustun muihinkin sarjan tuotteisiin.
Muuten kannatan varmasti enemmän pienyrittäjyyttä kauneusalalla kuin keskiverto suomalainen, kun käyn pitkien hiusteni kanssa kerran kuussa kampaajalla ja ainakin yhtä usein erilaisissa kauneushoidoissa. Tuotteita saatankin sitten haluta halvemmalla. Sama korttien kopiointiriski on missä tahansa automaatilla mistä nostaa rahaa Suomessa, ja lompakko voi kadota junassakin. Että tässäkin varovaisuus on valttia, käyttää vain SecureCode-sivustoja maksamiseen netissä. Eihän sekään varmasti 100% turvallinen ole, mutta onko mikään? - Kirsikka1982
Sabsu kirjoitti:
Siinä olet aivan oikeassa Yrittäjäeläkeläinen, että ne eurot on pois Suomen taloudesta ja yrittäjiltä. Olenkin käynyt sekä Dermalogican hoidoissa että kampaajalla ja ostanut myös niiltä tuotteita. Aina vain ei ole varaa niihin, joten olen joskus tarvitsemani tuotteet tilannut myös netistä. Tilaan tuotteita, jotka ammattilainen on minulle valinnut ja suositellut, ja mukana tulevien näytteiden avulla tutustun muihinkin sarjan tuotteisiin.
Muuten kannatan varmasti enemmän pienyrittäjyyttä kauneusalalla kuin keskiverto suomalainen, kun käyn pitkien hiusteni kanssa kerran kuussa kampaajalla ja ainakin yhtä usein erilaisissa kauneushoidoissa. Tuotteita saatankin sitten haluta halvemmalla. Sama korttien kopiointiriski on missä tahansa automaatilla mistä nostaa rahaa Suomessa, ja lompakko voi kadota junassakin. Että tässäkin varovaisuus on valttia, käyttää vain SecureCode-sivustoja maksamiseen netissä. Eihän sekään varmasti 100% turvallinen ole, mutta onko mikään?Olen tilannut Derman tuotteita netistä silloin kun ei ole ollut ihan varaa hemmotella itseään hoidoissa, Ensin tutustun itse yritykseen, ennen kuin sieltä tilailen mitään, sivuilta tulee löytää luotettavat tiedot (mm yhteystiedot) yrityksestä, kaikista ei löydä.. Viimeisin yritys josta olen nyt tilannut Derman yms. tuotteita oli esitelty Cosmopolitan lehdessä (pari vuotta sitten), sitä kautta siihen tutustuinkin aluksi, tuotteet ovat olleet aina alk.per paketeissaan, sinetit ehjinä, tilaukset aina viikossa perillä ja edullista verrattaen liikkeiden hintoihin.
Suosin kotimaista yrittäjyyttä ja käytän hoitopalveluita aina kun on mahdollista, mikä sen parempaa kun rentoutua jonkun ammattitaitoisen hoidoissa :) - Minttu75
Kirsikka1982 kirjoitti:
Olen tilannut Derman tuotteita netistä silloin kun ei ole ollut ihan varaa hemmotella itseään hoidoissa, Ensin tutustun itse yritykseen, ennen kuin sieltä tilailen mitään, sivuilta tulee löytää luotettavat tiedot (mm yhteystiedot) yrityksestä, kaikista ei löydä.. Viimeisin yritys josta olen nyt tilannut Derman yms. tuotteita oli esitelty Cosmopolitan lehdessä (pari vuotta sitten), sitä kautta siihen tutustuinkin aluksi, tuotteet ovat olleet aina alk.per paketeissaan, sinetit ehjinä, tilaukset aina viikossa perillä ja edullista verrattaen liikkeiden hintoihin.
Suosin kotimaista yrittäjyyttä ja käytän hoitopalveluita aina kun on mahdollista, mikä sen parempaa kun rentoutua jonkun ammattitaitoisen hoidoissa :)Hei Kirsikka!
Mikä mahtoi olla tämä nettifirma mistä tuotteet tilasit? - miia1970
Minttu75 kirjoitti:
Hei Kirsikka!
Mikä mahtoi olla tämä nettifirma mistä tuotteet tilasit?Olen Tilannut jerseybeautycompany Englannista ja ollut tosi tyydyväinen,nopea toimitus,aina näytteitä mukaan ja edulliset hinnat.
- Minttu75
miia1970 kirjoitti:
Olen Tilannut jerseybeautycompany Englannista ja ollut tosi tyydyväinen,nopea toimitus,aina näytteitä mukaan ja edulliset hinnat.
Onko Jerseybeautycompanyn tuotteissa sinetti, eli tavarat aitoja?, Mitenkäs postimaksun laita?
- Vielä lisää
Minttu75 kirjoitti:
Onko Jerseybeautycompanyn tuotteissa sinetti, eli tavarat aitoja?, Mitenkäs postimaksun laita?
Olen ostanut loma matkoilta Bangkokista ja Saigonista Dermalogigan tuotteita halvemmalla kuin Suomessa.Aito hologrammi ja kallimmista ,laadukkaista ostoskeskuksista,Dermalogigan oma liike.
- Liisi-viis
Kirsikka1982 kirjoitti:
Olen tilannut Derman tuotteita netistä silloin kun ei ole ollut ihan varaa hemmotella itseään hoidoissa, Ensin tutustun itse yritykseen, ennen kuin sieltä tilailen mitään, sivuilta tulee löytää luotettavat tiedot (mm yhteystiedot) yrityksestä, kaikista ei löydä.. Viimeisin yritys josta olen nyt tilannut Derman yms. tuotteita oli esitelty Cosmopolitan lehdessä (pari vuotta sitten), sitä kautta siihen tutustuinkin aluksi, tuotteet ovat olleet aina alk.per paketeissaan, sinetit ehjinä, tilaukset aina viikossa perillä ja edullista verrattaen liikkeiden hintoihin.
Suosin kotimaista yrittäjyyttä ja käytän hoitopalveluita aina kun on mahdollista, mikä sen parempaa kun rentoutua jonkun ammattitaitoisen hoidoissa :)Kertoisitko meillekin, mikä on käyttämäsi nettikauppa. Tilaus lähtisi heti vetämään.
- onnistuu
Liisi-viis kirjoitti:
Kertoisitko meillekin, mikä on käyttämäsi nettikauppa. Tilaus lähtisi heti vetämään.
En siis tilannut netistä,vaan ihan paikanpääaltä ostin lomamatkalla ja aion tehdä niin jatkossakin.
- Liisi-viis
onnistuu kirjoitti:
En siis tilannut netistä,vaan ihan paikanpääaltä ostin lomamatkalla ja aion tehdä niin jatkossakin.
Laitoin kysymyksen "vastauksena" Kirsikan viestiin, jossa kertoi tilanneensa netistä, jostakin paikasta, jota oli suositeltu Cosmopotilanissa. En löytänyt Cosmon Dermalogica-keskusteluista selvää osoitetta, joten sen vuoksi kysyin asiaa Kirsikalta, asia käy ilmi myös viestini otsikosta.
- Derma
Sabsu kirjoitti:
Itse suosin Dermalogican ja Tigin ym. tuotteiden tilaamista UK:sta, sillä toimitus on ollut suht nopeaa, tuotteet hyviä ja hinnat erittäin kohdallaan. Varmista sivuston luotettavuus (mm. laillistetut jälleenmyyjä-listat valmistajien sivuilla) niin voit nukkua yösi rauhassa.USA:ssa oli ainakin listattu tuo BeautyFlashin kauppa viralliseksi jälleenmyyjäksi, joten luulisi olevan aitoja derman tuotteita.
- Verkko-ostaja
Derma kirjoitti:
USA:ssa oli ainakin listattu tuo BeautyFlashin kauppa viralliseksi jälleenmyyjäksi, joten luulisi olevan aitoja derman tuotteita.
Onhan se selvää, että jotkut suomalaismyyjät yrittävät täällä saada ihmiset uskomaan, että kaikki ulkomailta tilattu on huonoa ja piraattia. Tosiasia vain on, että Suomessa kosmetiikkakauppiaat (ja monet muut kauppiaat) ottavat järjettömät katteet. Kun kaverini työskenteli kallista laatukosmetiikkaa ja -kampaamotuotteita myyvässä virallisessa maahantuontiyrityksessä ja sai tuotteita maahantuojan sisäänostohintaan, niin siinä näki mukavasti, paljonko on katteiden ja muiden välikäsien osuus. Noin 20 euroa maksavan shampoopullon sai 4 eurolla. Luonnollisesti netissä kannattaa olla tarkkana ja hieman tarkastaa asioita (ei vain piraattituotteiden suhteen, vaan muutenkin).
- miettivänä
Verkko-ostaja kirjoitti:
Onhan se selvää, että jotkut suomalaismyyjät yrittävät täällä saada ihmiset uskomaan, että kaikki ulkomailta tilattu on huonoa ja piraattia. Tosiasia vain on, että Suomessa kosmetiikkakauppiaat (ja monet muut kauppiaat) ottavat järjettömät katteet. Kun kaverini työskenteli kallista laatukosmetiikkaa ja -kampaamotuotteita myyvässä virallisessa maahantuontiyrityksessä ja sai tuotteita maahantuojan sisäänostohintaan, niin siinä näki mukavasti, paljonko on katteiden ja muiden välikäsien osuus. Noin 20 euroa maksavan shampoopullon sai 4 eurolla. Luonnollisesti netissä kannattaa olla tarkkana ja hieman tarkastaa asioita (ei vain piraattituotteiden suhteen, vaan muutenkin).
itse olen käyttänyt kyseisiä tuotteita jo viiden vuoden ajan, ja ovat ehdottomasti parhaita tuotteita joita tiedän. aluksi ostin tuotteet kosmetologilta, sitten kokeilin myös ulkomailta tilaamista. Olisko ollu BeautyFlashin kautta. Ainakin sillon oli mielestäni hyvää tavaraa ja hologrammit paikallaan. Yksi tehotuote ei tosin saanut samaa kihelmöintiä aikaan kuin näyte jonka sain kosmetologilta. Nyt oon ollu jo jonkin aikaa ilman ja naamasta kyllä näkee, eli pitäs taas hankkia kaikki kerrallaan, auts, rahaa menee.
Arvuuttelen nyt kuitenkin tilaisko suomesta netin kautta, (jolloin oma kosmetologi saa tiedon mitä tuotteita olen ostanut ja voi suoraan pysyä ajantasalla ihoni hoidosta yms.) vai uskaltasko tilata taas ulkomailta, mieluusti suosisin kotimaista yrittäjyyttä, mutta nyt omat rahat ovat sillä mallilla että täytyy sitten varmaan jättää jotain ostamatta. Tuli vähän jaaritusta, mutta kysymykseni olisikin lähinnä, että kuinka tasalaatuisia tuotteet ovat olleet, oma kosmetologini sanoi suoraan että firma on kieltänyt ulkomaisen kaupan, mutta hyvällä tuurilla voi saada aitoakin tavaraa sillä monesti halvat erät ovat kuulemma konkurssipesien tuotteita joita ostavat halvalla. Näissä hän varoitti kuitenkin että päiväykset voivat olla vanhentuneita tai menossa vanhaksi. Eli pelkästään se että on aitoa ei tarkoita että tuote olisi saman tasoinen. Tosin siihen en sitten ota kantaa kuinka yksittäisen kosmetologit pitävät kirjaa päiväysten osalta. Ja tietysti varoitteli että pahimmassa tapauksessa purkissa voi olla vaikka pieniä kiviä. :/ - Allegikko
miettivänä kirjoitti:
itse olen käyttänyt kyseisiä tuotteita jo viiden vuoden ajan, ja ovat ehdottomasti parhaita tuotteita joita tiedän. aluksi ostin tuotteet kosmetologilta, sitten kokeilin myös ulkomailta tilaamista. Olisko ollu BeautyFlashin kautta. Ainakin sillon oli mielestäni hyvää tavaraa ja hologrammit paikallaan. Yksi tehotuote ei tosin saanut samaa kihelmöintiä aikaan kuin näyte jonka sain kosmetologilta. Nyt oon ollu jo jonkin aikaa ilman ja naamasta kyllä näkee, eli pitäs taas hankkia kaikki kerrallaan, auts, rahaa menee.
Arvuuttelen nyt kuitenkin tilaisko suomesta netin kautta, (jolloin oma kosmetologi saa tiedon mitä tuotteita olen ostanut ja voi suoraan pysyä ajantasalla ihoni hoidosta yms.) vai uskaltasko tilata taas ulkomailta, mieluusti suosisin kotimaista yrittäjyyttä, mutta nyt omat rahat ovat sillä mallilla että täytyy sitten varmaan jättää jotain ostamatta. Tuli vähän jaaritusta, mutta kysymykseni olisikin lähinnä, että kuinka tasalaatuisia tuotteet ovat olleet, oma kosmetologini sanoi suoraan että firma on kieltänyt ulkomaisen kaupan, mutta hyvällä tuurilla voi saada aitoakin tavaraa sillä monesti halvat erät ovat kuulemma konkurssipesien tuotteita joita ostavat halvalla. Näissä hän varoitti kuitenkin että päiväykset voivat olla vanhentuneita tai menossa vanhaksi. Eli pelkästään se että on aitoa ei tarkoita että tuote olisi saman tasoinen. Tosin siihen en sitten ota kantaa kuinka yksittäisen kosmetologit pitävät kirjaa päiväysten osalta. Ja tietysti varoitteli että pahimmassa tapauksessa purkissa voi olla vaikka pieniä kiviä. :/Osaisiko kukaan kertoa, missä kannattaisi myydä käyttämättömiä Dermalogica-tuotteita? Kävin kasvohoidossa ja ostin kosmetologin suosituksesta 500 ml:n pullon puhdistusainetta. Kotona parin päivän päästä luin tuoteselostetta tarkemmin ja huomasin sen sisältävän mm. sitruunaa, jolle olen erittäin allerginen. Jää siis tuote käyttämättä. Ehdin siinä välissä siivota lompakon ja nakata kuitin roskiin, joten en viitsi mennä kosmetologiltakaan kyselemään, voisinko palauttaa tuotteen.
- rasitus
Allegikko kirjoitti:
Osaisiko kukaan kertoa, missä kannattaisi myydä käyttämättömiä Dermalogica-tuotteita? Kävin kasvohoidossa ja ostin kosmetologin suosituksesta 500 ml:n pullon puhdistusainetta. Kotona parin päivän päästä luin tuoteselostetta tarkemmin ja huomasin sen sisältävän mm. sitruunaa, jolle olen erittäin allerginen. Jää siis tuote käyttämättä. Ehdin siinä välissä siivota lompakon ja nakata kuitin roskiin, joten en viitsi mennä kosmetologiltakaan kyselemään, voisinko palauttaa tuotteen.
Huuto.netissä
- Palauta vaan
Allegikko kirjoitti:
Osaisiko kukaan kertoa, missä kannattaisi myydä käyttämättömiä Dermalogica-tuotteita? Kävin kasvohoidossa ja ostin kosmetologin suosituksesta 500 ml:n pullon puhdistusainetta. Kotona parin päivän päästä luin tuoteselostetta tarkemmin ja huomasin sen sisältävän mm. sitruunaa, jolle olen erittäin allerginen. Jää siis tuote käyttämättä. Ehdin siinä välissä siivota lompakon ja nakata kuitin roskiin, joten en viitsi mennä kosmetologiltakaan kyselemään, voisinko palauttaa tuotteen.
Dermalogican tuotteissa kyllä lukee, että tuotteilla on takuu, mikäli ammattilaisen suosittelema. Tästä uskoisin, että voi myös palauttaa liikkeeseen.
- ......
miettivänä kirjoitti:
Arvuuttelen nyt kuitenkin tilaisko suomesta netin kautta, (jolloin oma kosmetologi saa tiedon mitä tuotteita olen ostanut ja voi suoraan pysyä ajantasalla ihoni hoidosta yms.) vai uskaltasko tilata taas ulkomailta, mieluusti suosisin kotimaista yrittäjyyttä, mutta nyt omat rahat ovat sillä mallilla että täytyy sitten varmaan jättää jotain ostamatta. Tuli vähän jaaritusta, mutta kysymykseni olisikin lähinnä, että kuinka tasalaatuisia tuotteet ovat olleet, oma kosmetologini sanoi suoraan että firma on kieltänyt ulkomaisen kaupan, mutta hyvällä tuurilla voi saada aitoakin tavaraa sillä monesti halvat erät ovat kuulemma konkurssipesien tuotteita joita ostavat halvalla. Näissä hän varoitti kuitenkin että päiväykset voivat olla vanhentuneita tai menossa vanhaksi. Eli pelkästään se että on aitoa ei tarkoita että tuote olisi saman tasoinen. Tosin siihen en sitten ota kantaa kuinka yksittäisen kosmetologit pitävät kirjaa päiväysten osalta. Ja tietysti varoitteli että pahimmassa tapauksessa purkissa voi olla vaikka pieniä kiviä. :/Sain juuri tilaamani rasvan Jersey Beauty Companystä, paketissa oli se hologrammitarra, en avannut vielä, koska ostin aurinkovoiteen kasvoille. Päiväystä näytti olevan pitkälle v. 2011. Mukana tuli kaksi kookasta näytepussia Aftersun-voidetta ja kaksi kookasta pussia vartalon aurinkovoidetta SPF 20. Lisäksi voiteen pakkauksessa oli vielä pieni pussi Aftersun-tuotetta. Nyt odotan aurinkoista päivää että pääsen testaamaan, eikös ensi viikonlopuksi ole luvattu 12 ja paistetta??
- econachos
...... kirjoitti:
Sain juuri tilaamani rasvan Jersey Beauty Companystä, paketissa oli se hologrammitarra, en avannut vielä, koska ostin aurinkovoiteen kasvoille. Päiväystä näytti olevan pitkälle v. 2011. Mukana tuli kaksi kookasta näytepussia Aftersun-voidetta ja kaksi kookasta pussia vartalon aurinkovoidetta SPF 20. Lisäksi voiteen pakkauksessa oli vielä pieni pussi Aftersun-tuotetta. Nyt odotan aurinkoista päivää että pääsen testaamaan, eikös ensi viikonlopuksi ole luvattu 12 ja paistetta??
Itse olen tykästynyt sertifioituun Essential Care sarjaan ja vaikka tuotteet ovat todella korkealaatuisia ja kaikissa tuotteissa ainesosat ovat vähintään 70% luomua, niin hinnat ovat erittäin kohtuulliset. Suosittelen lämpimästi. Tuotteita ei tietenkään ole testattu eläimillä!
Esim. ekoliina.fi myy Essential Care tuotteita. - miia1970
Minttu75 kirjoitti:
on sinetti ja hologrammitarra,postimaksu 0e
- duuude111+
miia1970 kirjoitti:
Olen Tilannut jerseybeautycompany Englannista ja ollut tosi tyydyväinen,nopea toimitus,aina näytteitä mukaan ja edulliset hinnat.
Mäki olisin tosi kiinnostunut tilaan jersey beauty companysta tuotteita mutta en oikein tiedä että miten toi maksaminen järjestyy/hoituu :O ja tuleeko paketti postiin vai ..?
- jesada
Allegikko kirjoitti:
Mitä tuotteita ostit? Itsellä olisi tarvetta Dermalogican epäpuhtaanihon tuotteille.
Huuto.net on hyvä paikka myydä Dermalogicaa;)
- minä77
Tuli taas tilattua UK-sta dermalogica tuoteita . Paketti tuli seuravana päivänä!!!!!!
4 tuotetta maksoi 154e, suomen verkkokaupassa vastaavat tuoteet olisi tullut maksmaan 240e. Kaikkissa hologrammasinetit ja mukaan vielä testereitä uutus tuoteista jeeeeee- mä23983428
Miltä sivulta tilasit??
- Skööde
Saako dermalogican tuotteita tilattua mistään laskulla? ettei tarttisi heti maksaa?? todella hyviä tuotteita!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833872
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä962190Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261658Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281488
- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453