Paljonko vaikutusvaltaa on singlelistoilla?

Nykyään? Muistan kun joskus pienenä 90-luvulla kun TV oli vielä tietokonetta suurempi media, katsoin ihan tarkoituksella listaohjelmat läpi. Mutta nyt on netti on se suuri media, kuulen enää vain hyvin harvoin että mitä tai kuka on milläkin billboard-sijalla.

Eli en seuraa enää aktiivisesti tätä juttua, vaan etsin tai teen itse mitä haluan milloinkin kuunnella, listoista viis.

Mutta kertokaa nyt näkemyksenne.

5

1204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sallinappanahka

Pienenä tyttönä minäkin seurasin listoja jonkun verran. Viime aikoina olen pitkän tauon jälkeen palannut valikoivasti asiaan innostutttuani Kiteen kirkkaasta.:)

• En seuraa kauheasti listoja mitä nyt joskus saatan katsoa jonkun musiikkimedian kuten Rollings stonen, Loudwiren yms. tekemiä erilaisia listoja, esim. parhaimmat rock-ja heavylaulajat kautta aikojen tai parhaimmat kappaleet kautta aikojen yms.

• Tai joskus Billboardin 100 parhainta laulajaa tai muita Billboardin listoja.

• Katselen kuitenkin enemmän sellaisia listoja noilta musiikkimedioilta, joissa listataan paljon entisten aikojen laulajia. En niinkään seuraa nykyisiä listahittejä(no, joskus saatan vähän kurkata, mutta en yleensä seuraa mitkä kappaleet ovat nyt tällä hetkellä in ja mitkä out ja mitkä artistit, en seuraa ketään nykyajan artistia, jos joistain artisteista ja bändeistä otan otain selville, niin ne on yleensä vanhempia artisteja tyyliin David Coverdale/Whitesnake, Paul Rodgers/Free/Bad company, Robert Plant/Zeppelin, Deep Purple , Boy George/Culture club).

• Adam Lambert on ehkä ainoa nykyajan artisti, jota olen vähän enemmän seurannut (esim. Queen Adam Lambert).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      358
      4265
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      141
      3728
    3. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      86
      2584
    4. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2421
    5. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      11
      2234
    6. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      151
      1907
    7. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      119
      1808
    8. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1798
    9. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1409
    10. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1095
    Aihe