saa mm kusta lavuaariin eikä kukaan ole paheksumassa
sinkkuus on ihanaa
46
348
Vastaukset
- Dr.Doom
Ja siinä selvisi samalla syy miksi tulet jatkossakin pysymään sinkkuna. Miksi kukaan haluaisi kusta lavuaariin?
- Tasopoliisi
Miksi ei?
- abdullahkiittää
Lavuaariin kuseminen säästää vettä. Joku pieni poika Afrikassa kuolee janoon, koska sinä kuset pönttöön ja huuhtelet siinä samalla 25 litraa juomavettä. Kuolleena Abdullah ei voi koskaan lähteä elintasopakolaiseksi Suomeen tänne meidän elätettäväksi ja kusemaan wc-pönttöön.
Sinä olet itsekäs ja hirvittävä ihminen, koska haluat riistää Abdullahilta, tämän Suomessa pönttöön kusemisen ilon. Ja vaikka Abdullah ei janoon kuolisikaan, se on ihan eriasia kusta hiekka-aavikolle kuin WC-pönttöön. Siksi minä kusen lavuaariin, ja onhan se ihan saatanan kätevää. - blonditkiittää
suomalaiset juoppoukot vois vaikka juoda kusensa jos sillä saadaan enemmän komeita arabimiehiä tänne
- kiittää.mitä.kiittää
blonditkiittää kirjoitti:
suomalaiset juoppoukot vois vaikka juoda kusensa jos sillä saadaan enemmän komeita arabimiehiä tänne
Siinä huorankäppyrää vain vituttaa lujasti kun ei itse pysty kusemaan ex-tempore lavuaariin, kuten miehet pystyvät. Eikä tule edes hiki, vaan kun ämmä alkaa väylätä itseään siihen positioon että kusisi lavuaariin, niin siinä tulee jo hiki kun ajattelee että tarvii lähteä hakemaan tikkaita. Ja ne tikkaat tarvii olla tyyliin Haki-teline, että ne jaksavat kantaa suomalaisen möhömahaisen Siideri-valaan. Siitä vitutus.
- Anonyymi
abdullahkiittää kirjoitti:
Lavuaariin kuseminen säästää vettä. Joku pieni poika Afrikassa kuolee janoon, koska sinä kuset pönttöön ja huuhtelet siinä samalla 25 litraa juomavettä. Kuolleena Abdullah ei voi koskaan lähteä elintasopakolaiseksi Suomeen tänne meidän elätettäväksi ja kusemaan wc-pönttöön.
Sinä olet itsekäs ja hirvittävä ihminen, koska haluat riistää Abdullahilta, tämän Suomessa pönttöön kusemisen ilon. Ja vaikka Abdullah ei janoon kuolisikaan, se on ihan eriasia kusta hiekka-aavikolle kuin WC-pönttöön. Siksi minä kusen lavuaariin, ja onhan se ihan saatanan kätevää.Suomessa säästetty vesi, ei auta ketään Afrikassa.
- Anonyymi
abdullahkiittää kirjoitti:
Sinä olet itsekäs ja hirvittävä ihminen, koska haluat riistää Abdullahilta, tämän Suomessa pönttöön kusemisen ilon. Ja vaikka Abdullah ei janoon kuolisikaan, se on ihan eriasia kusta hiekka-aavikolle kuin WC-pönttöön. Siksi minä kusen lavuaariin, ja onhan se ihan saatanan kätevää.Tulee monta miljoonaa, ruoka loppuu Afrikasta alle vuoden sisään.
- Anonyymi
Tasopoliisi kirjoitti:
Miksi ei?
Voithan kusta vaikka omaan suuhusikin, koska miksi ei.
- todellakätevää
ei roisku kännissä ympäriinsä ja kätevä huuhtaista muna samalla
- kaisanoasaa
Naisille se lavuaariin kuseminen on huomattavasti vaikeampaa kuin miehille. Ei ihme että haluavat senkin huvin kieltää meiltä.
- pöntölläparta
voisin toimia sun pönttönä....et huomais eroa
- pieruätmi
pierasin niin kovasti et naapurin koira alko haukkumaan
- Anonyymi
Tää oli hyvä mielikuva. Sinkkuudessa on paljon hyviä puolia, vaikken siksi koe mitään lavuaariin kusemisia. Itse en sellaista tule koskaan harrastamaan.
- tottaturiset
Sinkkuus on todellakin ihanaa. Ei tarvitse sietää yhdenkään miehen lavuaariin kuseksimista.
- sinkunsin
Kun luet tämänkin viestiketjun loppuun, olosi on entistä ihanampi...
Voiko tänne kirjoittavia pellejä edes hyvällä mielikuvituksellakaan ajatella miehinä.
- sinkkunainen_5
Ja saa vääntää paskapökäleen ja nostaa sen jääkaapin ylimmälle hyllylle!
- Anonyymi
🤣🤣🤣👍 tuo oli paras
- ryhäne
Laskin just parin litran kaljakuset lavuaariin. Kyllä pelti rummutti komeasti!
- eeefffffffff
Sama töissä. Voi lorottaa suoraan lavuaariin. Mielellään naisten.
- crux
Saa myös itkeä koska haluaa eikä kukaan ole kyselemässä "mikä on" tai "haluatko kertoa tunteistasi". Hakee vain lisää olutta, laittaa entistä liikuttavampaa musiikkia soimaan ja itkee niin että hartiat nytkähtelevät musiikin tahdissa.
- ikisinkkumies
Miksi itket, kun voi nauraa.
Kesällä ajelen mun avoautolla ja laitan ilosempaa musiikkia CD-soittimeen ja nauran. Voiko parempaa tehdä housut jalassa? Tai no, olen ajanut kaupungin ulkopuolella ilmankin housuja. Kannattaa varoa keskipäivää, ettei tule vehkeisiin aurongonpolttamia! - Anonyymi
Sama
- vaikeekskäypsano
Pappa laski aamulla keittiön laavuaariin hädässään, kun wc oli varattu. Palli petti ja pappa kuoli. Hädissään sen voi ymmärtää.
- 7897935
Aamullakin jos laiskotuttaa, ei tarvitse nousta ylös vessahädän takia. Naisen kanssa eläessä alkaa heti nalkutus, jos kerrankin vääntää tortut sänkyyn.
- Tosionkopkop
Suomi24 on polpottien riivaama.
- EternalSelibacyM77
Jätä seksi pois niin sitten olet sinkku oikeasti.
- ismo-olavi
Heppi seisoo ku tammipölkky
- asioistatietävätaho
Se on muuten hyvä mutta silloin ei voi kusta lavuaariin.
- tärrrrr
Ihanaa piereskellä niin et ikkunat tärisee
- Anonyymi
Jo on sikoja!
No itse olen asentanut lavuaarin sen verta korkeelle, että pikkuisen pitäisi akrobatiaa suorittaa, että sinne vois kusta, on helpompi kusta pönttöön. Ja kaiken lisäksi kun itse siivoan kaiken, jotenkin kummassa jaksan myös vetää housut kinttuun, kääntyä ja kusta istualteen, ettei tarvitse raappailla ureaa kokoaikaa pöntön kansista ja ympäristöstä.
Paperia pari palasta kun tuhlaa, eikä ravista viimeisiä tippoja pitkin seiniä, on vessa verrattain raikas. Niin ja keksin tehdä tämän ihan itse ilman kenenkään nalkutuksia.- Anonyymi
Tämä kirjoitus oli aloitettu 11.02.2017 08:38, melkein sata vuottakin sitten...
- Anonyymi
Asiaketju säilyy!
- Anonyymi
Vessa säilyy siistinä kun pissaa keittiön lavuaariin.
- Anonyymi
Kesällä voi kusta myös pihalle. Ei jää jälkiä lumihankeen.
- Anonyymi
Yksi on mulle kehuskellut kuseneensa keittiön lattialle humala päissään. Oli perhettä ja naimisissa. Et status ei määrittele vapauksia tehdä asioita vaan se mitä löytyy korvien välistä. Vapaus on ihanaa, kun saa tehdä mieleisiä asioita, mitä ne kenelläkin on, sillä on merkitystä.
Pääasia on minusta se, että tekemisen jälkeen on itsellä hyvä mieli. Minä tykkään tehdä asioita niille kuuluviin paikkoihin ja harrasteista ja ravinnosta, mitä laitan suuhuni, saan nautintoa. Jokainen toivottavasti pyrkii tekemään asioita, jotka on hyväksi itselle ja ympärillä oleville ihmisille. - Anonyymi
Tyypillinen ku**ipää.
- Anonyymi
Joo ei ollut pidetty ihminen, omasi paljon narsistisia piirteitä, ehkä koki tämänkin erioikeutena. Valta mahdollistaa asioita itselle enemmän kuin muille.
Täytyykin kokeilla, jos joskus on sinkku.
- Anonyymi
Keittiön peltilavuaari soi mukavasti kun laskee menemään!
Sitä voi näköjään olla vähään tyytyväinen.
- Anonyymi
No nyt on tekemisen meininki, Hyvä!
- Anonyymi
Sillon kun mä olin pikkupoika ja mä olin paskalla ja meillä oli vaan yks pytty. Niin ihmettelin, että mikä siellä rupisee. Niin mun pikkuveli seiso ammeen reunalla ja kusi lavuaariin oikein pitkässä kaaressa.
- Anonyymi
Sekö se on elämässä tärkeintä?
- Anonyymi
Ätmillä on ätmin huvit.
- Anonyymi
Me usein töissä kustaan taloyhtiön peltilavuaariin. Kun ei siellä oikein muita paikkoja oo kusta. Ei niissä oo mitään huoltomiehen vessaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833872
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä962190Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261658Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281488
- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453