saamme miehiä nelikymmpisenäkin. te ette saa naisia ja me naiset saamme miehiä. eikä ole kyse mistään yhden yön jutusta vaan ihan vakisuhteessa olen. Ymmärrettävää että olette katkeria kun ei kukaan yksin halua olla.
Vastaukset 57
- bot4
Kohta rupeaa Naisasialooseri itkemään ja änkyttämään jotain epämääräistä palstatotuus-soopaa vastaan. Maltan tuskin odottaa :D
- Tahvo52
Ööö, vähän epäloogista, jos naiset saa niin millä ajatuksella miehet jäävät ilman. Ei hyvää päivää, ett sitten taida olla keittiön terävin veitsi.
- Nnnnnnaiinen
Kun nelikymppiset naiset saa nuoret(kin) miehet niin nelikymppiset miehet ei saa noin helpolla lainkaan 20-25 ikäluokkaa.
- Naisasialooser110
Ei saa. 40v naisella ei ole enää mitään seksuaaliarvoa,sellainen ei saa nuorta eikä vanhaa miestä. Edes ATM kaverini eivät suostu sellaista käyttämään edes kännipanonaan, nauravat vain että miten mummeli kehtaa edes yrittää.
Meidän salillakin noita kulahtaneita haaskoja pyörii, en panisi vaikka maksettaisi.
Se ikä, jolloin nainen saa miehiä on 18-25, eikä tuossakaan iässä kuin pieni prosentti naisista saa niitä oikeasti komeita miehiä, muut joutuvat tuolloinkin tyytymään kakkosvaihtoehtoihin. Hyvä esimerkki on 23v kamunaiseni, hänellä on sen verran realismia, että tajusi vain ihailla kauempaa komeaa top10% miestä koska ymmärsi ettei hänellä ole mahdollisuuksia edes nuoruuden kauneimmillaan ja nyt tapailee tavismiestä.
Ja todellakin aina kun nainen saa miehen niin mies saa naisen ja aina kun mies jää ilman naista niin nainen jää ilman miestä.
Sinun aikasi meni jo vuosia sitten, olet todella nolo kun et ymmärrä edes kurppautua arvokkaasti ja jättää suosiolla kaikenikäiset miehet nuorille naisille. Hyvä kuitenkin kun tajuat, että nainen on haluttavimmillaan 20-25 vuotiaana. - hspp
Naisasialooser110 kirjoitti:
Ei saa. 40v naisella ei ole enää mitään seksuaaliarvoa,sellainen ei saa nuorta eikä vanhaa miestä. Edes ATM kaverini eivät suostu sellaista käyttämään edes kännipanonaan, nauravat vain että miten mummeli kehtaa edes yrittää.
Meidän salillakin noita kulahtaneita haaskoja pyörii, en panisi vaikka maksettaisi.
Se ikä, jolloin nainen saa miehiä on 18-25, eikä tuossakaan iässä kuin pieni prosentti naisista saa niitä oikeasti komeita miehiä, muut joutuvat tuolloinkin tyytymään kakkosvaihtoehtoihin. Hyvä esimerkki on 23v kamunaiseni, hänellä on sen verran realismia, että tajusi vain ihailla kauempaa komeaa top10% miestä koska ymmärsi ettei hänellä ole mahdollisuuksia edes nuoruuden kauneimmillaan ja nyt tapailee tavismiestä.
Ja todellakin aina kun nainen saa miehen niin mies saa naisen ja aina kun mies jää ilman naista niin nainen jää ilman miestä.
Sinun aikasi meni jo vuosia sitten, olet todella nolo kun et ymmärrä edes kurppautua arvokkaasti ja jättää suosiolla kaikenikäiset miehet nuorille naisille. Hyvä kuitenkin kun tajuat, että nainen on haluttavimmillaan 20-25 vuotiaana.Kyllä saa. Eräs ystäväni meni juuri 40-vuotiaana naimisiin rikkaan komean 35-vuotiaan miehen kanssa.
Toinen kaverini 38-v. muutti juuri puoli vuotta eronsa jälkeen uuden miehen kanssa asumaan ja odottavat vauvaa, mies on jo 45.
Kolmas tuttavani sai eka lapsensa 42-vuotiaana, aloittivat seurustelun kun nainen oli 39.
Neljäs tuttuni on ollut 25-vuotiaasta lähtien saman miehen kanssa naimisisa, ovat samanikäisiä eli nyt 41,mies ei ole vaihtanut nuorempaan, eikä käy panemassa nuorempia vaikka niin väitätkin, mutta tämähän ei ole sinun tuttavasi, joten et tiedä.
Viides: serkkuni on 45, meni kihloihin 43-v. miehen kanssa viime syksynä.
Kuudes mieleen tuleva tapaus on naapurini, joka on 39, seurustelee 32-v. miehen kanssa, ovat olleet yhdessä n. vuoden.
Joten kyllä saa, listaa voisi jatkaa loputtomiin. - 1217
Kannattiko tunnustaa, ettet ole keittiön terävin veitsi?
Huomasitko kohdan teitä miehiä? Teitä miehiä ei tarkoita kaikkia miehiä, vain palstaa käyttäviä miehiä.
Lyhyt kertaus. Minä mies, sinä mies, hän mies, me miehet, te miehet, he miehet. - Naisasialooser110
Ei saa, puhut omiasi. Yksikään komea ja rikas mies ei sylkäisekkään 40v haaskoihin päin, ei varsinkaan alle 40 vuotias. Ja se 41v mies käy panemassa nuorempia ja jos ei käy niin on ATM ja tuttusi ei ole tasokkaampaa saanut.
Myös se 32v mies on ATM, ei yksikään tuon ikäinen mies ota lähes nelikymppistä haaskaa. - kaikkihan.tämän-tiesi-jo
Ei saa, puhut omiasi. Yksikään komea ja rikas mies ei sylkäisekkään 40v haaskoihin päin, ei varsinkaan alle 40 vuotias. Ja se 41v mies käy panemassa nuorempia ja jos ei käy niin on ATM ja tuttusi ei ole tasokkaampaa saanut.
Myös se 32v mies on ATM, ei yksikään tuon ikäinen mies ota lähes nelikymppistä haaskaa.Hyvä kun lopultakin tunnustit, eli puhut itse omiasi kamunaisistasi ja miehistäsi joten päättelet että niin tekee muutkin, buaahahahhaaaaaa.
- Naisasialooser110
kaikkihan.tämän-tiesi-jo kirjoitti:
Hyvä kun lopultakin tunnustit, eli puhut itse omiasi kamunaisistasi ja miehistäsi joten päättelet että niin tekee muutkin, buaahahahhaaaaaa.
Puhun tietenkin täällä suljetulla osastolla olevista kamunaisista ja miehistä.
- totuus.tämä
Tuossa iässä ei ole kenellekään tarjolla mitään helmiä.
- EdesUnissa
Jos on vakisuhteessa ja saa miehiä ongelmitta mutta ne eivät ole yhdenyön juttuja ?
Ei taas aukene aloituksen logiikka, vai onko tässä kyseessä joku erityinen uskonnollinen ryhmittymä jossa eletään yhden naisen ja usean miehen kommuuneissa.- Nnnnaineenn
Eikun saa sekä parisuhteen että yhdenyön suhteen halutessaan.
- Paskapuhetta
Nnnnaineenn kirjoitti:
Eikun saa sekä parisuhteen että yhdenyön suhteen halutessaan.
Puhu vain omasta puolestasi, itse en saa parisuhdetta edes rumien miesten kanssa, ja tiedän muitakin kaltaisiani naisia, joille miehen löytäminen on äärimmäisen haastavaa. Osa teistä elää jossakin helvetin fantasiakuplassa.
- Nnnnainen
Paskapuhetta kirjoitti:
Puhu vain omasta puolestasi, itse en saa parisuhdetta edes rumien miesten kanssa, ja tiedän muitakin kaltaisiani naisia, joille miehen löytäminen on äärimmäisen haastavaa. Osa teistä elää jossakin helvetin fantasiakuplassa.
No oletko nuorempanakaan saanut helposti miehiä niin seksiin kuin parisuhteeseen? Nykyisin itselläni ongelma siinä kun n 30v miehet haluaisivat seurustella kanssani mutta minä en.
Tiedän yhden ystävänaisen joka ei saa minkäänlaista. miestä. Hän näyttää mieheltä, on leikannut lyhyet hiukset,ei käytä meikkiä ja pukeutuu tuulipukuun vaikka on ihan citysinkku. Mutta eihän hän voi syyttää kuin itseään kun noin tekee. Miehet haluaa naisellisen naisen. - Naisasialooser110
Paskapuhetta kirjoitti:
Ei hänkään saa edes rumaa miestä vanhanha rusinana, eli ei teillä syntymärumilla naisilla mitään hävittvää ole verrattuna nuorena kauniisiin kanssasisariinne.
Ei saakeli, palsta on monta sivua puolillaan näitä Atm32:n aloituksia. Pitäkäähän taso yllä..
- totuus.tämä
Tää on taso.
- Naisasialooser110
Oletko paitsi vanha ja ruma niin myös vajaaälyinen? Aina kun nainen saa miehen niin mies saa naisen vai onko miehesi vakisuhteessa myös muiden naisten kanssa?
Ja sinä voit enää nähdä unta komeista ja halutuista miehistä, ne menevät 18-22v naisille, sinä saat enää sen rumimman lihavan puliukon lähibaarista.
Ja miksi mies ei olisi mielummin yksin kuin kaltaisesi kurttuisen haaskan kanssa? Sinun seksuaaliarvosi on heteromiehen silmissä sama kuin toisella miehellä, yhtä karvainen ja möreä-ääninen matami kun olet. Mies viettää mielummin aikaa miespuolisten kavereidensa kanssa, heidän kanssaan voi sentään käydä älykkäitä keskusteluja.
Miksi mies haluaisi naisesta pallon jalkaansa? En ole koskaan tuota ymmärtänyt, parisuhdehan on vankila nuoren ja kauniinkin naisen kanssa, saati sitten kaltaisesi muumion kanssa jolla ei ole mitään annettavaa miehelle sen vapauden menettämisen vastapainoksi. Ja jos sitä rumaa reikää joku haluaa niin sitähän saa suomessa pikkurahalla nuorilta kauniilta naisilta ja panon jälkeen voit taas mennä jatkamaan muita harrastuksiasi ilman sitä palloa jalassa, sinun reikäsi arvo taas on negatiivinen ja sinä joudut maksamaan miehille.
Olit varmasti nuorena kaunis ja siksi ulkonäön menettäminen on ollut sinulle kova paikka.- bot4
Oikein toivon, että aloitus oli trolli. Mikäs sen hauskempaa kuin Naisasialooseri haaskaamassa aikaansa kirjoittelemalla trollille rivikaupalla raivoavaa tekstiä turhaan :D
Selvä. Kylläpä minua nyt harmittaa vallan hirmuisesti.
- fghtrefnjg
Rohkea tunnustus. Hiukan huumorilla vastattu, mutta paras huumori sisältää totuuden jyvän.
fghtrefnjg kirjoitti:
Rohkea tunnustus. Hiukan huumorilla vastattu, mutta paras huumori sisältää totuuden jyvän.
On siinä toki totuutta että länsimaisten naisten pilaantuminen noin yleisenä ilmiönä harmittaa vietävästi mutta sitten taas joku ap:n kaltainen yksittäistapaus leuhkimisellaan herättää lähinnä myötähäpeää. Tuossa pari nelikymppistä miehiä saavaa naista:
http://www.aamulehti.fi/kulttuuri/rosa-merilainen-tarttui-arkaan-aiheeseen-olen-kertonut-lapselleni-etta-muna-on-kanan-menkat-24235390/
Arvaa panisinko kun toinen näyttää peruukkiin pukeutuneelta mieheltä ja toinen muuten vaan vastenmielinen, räikeä huulipuna noilla on lähinnä irvokasta. Tuossa ne antaa parisuhdeneuvoja:
https://www.youtube.com/watch?v=h0r_Gd4Xs-A
Ja nuokin todellakin kuvittelee että ne on ruuhkavuodet ja lasten kurahaalarit on syynä siihen ettei niiden kaltaiset saa mielestään tarpeeksi seksiä vaikka se syy oikeati löytyy peilistä.Harmaaritari kirjoitti:
On siinä toki totuutta että länsimaisten naisten pilaantuminen noin yleisenä ilmiönä harmittaa vietävästi mutta sitten taas joku ap:n kaltainen yksittäistapaus leuhkimisellaan herättää lähinnä myötähäpeää. Tuossa pari nelikymppistä miehiä saavaa naista:
http://www.aamulehti.fi/kulttuuri/rosa-merilainen-tarttui-arkaan-aiheeseen-olen-kertonut-lapselleni-etta-muna-on-kanan-menkat-24235390/
Arvaa panisinko kun toinen näyttää peruukkiin pukeutuneelta mieheltä ja toinen muuten vaan vastenmielinen, räikeä huulipuna noilla on lähinnä irvokasta. Tuossa ne antaa parisuhdeneuvoja:
https://www.youtube.com/watch?v=h0r_Gd4Xs-A
Ja nuokin todellakin kuvittelee että ne on ruuhkavuodet ja lasten kurahaalarit on syynä siihen ettei niiden kaltaiset saa mielestään tarpeeksi seksiä vaikka se syy oikeati löytyy peilistä.Niin ja tähän vielä. Kun MGTOW-aate nyt mukavasti jo leviää niin joutuu yhä useampi nelikymppinen nainen ihan soolona kuulatwerkkailemaan ihan niin kuin tuo sketsihahmokin (paitsi ei ole edes sketsi):
https://www.youtube.com/watch?v=he3xbsu73EY
Joo, että kylläpä meitä miehiä hirveästi harmittaa :DHarmaaritari kirjoitti:
Niin ja tähän vielä. Kun MGTOW-aate nyt mukavasti jo leviää niin joutuu yhä useampi nelikymppinen nainen ihan soolona kuulatwerkkailemaan ihan niin kuin tuo sketsihahmokin (paitsi ei ole edes sketsi):
https://www.youtube.com/watch?v=he3xbsu73EY
Joo, että kylläpä meitä miehiä hirveästi harmittaa :DEi hitto, nuo on oikeasti sketsihahmoja silloinkin kun eivät yritä olla:
https://www.youtube.com/watch?v=UHvaqh4URiI
Roosa näytti tuossa ihan mummolta :D Ja tuo karmea tekonaurun hörötys, uppoaako tuo todella naisiin niin että ne ottaa ihan tosissaan noiden jutut?
- kurppa.nainen
Kurppa nainen saa aina miehen. Mies ei saa naista. Turha naisluuserinkin täällä vaan sanoa muuta
- Naisasialooser110
Kyllä saa jos laskee riman sinne minne kurpatkin ovat sen joutuneet laskemaan eli siihen rumimpaan lihavaan juoppoon. Tosin mies saa pikkurahalla nuorta ja kaunista naista, kurpan rahat taas eivät riitä kalliin gigolon ostamiseen ja niitä on tarjollakin äärimmäisen harvoin. Ja seksi mitä kurpat saavat on sitä saadun miehen ulkonäköäkin surkeampaa.
- Nnnnainen
Kyllä saa jos laskee riman sinne minne kurpatkin ovat sen joutuneet laskemaan eli siihen rumimpaan lihavaan juoppoon. Tosin mies saa pikkurahalla nuorta ja kaunista naista, kurpan rahat taas eivät riitä kalliin gigolon ostamiseen ja niitä on tarjollakin äärimmäisen harvoin. Ja seksi mitä kurpat saavat on sitä saadun miehen ulkonäköäkin surkeampaa.
"kurpan rahat taas eivät riitä kalliin gigolon ostamiseen ja niitä on tarjollakin äärimmäisen harvoin."
Gigolot on kyllä samanhintasia tai halvempia kuin maksulliset naiset ja niitä on tarjolla Suomessa ihan 24/7 eli älä levitä valheita.
" Ja seksi mitä kurpat saavat on sitä saadun miehen ulkonäköäkin surkeampaa".
Kulta rakas, voit todella pahoin kun kieriskelet katkeruudessa, suorastaan harhaisessa katkeruudessa kun sillä välin me vanhat kurppanaiset elämme ihanaa elämää ihanien miesten kanssa. - Nnnnnaiinenn
Ai niikö halpoja kauniit nuoret naiset on että 50e/tunti? Jo on alas vajottu.
Tässä vähän miesten hinnastoa:
"Mun normaali hinnat on 100e/h, 180e/2h, ilta 350e ja yön yli 450e ja
kaikesta voidaan aina neuvotella."
Ja on komea.
Hieman ihmetyttää miten Sinä rakas ystäväni voit tietää maksullisista miehistä? Oletko kenties homo ja oletko vielä kaapissa? - naisasialooser110
Nnnnnaiinenn kirjoitti:
Ai niikö halpoja kauniit nuoret naiset on että 50e/tunti? Jo on alas vajottu.
Tässä vähän miesten hinnastoa:
"Mun normaali hinnat on 100e/h, 180e/2h, ilta 350e ja yön yli 450e ja
kaikesta voidaan aina neuvotella."
Ja on komea.
Hieman ihmetyttää miten Sinä rakas ystäväni voit tietää maksullisista miehistä? Oletko kenties homo ja oletko vielä kaapissa?Tyhmäkö olet, tiedän tietysti kamumieheni on kertonut maksullisista miehistä.
- Nnnaineen
naisasialooser110 kirjoitti:
Tyhmäkö olet, tiedän tietysti kamumieheni on kertonut maksullisista miehistä.
Aaa..sinulla on siis homoystäviä vai miksi he ovat tienneet maksullisista miehistä? Kertomasi mukaan kun niitä on niin vähän.
- hehehe2
Olen kuunnellut sinkku kaverini juttuja ja ihmetellyt miten monta vuotta te eronneet naiset jaksatte roikkua siellä suomi 24 treffi palstalla odottaen että joku komea, salskea ja rikas mies haluis jonkun läskin tyrkyn muijan jolla vaatimukset hipoo taivaita. Kaveri kertoi että yksikin nainen vaihtanut profiilia kolmesti koska oli viesteissä huomannut liikaa yhteneväisyyksiä. Ja selvishän se, sama muija ja edelleen sinkku. Onneks mulla suhde ja vakaa sellainen enkä kyllä jaksais noita itseään täynnä olevia sinkku naisia.
- sivusta-seuranneena
Ainakin siellä samat miehet on vuodesta toiseen.
- 7HOO
Harmittaahan se, saammehan palstallakin jatkuvasti kuulla miten naisilta ei saa pillua eikä muutakaan.
- pilaantunutta
Ei ne akat pysyvää parisuhdetta saa...pilaantunutta pillulihaa
- Naisasialooser110
Liha on pilalla kolmenkympin jälkeen, niin totesivat myös viisikymppiset työkaverimiehetkin vaimoistaan ja siksipä hekin käyvät panemassa parikymppisiä maksullisia.
- Paskapuhetta
Olen vähän päälle parikymppinen nuori nainen, edes minä en saa miehiä tuosta noin vain niin miten joku minua vanhempi saisi? Aloittaja yrittäessään näpäyttää tämän palstan miehiä, ei ajatellut laisinkaan loogisesti ja oksenti suustaan ulos huvittavan epärationaalisen -ja epäkoherentin tekstin, jossa ei ole järjen hiventäkään.
- nainenejapaskat
Paitsi ettet ole nainen vaan aloittajan kommentista vauhkoontunut ätmi :D
- Paskapuhetta
Kyllä olen ihan ehta nainen, en vain hyppää tähän bandwagoniin yhtä helposti kuin muut naiset. Johtunee ehkä Asperger-tyyppisestä luonteestani. Kerroin niin kuin asiat omalla kohdallani ovat, ja annoin myös samalla rysäyksellä yleismaailmallisen näkemyksen tästä asiasta. En voi sietää sitä, että ihmiset ajattelevat asioista mustavalkoisesti, kaikki on joko/tai. Sekä palstan ATM:it että täällä vauhkoavat naiset menevät viesteissään usein liiallisuuksiin.
- Nnnnainen
En tiedä aloittajasta mutta sinä tuskin saat vanhanakaan naisia jollet saa nuorenakaan. Se on kuitenkin hyvin pieni prosentti naisia joilla on ongelmia saada helposti miehiä eli tässä asiassa yleistys ei ole edes pahasti väärin.
- Naisasialooser110
Ei vaan se on hyvin pieni prosentti nuorista naisista, jotka saavat oikeasti komean top5% miehen, jonka kaikki naiset haluavat. Spermaränniksi toki pääsee useampikin. Vanha kurppa ei saa mitään vaikka olisi nuorena jotain saanutkin. Nuorella naisella tuossa on miljoonasti sinua korkeampi MA ja hänkään ei saa miehiä tuosta vaan, joten sinä vanhana et saa mitään.
- Naisasialooser110
nainenejapaskat kirjoitti:
Paitsi ettet ole nainen vaan aloittajan kommentista vauhkoontunut ätmi :D
Kyllä on nainen ja sekös sinua vituttaa kun nainen kertoo totuuden miten mahdotonta on saada miehiä edes nuoruuden kauneimmillaan. Se kertoo sen, että vanhalla haaskalla ei ole pienintäkään mahdollisuutta edes HC-AT-mieheen.
- hypergaaami
Paskapuhetta kirjoitti:
Kyllä olen ihan ehta nainen, en vain hyppää tähän bandwagoniin yhtä helposti kuin muut naiset. Johtunee ehkä Asperger-tyyppisestä luonteestani. Kerroin niin kuin asiat omalla kohdallani ovat, ja annoin myös samalla rysäyksellä yleismaailmallisen näkemyksen tästä asiasta. En voi sietää sitä, että ihmiset ajattelevat asioista mustavalkoisesti, kaikki on joko/tai. Sekä palstan ATM:it että täällä vauhkoavat naiset menevät viesteissään usein liiallisuuksiin.
Jos et saa miestä edes nuoruuden hehkussa, se johtuu siitä että olet hypergaminen.
- babylove8
Paskapuhetta kirjoitti:
Baby, sä olet silloin erittäin ruma, jos et saa miehiä edes nuorena. :) Asperger-luonteesi voi myös liittyä asiaan.
- 53vakka
Minä 53 v nainen sain viimeisimmän suhteeni alulle 44 vuotiaana. On hullua väittää ettei vanhemmat naiset saa suhteita. Saavat kyllä helposti koska ystävänikin ovat saaneet. Tämän palstan miehet ei kyllä tiedä naisten elämästä yhtään mitään. Joka päivä syntyy uusia suhteita vanhemmille naisille ja myös nuorille.
Tiedän montakin naista, jotka ovat saaneet tasokkaan miehen vähän vanhemmalla iällä.
- kurppa.nainen
Miehet vois laskee rimaansa niin saisivat edes meitä kurppa naisia. Joudutte tyytymään käteenne muuten.
- exmartta
Tasokkaitaa akateemisia ja fiksuja miehiä löytyy jopa yli 50 vuotiaille. Olkaa huoleti...on vain valinnan vaikeus!
- Naisasialooser110
Ei löydy. Oikeasti tasokas 50v mies ottaa alle 25v naisen. Yli 50v naisella ei ole ollut vuosikymmeniin enää pienintäkään seksuaaliarvoa.
- Äölkjhfd
Ei löydy. Oikeasti tasokas 50v mies ottaa alle 25v naisen. Yli 50v naisella ei ole ollut vuosikymmeniin enää pienintäkään seksuaaliarvoa.
Eikö ole outo juttu kun seksinmyyntisivulla 70v mummotkin tarjoaa seksiä muttei yksikään vanhempi mies? Miehillä se deadline on siinä 35v niinkuin naisillakin hedelmällisyys. Vanhemmat miehet ymmärtävät ettei kysyntää ole, koska eivät edes yritä myydä seksipalvelujaan. Tuskimpa ne kurpat sivuilla olisi jollei kukaan mies heille maksaisi.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Jännämiehet saa naisia tuosta vaan ja se on varma asia se.
Kyl me saadaan, aviotiedustelussakin halutaan naimisiin
- Naistenmies84
Olipa hyvä vitsi. Itse olen vasta lähempänä 40 ikävuotta aktivoitunut seksuaalisesti. Olen viime vuoden aikana ollut irtosuhteessa kahden '95 syntyneen tytön kanssa. En olisi uskonut vielä 10 vuotta sitten, että noin nuoren kanssa olisin ikinä.
Naisille tilanne ei ole niin hyvä. Pitää löytää se vähä ryppysemmästä tykkäävä mies. Helppoa se on nuorille naisille, mutta vanhat saa kokea jo vähän pettymyksiäkin, erityisesti jos haluaavat hyvää menoa.- Nnnnainen
Nimenomaan irtosuhteessa. Je eivät kehtaa liikkua julkisesti rakastaen sinua. Monet naisetkim voivat haluta oppia vanhemmilta miehiltä mutta enemmän se on niin että nuoret miehet haluaa oppia vanhemmilta naisilta.
- dgggg
Aloittaja on oikeassa,minä olen lähempänä 5 kymppiä ja eipä ole naista vuosiin löytynyt ainoastaan jos maksaa niin sitten.Ja ennen kun joku kerkii niin,olen urheilullinen ja hyvin toimeentulevakin mutta kun en tanssi enkä kapakoi niin se on siinä sit.
- envarmaanjaksaisinaisena
Ei oikeastaan harmita. Kun mietin tarkemmin. Toki seksiä on hyvin vaikea saada säännöllisesti tavallisena sinkkumiehenä. Mutta melkein kaikki muut asiat on helpompia miehenä ollessa. Mikä siinä esim. on, että teidän tukkanne, tissinne, painonne, vaatteenne tms. eivät suurimman osan aikaa ole teidän mielestänne hyvin? Ja miksi kyräilette muun muossa toistenne miehiä, ja elämiä ylipäätään? Keskittykää omiinne.
Naiseus näyttäytyy mulle niin mutkikkaana usein, että en tiedä kuinka kauan kestäisin sitä. Ja kaiken kukkuraksi kaikki yrittäisivät vielä panna minua. Kännissä ja läpällä pääasiassa.
Mieluummin yritän itse panna mieleisiäni, ja samalla aaltopituudella olevia naaraita. - näinhän-se-meni
Ruma kurppanainenkin saa halutessaan miehen. Palstatotuus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1402011Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja184914Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91897Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37838- 60830
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47762Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat49711- 73701
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö280699Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34642