Olen 17-vuotias tyttö, lukion toistavuotta käyvä opiskelija. Olen harrastanut aiemmin karatea sekä yleisurheilua, mutta kyllästyin/lopetin. Nykyään olen laiska ja vähän pyöreä keholtani. Ongelmani on se, että en liiku tarpeeksi. Mun päivän liikunnat päivittäin ovat dösä pysäkille kävely, jonne menee suurinpiirtein 6-8 minuuttia kotoa. Kotona välillä on herkkuja kaapissa, ja niitä tulee melkein joka viikonloppu syötyä. Tunnen itseni epätoivoiseksi... En tiedä mitä ruokia mun pitäisi syödä ja mitkä ruuat jättää väliin. Minulla on allergia joihinkin trooppisiin hedelmiin ja niitä ovat esimerkiksi avokado, appelsiini, mandariini, kiiwi. Ja pähkinöille olen varsin allerginen.
Olisko kellää antaa vinkkeä tai neuvoja, miten aloittaa laihdutus? Ja mitä on mun tilantees hyvä syödä kun aloitan laihdutuksen? Millasta liikuntaa mun pitäisi harrastaa?
Apua laiskalle!
0
165
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3111210- 568893
- 1375435
- 1443724
- 693628
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403318
- 582641
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak702353- 311882