Pelimiehen vinkit

Naisten kaataja

Kas kas. Enpä tiennyt että tällainenkin palsta löytyy. Mut annanpa nyt omatkin vinkkini sekaan.(toimii baareissa)

1. Naiset on helppoja kun sen tajuaa
2.Naiset myös pettää; älä säiky jos hän sanoo seurustelevansa(tilastollisesti naiset pettää enemmän kuin miehet)
3. Ole itsevarma
4. anna naisen kertoa kaikki jutut mitä hän haluaa ja ole samaa mieltä....Ei sun tartte puhua melkein mitään
5.Käytä kosketustekniikkaa...vähä ku kosket naisen käteen niin johan mennään
6. heitä härskejä juttuja puoliksi leikillään...
7. jos näyttää huonolta...tarjoa drinkki ja lähde menemään...jos nainen on kiinnostunut hän tulee kyllä myöhemmin juttelemaan
8. iske silmää ohikulkiessa. Vanha ja hyvä
9. tanssi
10. pukeudu ja kampaa hyvä mies tukkasi
11. älä pyydä numeroa. Sehän meinaa sitä että haluat pian eroon hänestä. Kysy mitä baari-illan jälkeen meinaat?
12.kuiskaa korvaa jotain missä kehut häntä.
13. muista nämä ja voin kirjoitella joskus lissäkin jos ette näil saa pilluu

Terveisä pelimieheltä jokaa saa aina

23

9195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Battery

      aika hyvää tavaraa kirjotit.
      Mutta mieti että myös nainen voi haluta, ja juuri sellaiselta joka hoitaa itseään hyvin ja pitää
      itsestään huolta.Yli puolet tuosta löpinästä voi jättää pois jos molempia haluttaa.
      Vai...
      Muuten ihan hyvää textiä kokemattomalle.

      • battery

        mikään noista ei ainakaan tehoa muhun jossen muuten ole kiinostunu miehestä.Tosin minä en olekkaan helppo nakki.Miehessä täytyy olla sitä jotain, ei auta vaikka tois kuun taivaalta
        ja sammuttais aurigon.


      • ..hahaa
        battery kirjoitti:

        mikään noista ei ainakaan tehoa muhun jossen muuten ole kiinostunu miehestä.Tosin minä en olekkaan helppo nakki.Miehessä täytyy olla sitä jotain, ei auta vaikka tois kuun taivaalta
        ja sammuttais aurigon.

        Jos toi sit ei ole jotain, ni mikä on;)


      • battery
        ..hahaa kirjoitti:

        Jos toi sit ei ole jotain, ni mikä on;)

        Se kuumuus mikä aihetuu kun kemiat pelaa..
        Siinä ei sanoja tartteta...
        Mutta toi oli kai vinkki niille jotka haluaa
        vakavaa suhdetta..?


    • Mr_Hki

      Hei!

      Hyvä viesti.
      Parista kohdasta olisi kiva keskustella
      lisää.

      Mihin osoitteeseen sinulle voisi lähettää
      postia tms?

      -Mr_Hki

    • pelimies

      Tosi pelimiehen ei enää 2000-luvulla tarvii naisia iskeä sitten mitenkään....

    • ~Sirkku~

      Aika hyvät vinkit. Tässä vielä hienosäätöä:

      - älä kiroile, ainakaan mitään kyrpävittupaska-linjaa, jos on pakko kiroilla, niin perkele on ihan hyvä sana

      - älä syö purkkaa puhuessasi naiselle, se antaa yksinkertaisen vaikutelman

      - älä myötäile liikaa (ks. Pelimiehen vinkit kohta 4)

      - älä tuijota naisen tisseihin -ainakaan jatkuvasti

      - jos et osaa heittää härskejä juttuja puoliksi leikillään siten että sinulla on tilannetajua, niin älä heitä härskiä juttua ollenkaan

      - älä ole liian lipevä, kehuissakin kannattaa keksiä ennemmin jotain omaperäistä kuin "olet kauneinta mitä olen nähnyt"

      - älä käpälöi

      - jotkut naiset etsivät sitä mitä sinäkin, joten ei kannata aliarvioida asioista puhumista niiden oikeilla nimillä

    • vielä

      Myös oikein toimivaksi on havaittu seuraava.

      Katso naista silmiin. Sen jälkeen katsot hänen vartaloaan suht pitkään, kuitenkin niin että hän sen varmasti huomaa( ei saa katsoa liian pitkään, eikä vain rintoja). Tämän jälkeen katsot taas suoraan silmiin ja hymyilet...ööh..oiskohan lämpimästi ja ihaillen oikea sana. Jokainen nainen ottaa sen kohteliaisuutena. Toimii paremmin kuin sanat.

      Ei tuolla nyt yksinään irtoa, mut kaiken muun lisäksi hyvänä lisänä

    • gamegirl

      Mä kyl tunnistan moisen jätkän pelimieheksi, miks antaisin moiselle (ellen ole todella puutteessa)?

      • player_girl

        olen täysin samaa mieltä kanssasi. en jaksa noita smooth playereita, enkä todellakaan antais sellaiselle. paljon paremmat fiiliket ja joskus jopa kiksit saan siitä, että pyörittelen sellaista veitsenterällä, annan sen ymmärtää ettei natsaa ja katson miten se kärvistelee. hah.


    • Luigi

      Kyllähän nuo jutut aika pitkälle paikkansa pitävät, rohkea pitää olla, ei ravintolassa rassukat ja tuppisuut ym. jäätyjät ole kuin koristeina.

      Mielestäni termi "naiset" on kuitenkin aika ylimalkainen, "naiset" voisi jakaa tavallisen näköisiin naisiin ja ns. kissoihin, eli kauniisiin.

      Kissojen iskeminen onkin aivan eri asia kuin naisten, näitä jos joku saa koko ajan niin on aika äijä.

      • kenet haluaa

        Naiset eivät ole yhtä tyhmiä kuin miehet. Ei paljon poppaskonstit auta. Jos olet hyvännäköinen mies, saat hyvännäköisiä naisia ja rumat miehet rumempia naisia. Rafloissa kyse on 95 % ulkonäöstä. Jos panee painoarvoa älykkyydelle, sitten pitää itsekin olla älykäs.

        Naisen seksuaalinen halukkuus ei ole millään tavalla yhteydessä ulkonäköön. Kaunis halukas nainen voi olla tosi helppo saalis kenelle tahansa.

        Jos haluaa vain seksiseuraa, kannattaa etsiä rafloista niitä naisia, jotka pukeutuvat paljastavasti ja ovat tyrkyllä olevan näköisiä. Jos haluaa saada laadukkaampaa seksiä kuin yhden illan suhteet, kannattaa hankkia tyttöystävä. Ja miehen tyttöystävä on hänen omaa tasoaan tai ette koskaan saa tyttöystävää.


      • bisketboy83

        pitää niin paikkansa!
        ja sitten on vielä yks lajityyppi, ja se on aivan vitun jäätävän hyvännäköinen muija tai julkkismuija tms... koska sieltä voi tulla todella kylmää vastalausetta yrittäjälle.

        olen päätellyt asian niin että, semmoset muijat on kovettunu koska ainakin 100 äijää yrittää sitä päivässä ja se on kuullu kaikki jutut ja yritelmät.


      • annakatherine
        kenet haluaa kirjoitti:

        Naiset eivät ole yhtä tyhmiä kuin miehet. Ei paljon poppaskonstit auta. Jos olet hyvännäköinen mies, saat hyvännäköisiä naisia ja rumat miehet rumempia naisia. Rafloissa kyse on 95 % ulkonäöstä. Jos panee painoarvoa älykkyydelle, sitten pitää itsekin olla älykäs.

        Naisen seksuaalinen halukkuus ei ole millään tavalla yhteydessä ulkonäköön. Kaunis halukas nainen voi olla tosi helppo saalis kenelle tahansa.

        Jos haluaa vain seksiseuraa, kannattaa etsiä rafloista niitä naisia, jotka pukeutuvat paljastavasti ja ovat tyrkyllä olevan näköisiä. Jos haluaa saada laadukkaampaa seksiä kuin yhden illan suhteet, kannattaa hankkia tyttöystävä. Ja miehen tyttöystävä on hänen omaa tasoaan tai ette koskaan saa tyttöystävää.

        olen kaunis, uhkea, kurvikas, hymyilen, nauran, tanssin. olen ruskeaverikkö ja yleensä baarissa mulla on hiukset ihanilla korkkiruuvikiharoilla ja sellaiset nätit, mulle tosi hyvin sopivat vaatteet. ei mun eteeni silti jonona kerry. en ymmärrä miksi. en kyllä kelpuuttaisi silti ihan ketä tahansa. en tie, ehkä vika on sitten siinä.


      • tope
        annakatherine kirjoitti:

        olen kaunis, uhkea, kurvikas, hymyilen, nauran, tanssin. olen ruskeaverikkö ja yleensä baarissa mulla on hiukset ihanilla korkkiruuvikiharoilla ja sellaiset nätit, mulle tosi hyvin sopivat vaatteet. ei mun eteeni silti jonona kerry. en ymmärrä miksi. en kyllä kelpuuttaisi silti ihan ketä tahansa. en tie, ehkä vika on sitten siinä.

        Ehkä sä oot niin kaunis ettei kukaan usko sua saavansa ja jää iskut jää pakkien pelos tekemättä :o)


      • gilda
        tope kirjoitti:

        Ehkä sä oot niin kaunis ettei kukaan usko sua saavansa ja jää iskut jää pakkien pelos tekemättä :o)

        Tuohan se selittää minunkin tilanteeni! Kiitos! :D


      • bisketboy83 kirjoitti:

        pitää niin paikkansa!
        ja sitten on vielä yks lajityyppi, ja se on aivan vitun jäätävän hyvännäköinen muija tai julkkismuija tms... koska sieltä voi tulla todella kylmää vastalausetta yrittäjälle.

        olen päätellyt asian niin että, semmoset muijat on kovettunu koska ainakin 100 äijää yrittää sitä päivässä ja se on kuullu kaikki jutut ja yritelmät.

        ... tuommoiset naiset ovat kehittäneet suojauksen, en tiedä mitä se on suomeksi, mutta englanniksi se on "bitch shield". Pelimies pystyy senkin ohittamaan...


    • toimii

      jopa rumakin mies saa kauniilta neidoilta jos osaa heittää sujuvaa ja hauskaa läppää ;)

      ja joka nirsoilee vähän saa :=)

    • liian läpinäkyvää

      En erityisemmin pidä pelimiehistä, enkä arvosta heitä. Yksikään pelimies ei oo saanu multa, eikä tule saamaan.

      Voisin kyllä vedättää sua koko illan ja pitää hauskaa kustannuksellasi, jos inhoreaktioni sen sallisi. Mutta toisaalta toiset ihmiset ei oo mulle pelinappuloita... ei edes pelimiehet.

    • pystyyn

      miks ei laiteta ovella leima otsaan "haluaa naista/miestä","vain bailaamassa","älä edes yritä".sillon tietää mitä muut meinaa koska siinä metelissä on ikävä kysellä et mitä meinaat...

    • cameron

      No joo,tuntuu vähän skutsi meiningiltä....Mut jokainen tekee ja onnistuu tavallaan.
      1.Ei ole helppoja,ei todellakaan
      2.aivan varmasti,mut mun pelissä on sääntö,ei varattuja naisia!
      3.no vähän,pieni ujouskin sytyttää naiset...ainakin jotkut..
      4.Toi nyt on ihan pohjat,aika harvoin se mimmi rupee laulaan ja kertoileen yhtään mitään....
      5.Tosi ärsyttävää,jurppii kun välillä baarissa näkee kun jäbät kävelee kauniiden naisten ohi ja samalla käsi "sivelee"muka vahingossa mimmin arsetta...Ainakin mun mielestä helevetin typerää ja alentavaa käytöstä!Mut ehkä toi käsijuttu on kuitenkin eri mittakaavassa.....
      6.No just,ja veska laulaa pitkin poskia.
      7.Tai parempi juoda itte se drinksu ja sanoa et tästä mitään tu.
      8.Iske silmää????????No ihmettelen kovasti et sulla käy viuhka-----.
      9.Kerrankin yhtä mieltä,hyvä!
      10.Toinen heti perään,tosta tukasta nyt ei ole niin väliä....Onks jollain oikeesti vielä kampakin mukana...???????Ei helevata...
      11.Kysy numero,jos vaikka sais helpotusta joskus muutenkin.....
      12.Just joo,ja hönkäile kalja höyryillä korvaan jotain .....Szä näytyt ziis todella sekzikkkkkkäältä toi vormu päälläs......
      13.Kirjoita ihmeessä,harvoin saa nauraa näin paljon....



      Terveisiä pelimieheltä joka välillä lyö hudinkin ja lonnii kädet taskussa yksin kotio!!!

    • jekku battery

      miksi käyttää energiaansa moiseen hommaan eli naisen iskemiseen ??Perimmäinen tarkoitushan siinä on saada sitä itteensä.helpompiakin tapoja löytyy. miettikääpä sitä!! ps. sitten voi baarissakin keskittyä olennaiseen eli viinaaan.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe