Alemman tason naisten bongaus

Bongailen alemman tason naisia seuraavasti: Jos katson tuntematonta naista pitkään silmiin ja nainen alkaa hymyillä mielistelevästi, kyseessä on alemman tason nainen. Millä muilla tavoilla alemman tason naisen voi tunnistaa?

129

1971

Äänestä

Vastaukset 129

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiltti-ja-kunnollinen

Alinta tasoa olevat naiset räplää tinderiä salillakin

• Hottikset.kiinnostaa

Ei kukaan bongaile alemman tason naisia, niitä ei ole olemassakaan miehille.

• Asiasta.tietävä.taho

Juuri näin. Eikä ATN:t katso miehiä.

• "Millä muilla tavoilla alemman tason naisen voi tunnistaa?"

Sillä on jännämiehelle tehty räkää ja huutoa erittävä jälkeläinen mukanaan.

• pop98

"Millä muilla tavoilla alemman tason naisen voi tunnistaa?"

-On olemassa kolme asiaa mistä sellaisen tunnistaa 100% varmasti:
        a) Reilu ylipaino
        b) Reilu ylipaino
        c) Reilu ylipaino

• Kaikkireppanattuijottaa

Kyllä ne tunnistaa heti alemman tason tyhmän miehen joka on puutteessa ja alkaa hymyilyttämään.

• flritytyty

Joku vois flirttinäkin pitää...

• LiikennemerkitJaMuut
        flritytyty kirjoitti:

Joku vois flirttinäkin pitää...

Mutta ei Ätmel :D

• Höh, mä olen luullut että toiselle hymyily katseiden kohdatessa olisi kohteliasta. Mutta jatkossakin siis hymyilen, tasoni tietäen. :)

• Nnnnainen

Toiselle hymyillään jos halutaan tehdä tuttavuutta. Muuten ei.
        Hymyily on vaarallista koska miehet helposti luulevat että hymyilevä nainen on kiinnostunut olemaan kiva miehille.

• Nnnnainen kirjoitti:

Hymyily on vaarallista koska miehet helposti luulevat että hymyilevä nainen on kiinnostunut olemaan kiva miehille.

Ei mun oppikirjojen mukaan. Asiakaspalvelutyössä olleena, hymyily on minusta ystävällinen ele. Ja on se mulla luonteessakin, että ihmiset kohdataan myönteisesti ja ystävällisesti, ellei tilanne jotain muuta vaadi. En ole hymyilyn vuoksi joutunut vielä pulaan miestenkään kanssa, kai mulla on piirteitä jotka suojelee mua hymystä huolimatta. :)

• Nnnnainen
        zönggö kirjoitti:

Ei mun oppikirjojen mukaan. Asiakaspalvelutyössä olleena, hymyily on minusta ystävällinen ele. Ja on se mulla luonteessakin, että ihmiset kohdataan myönteisesti ja ystävällisesti, ellei tilanne jotain muuta vaadi. En ole hymyilyn vuoksi joutunut vielä pulaan miestenkään kanssa, kai mulla on piirteitä jotka suojelee mua hymystä huolimatta. :)

No joo asiakaspalvelutyö erikseen. Siihen kuuluu pakostakin kohteliaisuus ja ystävällisyys. Tarkoitin vapaa-aikaa. 😊
        Jos miehelle hymyilee, mies kokee helpommaksi lähestyä naista, alkaa juttelemaan, pyytämään treffeille jne.

• Nnnnainen kirjoitti:

No joo asiakaspalvelutyö erikseen. Siihen kuuluu pakostakin kohteliaisuus ja ystävällisyys. Tarkoitin vapaa-aikaa. 😊
        Jos miehelle hymyilee, mies kokee helpommaksi lähestyä naista, alkaa juttelemaan, pyytämään treffeille jne.

Varmaan useimmille naisille käy noin, mutta kuten sanottu mulla on piirteitä jotka suojelee mua hymystä huolimatta. ;)

Jutellahan saa toki miehetkin.

• fotosi.katsellut
        zönggö kirjoitti:

Varmaan useimmille naisille käy noin, mutta kuten sanottu mulla on piirteitä jotka suojelee mua hymystä huolimatta. ;)

Jutellahan saa toki miehetkin.

Niinpä :) Pottunoukkasi suojelee sua lähestymisyrityksiltä :D

• Nnnnainen kirjoitti:

Norsun vitulla oleva naamasi tekee sinusta entistä vastenmielisemmän. Tuskin saat väännettyä yrmeää naamaasi mihinkään hymyn kaltaiseen vaikka yrittäisit.

• Jos hymyilet naiselle ja et ole naisen mielestä ulkonäöllisesti kiinnostava, niin aivan varmasti muija alkaa vittuilemaan. Kerran olen hymyillyt vastaan tulevalle naiselle ja toiste en sitä tee.

• Nnnnainen
        super-atm kirjoitti:

Norsun vitulla oleva naamasi tekee sinusta entistä vastenmielisemmän. Tuskin saat väännettyä yrmeää naamaasi mihinkään hymyn kaltaiseen vaikka yrittäisit.

Kyllä mä hymyilen ja nauran joka päivä. En vaan vieraille miehille. 😊

• bott
        super-atm kirjoitti:

Aika ironista että tuollainen viesti tulee juuri super-atmin näppäimistöltä xD

• fotosi.katsellut kirjoitti:

Niinpä :) Pottunoukkasi suojelee sua lähestymisyrityksiltä :D

Tuskin se siihen nokkaan vain jää, eiköhän kokonaisuus vaikuta tässäkin. Mä en ole klassisen kaunis ja iso osa miehistähän palvoo klassista kauneutta. Ei se sen ihmeellisempää ole. :)

• 164cmMies kirjoitti:

Jos hymyilet naiselle ja et ole naisen mielestä ulkonäöllisesti kiinnostava, niin aivan varmasti muija alkaa vittuilemaan. Kerran olen hymyillyt vastaan tulevalle naiselle ja toiste en sitä tee.

Aika tympeä ihminen se nainen. Eihän hymyilyn pitäisi tommosta reaktiota saada aikaan ihan sama minkä näköinen tai kokoinen ihminen sulle hymyilee, ehkäpä sillä naisella oli kuupassa jotain häikkää? Ellei kyseessä ole joku joka on tehnyt jotain sellaista pahaa, että sen hymyilyn voi tulkita vittuiluksi ja päälle nauramiseksi, muuten ivalliseksi. Vihamielinen suhtautuminen ihmiseen joka lähestyy ystävällisesti sanoo mulle, että joku dilemma sillä hyökkäävällä on.

• Nnnnainen kirjoitti:

Eilen just tossa käväisin lääkärissä erään pitkään jatkuneen säryn ja vaivan vuoksi. Siinä odotellessa ehdin kohdata kaksi ihmistä. Naisia molemmat, kumpikin katsoi kohti ja vain se vanhempi heistä hymyili mulle ja rupesi itse juttelemaan. Sanoi lähteissään vielä moikka. Ventovieras.

Kaupassa sitten tuntematon mies rupesi juttelemaan tuotteista siinä hyllyssä. Etsi jotain ja minä koitin silmäillä kyseistä tuotetta myös, jota hän etsi. Lopulta se löytyi. Tässäkin kohdassa oltiin ohimennen nähty ja hymyilty puolin ja toisin. Mies oli arviolta 70 ikäluokkaa, kuten tuo aikaisemmin kohtaamani jutellut nainenkin.

Sitten apteekissa taas näin liudan ihmisiä, sielläkin joka toinen hymyili kohti katsoessaan ja minä tietysti tapani mukaan vastaan hymyyn hymyllä. Ne joka toinen katsoi poispäin tai lattiaan tai jonnekin kaukaisuuteen. Sekin on ok.

Mutta ilokseni huomasin, että osa ihmisistä vielä kohtaa toisen ihmisen hymyllä. Yleensä ne ihmiset on iältään hiukan vanhempia tai mun ikäluokkaa. Jotkut nuoretkin kyllä vielä toimii näin. Se voi olla nykyään vanhanaikaista, mutta se on luontevaa meille, jotka ei sitä koe flirttailuksi tms. Kai sitten osa ihmisistä ymmärtää sen automaattisesti yhstävällisyydeksi tai kohteliaksi, eikä ota sitä kutsuna enempään. Myös miehissä. Ehkä osa ihmisistä on samoilla aalloilla niin sanotusti ja osaa tulkita sen oikein. Kokematta flirtiksi tai kutsuksi.

Mulle hymy ei ole koskaan flirttailua vieraille, siihen hymyyn liittyy kehonkieli vahvasti mukaan. Flirtti hymy tehdään toisin kuin kohtelias hymy. Vivahde ero on kuitenkin mielestäni selvä ja helposti erotettavissa.

On mulle joku joskus sanonutkin, että yks happy fucking sunshine.

Ootko sinä joutunut miesten kanssa pulaa, kun oot hymyillyt heille? Mitä mieltä sä olet, onko naisen tyylillä, vaatetuksella ja ulkoisella olemuksella vaikutusta tähän asiaan? Mä olen aika vaatimattoman näköinen kaikinpuolin, joten itse ajattelen että ehkä rivikansalaisen oloinen nainen koetaan ystävällisksi, kun hehkeempi koetaan just flirtiksi jos hymyilee päin?

• Nnnnainen kirjoitti:

Syrjit siis miehiä. Toivottavasti olet lopun elämääsi köyhä, kärsit nälkää, sinua syrjitään ja raiskataan.

• Nnnnainen
        zönggö kirjoitti:

Eilen just tossa käväisin lääkärissä erään pitkään jatkuneen säryn ja vaivan vuoksi. Siinä odotellessa ehdin kohdata kaksi ihmistä. Naisia molemmat, kumpikin katsoi kohti ja vain se vanhempi heistä hymyili mulle ja rupesi itse juttelemaan. Sanoi lähteissään vielä moikka. Ventovieras.

Kaupassa sitten tuntematon mies rupesi juttelemaan tuotteista siinä hyllyssä. Etsi jotain ja minä koitin silmäillä kyseistä tuotetta myös, jota hän etsi. Lopulta se löytyi. Tässäkin kohdassa oltiin ohimennen nähty ja hymyilty puolin ja toisin. Mies oli arviolta 70 ikäluokkaa, kuten tuo aikaisemmin kohtaamani jutellut nainenkin.

Sitten apteekissa taas näin liudan ihmisiä, sielläkin joka toinen hymyili kohti katsoessaan ja minä tietysti tapani mukaan vastaan hymyyn hymyllä. Ne joka toinen katsoi poispäin tai lattiaan tai jonnekin kaukaisuuteen. Sekin on ok.

Mutta ilokseni huomasin, että osa ihmisistä vielä kohtaa toisen ihmisen hymyllä. Yleensä ne ihmiset on iältään hiukan vanhempia tai mun ikäluokkaa. Jotkut nuoretkin kyllä vielä toimii näin. Se voi olla nykyään vanhanaikaista, mutta se on luontevaa meille, jotka ei sitä koe flirttailuksi tms. Kai sitten osa ihmisistä ymmärtää sen automaattisesti yhstävällisyydeksi tai kohteliaksi, eikä ota sitä kutsuna enempään. Myös miehissä. Ehkä osa ihmisistä on samoilla aalloilla niin sanotusti ja osaa tulkita sen oikein. Kokematta flirtiksi tai kutsuksi.

Mulle hymy ei ole koskaan flirttailua vieraille, siihen hymyyn liittyy kehonkieli vahvasti mukaan. Flirtti hymy tehdään toisin kuin kohtelias hymy. Vivahde ero on kuitenkin mielestäni selvä ja helposti erotettavissa.

On mulle joku joskus sanonutkin, että yks happy fucking sunshine.

Ootko sinä joutunut miesten kanssa pulaa, kun oot hymyillyt heille? Mitä mieltä sä olet, onko naisen tyylillä, vaatetuksella ja ulkoisella olemuksella vaikutusta tähän asiaan? Mä olen aika vaatimattoman näköinen kaikinpuolin, joten itse ajattelen että ehkä rivikansalaisen oloinen nainen koetaan ystävällisksi, kun hehkeempi koetaan just flirtiksi jos hymyilee päin?

"Ootko sinä joutunut miesten kanssa pulaa, kun oot hymyillyt heille? "

No olen! En sano että hymyily on flirttailua vaan se on jonkinlainen lempeä hyväksyntä kohdata toinen ihminen, mikä taas johtaa siihen että mies pyytää kahville tai antaa numeronsa tai alkaa luulla että haluan myös jatkossa olla ystävällinen.
        Oletko stadilainen meinaan siellä silmiin katselu saatika hymyily voidaan tulkita toisen yksityisyyteen kajoamisena.

"Mitä mieltä sä olet, onko naisen tyylillä, vaatetuksella ja ulkoisella olemuksella vaikutusta tähän asiaan?"

Tottakai on! :) Emmä usko että miehet haluaa tutustua romaninaisiin yhtä paljon kun muhun, vaikka ne naiset olisivatkin paremman näköisiä niin se vaatetus vaikuttaa. Tai monikaan ei ala ehdottelemaan burkaa käyttäville niin siksi itsekin sitä joskus harkitsin. 😁

• Nnnnainen
        super-atm kirjoitti:

Syrjit siis miehiä. Toivottavasti olet lopun elämääsi köyhä, kärsit nälkää, sinua syrjitään ja raiskataan.

Rest in peace 💚

• Nnnnainen kirjoitti:

Rest in peace 💚

Istu peukkuus.

• Nnnnainen
        super-atm kirjoitti:

Istu peukkuus.

En oo ikinä kuullu tollasta lausetta, ikinä.

• Nnnnainen kirjoitti:

En oo ikinä kuullu tollasta lausetta, ikinä.

Nyt olet. Olet jäänyt vajaaälyiseksi, koska olet sukupuolesi ansioista etuoikeutetussa asemassa. Onneksi sinulla on edessä vain markkina-arvon lasku ja vanhuus.

• Nnnnainen
        super-atm kirjoitti:

Nyt olet. Olet jäänyt vajaaälyiseksi, koska olet sukupuolesi ansioista etuoikeutetussa asemassa. Onneksi sinulla on edessä vain markkina-arvon lasku ja vanhuus.

Mun on ihan mahdoton tajuta sitä että sinä haluat pahaa kellekään. Kuinka järkyttävän paljon katkeruutta pitää olla ihmisen sisällä että hän alkaa toivomaan ikäviä asioita muille? Mä toivon kaikkea hyvää sulle 💚

• Nnnnainen kirjoitti:

Mun on ihan mahdoton tajuta sitä että sinä haluat pahaa kellekään. Kuinka järkyttävän paljon katkeruutta pitää olla ihmisen sisällä että hän alkaa toivomaan ikäviä asioita muille? Mä toivon kaikkea hyvää sulle 💚

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Sitä saa mitä tilaa. Ole hyvä. Nauti kärsimyksestäsi.

• Nnnnainen
        super-atm kirjoitti:

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Sitä saa mitä tilaa. Ole hyvä. Nauti kärsimyksestäsi.

Mistä hiton kärsimyksistä? 😂😂😂😂😂

• Nnnnainen kirjoitti:

Mistä hiton kärsimyksistä? 😂😂😂😂😂

Naurat vielä kun sinulla on markkina-arvon rippeet jäljellä. Mutta sinusta tulee ennemmin tai myöhemmin katkera kurppa, jota kohti ei yksikään mies halua edes vilkaista.

• Nnnnainen
        super-atm kirjoitti:

Naurat vielä kun sinulla on markkina-arvon rippeet jäljellä. Mutta sinusta tulee ennemmin tai myöhemmin katkera kurppa, jota kohti ei yksikään mies halua edes vilkaista.

En ole nytkään kiinnostunut vieraista miehistä enkä sellaisten huomiota kaipaa.

• Nnnnainen kirjoitti:

En ole nytkään kiinnostunut vieraista miehistä enkä sellaisten huomiota kaipaa.

Älä jauha paskaa. Jokainen nainen kaipaa etenkin komeiden miesten huomiota.

• Nnnnainen kirjoitti:

"Ootko sinä joutunut miesten kanssa pulaa, kun oot hymyillyt heille? "

No olen! En sano että hymyily on flirttailua vaan se on jonkinlainen lempeä hyväksyntä kohdata toinen ihminen, mikä taas johtaa siihen että mies pyytää kahville tai antaa numeronsa tai alkaa luulla että haluan myös jatkossa olla ystävällinen.
        Oletko stadilainen meinaan siellä silmiin katselu saatika hymyily voidaan tulkita toisen yksityisyyteen kajoamisena.

"Mitä mieltä sä olet, onko naisen tyylillä, vaatetuksella ja ulkoisella olemuksella vaikutusta tähän asiaan?"

Tottakai on! :) Emmä usko että miehet haluaa tutustua romaninaisiin yhtä paljon kun muhun, vaikka ne naiset olisivatkin paremman näköisiä niin se vaatetus vaikuttaa. Tai monikaan ei ala ehdottelemaan burkaa käyttäville niin siksi itsekin sitä joskus harkitsin. 😁

En ole stadilainen, olen paljon pienemmistä paikkakunnista. Mutta mää olen sen verran tollo tolvana, että otan riskin hymyilyn kanssa. Ehkäpä joku voi sen ottaa loukkauksenakin, mutta siksi se ei ole tarkoitettu. Pyydän toki anteeksi, jos joku sanoo siitä pahoittavansa mielensä.

Jos joku ryhtyy mun kanssa puhumaan hymyilyni seurauksena, niin ei se haittaa. Olen valmis aina puhumaan ihmisten kanssa (ulkonäöstä riippumatta). Iskeminen sitten taas koitetaan asiallisesti kääntää raiteiltaan, johonkin muuhun puhuttavaan. Tai sanoataan reilusti, että kiitos mielenkiinnosta, mutta joudun kieltäytymään. Se olisi kyllä ihmeiden ihmi, jos joku minun hymyyni vastaisi iskuyrityksellä. :)

Niinhän minä arvelin, että sinä olet ulkoisesti nainen joka vetää miehiä puoleensa. Silloin sinun tarvitsee luultavasti olla varovaisempi kuin minun siitä, kenelle hymyilet. :)

• zönggö kirjoitti:

En ole stadilainen, olen paljon pienemmistä paikkakunnista. Mutta mää olen sen verran tollo tolvana, että otan riskin hymyilyn kanssa. Ehkäpä joku voi sen ottaa loukkauksenakin, mutta siksi se ei ole tarkoitettu. Pyydän toki anteeksi, jos joku sanoo siitä pahoittavansa mielensä.

Jos joku ryhtyy mun kanssa puhumaan hymyilyni seurauksena, niin ei se haittaa. Olen valmis aina puhumaan ihmisten kanssa (ulkonäöstä riippumatta). Iskeminen sitten taas koitetaan asiallisesti kääntää raiteiltaan, johonkin muuhun puhuttavaan. Tai sanoataan reilusti, että kiitos mielenkiinnosta, mutta joudun kieltäytymään. Se olisi kyllä ihmeiden ihmi, jos joku minun hymyyni vastaisi iskuyrityksellä. :)

Niinhän minä arvelin, että sinä olet ulkoisesti nainen joka vetää miehiä puoleensa. Silloin sinun tarvitsee luultavasti olla varovaisempi kuin minun siitä, kenelle hymyilet. :)

Mä olen varmaan sisäistänyt, että kun ei ole ulkoisesti sitä mikä hurmaa ihmiset, niin koitan tehdä sen käytökselläni, suhtautumalla ihmisiin ystävällisesti ja tietyssä määrin avoimesti ja ennakkoluulottamasti. :)

• halooo

Eiköhän sen näe jo ulkonäöstä.

• ylipainosta, tatuoinneista, tupakoinnista, säväyttävästä hiusten värjauksestä.

Minä joskus tahattomasti ja joskus tarkoituksella katselen mitä ihmiset latovat liukuhihnalle kaupassa ja sitten katson heidän ja heidän lapsien ulkonäköä. Tämän takia tuli kerran itselle jopa tarve selittää ostoksiaan, kun olin ostamassa herkkuja lapsen synttäreille.

• VittuuriaDeSika

No voi luoja mikä pelle! Että pitää oikein selittää ostoksiaan... Todella säälittävää. Ellet sitten ostanut sen vastenmielisen vahinkopenikkasi synttäreille kossua ja tupakkaa, sekä kortsuja.

• VittuuriaDeSika kirjoitti:

No voi luoja mikä pelle! Että pitää oikein selittää ostoksiaan... Todella säälittävää. Ellet sitten ostanut sen vastenmielisen vahinkopenikkasi synttäreille kossua ja tupakkaa, sekä kortsuja.

No häpäisy-yrityksillä kurpat täällä jatkaa.

Tietysti selittelyillä on sekin etu, että niiden kanssa saa keskusteluyhteyden viehättävään kassaan.

• VittuuriaDeSika
        Miesmannn kirjoitti:

Tietysti selittelyillä on sekin etu, että niiden kanssa saa keskusteluyhteyden viehättävään kassaan.

Lässyn, lässyn... Sinä häpäiset itse itsesi olemalla olemassa, koska olet naurettavan tyhmä.

Jos et paskapää tiedä, niin mua on ihan turha kurpitella. Olen ihmisvihaaja ja vihaan tasapuolisesti sinua, sun rumaa penikkaasi, sitä huoraa joka sen penikkasi porsi, sekä kassalumppua jolta yritit römpsää saada... Eikä mua muuten haittaa ollenkaan olla kurppa - päinvastoin, se kun tarkoittaa sitä, että kuolemani lähestyy päivä päivältä nopeammin.

Ja naisille yleisesti ottaen on turn off jonkun toisen huoran porsimat penikat, että turha luulla saavasi vittua keneltäkään sen vajaaälyisen ja ruman penikkasi synttäreiden varjolla... Jos saat, niin se kertoo sen naisen todella alhaisesta tasosta, sille kelpaa kuka vaan. Jopa sinä ruma vanha runkkari.

Käy ostamassa vähän mässyä lisää sille syöttöporsaallesi ja itsellesi kossupullo. Muista flirttailla kassaneideille vanha laho tappi vipattaen ja ruiki housuihisi vajakki.

• Mä olen joskus ostanut käsivoidetta ja talouspaperia. Ajattelin että siinä tilanteessa kaikki selittelyt kaivaisi kuoppaani vain syvemmäksi.

Yhtenä uudenvuoden aattona ostin porakoneen ja ruuveja. Kassa alkoi kyselemään, että mikä uudenvuoden lupaus oli jäänyt toteuttamatta ja arvaili että saattaisi tulla vielä kiire.

Lässyn, lässyn... Sinä häpäiset itse itsesi olemalla olemassa, koska olet naurettavan tyhmä.

Jos et paskapää tiedä, niin mua on ihan turha kurpitella. Olen ihmisvihaaja ja vihaan tasapuolisesti sinua, sun rumaa penikkaasi, sitä huoraa joka sen penikkasi porsi, sekä kassalumppua jolta yritit römpsää saada... Eikä mua muuten haittaa ollenkaan olla kurppa - päinvastoin, se kun tarkoittaa sitä, että kuolemani lähestyy päivä päivältä nopeammin.

Ja naisille yleisesti ottaen on turn off jonkun toisen huoran porsimat penikat, että turha luulla saavasi vittua keneltäkään sen vajaaälyisen ja ruman penikkasi synttäreiden varjolla... Jos saat, niin se kertoo sen naisen todella alhaisesta tasosta, sille kelpaa kuka vaan. Jopa sinä ruma vanha runkkari.

Käy ostamassa vähän mässyä lisää sille syöttöporsaallesi ja itsellesi kossupullo. Muista flirttailla kassaneideille vanha laho tappi vipattaen ja ruiki housuihisi vajakki.

Tässä alkaa olla jo niin vivahteikasta sanan käyttöä, että sellaista naiselta? näkee harvoin.

• 5435435
        Miesmannn kirjoitti:

Kurpat? Oletko saanut pidettyä sen kolmekymppisen? Oma naama roikkuu jo PAHASTI 5-kymppisellä, ja potenssi laskenut..

Vai miksi täällä sinkkupalstalla pyörit?

• 8768768768
        VittuuriaDeSika kirjoitti:

Se on pelkkä elähtänyt pelimies..
        hyi helvetti..

• VittuuriaDeSika
        scrg kirjoitti:

Tässä alkaa olla jo niin vivahteikasta sanan käyttöä, että sellaista naiselta? näkee harvoin.

Mitä tekemistä sillä on sukupuolen kanssa? Olen vain sattumoisin aivan helvetin vittumainen ja ilkeä ihminen. Siksi minulle on ihan turha yrittää vittuilla, koska se ei tehoa. Tuottaa pelkästään huvia.

• 76547657

Hah hah! Ja sievä kassaneiti oli TOKI iloinen wanhan niljakkeen huomiosta!!!
        :D

• VittuuriaDeSika
        76547657 kirjoitti:

Hah hah! Ja sievä kassaneiti oli TOKI iloinen wanhan niljakkeen huomiosta!!!
        :D

Saahan vanha lahomuna kuvitella mitä kerkää... Luulee että ruman penikkansa synttäreistä lässyttäessään saa naiset kiimaan. Vittu mikä pelle.

• 6546565654

Saahan vanha lahomuna kuvitella mitä kerkää... Luulee että ruman penikkansa synttäreistä lässyttäessään saa naiset kiimaan. Vittu mikä pelle.

Älä... :D :D :D

No nyt alettiin päästä asian ytimeen!
        (Siis siihen pehmeään ja lerpsahtaneeseen luonnollisesti..)

Mitä tekemistä sillä on sukupuolen kanssa? Olen vain sattumoisin aivan helvetin vittumainen ja ilkeä ihminen. Siksi minulle on ihan turha yrittää vittuilla, koska se ei tehoa. Tuottaa pelkästään huvia.

Vittuilu niin herkästi livahtaa koomisuuden puolelle. Sukupuolella on siten väliä, että vastaavaa naisten runollista hellimistä tällä palstalla on lähinnä harrastaneet muutamat miehet (joiden nimimerkkejä en nyt muista) ja naisten harrastama vittuilu on yleensä piilotellumpaa, vaikka kuitenkin ilmeisen harkittua.

• nuorinainen88-

"ylipainosta, tatuoinneista, tupakoinnista, säväyttävästä hiusten värjauksestä."

Jess, luulin olevani alemman tason nainen, mutta eihän tuossa edes yksikään kohta osunut koska olen normaalipainoinen/hoikka, en omaa tatskoja enkä tupakoi! :)

• VittuuriaDeSika
        scrg kirjoitti:

Vittuilu niin herkästi livahtaa koomisuuden puolelle. Sukupuolella on siten väliä, että vastaavaa naisten runollista hellimistä tällä palstalla on lähinnä harrastaneet muutamat miehet (joiden nimimerkkejä en nyt muista) ja naisten harrastama vittuilu on yleensä piilotellumpaa, vaikka kuitenkin ilmeisen harkittua.

Tämä on kuule pelkkää komediaa minulle tämä "palstailu" ja ylipäänsä koko elämä. Nauran ihmisillä päivittäin, ja juuri vittumaisuudestani johtuen, eli olen tosi tyytyväinen elämääni, vaikka sen täytyy näyttäytyä muille pelkkänä paskana... Lisäksi minua ilahduttaa vanheneminen ja ruumiini lahoaminen ja väistämättä lähenevä viimeinen henkäys. Sitä on varmaan vaikea käsittää, mutta olenkin sellainen vitun spesiaali lumihiutale, että TIEDÄKIN SÄ SE!! Katsos kun kaikki ei halua sitä samaa typerää paskaa, mitä kaikilla muillakin on ja mitä ihmisellä "pitäisi" olla ja mitä ihmisen pitäisi haluta ollakseen kelvollinen yksilö muiden edessä. Minä en ole koskaan halunnut.

• öralghjharepwo

Tämä on kuule pelkkää komediaa minulle tämä "palstailu" ja ylipäänsä koko elämä. Nauran ihmisillä päivittäin, ja juuri vittumaisuudestani johtuen, eli olen tosi tyytyväinen elämääni, vaikka sen täytyy näyttäytyä muille pelkkänä paskana... Lisäksi minua ilahduttaa vanheneminen ja ruumiini lahoaminen ja väistämättä lähenevä viimeinen henkäys. Sitä on varmaan vaikea käsittää, mutta olenkin sellainen vitun spesiaali lumihiutale, että TIEDÄKIN SÄ SE!! Katsos kun kaikki ei halua sitä samaa typerää paskaa, mitä kaikilla muillakin on ja mitä ihmisellä "pitäisi" olla ja mitä ihmisen pitäisi haluta ollakseen kelvollinen yksilö muiden edessä. Minä en ole koskaan halunnut.

Sillä kelvollisuudella on joissain asioissa käyttöä, mutta yleensä ottaen se on selvästi yliarvostettua.

Hyvä nimimerkki sulla muuten.

• pop98
        nuorinainen88- kirjoitti:

"ylipainosta, tatuoinneista, tupakoinnista, säväyttävästä hiusten värjauksestä."

Jess, luulin olevani alemman tason nainen, mutta eihän tuossa edes yksikään kohta osunut koska olen normaalipainoinen/hoikka, en omaa tatskoja enkä tupakoi! :)

"Jess, luulin olevani alemman tason nainen, mutta eihän tuossa edes yksikään kohta osunut koska olen normaalipainoinen/hoikka, en omaa tatskoja enkä tupakoi! :)"

-Mikäli olet hoikka, ET VOI OLLA alemman tason nainen.
        -Minkälainen on tilanne miesmarkkinoilla, käykö flaksi?
        -Veikkaampa että miestä on tyrkyllä kovastikin..?

• nuorinainen88-
        pop98 kirjoitti:

"Jess, luulin olevani alemman tason nainen, mutta eihän tuossa edes yksikään kohta osunut koska olen normaalipainoinen/hoikka, en omaa tatskoja enkä tupakoi! :)"

-Mikäli olet hoikka, ET VOI OLLA alemman tason nainen.
        -Minkälainen on tilanne miesmarkkinoilla, käykö flaksi?
        -Veikkaampa että miestä on tyrkyllä kovastikin..?

Ei käy flaksi eikä ole ketään tyrkyllä. Kävin viimeksi netin kautta treffeillä tammikuussa, vastapuolena lyhyehkö ja paksuhko atm, mutta häntäkään ei kiinnostanut nähdä enää toiste (eipä sillä, jos olisi ehtinyt kysyä minun mielipiteeni, niin ei hänkään ollut minun tyyppiäni).

Ja ulkonäköäni haukuttiin yläasteella ja lukiossa poikien taholta kyllä siihen malliin, että koin itseni täysin pohjasakaksi, vaikka siinä iässä vasta hoikka/laiha olinkin (17-vuotiaana BMI 17-18, mutta nykyisin noin 21 luokkaa).

Ei sillä hoikalla varrella mitään tee, jos naama on yhtään miesmäinen/ maskuliininen ja näin ollen miehille ehdoton turn-off.

• nuorinainen88- kirjoitti:

Ei käy flaksi eikä ole ketään tyrkyllä. Kävin viimeksi netin kautta treffeillä tammikuussa, vastapuolena lyhyehkö ja paksuhko atm, mutta häntäkään ei kiinnostanut nähdä enää toiste (eipä sillä, jos olisi ehtinyt kysyä minun mielipiteeni, niin ei hänkään ollut minun tyyppiäni).

Ja ulkonäköäni haukuttiin yläasteella ja lukiossa poikien taholta kyllä siihen malliin, että koin itseni täysin pohjasakaksi, vaikka siinä iässä vasta hoikka/laiha olinkin (17-vuotiaana BMI 17-18, mutta nykyisin noin 21 luokkaa).

Ei sillä hoikalla varrella mitään tee, jos naama on yhtään miesmäinen/ maskuliininen ja näin ollen miehille ehdoton turn-off.

Kuulostat ihan palstalta kadonneelta Marianne-nimimerkkiseltä tyypiltä.

• 121212121212
        HC-ätmel kirjoitti:

Kuulostat ihan palstalta kadonneelta Marianne-nimimerkkiseltä tyypiltä.

Marianne->Rumamaija->nuorinainen88-

• 121212121212
        nuorinainen88- kirjoitti:

"Ei sillä hoikalla varrella mitään tee, jos naama on yhtään miesmäinen/ maskuliininen ja näin ollen miehille ehdoton turn-off."

Tämä ongelma liittyy samanlaisuus-erilaisuusperiaatteeseen.

"Haluan maskuliinisen näköisen miehen, olenhan itse feminiinisen näköinen nainen"
        "Olen itse maskuliinisen näköinen nainen, joten haluan maskuliinisen näköisen miehen tunteakseni itseni feminiiniseksi"

Koska kaikki haluavat maskuliinisen näköisen miehen, maskuliinisen näköinen mies valitsee kumman naisen haluaa.

Sinun vastakappaleesi olisi feminiinisen näköinen mies.

• tietäkääse

Pakko sanoa, että tykkään tästä uudesta palstahahmosta, Vittuuriasta.

• yhjrkfghj
        121212121212 kirjoitti:

"Ei sillä hoikalla varrella mitään tee, jos naama on yhtään miesmäinen/ maskuliininen ja näin ollen miehille ehdoton turn-off."

Tämä ongelma liittyy samanlaisuus-erilaisuusperiaatteeseen.

"Haluan maskuliinisen näköisen miehen, olenhan itse feminiinisen näköinen nainen"
        "Olen itse maskuliinisen näköinen nainen, joten haluan maskuliinisen näköisen miehen tunteakseni itseni feminiiniseksi"

Koska kaikki haluavat maskuliinisen näköisen miehen, maskuliinisen näköinen mies valitsee kumman naisen haluaa.

Sinun vastakappaleesi olisi feminiinisen näköinen mies.

Mitä tuolla ulkona kulkee niin yllättävän suosittuja ovat hiukan femiinin näköiset prettyboyt, btw.

• bott43

Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?

• VittuuriaDeSika
        bott43 kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?

Nelikymppinen. Yhtä miestä käyttänyt joskus harvoin vuosia sitten, koska kuten olen aiemmin kertonut - vihaan lähes kaikkia ihmisiä, joten se vaikuttaa myös siihen huvittaako naida juuri kenenkään kanssa. Eikä ole huvittanut vielä tähän päivään mennessä kuin vain yhden miehen. Tuskin tulee huvittamaankaan enää koskaan.

Ja mua ei muuten nuo tuon kaltaiset penisatrofiasta kärsivien luuserien kysymykset pelota. Kuten olen sanonut - minua ei haittaa olla vanha kurppa. Et pysty vittuilemaan minulle millään tavalla, koska sulla ja kenelläkään ei ole "aseita" minua vastaan.

Kerrohan nyt omasta puolestasi - minkä ikäinen olet ja oletko koskaan päässyt naisen päälle ähisemään, ja jos olet - ruikitko reisille ennen kuin edes pikkuinen kikulisi oli lähelläkään römpsän huulia?

Nelikymppinen. Yhtä miestä käyttänyt joskus harvoin vuosia sitten, koska kuten olen aiemmin kertonut - vihaan lähes kaikkia ihmisiä, joten se vaikuttaa myös siihen huvittaako naida juuri kenenkään kanssa. Eikä ole huvittanut vielä tähän päivään mennessä kuin vain yhden miehen. Tuskin tulee huvittamaankaan enää koskaan.

Ja mua ei muuten nuo tuon kaltaiset penisatrofiasta kärsivien luuserien kysymykset pelota. Kuten olen sanonut - minua ei haittaa olla vanha kurppa. Et pysty vittuilemaan minulle millään tavalla, koska sulla ja kenelläkään ei ole "aseita" minua vastaan.

Kerrohan nyt omasta puolestasi - minkä ikäinen olet ja oletko koskaan päässyt naisen päälle ähisemään, ja jos olet - ruikitko reisille ennen kuin edes pikkuinen kikulisi oli lähelläkään römpsän huulia?

Entä jos haukkumisen sijaan kehuukin sinua? Tekeekö se kipeää?

• 121212121212
        yhjrkfghj kirjoitti:

Mitä tuolla ulkona kulkee niin yllättävän suosittuja ovat hiukan femiinin näköiset prettyboyt, btw.

Sekoitat kaksi eri asiaa.

Minä puhun geneettisestä komeudesta, sinä stailauksesta.

• FuckThisWorld

Ihailtava asenne, yli 90% ihmisistä ovat aivottomia, perässä vedettäviä ja tahdottomia lampaita. Sosiaalinen koodisto ja normit ohjaavat heitä, he tekevät asiat tismalleen samalla tavalla niin kuin muutkin miettimättä yhtään sitä, että onko se sitä mitä he todella elämältään haluavat. Siksipä näenkin kuinka niin monet ihmiset suorastaan kituvat huonoissa, onnettomissa suhteissa koska se on on "ainoa oikea" tapa elää, tai näin ainakin meille opetetaan yhteiskunnan toimesta. Sama koskee toki monia muitakin asioita tässä maailmassa.

• eläkää.nauttikaa
        FuckThisWorld kirjoitti:

Ihailtava asenne, yli 90% ihmisistä ovat aivottomia, perässä vedettäviä ja tahdottomia lampaita. Sosiaalinen koodisto ja normit ohjaavat heitä, he tekevät asiat tismalleen samalla tavalla niin kuin muutkin miettimättä yhtään sitä, että onko se sitä mitä he todella elämältään haluavat. Siksipä näenkin kuinka niin monet ihmiset suorastaan kituvat huonoissa, onnettomissa suhteissa koska se on on "ainoa oikea" tapa elää, tai näin ainakin meille opetetaan yhteiskunnan toimesta. Sama koskee toki monia muitakin asioita tässä maailmassa.

Onhan se tosi ihailtavaa vihata kaikkea ympärillään.

Onneton raukka tuo Vittuuria, ja häntä ihailevat hörhöt vielä onnettomampia.

• VittuuriaDeSika
        HC-ätmel kirjoitti:

Entä jos haukkumisen sijaan kehuukin sinua? Tekeekö se kipeää?

Kehut aiheuttaa lievää huvittuneisuutta.

• VittuuriaDeSika
        eläkää.nauttikaa kirjoitti:

Vihaan lähes kaikkia ihmisiä. Mieti mitä eroa on sillä, että vihaa lähes kaikkia ihmisiä, tai että vihaa ihan kaikkea ympärillään. Katsos, kun "kaikki" ei ole pelkästään ihmiset...

• FuckThisWorld
        eläkää.nauttikaa kirjoitti:

En ihaile ketään kuolevaista, en myöskään ole kaikista asioista samaa mieltä hänen kanssaan mutta se, ettei anna parisuhdestatuksen määrittää omaa olemassa oloaan on itsenäistä ajattelua, johon törmää aniharvoin.

• SatunnainenOhikulkija

Kas, kolme neljästä. Aika hyvin. Pitäisiköhän ruveta taas pitkän tauon jälkeen värjäämään lettiä?

AI se olet sinä taas :-D

• VittuuriaDeSika
        Miesmannn kirjoitti:

AI se olet sinä taas :-D

Mitä sekoilet?

• eläkää.nauttikaa kirjoitti:

Juuri näin. Näitä räkä poskella huutavia kusipäitä on tullut nähtyä.

• VittuuriaDeSika

Eikö se ollut yli 22 -vuoden ikä, mistä ne tunnistaa? Tietysti sellaisten 22 - 30 -vuotiaiden kohdalla toisinaan hankala sanoa onko nainen jo yli-ikäinen, mutta kun oikein tarkasti syynää niin saattaa siitä parhaitenkin säilyneestä naamasta jotain kurppaantumisen alkumerkkejä olla havaittavissa.

• Eikös ne näytä ihan lyhtypylväiltä kaikki? Jos ne sanoisivat jotain, niihin kiinnittäisi jotain huomiota.

• Nnnnainen

Näyttää lyhtypylväiltä sulle muttei kaikille.

• Nnnnainen kirjoitti:

Näyttää lyhtypylväiltä sulle muttei kaikille.

Joo. Totta. On varmaan niitä, jotka ei näytä kaikkien mielestä lyhtypylväiltä ja sitten niitä jotka näyttää. Mutta sitten herääkin kysymys, että kenen kannalta tuolla erolla on mitään merkitystä.

• flowersreally

Lyhtypylväillä on sentään valo yläpäässään. Vesiposteilla ei edes sen vertaa.

• flowersreally kirjoitti:

Lyhtypylväillä on sentään valo yläpäässään. Vesiposteilla ei edes sen vertaa.

Vesiposti on meilläpäin satuolento kuten puhuvat kädelliset ankat ja hiiret.

Miten menee?

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Vesiposti on meilläpäin satuolento kuten puhuvat kädelliset ankat ja hiiret.

Miten menee?

No on kai niitä jossain silti olemassa, teiden seinäruusuina.

Kiitos, ei nyt ehkä hullummin kuitenkaan. Entäs itsellesi?

• flowersreally

Mä muuten luulen bonganneeni hc@melin tässä hiljattain.

• mitäsmelli
        flowersreally kirjoitti:

No kerro lisää.

• flowersreally
        mitäsmelli kirjoitti:

No kerro lisää.

Varmaan jotain Tinderiä selaili puhelimestaan.

Nyt puhuttiin alemman tason naisten, eikä komeiden ja seksikkäiden miesten bongailuista! >:-0

• Intensiivinentuijotus
        flowersreally kirjoitti:

Jos se väijyi kaupan he-vi osastolla banaanilaarin lähettyvillä tuijottamassa intensiivisesti at -naisia, niin silloin sen täytyi olla ätmel.

• 121212121212
        flowersreally kirjoitti:

Tuliko teistä match?

• silmäpako
        HC-ätmel kirjoitti:

Nyt puhuttiin alemman tason naisten, eikä komeiden ja seksikkäiden miesten bongailuista! >:-0

Et voi määrätä mistä me puhutaan. Voidaan vaikka puhua susta tässä ketjussa.

No on kai niitä jossain silti olemassa, teiden seinäruusuina.

Kiitos, ei nyt ehkä hullummin kuitenkaan. Entäs itsellesi?

Lukeminen kannattaa aina. Löysin vinkin miten serenity prayeriä pitäisi tulkita. Asioihin joita ei voi muuttaa kuuluu menneisyys, nykyhetki ja tulevaisuus.

• flowersreally
        HC-ätmel kirjoitti:

Juuri tuolla tavalla kurtistelit kulmiasi viimeksikin.

• flowersreally
        121212121212 kirjoitti:

Tuliko teistä match?

Mahdotonta.

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Lukeminen kannattaa aina. Löysin vinkin miten serenity prayeriä pitäisi tulkita. Asioihin joita ei voi muuttaa kuuluu menneisyys, nykyhetki ja tulevaisuus.

Ja sä hyväksyit sen?

Ja sä hyväksyit sen?

Sarkasmiksihan lisäys ainakin osin oli tarkoitettu. Mutta eihän alkuperäinen rukouskaan ota mitään kantaa mittasuhteisiin. Sehän voi olla kompa. Turha pyytää keneltäkään voimaa tai tyyneyttä, koska nehän on jo meille annettu: toista ehkä lusikalla ja toista kauhalla.

Ainoa mitä tarvitaan on itsetuntemus ja siitä viisaus. Jos mulla on lusikallinen voimaa ja saavillinen tyyneyttä, niin viisautta on antaa upota 99,9% kaikesta saaviin ja tarkoin säännöstellä mihin promilleen energiansa käyttää.

Kyllä mua tavallaan viehättää myös Calvinin (Bill Watterson) versio "the strength to change what I can, the inability to accept that I can't and the incapacity to tell the difference"

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Sarkasmiksihan lisäys ainakin osin oli tarkoitettu. Mutta eihän alkuperäinen rukouskaan ota mitään kantaa mittasuhteisiin. Sehän voi olla kompa. Turha pyytää keneltäkään voimaa tai tyyneyttä, koska nehän on jo meille annettu: toista ehkä lusikalla ja toista kauhalla.

Ainoa mitä tarvitaan on itsetuntemus ja siitä viisaus. Jos mulla on lusikallinen voimaa ja saavillinen tyyneyttä, niin viisautta on antaa upota 99,9% kaikesta saaviin ja tarkoin säännöstellä mihin promilleen energiansa käyttää.

Kyllä mua tavallaan viehättää myös Calvinin (Bill Watterson) versio "the strength to change what I can, the inability to accept that I can't and the incapacity to tell the difference"

Joo, mun vastaus myös (siis sarkasmia). Sori.

Onnistuuko sulla toi annostelu noin hienosti? Jos ei onnistu, lipsahtaako sitten Calvinin versioon?

Joo, mun vastaus myös (siis sarkasmia). Sori.

Onnistuuko sulla toi annostelu noin hienosti? Jos ei onnistu, lipsahtaako sitten Calvinin versioon?

Mä olen ollut ihan liian Calvin. Kai se vieläkin joskus lipsahtaa.

Mutta täsmennyksenä, "Asioihin joita ei voi muuttaa kuuluu menneisyys, nykyhetki ja tulevaisuus." oli siis itsessään siteeraus, en halua siitä kunniaa.

• flowersreally
        scrg kirjoitti:

Mä olen ollut ihan liian Calvin. Kai se vieläkin joskus lipsahtaa.

Mutta täsmennyksenä, "Asioihin joita ei voi muuttaa kuuluu menneisyys, nykyhetki ja tulevaisuus." oli siis itsessään siteeraus, en halua siitä kunniaa.

Tänään toi kuulostaa siltä, että olisit lukenut jonkun kvanttifyysikon tai monimaailmateoreetikon tekstejä.

Tänään toi kuulostaa siltä, että olisit lukenut jonkun kvanttifyysikon tai monimaailmateoreetikon tekstejä.

Ihan romaani oli ja jopa vanha sellainen. Saatan mä tuohon kvanttimekaniikkaankin vielä perehtyä. Jos viitsin.

• 498

Vieraan ihmisen tuijottaminen kovin pitkään on epäkohteliasta ja saa helposti ihmisen tuntemaan olonsa epämukavaksi ja epävarmaksi. Silloin hymy on keino yrittää laukaista jännitettä. Hymy voi tosin tarkoittaa myös ihan vain sitä, että nainen on hyväntuulinen, eikä ujo. Ei sillä ole mitään tekemistä tasojen kanssa. Aloituksessa oletetaan, että kaikki kauniit naiset käyttäytyvät ylimielisesti, koska saavat huomiota miehiltä ja rumat taas käyttäytyvät nöyrästi ja mielistelevästi, koska haluavat huomiota miehiltä.
      Itse olen ujo, enkä missään tapauksessa hymyilisi vieraalle ihmiselle, eikä liity mitenkään siihen minkänäköinen nainen minua peilistä katsoo. Jos joku tuijottaisi minua kovin pitkään, epäilisin, että minulla on vetskari auki tai meikit levinneet tai jotain. Itse asiassa ujo ja kaunis on ikävä yhdistelmä, sillä kauniille riittää katseita, mutta ujous saa ne kaikki tuntumaan vain epämiellyttäviltä.

• näintekisin

Harrastuksensa kullakin. Mua jos joku tuntematon änkeäsi silmiin tuijottamaan, potkisin nilkoille. Että varohan vaan.

• Näinmuistelen

Aiemmin taisit bongailla at -naisia kauppojen he-vi -osastoilla.

• Pillujen--asiantuntija

Alemman tason naiset on lihavia kaikki. Vaativat kuitenkin lihaksikasta miestä.

• Oletko.nyt.ihan.varma

Siinä tapauksessa en ole ollut koskaan at -nainen, enkä ole vieläkään.

• koomikko-osastoltakajaht

Ätmeli ei ole tänne varmaan koskaan kirjoittanut muuta kuin provoja, ainakaan tuolla nimmarilla.

Kuka tahansa, joka ottaa nämä tasohöpötykset tosissaan on koominen. Tai traaginen, miten vain.

Ei täällä kaikki ole vähä-älyisiä, mutta se askarruttaa, miksi teeskennellä sellaista? Mitä h-ttiä oikeesti :D

• Näin.se.menee

Ätmiksi ei ryhdytä tekeytymällä tyhmäksi, vaan syntymällä tyhmäksi

• koomikko-osastoltakajaht
        Näin.se.menee kirjoitti:

Ätmiksi ei ryhdytä tekeytymällä tyhmäksi, vaan syntymällä tyhmäksi

Ei pidä paikkansa. Mietin vain, mitä tyhmäksi tekeytyminen oikein merkitsee, ja mitä siitä saa? Riittääkö naisten ärsyttäminen palkinnoksi?

• Mustat_silmät

Mä voittaisin tuijotuskilpailun sun kanssa, vaikka sulla onkin ihanat silmät. Olisi ihana istua junassa ja tuijottaa sua niin, että sulla alkaisi savu tupruta korvista ja posket punoittaa.

• Hmph, kovat on puheet. :-I

• Mustat_silmät
        HC-ätmel kirjoitti:

Hmph, kovat on puheet. :-I

Sä et edes muistais millä pysäkillä sun piti jäädä pois.

• sähköaita
        Mustat_silmät kirjoitti:

Sä et edes muistais millä pysäkillä sun piti jäädä pois.

Varo, kohta se lyö sua kiinalaisella kärpäslätkällä.

• Mustat_silmät
        sähköaita kirjoitti:

Varo, kohta se lyö sua kiinalaisella kärpäslätkällä.

Ei haittaa, kunhan ei ole sellainen elektroninen.

• sähköaita
        Mustat_silmät kirjoitti:

Ei haittaa, kunhan ei ole sellainen elektroninen.

Se on just sellanen. Tarraa kiinni käsivarresta ja väännä se taakse, suutele :D

• Mustat_silmät
        sähköaita kirjoitti:

Se on just sellanen. Tarraa kiinni käsivarresta ja väännä se taakse, suutele :D

Menenkin tästä haaveilemaan itseni uneen. Öitä palsta.

• yöntummajatulinen
        HC-ätmel kirjoitti:

Hmph, kovat on puheet. :-I

Mustat_silmät haluaa sut. Käy kiinni!

• VittuuksTuijotatPalikka

Jos vastaantulijalla on naama norsunpersiillä, tuskin hymyilen. Paitsi jos on hupaisa. Pervoille elostelijoille ei hymyillä vahingossakaan. Eli siis lähinnä hymyillään vaan naapurin mummoille, ihan vaikka kiusallaan :D.

• Ensinnäkin tuijottaminen on todella vastenmielistä ja sitä tekevät vain kusipäät. Itse olen monesti joutunut sekä miesten että naisten tuijotusten kohteiksi ja tunnen niissä tilanteissa itseni uhatuksi. Ei tulisi mieleenkään luoda muutamaa sekuntia pitempää katsekontaktia kehenkään ihmiseen.

• Naisasialooser11

Ikää yli 30v ja/tai reilusti ylipainoa

• LihavaLeidi

Minulla on ylipainoa, mutta siitäkin huolimatta saan miehiltä katseita. Kiloni ovat jakaantuneet nätisti vartalooni, en näytä talipallolta.

• Mikä muuten on se tapa jolla muut naiset toimivat?

• Kaunis.ja.rohkea

Ai jos alemman tason naiset hymyilee tuijottajille, niin mitä muut tekee? No tietysti esittää ylimielistä, jotta mies tietää ettei ole heidän arvoisensa. Kt -naiset voi sanoa vielä "vittuuks kyyläät luuseri!" tehostaakseen viestin perille menoa. Yt -naiset katsovat miehen "läpi", kuin siinä ei olisi mitään muuta kuin ilmaa.

• cxvcbcb

Minkälainen on sinua alempi tasoinen nainen kun läskitkin naiset saavat yhden illan juuttuja?

• Eihän sitä nyt yhden yön virheiden perusteella lasketa, vaan siitä, kuka pääsee naimisiin. <3

• pyhä.asetus

Siitä että se ylipäänsä kiinnostuu, ja ihastuu suhun. Mutta sitä häilyvämmin, mitä enemmän sillä on muuta valinnanvaraa.. :D

• 19.11

Jaaha, ett hymyily tekee naisesta ala-arvoista kamaa. No siinäpähän pähkäilet omiasi!
      Ainakaan mua se ei tule estämään hymyilemästä, ihmisisille. Tai juttelemasta tuntemattomienkin kanssa, mikään ei ole niin piristävää kuin pieni small talk.

Esimerkiksi teen usein pieniä juttu hetkiä tuntemattomien kanssa torilla ostoksilla käydessäni tai lounaalla/kahvilla ollessani, baarissa/kahvilassa/kauppahallissa.

Sitä ilmeisemmin kutsutaan sosiaalisuudeksi ja juuri vieraan kanssa pienet keskustelut ovat niitä antoisimpia hetken kohtaamisia!
      No, löytyyhän niistäkin keskusteluista täysin p*skoja keskustelu yhteyksiä, ei kaikki muutenkaan elämässä ole positiivista... niin miksi tämä tekisi täyden poikkeuksen?
      Ei pidä antaa vaan tällaiselle hetken pettymykselle... liian suurta merkitystä!

Taisin keksiä sinun yksinäisyytesi syyt; sulla ei ole hajuakaan alemmasta tai ylemmästä tasosta... etkä ainakaan naisista tajua mitään!
      Päivänjatkoja sulle tähän pähkäilyysi... sillä näitä sulla taitaa riittää. =))

• Keides tuntemattomien miesten kanssa sä siellä baarissa oikein puhut small talkia ja flittailet? >:-I

Ehkä sun pitää sitten avata näitä alempia ja ylempiä tasoja, jos kerran en ymmärrä niistä mitään!

• 19.11
        HC-ätmel kirjoitti:

Keides tuntemattomien miesten kanssa sä siellä baarissa oikein puhut small talkia ja flittailet? >:-I

Ehkä sun pitää sitten avata näitä alempia ja ylempiä tasoja, jos kerran en ymmärrä niistä mitään!

Jos mies on tuntematon... niin mistä minä tietäisin kuka hän on... tai mitä hän yleensäkin edustaa... ei mulla silloin ole hajuakaan mistään! Eikä se useinkaan edes ole selvää flirttiä, vaan ihan asiallista keskustelua.
        No liian lipevät veikkoset yleensä torjun aika pian ja keskustelut loppuu siihen!
        Siis sellaiset päällekäyvät ja tosi tarkoitukselliset, joista heti tietää mihin mies tähtää. En minä hae seikkailua tuntemattoman miehen kanssa MILLOINKAAN.

On mulla ollut kerran lounasseuraakin eräässä ruokapaikassa pidemmän aikaa. Koskaan ei sovittu etukäteen tapaamisesta, käytiin vain samassa kasvisravintolassa lounaalla samaan aikaan usein... tai minä siis satunnaisesti kun olin asioilla silloin.
        Ensin istuttiin eri pöydissä ja niin keskusteltiin jotain pientä... kuten eri salaateista tai salattikastikkeista... vertailtiin niitä, omaan makuun sopivaisuudeltaan.

Pikku hiljaa tilanne valui siihen ett hakeuduimme samaan pöytään syömään, jos toinen jo istui ruokailemassa. Juteltiin paljon kaikesta, jopa politiikasta... jota aloimme kyllä pian karttaa... näkemyksissämme kun oli huomattavia eroja.

Matkailusta oli keskusteluja ja mun motska reissusta esim. Norjaan... mitä hän ei ymmärtänyt laisinkaan! Täysin luonnotonta hänestä ett kaks naista ajaa läpi Suomen-> pohjois-Norjaan... autiotilalle lomailemaan.
        Mitä me sillä oikein tahdoimme todistaa? Siis miten niin todistaa;en ymmärtänyt?

Ihan mielenkiintoinen lounasseura, mutt muuten aivan eri planeetalta kuin minä.
        Hänellä oli aivan liian paljon mielipiteitä... mitä nainen saa tehdä ominpäin.
        Lopetin lounastamisen kyseisessä paikassa... mies kun alkoi käydä holhoavaksi... älä tee niin... tai tee tästä lähtien näin!

Siis hitto vie, en minä ollut hänen parinsa ja jo lounaalla alkoi rajoittamaan mun tahtoani elää elämääni. Mitenkä se olisi jatkunut parina... en edes halua tietää.

Nainen on sulle juuri sen tasoinen jonka sä hänelle määrittelet! Jollekulle muulle taas aivan eritasoinen ... katsos ne tasotkin ovat sen katsojan mielessä... kuten kauneuskin on katsojan silmissä.... että silleen.

• 19.11 kirjoitti:

Jos mies on tuntematon... niin mistä minä tietäisin kuka hän on... tai mitä hän yleensäkin edustaa... ei mulla silloin ole hajuakaan mistään! Eikä se useinkaan edes ole selvää flirttiä, vaan ihan asiallista keskustelua.
        No liian lipevät veikkoset yleensä torjun aika pian ja keskustelut loppuu siihen!
        Siis sellaiset päällekäyvät ja tosi tarkoitukselliset, joista heti tietää mihin mies tähtää. En minä hae seikkailua tuntemattoman miehen kanssa MILLOINKAAN.

On mulla ollut kerran lounasseuraakin eräässä ruokapaikassa pidemmän aikaa. Koskaan ei sovittu etukäteen tapaamisesta, käytiin vain samassa kasvisravintolassa lounaalla samaan aikaan usein... tai minä siis satunnaisesti kun olin asioilla silloin.
        Ensin istuttiin eri pöydissä ja niin keskusteltiin jotain pientä... kuten eri salaateista tai salattikastikkeista... vertailtiin niitä, omaan makuun sopivaisuudeltaan.

Pikku hiljaa tilanne valui siihen ett hakeuduimme samaan pöytään syömään, jos toinen jo istui ruokailemassa. Juteltiin paljon kaikesta, jopa politiikasta... jota aloimme kyllä pian karttaa... näkemyksissämme kun oli huomattavia eroja.

Matkailusta oli keskusteluja ja mun motska reissusta esim. Norjaan... mitä hän ei ymmärtänyt laisinkaan! Täysin luonnotonta hänestä ett kaks naista ajaa läpi Suomen-> pohjois-Norjaan... autiotilalle lomailemaan.
        Mitä me sillä oikein tahdoimme todistaa? Siis miten niin todistaa;en ymmärtänyt?

Ihan mielenkiintoinen lounasseura, mutt muuten aivan eri planeetalta kuin minä.
        Hänellä oli aivan liian paljon mielipiteitä... mitä nainen saa tehdä ominpäin.
        Lopetin lounastamisen kyseisessä paikassa... mies kun alkoi käydä holhoavaksi... älä tee niin... tai tee tästä lähtien näin!

Siis hitto vie, en minä ollut hänen parinsa ja jo lounaalla alkoi rajoittamaan mun tahtoani elää elämääni. Mitenkä se olisi jatkunut parina... en edes halua tietää.

Nainen on sulle juuri sen tasoinen jonka sä hänelle määrittelet! Jollekulle muulle taas aivan eritasoinen ... katsos ne tasotkin ovat sen katsojan mielessä... kuten kauneuskin on katsojan silmissä.... että silleen.

Mikäs "Fucking Åmål" teillä tytöillä oikein sitten oli kaksistaan siellä Norjassa? >:-I

En sinänsä ihmettele, että kasvissyöjällä on vahvat mielipiteet siitä, miten muitten tulisi elää.

• 19.11
        HC-ätmel kirjoitti:

Mikäs "Fucking Åmål" teillä tytöillä oikein sitten oli kaksistaan siellä Norjassa? >:-I

En sinänsä ihmettele, että kasvissyöjällä on vahvat mielipiteet siitä, miten muitten tulisi elää.

Tavoitteena oli ihan nauttia lomasta ja "villistä" luonnon rauhasta, kalastaa vuonosta ja kiivetä tunturiniittyjä... nukkua silloin kun nukutti ja valvoa jos halutti.
        Kukaan ei pyytänyt mitään, ei ollut mitään tarkkaa suunnitelmaa mistään.
        Tavallaan se oli eräretki... pyörät jätettiin erääseen taloon ja troolarilla päästiin sinne autiotilalle. Tämän toisen naisen osa suvusta on sieltä kotoisin ja Darja puhuu myös norjaa sujuvasti. (minä en)

Mitä vikaa kasvissyönnissä on, sitä minäkin harrastan usein vaikka olen sekasyöjä, ja mulle maistuu hyvin tehty aito tartar pihvikin maalaislimpun kera.
        Ihan puhdasta kasvissyöntiä en kotioloissa harrasta vaan salaatin kera menee usein goudaa tai vuohenjuustoa jossain muodossa... tai "Frutti Di Mare".

Olen siis hyvin kaikkiruokainen... mutt osterit jätän suosiolla väliin.
        Oli noloa oksennella kalasataman laiturilla, kun kalastaja aukaisi meille puukollaan ostereita... sitruuna viipaleen kera... syötäväksi!

Emo söi ja nautti... minä yritin ja puklautin samantien sen ulos, osteri kävi kääntymässä mun vatsassani. Hiton epämielyttävää! Ei se osteri maistunut pahalle, oikeastaan merivedelle ja hieman sitruunalle, mutt sen nielaisu tuntui epämiellyttävälle... yöks, ei ole mun juttuni syödä ostereita!

Kuten huomaat mulla jutut hieman rönsyilee... mut tuskin tulee pahemmin kokkareita; tämähän on sun aloittama ketju, onneksi.

• 19.11 kirjoitti:

Tavoitteena oli ihan nauttia lomasta ja "villistä" luonnon rauhasta, kalastaa vuonosta ja kiivetä tunturiniittyjä... nukkua silloin kun nukutti ja valvoa jos halutti.
        Kukaan ei pyytänyt mitään, ei ollut mitään tarkkaa suunnitelmaa mistään.
        Tavallaan se oli eräretki... pyörät jätettiin erääseen taloon ja troolarilla päästiin sinne autiotilalle. Tämän toisen naisen osa suvusta on sieltä kotoisin ja Darja puhuu myös norjaa sujuvasti. (minä en)

Mitä vikaa kasvissyönnissä on, sitä minäkin harrastan usein vaikka olen sekasyöjä, ja mulle maistuu hyvin tehty aito tartar pihvikin maalaislimpun kera.
        Ihan puhdasta kasvissyöntiä en kotioloissa harrasta vaan salaatin kera menee usein goudaa tai vuohenjuustoa jossain muodossa... tai "Frutti Di Mare".

Olen siis hyvin kaikkiruokainen... mutt osterit jätän suosiolla väliin.
        Oli noloa oksennella kalasataman laiturilla, kun kalastaja aukaisi meille puukollaan ostereita... sitruuna viipaleen kera... syötäväksi!

Emo söi ja nautti... minä yritin ja puklautin samantien sen ulos, osteri kävi kääntymässä mun vatsassani. Hiton epämielyttävää! Ei se osteri maistunut pahalle, oikeastaan merivedelle ja hieman sitruunalle, mutt sen nielaisu tuntui epämiellyttävälle... yöks, ei ole mun juttuni syödä ostereita!

Kuten huomaat mulla jutut hieman rönsyilee... mut tuskin tulee pahemmin kokkareita; tämähän on sun aloittama ketju, onneksi.

Tuo teidän Norjan loma kuulostaa ihan kauhuleffan alulta. Entä jos siellä autiotilalla olisikin asustellut kaivoon hukkuneen tytön kummitus?

Kasvissyönnissä on se vika, mikä tuli ilmi ravintolaseikkailussasikin: kasvissyöjät ovat omahyväisiä ja kuvittelevat tietävänsä, miten muiden tulisi syödä. Tuossa tapauksessa soijaproteiinimies jopa rupesi määräilemään sitä, miten kaikkien naisten tulisi elää ylipäätään. Hän oli oikein stereotyyppinen kasvissyöjä.

Ei varmaan kannata ihan heti kättelyssä mainostaa sitä, ettet tykkää niellä limaisia juttuja. :-/

• HC-ätmel kirjoitti:

Tuo teidän Norjan loma kuulostaa ihan kauhuleffan alulta. Entä jos siellä autiotilalla olisikin asustellut kaivoon hukkuneen tytön kummitus?

Kasvissyönnissä on se vika, mikä tuli ilmi ravintolaseikkailussasikin: kasvissyöjät ovat omahyväisiä ja kuvittelevat tietävänsä, miten muiden tulisi syödä. Tuossa tapauksessa soijaproteiinimies jopa rupesi määräilemään sitä, miten kaikkien naisten tulisi elää ylipäätään. Hän oli oikein stereotyyppinen kasvissyöjä.

Ei varmaan kannata ihan heti kättelyssä mainostaa sitä, ettet tykkää niellä limaisia juttuja. :-/

Se varmaan on juurikin noin kuin sanot. Asiassa on hupaisaa on se että tuo soijaproteiinimies varmaan on vieläpä suvakki, itse uskoo olevansa hyvinkin avarakatseinen ja salliva sielu, avaa rajat kenelle tahansa ja uskoo kaikesta/kaikista pelkkää hyvää niin kauan kunnes sattuu istahtamaan samaan pöytään ja syntyy asioista keskustelua.

Minusta tuo Norskin loma kuulostaa ihan hauskalta eikä miltään todistelulta. Kaivosta löytyy hukkuneen tytön sijaan ehkä myyrä mutta se nyt ei varmaan niin vaarallista ole, erämökillä kannattaa keittää vesi ennen kuin juo sitä.

• 19.11
        Harmaaritari kirjoitti:

Se varmaan on juurikin noin kuin sanot. Asiassa on hupaisaa on se että tuo soijaproteiinimies varmaan on vieläpä suvakki, itse uskoo olevansa hyvinkin avarakatseinen ja salliva sielu, avaa rajat kenelle tahansa ja uskoo kaikesta/kaikista pelkkää hyvää niin kauan kunnes sattuu istahtamaan samaan pöytään ja syntyy asioista keskustelua.

Minusta tuo Norskin loma kuulostaa ihan hauskalta eikä miltään todistelulta. Kaivosta löytyy hukkuneen tytön sijaan ehkä myyrä mutta se nyt ei varmaan niin vaarallista ole, erämökillä kannattaa keittää vesi ennen kuin juo sitä.

Heh, heh...soijaproteenimies tosiaan oli suvakki ja kokoomuksen kannattaja... töissä Nordealla. Siellä pankissa asioidessani olin myös nähnyt hänet aikaisemmin, ilmeisesti hänkin oli huomannut minut silloin kun katseemme kohtasivat.
        Samaan ruokapaikkaan osuminen oli ihan sattumaa ja hänen naapuripöytään rantautumisensakin luultavammin... no, joka tapauksessa meillä oli suhteellisen saman näköiset annokset ruokaa lautasillamme. Keskustelu alkoi siitä murkinasta, joka todellakin oli kaikin puolin erittäin hyvältä maistuvaa.

Luonnossa liikkuessani mulla on usein mukanani vesipullo... on mistä juoda. Ja kyllä me keitimme kaiken käyttämämme veden, jopa astioiden pesuveden muuripadassa.

Poikkeuksen tekee yksi lähde jonka tiedän... siitä pulppuaa vesi maanpintaan ja pieni puro juoksee siitä poispäin. Talvisin siinä on niin sanottu uhvajää ja se kasvaa aina kevättalveen asti. Sulaen keväällä lopulta pois, jolloin lähde taas pulppuaa vapaana hiljalleen. Siitä käyn juomassa suoraan... ryystäen suuhuni kylmää puhdasta vettä, ja sen paikan näytti mun pappani mulle jo lapsena ja sanoi että se on salaisuus!

Lähden kävelylle ulos ennen päivällistä/illallista... gulassi on nyt valmista ja pysyy padassa liedellä kuumana toista tuntia, muhien kannen alla!
        Vanhemmat ovat näköjään taas karanneet ties minne ja tiesivät ruuan valmistuvan ennen kello kolmea. Nyt käyn vain noutamassa hyvän ruokahalun itselleni ulkoa!

• juoksen.niitä.karkuun

ATN haukkuu, huutaa, kirkuu ja kiroilee kovaan ääneen ja myös lyö ja heittelee esineillä.

Varsinkin kännissä saattaa rähinä alkaa sadasosasekunnin varoitusajalla, ilman mitään sellaista syytä, jonka uhri edes tajuaa olevan mikään syy.

Jos edes nostat kädet suojaksi, niin saat itse kaikki syyt niskoillesi ja olet väkivaltainen sika ja naisten hakkaaja.

Onneksi sentään nykyään joskus lehtijutuissa mainitaan se seikka, että mieskin voi olla iskuja vastaanottava osapuoli.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      143
      2068
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      185
      924
    3. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      907
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      848
    5. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      830
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      762
    7. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      51
      726
    8. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      711
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      284
      709
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      35
      660
    Aihe