Koska ihmiskunnalle jalostuu sen verran järkeä, että lopetetaan pysyvästi tuo hullutus että housuista revitään polvien kohdat rikki. En kyllä IDIOOTTIMAISEMPAA muotihömppää tiedä.
Revityt housut
8
3724
Vastaukset
- muotimuuttuu
Ettaida tietää muutenkaan muodista mitään.
- muotionmuotia
Kannattaisi katsoa ensin peiliin ja sitten vasta lähteä huutelemaan muiden perään.
- yfjfhjfjjgfd
Minä ainakin näen peilistä ehjät housut....
- kalsarit_näkyy
Sinusta suorastaan paistaa ahdasmielisyys ja kateus. Et uskalla rikkoa rajoja vaan elät koko elämäsi jossain 50-luvulla. Jo 80-luvulla farkuissa oli revitty myös takapuoli.
- jeejee
Ahdasmielisyys ja järjenkäyttö on eri asiat.
- Ilmanvaihtokysymys
Jostakin sen ilman pitää vaihtua, kun enää ei ole trumpettilahkeita.
- huiheihai
Kaikkein huvittavinta on että ne riekalefarkut maksaa satasen tai jopa yli! Itse en käyttäisi vaikka ilmaiseksi saisin :D
- hemmiläinen
Ei taida suomalaisille mennä jakeluun ne itsestäänselvyydet jotka naapureinamme olevien maiden kansalaiset ovat jo kivikaudelta asti omaksuneet eli . Peili on sitä varten että siitä tarkistetaan oma ulkomuoto ennen ihmisten ilmoille menoa... että ei mikään repsota. Kannattaisi joskus katsoa myös miltä se peräpää näyttää. Sanoisin että korkeintaan yksi sadasta miehestä on osannut hankkia hyvin istuvat housut ! Naisista puhumattakaan ! Säälittäviä lotuhousuja kyllä katukuvassa riittää...
Nykymuodin myötä on armoton totuuskin suomalaisesta naisvartalosta paljastunut. Ruotsittariin verrattuna olemme persjalkaista säälittävän pihtikinttuista väkeä. Rotusääriä on turha etsiä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949