Hei, olen harkinnut Villa Mandalaan joogadetox-kurssille osallistumista. Onko joku palstan lukijoista osallistunut ja millaiset kokemukset teillä on tai ellei ole itsellä, millaiset kokemuksia tuttavilla, lähipiirillä jne.? Neljän päivän kurssi maksaa ilman matkoja viitisensataa, joten ei viitsisi heittää euroja ilmaan ilman etukäteiskokemuksia. Kiitos vastauksista.
Villa Mandalan joogadetoxiin osallistuneita?
4
2300
Vastaukset
- Kauko.Parantaja
Vai että joogadetox, tyhmiä on kusetettu kautta aikojen.
- Marinadiamond
Just oli hesaris juttua että detox on pelkkää huijausta. itse asiassa eräs kiinalainen joogaopettaja kertoi tämän minulle jo muutama vuosi sitten, ja on mediassa ollut muutakin infoa. Mutta ei siinä mitään, detoxruoka voi olla hyvää ja sellainen detoxjoogakurssi tuskin on terveydelle haitaksi, mutta lompakon kyllä...
- Siinamainio
Hei, olen osallistunut ja suosittelan lämmöllä. Meidän retriitillämme painotettiin kokonaisuutta - lepoa, rentoutumista mielelle ja keholle, johon maaseudun rauha tarjoaa kyllä mitä parhaimman miljöön. Viikonloppu oli minulle enemmänkin tapa rauhoittua ja saada inspiraatiota, työkaluja oman elämän myllerrykseen .. paljon oivalluksia joita nyt sovellan omassa arjessa parhaani mukaan. Ruoka oli mitä maittavinta (detox-ruokaa tai ei), opettaja erittäin asiantunteva stressinhallinnan ammattilainen ja kokenut joogaopettaja. Talon isäntä mitä ystävällisin uusille vieraille. Jos pohdit hintaa niin muutamasta hotelliyöstä, joogatunneista ja päivittäisistä ruokailuista tulee helposti hintaa jo vastaavan verran.. Suosittelen lämpimästi, toivottavasti sinulle tulee myös mukana kokemus.
- Vaiettäjoogadetox
Typeryksiä kusetetaan monin tavoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2605971Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki943549PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1373511Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423113Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne843033Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv1042847Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest172480Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1132432- 1812062
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn101595