Uskomatonta

eiuskois

Muistan vielä kun eilisen päivän keskustelun avopuolisoni kanssa vaikka aikaa kulunut lähes 20 vuotta. Menin kihloihin naisystäväni kanssa puolen vuoden seurustelun jälkeen ja kaikki näytti ja tuntui hyvältä. Aikaa kului viitisen vuotta kun kihlattuni salasuhde tuli ilmi, kertoi siitä itse. Asiaa ja suhteemme tilaa puitiin siinä kuukauden verran ja päätettiin jatkaa ajatuksella että katsotaan jos homma toimii. Siinä sitten parin kuukauden jälkeen naiseni täräytti ja kysyi että koskas mennään naimisiin haluan kunnon häät, en ollut uskoo korviani, avopuoliso oli pettänyt ja muutaman kuukauden jälkeen ehdottelee ja kyselee häistä. Sanoin aika napakasti että luuletko mun menevän pettäjän kanssa naimisiin, annetaan nyt vaan olla sen asian. Ajatuksena oli että ainakin turvaan eron sattuessa oman omaisuuteni. Sen jälkeen on olut ajatus häistä pois ainakin mun pääkopasta, avovaimo on nostanut sen pari kertaa esiin. Ei ole kyllä kihlasormuksiakaan ollut kummankaan sormessa juurikaan se pettämisen jälkeen, minä otin ekana pois. Poittini on se että sama jos olisin käynyt panemassa vierasta, kertoisin siitä kihlatulleni ja sitten kysyisin vähän ajan päästä että koskas pannaan ei varmaan naisella olis ajatustakaan antaa seksiä. Jotkut voi kyllä sanoa jotain ajattelematta mutta aika härskiltä kuulosti mun korvissa.

3

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petturitnevastaosaa

Myös minulle jäänyt mieleen keskustelu ja petoksesta joka ohi oli jo. No meilläkin useamman kuukauden " keskusteltiin. Vuosia myöhemmin ehdotti myös avioon tuli sama tunne. Miksi ihmeessä menisin naimisiin pettäjän kanssa. Ei se muita ole kertonut tai kiinni jäänyt. Eikö pettäjä ihmiset käsitä että kerran kun sen luottamuksen rikkoo ei suhde tule olemaan koskaan sama kuin ennen pettämistä. En tiedä miksi edes kertoi koska en varmaan olisi siitä koskaan edes kuullut. Tosin kun kertoi tuosta naisesta sanoi sen olevan syyllinen ja sairas kun on niin ihastunut häneen eikä ymmärrä ei sanaa. Anteeksi pyysi ja nyt rehellisesti elänyt. Enhän tiedä mikä lopullinen totuus on onko tänä aikana käynyt vieraissa. Mutta tuo kosinta jotenkin toi taas pintaan kylmät väreet. No ehkä joskus kykenen avioon sen kanssa katsotaan ja aikoi kuulemma odottaa kunnes hyväksyn kosinnan. Koska edelleen kun sanoo rakastavansa tai seksiä harrastaen tulee takaraivoon puhuuko totta. Tällästä tuhoa tulee näistä salasuhteita. Onneksi en tunne enkä halua edes tietää kuka oli.

• etkö_tajua

Täytyy vaan ihmetellä, että miksi ihmeessä jatkoit suhdetta pettäjäavokkiisi? Totta kai hän alkoi kyselemään häistä, kun oletti sinun antaneen anteeksi. :D No ei kait siinä, jos haluat tai halusit tuollaisessa suhteessa jatkaa, mikäs siinä.

• eiuskois

Miksi jatkoin. Meillä oli puolitoista vuotias lapsi, isolaina niskassa ja muutakin jolla oli vaikutusta ettei voinut ajatella erilleen muuttoa. Kyllä siinä painoi moni asia vaakakupissa. Jos ei olis ollut mitään olisin näyttänyt naiselle ovea. Eikä voi antaa anteekksi tekoa kun ei edes toinen pyydä sitä, enkä olisi antanutkaan, mitä hyötyä olis ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      180
      10530
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3625
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      54
      3401
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      65
      2917
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      223
      2290
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2223
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2063
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1658
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1506
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1396
    Aihe