Uskomatonta

eiuskois

Muistan vielä kun eilisen päivän keskustelun avopuolisoni kanssa vaikka aikaa kulunut lähes 20 vuotta. Menin kihloihin naisystäväni kanssa puolen vuoden seurustelun jälkeen ja kaikki näytti ja tuntui hyvältä. Aikaa kului viitisen vuotta kun kihlattuni salasuhde tuli ilmi, kertoi siitä itse. Asiaa ja suhteemme tilaa puitiin siinä kuukauden verran ja päätettiin jatkaa ajatuksella että katsotaan jos homma toimii. Siinä sitten parin kuukauden jälkeen naiseni täräytti ja kysyi että koskas mennään naimisiin haluan kunnon häät, en ollut uskoo korviani, avopuoliso oli pettänyt ja muutaman kuukauden jälkeen ehdottelee ja kyselee häistä. Sanoin aika napakasti että luuletko mun menevän pettäjän kanssa naimisiin, annetaan nyt vaan olla sen asian. Ajatuksena oli että ainakin turvaan eron sattuessa oman omaisuuteni. Sen jälkeen on olut ajatus häistä pois ainakin mun pääkopasta, avovaimo on nostanut sen pari kertaa esiin. Ei ole kyllä kihlasormuksiakaan ollut kummankaan sormessa juurikaan se pettämisen jälkeen, minä otin ekana pois. Poittini on se että sama jos olisin käynyt panemassa vierasta, kertoisin siitä kihlatulleni ja sitten kysyisin vähän ajan päästä että koskas pannaan ei varmaan naisella olis ajatustakaan antaa seksiä. Jotkut voi kyllä sanoa jotain ajattelematta mutta aika härskiltä kuulosti mun korvissa.

3

315

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petturitnevastaosaa

Myös minulle jäänyt mieleen keskustelu ja petoksesta joka ohi oli jo. No meilläkin useamman kuukauden " keskusteltiin. Vuosia myöhemmin ehdotti myös avioon tuli sama tunne. Miksi ihmeessä menisin naimisiin pettäjän kanssa. Ei se muita ole kertonut tai kiinni jäänyt. Eikö pettäjä ihmiset käsitä että kerran kun sen luottamuksen rikkoo ei suhde tule olemaan koskaan sama kuin ennen pettämistä. En tiedä miksi edes kertoi koska en varmaan olisi siitä koskaan edes kuullut. Tosin kun kertoi tuosta naisesta sanoi sen olevan syyllinen ja sairas kun on niin ihastunut häneen eikä ymmärrä ei sanaa. Anteeksi pyysi ja nyt rehellisesti elänyt. Enhän tiedä mikä lopullinen totuus on onko tänä aikana käynyt vieraissa. Mutta tuo kosinta jotenkin toi taas pintaan kylmät väreet. No ehkä joskus kykenen avioon sen kanssa katsotaan ja aikoi kuulemma odottaa kunnes hyväksyn kosinnan. Koska edelleen kun sanoo rakastavansa tai seksiä harrastaen tulee takaraivoon puhuuko totta. Tällästä tuhoa tulee näistä salasuhteita. Onneksi en tunne enkä halua edes tietää kuka oli.

• etkö_tajua

Täytyy vaan ihmetellä, että miksi ihmeessä jatkoit suhdetta pettäjäavokkiisi? Totta kai hän alkoi kyselemään häistä, kun oletti sinun antaneen anteeksi. :D No ei kait siinä, jos haluat tai halusit tuollaisessa suhteessa jatkaa, mikäs siinä.

• eiuskois

Miksi jatkoin. Meillä oli puolitoista vuotias lapsi, isolaina niskassa ja muutakin jolla oli vaikutusta ettei voinut ajatella erilleen muuttoa. Kyllä siinä painoi moni asia vaakakupissa. Jos ei olis ollut mitään olisin näyttänyt naiselle ovea. Eikä voi antaa anteekksi tekoa kun ei edes toinen pyydä sitä, enkä olisi antanutkaan, mitä hyötyä olis ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      60
      1049
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      98
      1024
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      882
    4. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      60
      810
    5. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      135
      802
    6. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      124
      795
    7. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      25
      689
    8. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      666
    9. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      52
      664
    10. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      14
      625
    11. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      620
    12. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      607
    13. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      83
      586
    14. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      578
    15. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      575
    16. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      128
      573
    17. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      35
      570
    18. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      47
      568
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      48
      527
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      9
      523
    Aihe