"Alla voit testata, minkä eläimen rakkauselämää oma rakkauselämäsi muistuttaa. Saatat olla vaikka laiskiainen tai laulujoutsen, jonka rakkauselämän perusta on uskollisuus."
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000005092015.html
Mitä eläintä muistutat rakastajana?
19
292
Vastaukset
Haarapääskyä! Saavuin 2 päivää sitten Macaolle ja poikkesin torille, missä törmäsin kummaan otukseen ja tämä alkoi uikuttamaan kun pysähdyin siihen häkin eteen. Hetken mietin josko tuota kummajaista uskaltaisi koskettaa, pakko oli kokeilla, ja se suorastaan raivosi kun lopetin rapsuttamisen:D Outo sattuma vai mitä?
http://aijaa.com/UkfagwOlen Kani, panen kuin Kani koko ajan.
- homokunolet
Panet panet mutta homoja persuiksiin ;)
Gorillaa, etenkin King Kong pelätty, rakastettu ja vielä enemmän vihattu
Preeriamyyrä
Sinulla ja preeriamyyrällä näyttäisi olevan jotain yhteistä. Tässä hieman tietoa preeriamyyrästä: Preeriamyyrä rakastuu kumppaniinsa tulisesti, kun ne parittelevat ensimmäistä kertaa. Tätä kestää vuorokauden ajan, jonka aikana onnellisuushormonit valtaavat myyräpariskunnan. Tämän jälkeen preeriamyyrä ei kumppaniaan vaihda, ja on uskollisuudessaan ylivertainen.(Maija) Mehilises & sus yhtäläisyyksii löytyy. Porukoitas pomotat & suunit toisil teetät.
Ei hitsi, preeriamyyrä
"Preeriamyyrä
Sinulla ja preeriamyyrällä näyttäisi olevan jotain yhteistä. Tässä hieman tietoa preeriamyyrästä: Preeriamyyrä rakastuu kumppaniinsa tulisesti, kun ne parittelevat ensimmäistä kertaa. Tätä kestää vuorokauden ajan, jonka aikana onnellisuushormonit valtaavat myyräpariskunnan. Tämän jälkeen preeriamyyrä ei kumppaniaan vaihda, ja on uskollisuudessaan ylivertainen."- testiä_pukkaa
testiä_pukkaa, mutta EI sulle!
Montako kertaa pitää toistaa että teikäläisen EI tarvitse vastata?? testiä_pukkaa kirjoitti:
testiä_pukkaa, mutta EI sulle!
Montako kertaa pitää toistaa että teikäläisen EI tarvitse vastata??Mullekko puhut?
Sori. Käys itelles tsöpaa lohtunamii- testiä_pukkaa
testiä_pukkaa kirjoitti:
testiä_pukkaa, mutta EI sulle!
Montako kertaa pitää toistaa että teikäläisen EI tarvitse vastata??Saatanan feikki nikki. Mene muualle trollaamaan.
Kaikki saavat vastata!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Paitsi sinä huijari, palstatrolli, joka kirjoitat muiden nikeillä.
Testi sanoo, että meritursas.
Meritursas
Sinulla ja meritursaalla näyttäisi olevan jotain yhteistä. Tässä lisää elukasta: Vaikka meritursaalla on lonkeroita vaikka muille jakaa, se ei ole tunnettu minään halailijana. Ehkä halailu ei ole meritursaiden juttu, koska ne elävät muuten erakkoina. Mutta sen kerran kun tursas parittelee, saattaa siinä mennä useampikin tunti.- sikaAnzzy
haluaisin olla piikkisika,
silloin kun ruma nainen ahdistelee silläsilmällä - eewari_
Lahna
Hevonen. Tanner tömisee ja aitaa kaatuu.
Tänne ilmaantui kuva parista rotan näköisestä otuksesta. Olisiko nuo niitä ryskyttäviä rottia? :)
"Preeriamyyrä
Sinulla ja preeriamyyrällä näyttäisi olevan jotain yhteistä. Tässä hieman tietoa preeriamyyrästä: Preeriamyyrä rakastuu kumppaniinsa tulisesti, kun ne parittelevat ensimmäistä kertaa. Tätä kestää vuorokauden ajan, jonka aikana onnellisuushormonit valtaavat myyräpariskunnan. Tämän jälkeen preeriamyyrä ei kumppaniaan vaihda, ja on uskollisuudessaan ylivertainen."- minuntulokseni
Preeriamyyrä.
- väliaika-tunn-unohtuneet
Bonobo.
Sinulla ja bonobolla näyttäisi olevan jotain yhteistä. Tässä lisää näistä apinoista: Bonobo on yksi maailman hedonistisimmista eläimistä. Bonobon elämään kuuluu lähinnä ruokailu ja rakkauden teot. Vaikka bonoboilla on jonkunlaisia parisuhteita, se ei estä harrastamasta seksiä muiden - oikeastaan kenen tahansa - kanssa. Bonobojen maailmassa valta on naisilla, ja ne ratkovat ongelmansa seksin avulla.
Vastasin rehellisesti, ja testin tulos on kohtuullisen oikea. Tuollaisessa ihmismaailmassa minä tahtoisin elää. Maailmassa ei ole oikeastaan muuta tärkeää kuin nukkuminen ja rakastelu. Toki välillä joutuu vähän syömään ja juomaan.
-Vanha Hippi siis- - ameebalehtinen
muistutan ameebaa, jokalisäntyy jakautumalla
tai rönsyilemälä
lä har111- ameebat
Syytämme Lehtistä kunnianloukkauxsesta
- ohhoh___
Täällä ei siis muita pandoja ole... ilmankos pandat eivät meinaa luonnossa lisääntyäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683