Eli olen itse ärrä ja ällä vikainen mutta vaikka itse sanonkin niin komea ja liikunnallinen nuori ja harrastan sählyä. Haittaako teitä naisia ärrä tai ällä vika jos on mukava ja lempeä mies kyseessä?
Vastaukset 11
"....mukava ja lempeä mies kyseessä?"
Nuo ainakin haittaa, naiset saattaa tosin käyttää ärrävikaa tekosyynä hylkäykselle mutta oikeasti ne on nuo kaksi joiden vuoksi ne hylkii.- Nnnnnnnnnn
Ei haittaa.
- 19.11
Ihan vaan tiedoksi... puhevikainen kyllä oppii käyttämään synonyymejä sanoille joissa esiintyy kirjain; jota kyseinen henkilö ei osaa sanoa.
Mulla oli kouluikäiseksi asti vaikeuksia muutamissa kirjaimissa, koska kielen alla oleva jänne kun oli liian lyhyt/tiuka!
Vaikutti varmaan halukkuuteni puhua t. olla puhuumatta! Se jänne on nyt "nipsaistu" ja nyt kaikki kirjaimet onnistuu kyllä, eli puheestani sitä vikaa ei enää kuule.
Tuskin aikuista ihmistä suuremmin haittaa toisen puhevika... lapset kyllä kiinnittää siihen huomiota ja kiusaavat sen puhevian johdosta.
Se taas jättää kyllä arpia puhevikaisen mieleen/muistiin... ja niitä ilmeisesti kantaa mukanaan koko ikänsä.
Kun pentuna on ollut "epäkelpo" omastakin mielestään, pysyy se huonommuuden tunne siellä taka-alalla vielä aikuisenakin.
Ja tilalle tulee se pätemisen tarve: kaikkea pitää osata tehdä! Eikä mua tuupita!
Todellisuudessa sitä tahtoo todistaa vain itselleen; olevansa yhtä hyvä kuin toisetkin!
Eli koita antaa itsellesi rauha... onhan niitä puhevikaisia reporttereitakin ja ainakin yksi suurlähettiläs... korkeita armeijan upseereita ja avioliitossa jokainen mainitsemani.- ihmetyttää
Palstalla ei ole koskaan keskusteltu vajavaisuuksista joihin sulla ei ole ollut heittää omakohtaista kokemusta.
- 19.11
ihmetyttää kirjoitti:
Palstalla ei ole koskaan keskusteltu vajavaisuuksista joihin sulla ei ole ollut heittää omakohtaista kokemusta.
Jos et ymmärtänyt mun kommenttia... selitys on tässä: Mulla on lievä Dysfasia ja samalla mulla oli rakenne vika suussa, joka vaikeutti lausua muutamia kirjaimia.
Korjausleikkaus tehtiin mulle n.7 vuotiaana ja puhe teraputilla kävin 16v. asti.
Kyllä mulla on traumat jäljellä, vaikka tänä päivänä suoriudun jo kohtalaisen hyvin näistä lapsuuteni vaikeuksista... mä koen vieläkin henkisesti olevani vajaavainen!
Itselleni mun on todistettava usein; ett pystyn siihen mihin muutkin!
- Jenni-19
Kyllä haittaa! Eihän sua ilkeis kavereille esitellä. Kattos et joku vammanen. On varmaan vielä rillitkin.
- ärränpärrän
Näh, olen seurustellut monta vuotta ärrävikaisen kanssa ja minusta se teki hänestä vain persoonallisemman.
- massaanhukkuu
Ei haittaa, kiva vaan kun on vähän erilainen.
- täydellinenmaailma
Tämän päivän maailmassa ei vajavaiset yksilöt yksinkertaisesti pärjää. Täytyy olla AAA yksilö, että menestyy kiristyvässä kilpailussa työ- ja ihmissuhdemarkkinoilla. Tulevaisuudessa vammaiset todennäköisesti karsitaan jo sikiövaiheessa.
- Cyösti
Moni nainen kiihottuu rautakaupan tiskillä, kun ärrävikainen mies myy heille poranteriä.
- kaisanoasaa
Ärrän kierrän ympäri orren, olenhan Harri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1492165Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210954Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91917Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37868- 60850
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49804Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat53753- 73721
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö288719Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35670