Olen tutustunut netissä yhteen thaimaalaiseen naiseen ja mietin voisinko hakea hänet Suomeen. Itse olen työttömyyseläkkeellä ja saan vajaan tonnin kuussa käteen. Naisella on kaksi lasta jo ennestään enkä tiedä pystynkö niitä kaikkia elättämään. Saakohan yhteiskunnalta avustusta? Lentolippuihin olen säästänyt rahaa, mutta mietin että tulisi halvemmaksi jos kustantaisin naisen ja lasten matkat tänne enkä menisi itse ollenkaan thaimaaseen. Lähettäisin kutsukirjeen ja mentäis täällä naimisiin. Nainen on aika paljon minua nuorempi, mutta ei se mua haittaa.
Taikku Suomeen vaimoksi vanhemmalle mehelle
12
404
Vastaukset
- Suomi-Nousuun-Nyt
Tuskinmpa he ketään kirkon rappusille tappaa? joten hae pois vaan suomi tarvitsee osaajija. uusia tulevia veron maksajija oppivat kielenkin vielä koska ovat nuoria ja hoitavat kultuurinsa mukaan sinua kun tulet vanhaksi joten älä välitä negatiivisesta komentoinnista. toivontan kaikkea hyvää.
- MuutaThaimaaseen
Sun oma elämä Thaimaassa 1000:lla kuussa tulisi paljon edullisemmaksi. Siellä eläisitte hyvin toimeentulevina. Suomessa ei riitä mihinkään, eikä vaimo välttämättä saa lapsiaan tänne.
- muutasinne
http://www.muutathaimaahan.fi/hintataso/
tuolta lukemaan, ei tee mieli enää asua kalliissa pakastinSuomessa - Nainenffdryukkjhghjui
Thaimaassa on kivaa ja halvempaa kuin täällä loskasateessa.
- broke-
Sinulla olisi velvollisuus miehenä myös elättää kumppanisi vanhempia ja lähettää noin 100-200e kuussa heille, rahat ei tule suomessa riittämään. Muuta thaimaahan jos haluat tuon toimivan.
- elluhalloyb
Onnea 🌠 kaikkeen
Mut oo varovainen..
Kaikki liittyy rahaan...elättää täytyy..Toivottavasti sulla rahaa..Kun rahat loppuu...lentää rakkaus...
Huomioi myös naisen sukulaiset.....raha.....
Kun menet naimisiin...nainen voi haluta myöskin erota...jotkut tekee tätäkin...
Muista tehdä paperit omaisuudesta.....(*_*)- Ilmanmuutajoo
Hyviä neuvoja kun harkitsee avioliittoa suomalaisen naisen kanssa.
- Plplplplplpl
Amalialta taas uusi aloitus.
- asssss
Pilailetko?
Eikö hallitus ole kaavaillut jotain 4000-5000 euroa/kk bruttotulovaatimusta Suomessa asuvalle, joka toisi aviopuolison Suomeen. Entä tähän päälle vielä kaksi lasta?
Mikähän on totuus tulo-ja varallisuusvaatimuksista? - Lemmen-käinen
Ota muslimiakka hoiviisi ! Kait niitä on Suomessakin jo valmiiksi, ihan nättejä ovat :D
- jeessöör
Thai-nainen on huolehtivainen. Vaan kun sovit ensin ettet nai koko sukua.
islamistia et edes voisi ottaa kurppa sääntöjen vuoksi.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252490Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551806Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111204Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991067- 259992
- 146903
- 56884
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua9797- 47780
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.111775