Suora kysymys: miksi pojille opetetaan että pitää kunnioittaa tyttöjä, olla kiltti, ja kyllä se oikea sieltä löytyy?
Vaikka jokainen tietää että koulun suosituin poika oli se sääntöjä rikkova hurmuri. Suurin osa tuntemistani ätmeistä päätyi ätmeiksi koska he uskoivat mitä heille opetettiin, ml. minä. Kiltteys ei todellakaan kannattanut.
Jos kysyn vanhemmalta naiselta, moni kertoo rehellisesti että hänet sytyttää itsevarmuus, määrätietoisuus ja viettelytaito. Ei kunnioittaminen tai kiltteys - nämä ovat asioita joita halutaan löytää _sytyttävästä_ miehestä.
Miksei oltaisi rehellisiä? Minusta voitaisiin ottaa kokeneet naiset (huomatkaa kohtelias ilmaisu) hyötykäyttöön, he opettamaan nuorille pojille miten pokataan ja kosketetaan.
Miksi miehet opetetaan kamupojiksi?
24
428
Vastaukset 24
- kummallinenajatus
Miksi pitäisi opettaa, kun ei ole mitään kiinnostusta sellaiseen.
- naistenosa
Palstalla ei ole kummallinen ajatus vaan ihan normaali ja tyypillinen.
- desinfiointi.ensin
Vanhat kurpat pitäisi keittää kuumassa vedessä ennen kuin niiden annettaisiin kosketella puhtoisia ätmejä.
- kuumatkääreet
Sori mä repesin tälle... =D
- Molempi.parempi
Ihminen voi olla samaan aikaan määrätietoinen, itsevarma ja viettelevä - JA kunnioittava ja huomioon ottava. Voi kun yhä useampi mies tajuaisi tämän! Tuntuu, että lesbo- ja binaisilla on paremmin hallussa se, mikä naisiin vetoaa. Tosi harva mies on osannut samalla tavalla lähestyä minua, mitä moni nainen on osannut. Ja naiset tosiaan suhtautuvat kunnioittavasti ja ovat naista kohtaan kilttejä ja ovat samaan aikaan hurmureita, osaavat pokata ja koskettaa.
Aika usein miehet joko eivät osaa ollenkaan tai sitten ovat tosi tungettelevia ja jopa epäkohteliaita, eivät yhtään osaa lukea toista vaan käyvät suoraan kiinni rintoihin. Ei sellainen todellakaan sytytä. Ottakaa oppia naisista!- ole.rehellinen
Olet selvästi lesbo.
- 121212121212
"Ihminen voi olla samaan aikaan määrätietoinen, itsevarma ja viettelevä - JA kunnioittava ja huomioon ottava."
Olennaisinta on olla itsevarma, määrätietoinen ja pelimiestaitoinen. Kunnioittava ja huomioon ottava ovat niitä extraominaisuuksia joita miehestä toivotaan löytyvän sen jälkeen kun pikkarit on kastuneet. Voit olla mukava, narsisti tai psykopaatti - tuollaisella miehellä riittää naisia. Miehet opetetaan nuorina kunnioittaviksi ja huomioon ottaviksi, höpöhöpötarinalla jossa ihastuminen "vain tapahtuu". Lauseen tulisi jatkua "...silloin kun mies pstää tapahtumaan".
Toki, vastauksena omaan kysymykseeni, tämähän on tavoitekin. Mikäs naisen kannalta mukavampaa kuin muutama sääntöjä rikkova kuuma panija joilta saa tyydytyksen, ja lauma betamiehiä odottelemassa sitä päivää kun naisten juoksut on juostu.
Mitä siitä nyt tulisi kun kaikki miehet, myös ne lyhyet ja rumat, yrittäisivät pokailla naisia?
Luulisin että naisten mielestä kaverille sopiva mies on erilainen kuin itseä kostuttaa. Siitä se lähtee.
- qfrrf
Normaali mies kunnioittaa naisia ja sillä tavalla saa heidän kunnioituksensa. Tällä palstalla kuulee ihmeellisiä vääristyksiä.
- ole.kunnioitettava
Kunnioitus pitää ansaita, se ei ole itsestäänselvyys.
- qfrrf
ole.kunnioitettava kirjoitti:
Kunnioitus pitää ansaita, se ei ole itsestäänselvyys.
nimenomaan, sen saa yleensä kunnioittamalla toista
- punnitse.ensin
qfrrf kirjoitti:
nimenomaan, sen saa yleensä kunnioittamalla toista
Yleensä riittää se että annetaan ihmiselle mahdollisuus näyttää mikä hän on naisiaan/miehiään. Nopeasti sen huomaa kunnioittaako toista.
- qfrrf
punnitse.ensin kirjoitti:
Yleensä riittää se että annetaan ihmiselle mahdollisuus näyttää mikä hän on naisiaan/miehiään. Nopeasti sen huomaa kunnioittaako toista.
lähtökohtaisesti on hyvä kunnioittaa toisia.
- määrittely
qfrrf kirjoitti:
lähtökohtaisesti on hyvä kunnioittaa toisia.
Aina kun puhutaan abstrakteista asioista, pitäisi keskustelu aloittaa käsitteiden määrittelemisellä.
Tuskin meidänkään näkemyksemme eroavat toisistaan oleellisesti, ehkä kunnioitus on sinulle vain laimeampi käsite kuin minulle. Minä voin kohdella ihmisiä asiallisesti vaikken erityisesti kunnioittaisi heitä. - qfrrf
määrittely kirjoitti:
Aina kun puhutaan abstrakteista asioista, pitäisi keskustelu aloittaa käsitteiden määrittelemisellä.
Tuskin meidänkään näkemyksemme eroavat toisistaan oleellisesti, ehkä kunnioitus on sinulle vain laimeampi käsite kuin minulle. Minä voin kohdella ihmisiä asiallisesti vaikken erityisesti kunnioittaisi heitä.juu, olet luultavasti oikeassa, käsitteistä kysymys varmasti
"Suora kysymys: miksi pojille opetetaan että pitää kunnioittaa tyttöjä, olla kiltti, ja kyllä se oikea sieltä löytyy? "
Suora vastaus: Siksi että naiset tarvitsevat kamupoikia/miehiä ihan niin kuin happea hengitettäväksi. Kuka niille tekisi pieniä remonttihommia, kuskaisi asioille ja baariin, ostaisi drinksuja jne. jos ei kamupoika/mies? Ei kukaan. Jännämiehet hyvin harvoin antavat mitään muuta kuin rajua rakkautta ja draamaa elämään niin siksi jokainen nainen tarvitsee kamupoikia/miehiä sinkkuaikoinaan pitämään heistä huolta ja paikkaamaan jännäsuhteista aiheutuneet haavat. Lisäksi tietysti on hyvä että naisella on aina reservissä kamupoikia/miehiä joista voi valita kumppaniksi elättäjäaisurin siinä vaiheessa kun jännämiehen sukua on jatkettu, onhan naiselle tärkeää että periliset tulee elätetyksi yhteiskunnan ja hyodyllisten hölmöjen avulla siinä vaiheessa kun jännämies on jatkanut matkaansa seuraavalle pesälle.- Naisasialooser11
Ja tuossa vaiheessa nainen on jo sen kauneimman kukintakautensa ohittanut ja se jännämies jatkaa matkaa nuorelle kauniille pesälle.
- äitisikö
Kuka ja missä sulle on tuollaista opettanut?
- Pihtarikurppa
Mitä ihmettä!?! Siis nytkö me gauheat gurpat pitäisikin valjastaa miesten seksiopettajiksi?? Vaikka palstalla toitotetaan päivästä toiseen, ettei meistä ole kuin polttoaineeksi ongelmajätelaitokselle. Olen hämmentynyt. Nalli apuun!!
Tuskin nyt kukaan mitään käytännön opetusta on vailla. Muistelet vain aikaa ennen pihtari ja kurppa, ja kerrot milloin on otollinen aika juoksuttaa mahlaa ja miten se tapahtuu. Oppilaat on valmiina tekemään muistiinpanoja.
- Pihtarikurppa
scrg kirjoitti:
Tuskin nyt kukaan mitään käytännön opetusta on vailla. Muistelet vain aikaa ennen pihtari ja kurppa, ja kerrot milloin on otollinen aika juoksuttaa mahlaa ja miten se tapahtuu. Oppilaat on valmiina tekemään muistiinpanoja.
Huh hyvä, mä jo pelästyin! Mutta en kerro, nuo mahlan juoksutukset on miehen opittava itse ja aina uudelleen eri naisen kanssa, tai sitten on ilman. Sorry.
Pihtarikurppa kirjoitti:
Huh hyvä, mä jo pelästyin! Mutta en kerro, nuo mahlan juoksutukset on miehen opittava itse ja aina uudelleen eri naisen kanssa, tai sitten on ilman. Sorry.
Toinen koulukunta uskoo että kaikki on opeteltava erikseen joka naisen naisen ja toinen koulukunta väittää että Mies tietää miten naista käsitellään.
- 121212121212
Pihtarikurppa kirjoitti:
Tuo on juuri sitä moskaa jota opetetaan miehille.
"Kaikki naiset ovat erilaisia".
...eivät todellakaan ole, ei ne seksikokemukset muuten jakautuisi niin että muutama mies saa valtavasti ja moni ei mitään. Ja vieläpä siten että mitä enemmän mies saa, sitä enemmän tarjolla on jatkossakin.
90% asioista toimii kaikkien naisten kanssa, loput 10% saattaakin olla yksilöllistä. Ihan sama itsevarmuus-määrätietoisuus-rentous-pidä ääni matalana-etene sulavasti käsivarsikoskettelusta- jne kaava toimii sinuunkin, lähinnä ero on siinä kuinka nopeasti tulee edetä. Ja sitähän osaa lukea parhaiten kokenut mies.
Jossain päin Afrikkaa on käytäntö että morsiamen täti opettaa sulhasen seksitavoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49824- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "190690- 64613
- 64556
- 44518
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 235466- 77463