http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702202200073821_uu.shtml
Miksi nainen ei eronnut vaikka sai kolmesti turpaan. Mies oli piinkova jännämies ja siksihän se oli naimisissa koska naiset rakastaa tuollaisia miehiä. Turha alkaa syyttää että se oli ätmi. Ei ätmit pääse naimisiin.
Automurhaaja oli jännämies joka hakkasi naistaan
24
366
Vastaukset 24
- likkilli
Nyt erosi. Se on hyvä!
Näyttää olevan niin että toistuvasti näissä palstalla esitetyissä syytöstapauksissa "ätmi sitä ja tätä" osoittautuukin että naisten suosimat jännämiehet ovat kuitenkin asialla aina.
- hyyyhh
niin, harvaan asiaan ätmi pystyy oikeasti, muuta kuin päätään aukomaan.
- lihatipunen
Tässäkin tapauksessa se oli joku ätmi itse, joka oli varma siitä, että teko johtui naisettouudesta ja rahattomuudesta.
Nyt kun tulikin ilmi, että mies oli naimisissa, aletaan syyttelemään naista, että miksi oli tuon miehen kanssa. lihatipunen kirjoitti:
Tässäkin tapauksessa se oli joku ätmi itse, joka oli varma siitä, että teko johtui naisettouudesta ja rahattomuudesta.
Nyt kun tulikin ilmi, että mies oli naimisissa, aletaan syyttelemään naista, että miksi oli tuon miehen kanssa.Niin ja ennenkaikkea miksi piti tehdä sille lapsia? tuskin olisi jännä tila-autolla ajanut jos ei olisi jännägeeniä periytetty jo useampaankin mukulaan jotka sitten aikanaan seuraa isänsä jännäjalanjälkiä.
- kokkoomus
lihatipunen kirjoitti:
Nyt kun tulikin ilmi, että mies oli naimisissa, aletaan syyttelemään naista, että miksi oli tuon miehen kanssa.niiiiin tuttu kaava kaikessa muussakin täällä
- 765
Harmaaritari kirjoitti:
Niin ja ennenkaikkea miksi piti tehdä sille lapsia? tuskin olisi jännä tila-autolla ajanut jos ei olisi jännägeeniä periytetty jo useampaankin mukulaan jotka sitten aikanaan seuraa isänsä jännäjalanjälkiä.
Olis sillä pikku-Kiallakin ne mopoautoilijat saanut tapettua. Ei niitä mikään tila-autottomuus olis pelastanu.
765 kirjoitti:
Olis sillä pikku-Kiallakin ne mopoautoilijat saanut tapettua. Ei niitä mikään tila-autottomuus olis pelastanu.
Niinpä niin mutta jännämiehen tila-autoilu kertoo että perillisiä sille on tehty jo pirtinpöydällinen jotka jatkaa sitten isänsä jalanjäljissä aikanaan jännägeenin viitoittamalla tiellä.
Harmaaritari kirjoitti:
Niinpä niin mutta jännämiehen tila-autoilu kertoo että perillisiä sille on tehty jo pirtinpöydällinen jotka jatkaa sitten isänsä jalanjäljissä aikanaan jännägeenin viitoittamalla tiellä.
Vaimo ja lasten äiti? ehtii vielä perumaan eroanomuksen kun toipuu alkujärkytyksestä. Ainahan sitä kännipäissään miehet saattaa vähän hölmöillä.
- kaisanoasaa
scrg kirjoitti:
Vaimo ja lasten äiti? ehtii vielä perumaan eroanomuksen kun toipuu alkujärkytyksestä. Ainahan sitä kännipäissään miehet saattaa vähän hölmöillä.
Ja varmaan peruukin eropaperit kun jätkä on niin hyvä panemaan.
kaisanoasaa kirjoitti:
Ja varmaan peruukin eropaperit kun jätkä on niin hyvä panemaan.
Kunnon mies kuitenkin pohjimmiltaan. Perheen parasta ja turvaa kuitenkin ajatellut kun niin kestävän autonkin ostanut, että henki ei lähde vaikka yrittäisi.
Harmaaritari kirjoitti:
Niin ja ennenkaikkea miksi piti tehdä sille lapsia? tuskin olisi jännä tila-autolla ajanut jos ei olisi jännägeeniä periytetty jo useampaankin mukulaan jotka sitten aikanaan seuraa isänsä jännäjalanjälkiä.
Mitä vittua se sua oikein liikuttaa, että kenen kanssa naiset hankkivat lapsia ja kenen taas eivät?
Taidat olla itse joku naisettomuudesta kärsivä luuserimies, kun ot niin katkera naisille siitä, kun he eivät hanki lapsia teidän ätmien kanssa. Mikset voi keksiä elämäsi jotain muuta mielekästä, jos sä kerran et kelpaa naisille?- 6tr4rtgt74qy7yk
scrg kirjoitti:
Vähän hölmöillä? Sekös on vähän hölmöilyä kun tappaa lapsia? Ontuva logiikka sulla mutta sehän on yleistä tällä palstalla
Harmaaritari kirjoitti:
Etkö sä itse ole saanut lapsia tehtyä vai etkö vaan muuten ole naisille ikinä kelvannut?
Eikös teidän ätmien pitäisi olla vaan tyytyväisiä siitä, kun miehellä kerran on lapsia? Te ätmit kun tunnutte olevan aina niin huolissaan siitä syntyvyyden laskusta ja lapsettomuuden lisääntymisestä. Aivan kun se olisi muka joku yhteiskunnan isokin ongelma.DarkFear kirjoitti:
Mitä vittua se sua oikein liikuttaa, että kenen kanssa naiset hankkivat lapsia ja kenen taas eivät?
Taidat olla itse joku naisettomuudesta kärsivä luuserimies, kun ot niin katkera naisille siitä, kun he eivät hanki lapsia teidän ätmien kanssa. Mikset voi keksiä elämäsi jotain muuta mielekästä, jos sä kerran et kelpaa naisille?Älähän nyt sasikalju kimpoile siellä, sulta ei kysytty.
- Hyyda
Harmaaritari kirjoitti:
Älähän nyt sasikalju kimpoile siellä, sulta ei kysytty.
Pelkäänpä että kohta saat kuulla kunniasi :(
- Suomimiehet
Ihan tavallinen juro ujo pienikokoinen juntti oli. Sellainen kuin ap. Nynny ressukka joka markkinoi itseään itsesäälillä ja määritelmillä kiltti ja kunnollinen, mutta on parisuhteessa paranoidi ja naisvihamielinen.
- varo.varo.vasti
Luulen että kyse oli alemmuudentuntoisesta ätmistä joka ei kokenut olevansa naisen rakkauden arvoinen.
Varokaa naiset näitä ätmejä. - sanonvaan-------
Se mies saa vankilassakin pillua. Ätmit ei saa edes vapaudessa
- setrdtfyg
Turpaansa se saa vankilassa. Siä ei lapsentappajia hyvällä katota. Toivottavasti pudottaa saippuan ;D
- ätminki
Kovan luokan jännämies ja se saa vankilassa kavereita. Naiset kirjoittelee sille rakkauskirjeitä jo tänään.
- kaisanoasaa
Se on hyvä että on postinkantajilla töitä kun ei tota luntakaan kaikille riitä luotavaksi.
- ätminki
Jännämies oli saanut lapsia ja hakannut sitten äitiäkin monta kertaa. Varmaan lapset nähneet kaiken. Fiksu nainen lähtee jo ekasta lyönnistä tai edes uhkaavasta tilanteesta eroaa. Mutta ei, nainen uskoo aina hyvää väkivaltaisesta miehestä. Naiset uskoo pahaa kokemattomista ätmeistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49824- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "190690- 64613
- 64556
- 44518
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 235466- 77463