rakkaus on sokea

6

179

Äänestä

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän vastaavantyyppisen pätkän olin jo nähnyt niin vähän söi sitä hauskuutta mutta ihan ok.

• Kiltti-ja-kunnollinen

Joo mä katsoin. Eikö yksi kulli kelpaa naisille?

• Yksi kelpaa mutta jos jää vajaaksi vaatimus on todella vaikeaa. Onneksi on päässä järkeä, ettei tee typeryyksiä. se on hyvä kurissa elää.

• pelasta.perheesi

Tarina oli oikein taattua viihdettä superyksinkertaisille ihmisille, ja ihan kivasti toteutettu oppilastyö. Jopa loppukohtauksen huipentuma oli vanha vitsi, siis niin vanha, että tämä sama vitsi on naurattanut ihmisiä varmaan sata vuotta.

Kuulovammaisia tämä ohjaaja tuskin on tavannut. Kuulovammaisen aistit tarkentuvat...ihan samalla tavalla kuin vaikkapa näkövammaisen. Eli muut aistit tulevat mukaan. Täysin epäuskottavaa, että kuulovammainen ei muka huomaisi, mitä on meneillään esim. makuuhuoneessa tai keittiökohtauksessa. Makuuhuoneessa ylimääräisen ihmisen haistaisi ihan fyysisesti, ja keittiösanailun seurauksena tapahtumat pystyisi tuntemaan. Sinulle voi tulla yllätyksenä, että kaikista äänistä (portaiden kävely, ihmisen liikehdintä, ihmisen liikehdintä äänenpainojen mukaan, siis vaikapa huutaminen) muodostaa värinää, jonka kuulovammainen kyllä huomaa...sen saman aistimuksen kyllä huomaa myös kuulovammaton, jos laitetaan tulpat korviin.

Mitä tulee kysymykseesi "erityishäiriöistä", niin itselläni ei olisi "erityishäiriö" se ensimmäinen asia mikä kiinnostaa toisessa ihmisessä. Mainitsemasi "erityishäiriö" on vain ominaisuus, joka pitää hyväksyä ja sitten keksiä käytännön ratkaisu milloin mihinkin hankaluuteen. Ja kun nyt sanoa saan, niin jo sana "erityishäiriö", jolla kuvaat kuulovammaista, ärsyttää minua.

Omasta mielestäni sinulla itselläsi on "erityishäiriö". Ja tarkoitan tällä sitä, että kaikesta kirjoittamastasi päätellen seksi ja oma seksuaalisuutesi on sinulle isompi asia kuin mikään muu tässä maailmassa. Katukielellä sanottuna olet tyyppi, joka ajattelee pillunsa kautta. Kaikki muu tulee sen jälkeen.

Oikeastaan tuo linkkisi herätti minussa vain enemmän kiusallisia kysymyksiä sinusta.

Jätän persoonasi ja käytöksesi arvioinnin tähän. Haluaisin, että hakeutuisit verikokeisiin (hormonimittauksiin). Joskus ylenpalttinen seksuaalisuus on vain oire. En pelottele, mutta jos testosteronitasot ovat kohdallasi koholla, niin lisätutkimuksiin on tarvetta. Syy löytyy sitten munasarjoista, lisämunuaisista tai aivoista. Käy verikokeissa, ja vaadi lisätutkimuksia jos arvot ovat epänormaalit. Luultavimmin vikaa ei löydy munasarjoista (onhan sinulla 5 lasta), mutta nekin olisi syytä tutkia.

• Minulla on erityishäiriö sen vuoksi kysyinkin.
        Koen itseni, miksi sanoisin lihaksi jolla on ajatukset vankina.

puhun häriöstä koska tiedän viattomuuden ja koin empatiaa miehen osaan kohtaa, mietin myös mahdollisuuksia minua vedättää. Minä tiedän,että muut aistit kasvaa koska minunkin aistini kompensoi virheyttäni.ja tiedän tuon sellaiseksi epätodelliseksi mutta se synnyttää siltikin tunteen asettua samaan joten naurut naiselle olivat makijat.

Minusta on sinun turha kiusata minua, se on todella rumaa käydä kiinni heikompaa,niin kuin mykkään ja erittäin epäkypsää käytöstä.hyi sinua.häpeä. Kuulostat sellaiselta kateelliselta tunneköyhältä.

En usko koskaan työllistyvän ja se johtuu vain siitä että aikuisia ei tueta henkilökohtaisesti,mikä minulle kuului lapsena saada mutta ymmärtämättömien kasvattajat teetti minusta vain lapsenlikan koulun sijaan.

Minä olen visuaalisesti älykäs ja puhuttu jos kirjat olisi kuvina älykkäimmästä päästä mutta niin kuin arvaamme epäselvä kirjoitustaito syy pärjätä.Minä teen tietoa ja olen jossain tiedoissa edellä ,ennen kuin se on tiedetty.joskus koen jos minua olisi kehitetty voisin Ola ratkaisevasti kehitystä vienyt eteenpäin.

Poikani on maattisesti lahjakas mutta myös hänellä on häiriö hän on myös huomannut virheensä ja tuemme toistemme näkökulmia kun peilaamme. Minua ei kiinnosta muiden lapsien virheiden korjaus tällä hetkellä koska minulla on lapsien kanssa. muutenkin tullut työntäytteistä saati istua paikoilla.
        Hetken vain vähäistä hukun. Virhe muuntautuu eikä se ole kellään täysin sama lievästä vaikeaksi.

Minut varmaan viedään nöyryyttävällä tavalla pois kun ei ymmärretä,onhan niin tapahtunut jo aiemmin.
        Juuri sen vuoksi lapsen heikkouksia on tuettava, että saavat edes mahdollisuuden pärjätä, eikä jää vain lihaksi yhteiskunnan hylkiöihin.

Typerintä on ennen vanhaan kaltaiseni pistettiin hourulaan ennekuin tajuttiin,että älykkyys on normaalia korkeampaa.kyllä älykkö joskus saa yhteyden.
        Joskus on vaikeampi kommunikoida siten, miten on muut oppinut kommunikoimaan. Saati edes lajiaan löytymättä vähäisyyden takia.

Sinäänsä ihmiset kokevat itsensä epäviehättäväksi mutta minun virheeni on varmaan ainut asia, joka on tehnyt minusta ihmisen ja hylkiöksi koko elämän.
        Minkä voin että saan nautinnon naimisesta,jollakin kiitollisuudella osituksella on luonto armahtanut.

• Mutta myös minussa on sekin puoli minulla voisi olla haaremia miehiä. Ehkä täytänkin sen osan jos tuo mies hylkää minut. Tavalla toisella mutta pidän siitä hampain ja kynsin kii. mitä teen yhdellä miehellä enää silloin.erittäin epävarmaa, että edes pysyvä olisi tai lopun elämääni vieressä viihtyisi. Aina löytyy syy kanssani kärsiä.
        Kuin se,että rusinoidun🤣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      210
      984
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      834
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      731
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      192
      708
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      64
      623
    6. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      556
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      45
      540
    8. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      513
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      493
    10. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      493
    Aihe