http://www.iltamakasiini.fi/artikkeli/489190-ylipainoiset-miehet-kestavat-pidempaan-sangyssa
Hoikilla miehillä mälli tulee ennenaikaisesti eli nainen ei ehdi saada orgasmia
Lihavat miehet jaksaa nussia kauemmin
18
462
Vastaukset
- Ihassama
Miten niin nainen ei ehdi saada orgasmia? Eihän orgasmin saaminen yhdynnän kestoon liity, eikä siihen edes yhdyntää tarvita. Rasittavia ne yhdyntäkeskeiset miehet, jotka luulevat että hyvää seksiä on mahdollisimman pitkä jyystö.
- amanda1111
Olen nainen ja mielestäni yhdynnässä saatu orgasmi on se paras orgasmi. Tunne, kun mies on sisälläni ja saa samaan aikaan kuin minä. Se on jaettu kokemus. Saan kyllä muutenkin vaikkapa omilla sormillani. Se ei ole kuin korvike yhdynnälle.
- Äätmi
Ätmin ei tarvitse tämmöisiä miettiä.
- Lihava-Ruma-Mies
Jaksan 5 minsaa
- piankestää
Pitää vetää juhannuksena kaljaa ja makkaraa, niin jaksaa taas nussia
- JonGrumback
Lihavat miehet myös hikoilevat enemmän nussimaan aikana, että lihavan miehen alle litistynyt nainen on lihavasta miehestä valuneesta hiestä litimärkä.
Lihava mies myös piereskelee enemmän nussimisen aikana. - Naisasialooser11
Ei ole mitään ennenaikasia mällejä, pano on tarkoitettu nopeaksi pistoksi, ei pitkäksi jyystämiseksi. Nopea pisto riittää saamaan naisen raskaaksi eivätkä muut miehet ehdi väliin.
- Tyttelii
Mieluummin nautinkin itse ajan kanssa. Ei siihen lahnamiehiä tarvita.
Saavat miehet huudella pillua ihan itsekseen.
- 18cmm
Englannissa varmasti onkin noin, onhan ne muutenkin vähintään 60 vuotta ajasta jäljessä.
Melkoinen lihava pitää olla jos mut hoikan miehen päihittää naisen tyydyttämisessä. - Karvamies
Niin jotta mitä nuo nyt kestävät. Eivät saa ruhoansa liikkumaan ja se sitten siitä.
Karvamiehen kestokyky on saavuttanut legendaariset puolestatoistatunnista kolmeentuntiin. Laukeamisella- Karvamiehen puolelta-ei ole mitään väliä tämä kiihoittumisen tunne sekä huohottava naisen hengitys, rintalastan läpi tuntuva sydämmensyke, silmiinkatsominen ja silmien peittäminen käsillä, huulet.
Että silleen näin niin kuin jo... . - Nainen39vee
Miten niin nainen ei ehdi saada? Huonoa seksiä sellainen, joka automaattisesti loppuu miehen laukeamiseen. Huonoa seksiä myös yhdyntäkeskeinen seksi ja mieskeskeinen seksi.
Aika monelle miehelle seksi naisen kanssa edustaa toimintaa, joka kestää yhden laukeamisen verran. Siksi he eivät kykene käsittämään, että nainen saattaisi haluta jatkaa vielä senkin jälkeen, koska miehen orgasmi vie hetkellisesti häneltä kaikki seksihalut. Näitä kokemuksia kun mies kerää tarpeeksi monta, hän alkaa epäillä kykyjään sänkypuolella - että miksi ne naiset eivät innostu seksistä samalla tavoin kuin minä? Mulla mahtaa olla liian pieni.
Ja siitä se sitten lähtee... itsetunnon alamäki.MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Aika monelle miehelle seksi naisen kanssa edustaa toimintaa, joka kestää yhden laukeamisen verran. Siksi he eivät kykene käsittämään, että nainen saattaisi haluta jatkaa vielä senkin jälkeen, koska miehen orgasmi vie hetkellisesti häneltä kaikki seksihalut. Näitä kokemuksia kun mies kerää tarpeeksi monta, hän alkaa epäillä kykyjään sänkypuolella - että miksi ne naiset eivät innostu seksistä samalla tavoin kuin minä? Mulla mahtaa olla liian pieni.
Ja siitä se sitten lähtee... itsetunnon alamäki.Jos taas nainen saa nopeammin, niin sehän sitten vaan vetäytyy, kääntää kylkeään ja alkaa kuorsaamaan.
Wwuwuw kirjoitti:
Jos taas nainen saa nopeammin, niin sehän sitten vaan vetäytyy, kääntää kylkeään ja alkaa kuorsaamaan.
Niin on monesti varmaan järkevää tehdä jos on ilmiselvää ettei lemmenleikit kuitenkaan johda mihinkään haluttuun hauskaan.
- 7kytdketyksryjksrk
Ja muutenkin välittävät enemmän naisen nautinnosta, kun jännikset vaan masturboivat naista käyttäen.
- hoikkajasportti
Helposti jaksaa sen 15-20min, humalassa jos joutuu hommiin niin menee tuplasti nuo.
- Normaalinainen-
Lihavilla seisoo kauemmin kun eivät käytä mitään pillereitä kuten jotkut pilleri bodaajat. Se on noloa jos miehellä ei seiso..
- kylläsesiitä
Laihduta niin olo paranee...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235913- 602037
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411284- 741145
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691138Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531117- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995