Menemällä sivustolle:
www.meinestadt.de/deutschland/kontaktanzeige
Saksassa kun naiset etsivät miehiä, ei päinvastoin. Sieltä voi valita niin monta profiilia kun haluaa ja löytää elämänsä naisen. Muistakaa, valinnanvaraa on. Eikä tarvitse valita ihan ensimäistä vastaantulevaa.
Kaikissa asioissa auttaa DFG (Deutsche Finnische Gesellschaft) joka tasoittaa eri maiden kansalaisten ongelmia papereissa ja muissa asioissa.
Muistakaa, suomalainen mies on valttia euroopan turkkilaisvaltaisessa miesmarkkinassa.
Ja aina käy pyydykseen.
Varma konsti
2
273
Vastaukset
- toivonpilke
Pitäisi ensin oppia Saksaa.. Vai kuuluuko tälle sivustolle käännöspalvelu? Mut aloin kyl lämmetä heti ajatuksesta et naiset hakee miehiä :) Suomen sivustoilla tuntuu että nainen ei ees ymmärrä mitä pitäisi tavoitella...
- Oikeajärjestys
Voi kuule. Saksalainen nainen opettelee mitä tahansa kieltä että saa aviomiehen. Suomalainen mies on pelkkää plussaa koska Saksassa Suomea pidetään puhtaana maana. Jossa on hyvä asua ja elää (pikkuisen ovat väärässä).
Mutta jos eläminen ei Suomessa onnistu niin aina voitte muuttaa Saksaan. Sitäpaitsi, Suomi ja Saksa olivat todella läheisiä kauppakumppaneita ennen toista sotaa. Ja siksi onkin suorastaan sääli että Suomessa opetetaan pakkoruotsia eikä saksaa.
Kipin kapin saksan tunneille. Ei ne neidot ikuisesti odota. Mutta valmistaudu sitten siihen että Suomalainen loniminen ja vetelehtiminen loppuu kerralla. Perheessä kaikki liikkuvat ja puhuvat yhteiskunnallisia asioita. Niin että saksankieli on arvokastakin arvokkaampi. Olethan huomanut sen miten Haapasaloon Ville tekee rahaa venäjänkielellä. Samalla tavalla sinä olet oman elämäsi herra kun osaat saksaa.
Toivoisi että useampi mies etsisi vaimoa Saksasta. Saataisiin vanhat veljeskansan yhdistettyä. Ja kuten totesit, Saksassa naiset etsivät miestä. Ei päinvastoin. 25 vuotiaat alkavat olla jo epätoivoisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477