Tänään juodaan kaljaa, että tietäkääkin se!
Tänään pitää juoda kaljaa!
20
238
Vastaukset
- olutmies
Kalja on lähinnä ruokajuoma, harva litkii sitä litramäärin. Olut sitävastoin on maailman suosituin alkoholijuoma.
- kaljamies
Tottakai sitä litkitään litratolkulla, uuteen nousuun.
- olutmies
kaljamies kirjoitti:
Tottakai sitä litkitään litratolkulla, uuteen nousuun.
Ettet vain sinäkin joisi tietämättäsi olutta?
- kaljamies
olutmies kirjoitti:
Ettet vain sinäkin joisi tietämättäsi olutta?
Ei ole mahdollista mitenkään.
- olutmies
kaljamies kirjoitti:
Ei ole mahdollista mitenkään.
Uskon sinua. Moni kouluttamaton suomalainen kutsuu erheellisesti olutta kaljaksi.
- kaljamies
olutmies kirjoitti:
Uskon sinua. Moni kouluttamaton suomalainen kutsuu erheellisesti olutta kaljaksi.
Jaahas, no minua se haittaa miksi sitä kutsutaan, se menee samaan paikkaan joka tapauksessa, oli sit kalja tai olut.
- olutmies
kaljamies kirjoitti:
Jaahas, no minua se haittaa miksi sitä kutsutaan, se menee samaan paikkaan joka tapauksessa, oli sit kalja tai olut.
Kalja menee virtsarakkoon muttei päähän, oluesta tulee keyvyt pöhnä.
Eilen vedettiin kossuu kuuteen asti aamulla..oon vieläkin tuiterissa.tänään on tosiaan pakko vetää kalajaa olusia ja jos ois vielä viimejoulusta lipeäkalaa olsiko se kolojaa?
- nainen-38-
Kaljamahaiset miehet voisi vähän laihduttaa. Turha tulle iskemään
- ätminki
Hain kyllä kaljaa mutta itse en juo. Kaveri pyysi että haen ja vien sille kaljaa, sain 16 euroa hakupalkkaa. Kaveri on alkoholisti joka juo joka viikonloppu. Kerran se maksoi mulle 140 euroa kun hain sille kopan kaljaa. Olin itse silloin krapulassa ja kaveri soitti että hae kaljaa, sanoin että en varmasti hae ja sitten se tarjosi ensin 20 euroa ja sanoin että en hakisi edes satasesta. Sitten se tarjosi 140 ja sitten suostuin. Se on vähän hullu tyyppi, on sillä naisiakin ollut mutta suhteet loppuneet sen juomisen takia.
Tänään pitää saada tyydytys! tietäkää se.
- eimilläänpahalla
Aivosi ovat surkastuneet pelkästä seksin ajattelusta, siitä kai sun vähä-älyinen kirjoitustyyli johtuu.
eimilläänpahalla kirjoitti:
Aivosi ovat surkastuneet pelkästä seksin ajattelusta, siitä kai sun vähä-älyinen kirjoitustyyli johtuu.
Teillä on kaljanne tyydyttäjänne.
- mee_raflaan
valtakunta kirjoitti:
Teillä on kaljanne tyydyttäjänne.
Eiköhän sieltä sullekin joku munajuntta löydy kassinsa tyhjentämään.
mee_raflaan kirjoitti:
Eiköhän sieltä sullekin joku munajuntta löydy kassinsa tyhjentämään.
Kyllä minulle löytäisi mutta kun se on ton ukon kielto. Ei anna edes mennä suihkuun.
- beethooven
Äkkiä Tallinasta lisää sitä janojuomaa. Kohta lysti sitten loppuu kokonaan.
- Sinkkuneiti30
Mies on täysin turhake jos ei kalja maistu
- kaljamies
Hyvin sanottu, kalja maistuu aina!
- jfjfhjfhhjfdg
Onkohan tulehdusarvot noussut kun muutamastakin oluesta niskahartia päänsärky kun olisi ollut kovemmatkin juomingit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787