Ohjelma, apua?

kkx-xkkk

Mitä ohjelmaa suosittelette aloittelevalle voimanostajalle (nainen, 18v, 71kg, salitreeniä takana vajaat pari vuotta)?
Starting Strengthin (ilman riveä) tahkoaminen ei enää tuota tulosta, ja kyykky jumii 5*70-75 kilossa, mave 5*80 kilossa ja penkki 5*35 kilossa. Kaikki lajit on saatu resetoida vähintään kolmeen kertaan, treenaaminen on ollut tosi vittumaista jo pidemmän aikaa ja yleensä käy niin, että en saa nostettua edes niitä edellisen treenin rautoja.

Oon miettinyt paljon jto:n 3x6 -> 6x6 -systeemiä ja voimaharjoittelu.fi:stä löytyvää Saken ABC:tä - kysymys kuuluu, että onko esim. jälkimmäisessä tapauksessa tuollainen prosenteilla kikkailu mulle vielä liian "edistynyttä", vai menetänkö mitään vaikka siirtyisinkin nyt tästä SS:stä jompaan kumpaan? Koen, että intensiteetin laskeminen ja volyymin kasvattaminen voisi olla järkevämpää tässä kohtaa, jotta saisin paljon puhtaita toistoja pankkiin ja hermosto ei rasittuisi yhtä paljon.

3

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkx-xkkk

      Tarkennan vielä, että SS:ää oon tehnyt n. 3kk, sitä ennen kesäkuusta asti jokaista pääliikettä 5x5 -systeemillä apuliikkeet kerran viikossa, ja tällä pääsin kyykyssä 5x5x50->5x5x70 kiloon, mavessa 5x5x70->5x5x80 kiloon ja penkissä 5x5x25->5x5x32.5 kiloon. Kesäkuuta ennen treeni oli enemmän bodaustyylistä ja osittain turhaa laitteilla pelleilyä, tosin mave ja penkki oli mukana. Mave kehittyi ihan kivasti vaan kun lisäsi toistoja ja/tai painoja, penkki taas on aina jumittanut ja ottanut takapakkia ja sitten hypännyt yhtäkkiä parilla kilolla kuukausien tappelun jälkeen.

    • Ota voimaharjoittelu.fi sta Saken Westside Starttipaketti ohjelma. Toimii helvetin hyvin kenellä tahansa. Uskon että sillä lähtee taas tulokset nousuun.

    • memyselfiyoutoo

      8×3 niillä painoilla millä teet nyt 5×5.
      Ma mave 8×3, dippi kevyesti 3sarjaa, etukyykky ilman vyötä, alhaalla stoppi 3-4×6
      Ke penkki 8×3, kyykky kevyesti 3sarjaa, kulmasoutu vaakataso 3-4×6
      Pe kyykky8×3, suorinjaloinmaastaveto kevyesti 3sarjaa, vinopenkki 3-4×6

      Joka 4 viikko 4×15-20 ,eri liikkeet kun voimajaksolla. Kylkiä ja vatsoja joka päivä kovaa.

      Kun voimaliikkeissä sarjat menee hyvin niin aletaan lisätä painoa. 5×3 vanhalla painolla 3×3 isommalla painolla ja taas kun kulkee niin lisää sarjoja isonpaan painoon. Pitää vaan huolen että 4. viikko aina pumppiviikko.

      Voima jaksolla palautusaika 1-3min jaksamisen mukaan. Eikä ole pakko tehdä failureen. Pumppi jaksolla palautusaika 30s-1min ja pyritään failureen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2019
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1301
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1194
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 11
      994
    Aihe