Onko kenelläkään kokemusta tamperelaisesta pt:stä Joona Niemestä? Erityisesti mua kiinnostaa hänen suhtautumisensa/osaamisensa hlbtq-asiakkaiden kanssa eli o jo esim.homofobinen kuten monet pt:t on?
kokemuksia pt Joona Niemi /Tre
gaygym
3
2791
Vastaukset
- luana992
Varmaa tietoa mulla ei ole, mutta Joona on tosi mukava enkä usko että seksuaalisella suuntautumisellasi on mitään merkitystä :)
- gaygym
Kiitokset vastauksesta. Toivottavasti kemiat toimii siis :)
ap - Anonyymi
Joona on hyvä tuttu ja hänellä on kaikenlaisia kavereita. Ei ole väliä myöskään seksuaalisella orientoitumisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876