Paras tapa päättää päivänsä

EndOfDays

Mikä on mielestänne paras tapa päättää päivänsä? Itse päätän sen kupilliseen tuoretta pikakahvia. Se on vain niin pahan makuista, että tekee mieli päättää päivänsä.

18

1749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piparimies

      Päivän päätteeksi on oikein mukavaa nuolla ja läähättää kuin Lassie.

    • Pororomies56

      Syyvä poronlihhaa ja juua konjamiinia.

      • Enontekijä

        Jos poroa menee kännissä puremaan niin se voi suuttua.


    • HajotkaaPakkasiin

      Paras tapa päättää päivänsä on muuttaa Enontekiölle. Sen jälkeen ei ole elämää. Toista se on täällä etelän lämmössä. On kaikkea mahdollista ja elämä on oikein mukavaa.

      • Anonyymi

        Ravinteleiden "tiskiliha" on parempaa kuin poronliha.


    • uudenaloitus

      onko pakko jos ei taho,itse juon kamomillateetä ja unelmoin ...millon mistäkin...
      mistä muusta tykkäät yhtäpaljon??

      • Anonyymi

        rammstein ich Will, tekstitettynä suomeksi


    • The.End

      The End tulee kun katsoo elokuvan loppuun.

    • Harakiira

      Paras tapa on nauttia elämästä. Käydä naimassa ja juhlimassa. Sen jälkeen kukaan ei halua päättää päiviään.

    • kortsulla

      Päätä päiväsi vetämällä kortsu päähäsi ja tukehdu siihen. Näin päätät sen siihen mihin sen olisi pitänyt alkujaan päättyä.

      • isorinnat

        Paljon mukavampaa on tukehtua tissien väliin.


    • Anonyymi

      Syömällä ruisleipää. Eiköhän se kuolema tule aikanaan.

    • Anonyymi

      USA:ssa tukehtumisista 47% tukehtuu miehet jotka kuolleet naisen perseen alle kun mies on alkanut voihkia ilmanpuutteesta nainen on luullut miehen tykkäävän tilanteesta ja alkanut painaa persettään entistä enemmän miehen naamaan.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe