Elefit kuntokeskuksesta kokemuksia

Elli_Noora_

Muutin Jyväskylään ja etsin kuntosalia. Naistensali kiinnostaisi, onko teillä kokemuksia elefitistä? kuntomaailma 2.vaihtoehto.

133

19952

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura92-

      5 tähteä Elefitille! Olen itse käynyt siellä puolisen vuotta ja tuloksia olen saanut tehokkaasti PT:n avulla. Lämminhenkinen paikka ja erityisesti uudistukset (varsinkin yläkerran vapaitten painojen sali) on ollut mieleeni. Täällä ei katsella nenänvartta pitkin (ylipainoisena muilla saleilla tätäkin on tapahtunut) vaan niin asiakkaat kuin henkilökuntakin ovat tsemppaavia! :)

    • 8765

      lue kokemuksia kuntoportista niin tiiät syyn miks et mene elefitille :) elefit on entinen kuntoportti.

    • Elli_Noora__

      Löysin kuntomaailman sivuilta helpommin hintatiedot joten liityin sinne ja olen ollut tyytyväinen! ap

    • Mätäri

      Ei luoja mikä meininki Elefitillä.. Pyysin kokeilutarjouksen aikana laiteopastusta, ja sain kuulla että se kuuluu PT palveluihin ja yli 12 kuukauden jäsenyyden omaaville. Vastaanoton tyyppi alkoi välittömästi myymään jäsenyyttä ja käytännössä sanoi ettei mun ole mitään järkeä käydä kuukauden ilmaista kokeilua, koska en saa mitään tuloksia ilman laiteopastusta ja PT palveluita. Kun sanoin etten halua sitoutua jäsenyyteen vielä tässä vaiheessa, tyyppi tokaisi että voit sitten käydä kuukauden ja yrittää tehdä jotain mitä osaat, mutta se ei hyödytä mua juurikaan ja laiteopastusta en saa. Tyypillä oli todella hyökkäävä ja vihamielinen asenne enkä voinut uskoa että tällä muutenkin vähän paskan maineen saaneella kuntosalilla oli tommosta "asiakaspalvelua". Kukaan ei myöskään tuntunut tietävän mitä tarkoittaa nettisivuilla mainostettava "tyytyväisyystakuu" :D Ei todellakaan tehnyt mieli jäädä tolle salille enää hetkeksikään.

      • Anonyymi

        On todella järkyttävää että tällainen kuntosali voi jatkaa toimintaansa! Jouduin itse huijatuksi ja suorastaan pakotettiin kirjoittamaan sopimus. Ilman mitään hinnastoja, joita ei näkynyt vaikka kyselin jo kehonkoostumusmittauksessa aikana hintoja käynneille! Melko yliolkaista käytöstä. Nyt olen kuluttaja-asiamiehen kautta viemässä asiaa lautakuntaan saakka. Irtisanomis ilmoitus ei kuulemma hyödytä mitään, eikä lääkärintodistukset. Laskutus kyllä toimii! Kyllä tähän on joku järjestys ja loppu nyt tultava!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On todella järkyttävää että tällainen kuntosali voi jatkaa toimintaansa! Jouduin itse huijatuksi ja suorastaan pakotettiin kirjoittamaan sopimus. Ilman mitään hinnastoja, joita ei näkynyt vaikka kyselin jo kehonkoostumusmittauksessa aikana hintoja käynneille! Melko yliolkaista käytöstä. Nyt olen kuluttaja-asiamiehen kautta viemässä asiaa lautakuntaan saakka. Irtisanomis ilmoitus ei kuulemma hyödytä mitään, eikä lääkärintodistukset. Laskutus kyllä toimii! Kyllä tähän on joku järjestys ja loppu nyt tultava!

        Sama kokemus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus.

        Tässä myös ihan samat kokemukset. Tulin myös huijatuksi, luvattiin kolmen kuukauden ilmainen harjoittelujakso, jonka aikana voisin irtisanoa sopimuksen, muttei se käykään niin. Älkää ihmeessä allekirjoittakaa mitään sopimusta!


      • Anonyymi

        Sellainen tyyli Elefitillä on nykyään, ennen oli ok paikka. Nyt en menisi vaikka minulle maksettaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä myös ihan samat kokemukset. Tulin myös huijatuksi, luvattiin kolmen kuukauden ilmainen harjoittelujakso, jonka aikana voisin irtisanoa sopimuksen, muttei se käykään niin. Älkää ihmeessä allekirjoittakaa mitään sopimusta!

        Itsekin kävin kehonkoostumusmittauksessa ja vaikutti todella hyvältä paikalta ja myyntipuhe oli kohdillaan. No minullekin tarjottiin 2kk ilmaista salikäyntiä ja nyt rahatilanne muuttunut sellaiseksi että en vaan pysty jatkamaan. No kiinnostaako elefittiä ei todennäköisesti koska 2v sopimuksen minimiaika on 2v ja vasta sen jälkeen voi irtisanoa... Katsotaan mitä vastaavat minun lähettämääni sähköpostiin... Huijattu olo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin kävin kehonkoostumusmittauksessa ja vaikutti todella hyvältä paikalta ja myyntipuhe oli kohdillaan. No minullekin tarjottiin 2kk ilmaista salikäyntiä ja nyt rahatilanne muuttunut sellaiseksi että en vaan pysty jatkamaan. No kiinnostaako elefittiä ei todennäköisesti koska 2v sopimuksen minimiaika on 2v ja vasta sen jälkeen voi irtisanoa... Katsotaan mitä vastaavat minun lähettämääni sähköpostiin... Huijattu olo

        Samoja kokemuksia. Kannattaa olla yhteydessä kuluttaja-asianmieheen mahd. pian, itse sain sieltä hyviä neuvoja ja pääsin lopulta eroon Elefitistä. Aivan mahdotonta toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin kävin kehonkoostumusmittauksessa ja vaikutti todella hyvältä paikalta ja myyntipuhe oli kohdillaan. No minullekin tarjottiin 2kk ilmaista salikäyntiä ja nyt rahatilanne muuttunut sellaiseksi että en vaan pysty jatkamaan. No kiinnostaako elefittiä ei todennäköisesti koska 2v sopimuksen minimiaika on 2v ja vasta sen jälkeen voi irtisanoa... Katsotaan mitä vastaavat minun lähettämääni sähköpostiin... Huijattu olo

        Mulla oli toi sama! Mutta en saanu peruttua sitä (ainoastaan toiselle kortin vuokraaminen on mahdollista) maksan vieläkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On todella järkyttävää että tällainen kuntosali voi jatkaa toimintaansa! Jouduin itse huijatuksi ja suorastaan pakotettiin kirjoittamaan sopimus. Ilman mitään hinnastoja, joita ei näkynyt vaikka kyselin jo kehonkoostumusmittauksessa aikana hintoja käynneille! Melko yliolkaista käytöstä. Nyt olen kuluttaja-asiamiehen kautta viemässä asiaa lautakuntaan saakka. Irtisanomis ilmoitus ei kuulemma hyödytä mitään, eikä lääkärintodistukset. Laskutus kyllä toimii! Kyllä tähän on joku järjestys ja loppu nyt tultava!

        olen samaa mieltä kanssasi. Olen vienyt ongelman kuluttajariitalautakuntaan.
        Itse olen poiminut arvosteluista19 naista, jotka ovat kokeneet saman ongelman. Kutsu kehon koostumusmittaukseen , sopimustekstiä ei anneta luettavaksi ennen allekirjoituksen vaatimista; Tämän kutsu on kiero keino saada asiakas sisään; kutsun todellinen syy on: KUNTOSALISOPIMUS Asiakkaalle tulee antaa asiakirjat luettavaksi ja riittävästi aikaa paneutua ja harkita, voitko hyväksyä sopimusehdot jne--
        Nuori nainen , joka kadulla pysäyttää ja kutsuu "mittaukseen", ei kerro sanaakaan kuntosalista. Häneltä tulee kutsuviesti, ei siinäkään kerrota kuntosalista.
        Meiltä yritetään viedä itsemääräämisoikeus.
        Pitäisiköhän jättää pyyntö poliisille....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus.

        Sama kokemus :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen samaa mieltä kanssasi. Olen vienyt ongelman kuluttajariitalautakuntaan.
        Itse olen poiminut arvosteluista19 naista, jotka ovat kokeneet saman ongelman. Kutsu kehon koostumusmittaukseen , sopimustekstiä ei anneta luettavaksi ennen allekirjoituksen vaatimista; Tämän kutsu on kiero keino saada asiakas sisään; kutsun todellinen syy on: KUNTOSALISOPIMUS Asiakkaalle tulee antaa asiakirjat luettavaksi ja riittävästi aikaa paneutua ja harkita, voitko hyväksyä sopimusehdot jne--
        Nuori nainen , joka kadulla pysäyttää ja kutsuu "mittaukseen", ei kerro sanaakaan kuntosalista. Häneltä tulee kutsuviesti, ei siinäkään kerrota kuntosalista.
        Meiltä yritetään viedä itsemääräämisoikeus.
        Pitäisiköhän jättää pyyntö poliisille....

        Juuri sama kokemus! Ei pääse millään eroon eikä annetut palvelulupaukset toteudu. Hyvä idea jättää tutkintapyyntö poliisille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus :(

        Sama kokemus minulla. Aion ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen samaa mieltä kanssasi. Olen vienyt ongelman kuluttajariitalautakuntaan.
        Itse olen poiminut arvosteluista19 naista, jotka ovat kokeneet saman ongelman. Kutsu kehon koostumusmittaukseen , sopimustekstiä ei anneta luettavaksi ennen allekirjoituksen vaatimista; Tämän kutsu on kiero keino saada asiakas sisään; kutsun todellinen syy on: KUNTOSALISOPIMUS Asiakkaalle tulee antaa asiakirjat luettavaksi ja riittävästi aikaa paneutua ja harkita, voitko hyväksyä sopimusehdot jne--
        Nuori nainen , joka kadulla pysäyttää ja kutsuu "mittaukseen", ei kerro sanaakaan kuntosalista. Häneltä tulee kutsuviesti, ei siinäkään kerrota kuntosalista.
        Meiltä yritetään viedä itsemääräämisoikeus.
        Pitäisiköhän jättää pyyntö poliisille....

        Epärehellistä, sen alkaa nopeasti Haistaa. Moni asia mättää jo ensi kättelyssä. Poistutaan välillä huoneesta, ei kerrota vaihtoehtoja, ensin näytetään korkeita kk-hintoja ja kuin hyväntahtoisesti lasketaan- silti Tuskin lähellekään toteutettavaa hinta-laatu tasoa. Keskustelu nauhoitetaan! Miten niin ? tarpeellista -ei ainakaan näin tehty eräässä toisessa kuntosalissa. Hälytyskelloja vaimentaa edeltänyt katselmus muka Niin monesta ulkoisesta rempasta ja sisäisestä epäsuhdasta kehon koostumuksessa. Rehellisyys on avoimuutta ja oikeamielisyyttä, niitä jää kaipaamaan Elefetissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoja kokemuksia. Kannattaa olla yhteydessä kuluttaja-asianmieheen mahd. pian, itse sain sieltä hyviä neuvoja ja pääsin lopulta eroon Elefitistä. Aivan mahdotonta toimintaa.

        Hei kerro muillekkin miten pääsit eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen samaa mieltä kanssasi. Olen vienyt ongelman kuluttajariitalautakuntaan.
        Itse olen poiminut arvosteluista19 naista, jotka ovat kokeneet saman ongelman. Kutsu kehon koostumusmittaukseen , sopimustekstiä ei anneta luettavaksi ennen allekirjoituksen vaatimista; Tämän kutsu on kiero keino saada asiakas sisään; kutsun todellinen syy on: KUNTOSALISOPIMUS Asiakkaalle tulee antaa asiakirjat luettavaksi ja riittävästi aikaa paneutua ja harkita, voitko hyväksyä sopimusehdot jne--
        Nuori nainen , joka kadulla pysäyttää ja kutsuu "mittaukseen", ei kerro sanaakaan kuntosalista. Häneltä tulee kutsuviesti, ei siinäkään kerrota kuntosalista.
        Meiltä yritetään viedä itsemääräämisoikeus.
        Pitäisiköhän jättää pyyntö poliisille....

        Se on juuri näin. Olisin halukas viemään asian oikeuteen. Sain nimittäin haasteen maksamattomista aineettomista laskuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juuri näin. Olisin halukas viemään asian oikeuteen. Sain nimittäin haasteen maksamattomista aineettomista laskuista.

        Sama täällä en suosittele kenellekkään tätä paikkaa. Kehonkoostumusmittaukksella huijataan tulemaan ko paikkaan,sitten alkaakin todellinen hujaaminen,


    • ÄLäliity

      Älä mene sama omistaja omistaa Ladyline Lahden?? Pakko myyntiä, sopimuksesta et pääse eroon vaikka sairastuisit vakavasti., Ja näyttäsit lääkärintodistuksen keksivät silti tekosyyn että miksei voi irtisanoa. Lisäksi jos muutat joudut maksamaan erotussumman koko jäsenyydestä

      • kaikenlaistaharmia

      • HelenS

        Kamala paikka.En suosittele pakkomyyntiä ja eroon ei pääse millään. Eivät vastaa puheluihi eivätkä soittopyyntoihin.


      • hintriikka

        Hei! Minä erehdyin "pakkoallekirjoittamaan" painostuksen myöstä sopimuksen Lahden Ladylineen, oli lupauksia ilman toteutusta jne..! Sanoin irti sopimuksen (tai yritin) vedoten lupausten täyttämättä jäämiseen jne..Sillä tavoin en päässyt irti sopimuksen ksesta, vaan vein asian kuluttaja-asiamiehelle ja edelleen kun luttajariitalautakuntaan ja hankin sopimuksessa mainuntunlaisen lääkärintodistuksen, koska minulla on diagnosoitu nivelrikko! Vielä yrittivät pullikoida, vaikka itse ovat säännöt laatineet, mutta eivät näköjään osaa lukea niitä itse!!?? Loppulta pääsin eroon ilman kuluja en. tavalla!!


      • Anonyymi
        kaikenlaistaharmia kirjoitti:

        Miten on mahdollista että firmaa ei ole haastettu oikeuteen?

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/11391990/kuntoportti-jyvaskylassa-huijaa-asiakkaita

        Olen ihmetellyt samaa, vai onko tuomarit asialla ja pyörittävät itse elekeskusta ettei kukaan asiakas voi saada oikeuksia, nerokas liiketoimintasuunnitelma pakkojäsenyys sopimuksen päättymisen jälkeen ei pääse puljusta eroon. Tähän vielä lisättynynä perintätoimisto Ropo Gapital joka voi olla saman mafiaorganisaation omistuksessa. Kyseinen "yritystoiminta" vaatii vakavasti sairasta ja häiriintynyttä mielenlaatua, tilinteko on ainakin hyvin huolellisesti suunniteltu ja toteutettu. Kellekkään normaalijärkiselle ihmiselle ei tulisi edes mieleen ryhtyä tämänkaltaisella toiminnalla hankkimaan elantoa itselleen ja myöhemmällä iällä tästä vielä eläkettä.

        Mielen laadun asiantuntija ja tutkija


      • Anonyymi

    • Enni64

      Täydet 5 tähteä Elefitille!

      Erittäin kodikas liikuntakeskus.

      Olen ystävystynyt henkilökunnan kanssa erittäin hyvin. Ikään ja kokoon katsomatta aina asiakkaat toivotetaan tervetulleeksi.

      Ihana paikka ja henkilökunta.

    • Huijattuolo

      Komppaan aiempia. Huijausta, liityt jäseneksi etkä pääse pois vaikka mikä olisi. Henkilökunta myy jäsenyyttä pakolla. Kamalaa.

    • kuntoilevanainen

      Siinä sitoutuu jäsenyyteen vuodeksi (=12 kuukaudeksi). Jos et voi siihen sitoutua, mene muualle. Minulle sanottiin, että lääkärintodistusta vastaan voisi saada maksuvapaita kuukausia, ja jäsenyyden voi antaa jollekin toiselle, jos ei voi itse sitä käyttää.

      Aika aggressiivista markkinointi kyllä on, kun minulle soitettiin markkinointipuhelu vielä senkin jälkeen kun olin jo maksanut liittymismaksun.

      • Anonyymi

        Joo, sitoutuu kyllä, asiakas, yritys ei. Nytkin monta kuukautta on kaikki senjoritunnit poistettu, senjoreita on laskutettu. Sähköposteihin vastataan diibadaapaa monen yhteyden onton ja kuukausien jälkeen. Laskut menee perintään, jos et maksa koska ryhmät iäkkäille on keskeytetty. Kaikki hyvät ohjaajat lähti vuoden 2020 alussa, joita korvaamaan löytyi jos löytyi vähän mitä sattui. Sopimus tehtiin ohjattujen ryhmien pohjalta huomioiden ikäryhmät, sopimus yleensä koskee molempia osapuolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sitoutuu kyllä, asiakas, yritys ei. Nytkin monta kuukautta on kaikki senjoritunnit poistettu, senjoreita on laskutettu. Sähköposteihin vastataan diibadaapaa monen yhteyden onton ja kuukausien jälkeen. Laskut menee perintään, jos et maksa koska ryhmät iäkkäille on keskeytetty. Kaikki hyvät ohjaajat lähti vuoden 2020 alussa, joita korvaamaan löytyi jos löytyi vähän mitä sattui. Sopimus tehtiin ohjattujen ryhmien pohjalta huomioiden ikäryhmät, sopimus yleensä koskee molempia osapuolia.

        Voisit reklamoida kuluttajariitalautakuntaan kautta...
        "Myös asiakassuhteen hoitaminen on olennainen osa asiakkaan kanssa tehtävää sopimusta. Yritys on lain mukaan velvollinen palvelemaan asiakasta vielä sopimuksenteon jälkeenkin"
        https://www.kkv.fi/ratkaisut-ja-julkaisut/julkaisut/kuluttaja-asiamiehen-linjaukset/toimialakohtaiset/kuntokeskusten-sopimusehdot/


    • Motivoitunut

      Minulla on vain hyviä kokemuksia Elefitistä. En ole koskaan ollut niin motivoitunut! Ihana pt teki oman kuntosaliharjoittelun. Ryhmätapaamisissa hyvää tietoa ravinnosta, liikunnasta, tavoitteista. Lisäksi vielä kaksi kehonkoostumusmittausta, joka innostaa kuntoiluun ja itsestä huolehtimiseen.
      Ohjatut jumpat ovat korkeatasoisia.

    • Onnistuja17

      Tykkään henkilökunnasta ja naisten kuntosali laitteineen on ollut minulle sopiva. Laskutussysteemi on kuitenkin jtenkin outo. Siirryn muualle juuri tämän laskutussysteemin takia. Tästä vastaavanlaisia kirjoituksia yrityksen aiemmilla nimillä.

      • Anonyymi

        Laskutuksesta puhuttaessa " outo" on lievä sana. Ketku porsaanreikä se on. Yksi seikka= summa kumoaa toisen kun omaan tiliinsä vetävät. Älkää suostuko Tytöt tähän touhuun enää !


    • Nainen53u

      Huippu hyvä ja kodikas.

      Näin keski-ikäisille naisille on erittäin tärkeä apu personaltraineri palveluista. Tämä kuuluu jäsenyyteeni.

      Kun kuntosaliohjelmaa on päivitetty, niin kehitystä on tullut hyvin. Asiakkaana olen ollut 7 kuukautta ja painoa tippunut lähes 10 kiloa. Rymäliikuntaohaajat erittäin ammattitaitoisia.

    • Liisari

      Muutin Helsingistä 2011 ja seuraavana vuonna aloitin Kuntoportilla, nykyisessä Elefitissä. Erittäin ammattitaitoinen ja mukava henkilökunta. Parasta henki - ei katsota kieroon kilojen, taitojen iän tai pukeutumisen perusteella. Hienoa, että oma ohjelma päivitetään 3 kk:n välien. ohjelma päivitetään 3 kk:n välein. Upeaa myös mahdollisuus panna jäsenyys lepäämään loman ajaksi ja jäsenyyteen kuuluva kehonkoostumusmittaus. Helsinkiläiset ystäväni eivät usko juttujani. Ainoa asia, mitä en ymmärrä on epäselvä laskutus. Esim laskutuskausi pitäisi näkyä laskussa.

    • Sulokki

      Itse olen ollut erittäin pettynyt Elefitiin. Periaatteessa saan vain itseäni syyttää, kun hyväntahtoisuuttani lankesin heidän "hyvään" markkinointiin.

      Kovasti tekisi mieli muuttaa Jyväskylästä pois. Kahden vuoden sopimus Elefitille on ainoa syy, mikä minua pitää kiinni tässä kaupungissa.

      Kuntosalilla käy aivan liian paljon porukkaa sen tiloihin nähden. On alkanut turhauttamaan, kun monesti siellä ei ole tilaa treenaamiseen ja joutuu odottamaan kuntosalilaitteisiin pääsyä hyvin paljon.

      Viime aikana minua on alkanut häiritsemään se, kun yritän keskittyä treeniin niin ympärillä on samanaikaisesti monta markkinoijaa hääräämässä uusien mahdollisten tulevien asiakkaiden kanssa. Siinä, kun treenaan joudun samalla kuuntelemaan tätä markkinointia. Mieleeni tulee vain joka kerta, että olisinpa tuossa tilanteessa osannut vahvasti kieltäytyä Elefitistä.

      Puitteisiin nähden salilla käyminen tulee ihan mielettömän törkeän kalliiksi. En osannut odottaa, että ryhmäliikuntatunnit ovat usein täynnä. Toisekseen niitä järjestetään erittäin huonoihin kellonaikoihin. Sitä, kun tekee 2-vuorotyötä niin on hyvin vaikea päästä kaikille tunneille mille haluaa.

      Mitä tulee PT palveluun niin olin pettynyt, miten lyhyt aika siihen oli varattu. Tuli hieman sellainen olo, että mahdollisimman nopeasti minulle yritettiin selvittää se, mitä tulen tekemään salilla ja se on siinä. Opastusta asiaan olisin kuitenkin tarvinnut huomattavasti enemmän.

      Onneksi kuntosalitreeni tuo pientä, hetkittäistä lievitystä vitutukseen. Muuten tuolla ei senkään vertaa jaksaisi käydä.

      Elefit osaa erittäin mainiosti käyttää omaksi edukseen naisten itsetunto- ja paino-ongelmat. Mahtavaa!

    • exkuntoportillakävijä

      Itse olin jäsenenä siellä kun oli vielä kuntoportti, itsellä taisi olla 24kk sopimus ja ei ollut itsellä mitään ongelmia sen kanssa. Olin tainnut jo tuon 24kk olla jäsenenä kun muutin väliaikaisesti puoleksi vuodeksi muualle ja jäsenyyden sain siksi aikaa katkolle ( vaihtoehtona ilmoitin että muussa tapauksessa joudun irtisanomaan jäsenyyden kun en siellä pääse käymään). Tykkäsin käydä siellä ja alkuun kävinkin enemmän ryhmäliikuntatunneilla kunnes aikataulujen vuoksi oli helpompi käydä salilla. Siirryin kuntoportilta fitness24/7 kun se aukesi ja syynä lähinnä hinta. Mutta siellä sama mikä varmasti elefitillä, jos menet iltapäivästä on sali aivan täynnä ja saat varmasti odotella vuoroasi ja vaikka tuolla ryhmäliikuntatunneilla en olekaan käynyt olen ymmärtänyt että tunnitkin ovat yleensä täynnä. Varmasti monessa paikassa sama, eli suosittelen menemään jos vain mahdollista salille hiljaisempina aikoina ja varaamaan tunnit ajoissa. Muuten itsellä hyvät kokemukset vaikkakin serkulla oli ongelmia jäsenyyden irtisanomisen kanssa kun muutti toiselle paikkakunnalle. Toivon että oikeasti pitävät lupauksensa sopimuksen irtisanomisesta ja vähän iisimmin ottaisivat markkinoinnin. hieman turhan agressiivista on kyllä se heidän puoleltaan. kävin kehonkoostumusmittauksessa ja katsomassa uusittuja tiloja, oli kyllä aika painostavaa myyntityötä että alkoi hieman ahdistamaan. Eli juurikin tuo, jos pystyt jäsenyyteen sitoutumaan niin varmasti oikein hyvä sali :)

    • Lievästipettynyt

      Entinen kuntoportti, olin kuulemma aggressiivinen kun sanoin et tahdon irtisanoa sopimuksen, painostusta ja kiristystä, sopimusehtoja muutettiin kesken kaiken, myyvät väkisin 12 kuukauden määräaikaisen sopimuksen jota et pysty irtisanomaan maksamatta puolen vuoden maksuja samalla. Minulle jäi vain huonot muistot siitä salista, löytyy monia saleja jyväskylästä paljon halvemmalla ja isommilla tiloilla. Ainoa plussaa siellä oli jotkut ryhmäliikunta tunnit, mut siinäkin oli liian nopea tempo. En suosittele, kallista, väkisin tyrkyttämistä, yli imelä ukko, sopimusehdoista ei voi neuvotella tai jätetään asioita kertomatta, pettynyt mieli jäi, toivon että enää eivät huijaa asiakkaita

    • Helevata

      Kannatttaaa kiertää kaukaa ja lujaa. Itse jäsenenä 2v. Ja eroaminen on niiiiiiiin vaikeita ettei todellista!!!!!!!! Laskuja lähettävät vaikka jäsenyys irtisanottu ja otat yhteyttä ei vastata. Laskuja karhuaa ropo capital ja kolmessa vk karhuja 7kpl!!

      Henkilökunta ihan paskaa. 1 oli loistotyyppi mutta kaikki muut ihan paskoja. Olisi pitänyt lopettaa työt että olisi päässyt osallistumaan jäsenyyteen kuuluviin ptpalveluihin. Koska ei heidän tarvi joustaa vaan asiakkaan. . 70 krt yrittänyt päästä ja ehdottaa että muuttaisivat välillä noita pt päiviä.. mutta EI.

      Jos haluatte paikan joka on pieni, paska ja siitä on helvetin vaikeaa päästä eroon. Niin siitä vaan liittykää elefitiin.

    • Anonyymi

      Sain puhelun että olin voittanut kehonkoostumusmittauksen (en tiennyt osallistuneeni sellaiseen, mutta oli kiireinen hetki just silloin ja varasin ajan). Menin mittaukseen ja heti joku pullukka alkoi myymään jäsenyyttä. Kyselin ohjaajien koulutuksesta, eikä se tyttö osannut kertoa mitään. Kysyin mitä kouluja PT:t ovat käyneet, ei vastausta.
      Noh kävin muutaman kerran jumpissa (salille on turha yrittää, kun on niin pieni ja ahdas koppi), suurin osa ohjaajista ihan pilipali-puuhastelijoita, eikä mitään osaamista ihmiskehosta ja liikkeistä. Itse opiskelen liikuntatieteellisessä ja huvittaa näiden "ammattitaito". Personal trainereiden paperit on hommattu varmaan jollain kirjekurssilla.
      Pakkomyyntiä, huonot tilat (tehty siis johonkin isompaan asuntoon vaan ja tilat useammassa kerroksessa), ammattitaidottomat ohjaajat, hinta-laatusuhde huono.

      • Anonyymi

        Ongelmia saanut tästä Firmasta.. Kommenttia laitoin tuohon toiseen keskusteluun, vanhempaan.

        Suusanallisesti tehdyt moninaiset lupaukset ei ole päteneet, koska tein selväksi oman tilanteeni jollekin PT:lle voitettuani kesällä kehonkoostumusmittauksen (sen mukaan minusta löytyi käsittämättömän paljon vaarallista rasvaa, eli olisin ok 45kg painolla, silloin mittaushetkellä heinäkuussa painoin kyllä tosiaan järkyttävän paljon.. no mut asiaan.. Jooo.) Nimenomaan suusanallisesti EI minulle kerrottu hintoja, sopimuksen purkamisen mahdottomuutta eikä sitä että minkälaista PT- palvelua EI VOIDA ikinä, EI KOKO VUONNA, järjestää juuri vkonloppuina, jolloin ainoastaan siellä kykenen käymään. On huijattu olo ja laskuja sataa.. PLUSSANA TÄMÄ! - >>EN ole saanut vieläkään (kolme kk:en) ketään kiinni joka vastaisi edes jostain asiasta kyseisen salin toiminnassa. Siis nyt tämä nykyään ELEFIT. Ja kukaan pt ei soittele ees perään, vaikka toisaalta myydessä sanoi että asiakasta ei jätetä pulaan, ja aina on asiantuntija paikalla,ja että (vai miten saatoinkaan ymmärtää näin väärin, ellei se pidä paikkaansa..?) ovat asiakkaan suuntaan aktiivisia ja sain oman pt:nkin, joka ei kyllä ikinä vastaa puhelimeen jos se nyt ees on hänen työpuhelin (piti olla, kysyin tuon asian), mutta kai olen saanut liian glamourin kuvan personal trainerin kanssa työskentelystä.. Yksin siellä jumppailen ja on aika kurjantuntuista ja orpoa sekin.. Kun vois ees löytää sieltä jonkun treenikaverin! En ollut ikinä ennen käynyt missään saleilla, enkä tiennyt että joku harrastus voi olla noin sitova taloudellisesti. Jos ois saanu ne palvelut edes joita luvattiin(suusanallisesti, mutta joita ei ole tarjolla todellisuudessa muuta kuin viikolla, eli ei silloin kun mä pääsisin sinne) !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmia saanut tästä Firmasta.. Kommenttia laitoin tuohon toiseen keskusteluun, vanhempaan.

        Suusanallisesti tehdyt moninaiset lupaukset ei ole päteneet, koska tein selväksi oman tilanteeni jollekin PT:lle voitettuani kesällä kehonkoostumusmittauksen (sen mukaan minusta löytyi käsittämättömän paljon vaarallista rasvaa, eli olisin ok 45kg painolla, silloin mittaushetkellä heinäkuussa painoin kyllä tosiaan järkyttävän paljon.. no mut asiaan.. Jooo.) Nimenomaan suusanallisesti EI minulle kerrottu hintoja, sopimuksen purkamisen mahdottomuutta eikä sitä että minkälaista PT- palvelua EI VOIDA ikinä, EI KOKO VUONNA, järjestää juuri vkonloppuina, jolloin ainoastaan siellä kykenen käymään. On huijattu olo ja laskuja sataa.. PLUSSANA TÄMÄ! - >>EN ole saanut vieläkään (kolme kk:en) ketään kiinni joka vastaisi edes jostain asiasta kyseisen salin toiminnassa. Siis nyt tämä nykyään ELEFIT. Ja kukaan pt ei soittele ees perään, vaikka toisaalta myydessä sanoi että asiakasta ei jätetä pulaan, ja aina on asiantuntija paikalla,ja että (vai miten saatoinkaan ymmärtää näin väärin, ellei se pidä paikkaansa..?) ovat asiakkaan suuntaan aktiivisia ja sain oman pt:nkin, joka ei kyllä ikinä vastaa puhelimeen jos se nyt ees on hänen työpuhelin (piti olla, kysyin tuon asian), mutta kai olen saanut liian glamourin kuvan personal trainerin kanssa työskentelystä.. Yksin siellä jumppailen ja on aika kurjantuntuista ja orpoa sekin.. Kun vois ees löytää sieltä jonkun treenikaverin! En ollut ikinä ennen käynyt missään saleilla, enkä tiennyt että joku harrastus voi olla noin sitova taloudellisesti. Jos ois saanu ne palvelut edes joita luvattiin(suusanallisesti, mutta joita ei ole tarjolla todellisuudessa muuta kuin viikolla, eli ei silloin kun mä pääsisin sinne) !

        Monta vuotta meni Elefitillä hyvin. Olin hyvässä kunnossa ja tykkäsin käydä ohjatussa liikunnassa. Ei tullut tehtyä virheitä laskujen maksuissa. Kuulin monelta, että oli ongelmia laskutuksessa.
        Parin viime vuoden aikana olen sairastellut. Kerran olen jättänyt lääkärin todistuksen ja kaikki meni hyvin.
        Sitten aloin sairastella enemmän, enkä käynyt enää Elefitillä. Maksoin kuukausimaksut koko ajan. Viime marraskuulta mulle ei mun mielestä tullut laskua. Maksukehotuksen Elefitiltä löysin
        vähän aikaa sitten. Sitten Ropo hyvin agressiivisesti lähetti perintälaskuja. Valitettavasti en ollut käynyt postilaatikolla, joten niitä kertyi lyhyessä ajassa kaksi. 18.12. maksoin Ropolle pyytämänsä, mutta yllätys, 20.12. Ropon mielestä en ollut maksanut. Tästä tuli paha mieli. Paha joulumieli. 23.12. Ropo totesi, että olin maksanut 50 euroa, maksettavaa olisi 19 ja risat. Mutta minä olin 18.12. maksanut 69 ja risat. Minä en ymmärrä tällaista. Mikä ihme kiire näillä maksuilla oli, eikö ois voinut odottaa joulun yli ja laskuttaa oikein. Olen vuosien mittaan maksanut Elefitille paljon rahaa. Viimeisen vuoden saamatta mitään vastineeksi. Oma vika tietenkin.
        Nyt voin minäkin todeta, että jos Elefitin lasku menee jotenkin väärin, tulee siitä paha mieli. Olen nähnyt itkeviä ihmisiä vastaanotossa. Olen nähnyt huutavia ihmisiä vastaanotossa.
        Mitähän lie huomisen laskutus tuo tullessaan. Minun laskuopin mukaan Ropo (Elefit) on nyt minulle velkaa 19 euroa ja risat. Gott Nytt År.


    • Anonyymi

      Minä ainakin sain irtisanottua,sopparin ihan hyvin irti. Ei ollut mitään ongelmaa.

      • Anonyymi

        Hei
        Voitko kertoa miten sopparin irtisanoutuminen onnistui ilman ongelmia? Itse olen yrittänyt monella tapaa (kirjallisesti, suullisesti) eikä onnistu ellen maksa "sakkoja" joka on enemmän kuin jaljellä olevat kk maksut yhteensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei
        Voitko kertoa miten sopparin irtisanoutuminen onnistui ilman ongelmia? Itse olen yrittänyt monella tapaa (kirjallisesti, suullisesti) eikä onnistu ellen maksa "sakkoja" joka on enemmän kuin jaljellä olevat kk maksut yhteensä.

        Itse laitoin 4 päivää sitten sähköpostia jossa ilmoitin haluavani irtisanoa jäsenyyteni, lähes samantien tuli viesti jossa kerrotaan;

        " hei, kiitos yhteydenotostasi. Käsittelemme viestit saapumisjärjestyksessä, olemme teihin mahdollisimman pian yhteydessä"

        Toistaiseksi mitään ei ole kuulunu. Yritin myös tänä aamuna soittaa, vastaajassa kerrottiin että tavoitteleman henkilön vastaaja on täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse laitoin 4 päivää sitten sähköpostia jossa ilmoitin haluavani irtisanoa jäsenyyteni, lähes samantien tuli viesti jossa kerrotaan;

        " hei, kiitos yhteydenotostasi. Käsittelemme viestit saapumisjärjestyksessä, olemme teihin mahdollisimman pian yhteydessä"

        Toistaiseksi mitään ei ole kuulunu. Yritin myös tänä aamuna soittaa, vastaajassa kerrottiin että tavoitteleman henkilön vastaaja on täynnä.

        Elefitissä Jyväskylässä myytiin jäsenyys 84 vuotiaalle tasapaino-ongelmista kärsivälle ja muistisairaalle vanhukselle 1.7.2020. Kuka ottaa vastuun, jos hän kaatuu, kun salilla ei ole valvontaa? Yritimme irtisanoa sopimuksen samalla viikolla, ei onnistu vaan on hommattava lääkärintodistus... Luulisi yrittäjällä olevan jonkinmoinen vastuu kenelle jäsenyyksiä myydään!!!


      • Anonyymi

        Kerro miten onnistuit? Itse en saa ketään edes kiinni tai vastaamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro miten onnistuit? Itse en saa ketään edes kiinni tai vastaamaan

        Minuakin kiinnostaisi tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elefitissä Jyväskylässä myytiin jäsenyys 84 vuotiaalle tasapaino-ongelmista kärsivälle ja muistisairaalle vanhukselle 1.7.2020. Kuka ottaa vastuun, jos hän kaatuu, kun salilla ei ole valvontaa? Yritimme irtisanoa sopimuksen samalla viikolla, ei onnistu vaan on hommattava lääkärintodistus... Luulisi yrittäjällä olevan jonkinmoinen vastuu kenelle jäsenyyksiä myydään!!!

        Teimme ratkaisupyynnön kuluttajariitalautakunta an samantyyppisestä tilanteesta.
        Kaikkien, joilla on näitä sopimus ongelmia Elefitin kanssa, olisi hyvä tehdä samoin. Ehkä joukkopainostus saisi korjausta asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teimme ratkaisupyynnön kuluttajariitalautakunta an samantyyppisestä tilanteesta.
        Kaikkien, joilla on näitä sopimus ongelmia Elefitin kanssa, olisi hyvä tehdä samoin. Ehkä joukkopainostus saisi korjausta asiaan.

        Kyllä, joukkokanne. Täällä on niin paljon ihmisiä, joita on huijattu. Minulle luvattiin, että jos en voi sairauteni vuoksi jatkaa, sopimus voidaan purkaa. En voi käydä siellä, mutta eivät anna sopimusta irtisanoa. Eivät vastaa puhelimeen, eikä sähköposteihin. Älkää ikinä tehkö minkäänlaista sopimusta heidän kanssa.
        PT täysin huijausta. Sopimuksesta ei pääse irti ennenkuin vuosi on tullut täyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin kiinnostaisi tämä

        Voi irtisanoutua, kun maksaa loppukuukausin jäsenyydet, hihin olet sopimuksen mukaan sitoutunut. Ihan pöljä rahastuspaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi irtisanoutua, kun maksaa loppukuukausin jäsenyydet, hihin olet sopimuksen mukaan sitoutunut. Ihan pöljä rahastuspaikka.

        Ei pidä paikkaansa enää. Vaikka tarjoudut maksamaan jäljellä olevat maksut etukäteen, niin sopimusta ei voi sanoa ennen kuin sopimus päättyy. Ja kun sopimus päättyy tulee vielä 1 kuukauden maksu. Tai kuten minulla, ilmoitettiin 3 kuukauden lisämaksusta.


      • Anonyymi

        Kommentti ei vaikuta uskottavalta ilman perustelua, siispä kirjaisitko senkin, kiitos!


    • Anonyymi

      Huh huh vieläkös tää huijaus pulju on pystyssä! Itse ja moni muu on saanut taistella tän entisen kuntoportin kanssa! Ei millään onnistunut irtisanominen, tilat pienet ja ahtaat, siellä viihtyy ne jotka ovat valmiiksi langanlaihoja ja nyrpeitä!

      Toisille myydään kuntosalijäsenyys eri sopimuksilla kuin toisille,, yllättävää muuten et kaikki jyväskylän naiset on voittanut kehonkoostumis mittauksen...

    • Anonyymi

      Oon yrittänyt useampaan kertaan irtisanoa sopparini eikä tule muuta vastausta kuin tuo jo edellä mainittu automaattinen vastaus "otamme mahdollisimman pian yhteyttä". Monta viikoa on mennyt ja maksut vain juoksevat.

      • Anonyymi

        Sama täällä... Ilmoitetaan että yhteydessä ollaa eikä mistään saa ketään kiinni.. Laskua pukkaa..12 kk:den sopimus loppuinyt 28.8. 20. Mutta en saa ketään mistään kiinni johon tämän tiedon voisi infoa. Sähköpostiin ei vastata..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä... Ilmoitetaan että yhteydessä ollaa eikä mistään saa ketään kiinni.. Laskua pukkaa..12 kk:den sopimus loppuinyt 28.8. 20. Mutta en saa ketään mistään kiinni johon tämän tiedon voisi infoa. Sähköpostiin ei vastata..

        Kannattaa olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan!


      • Anonyymi

        Myös minä olen yrittänyt irtisanoa sopimuksen jo kolmen kuukauden ajan (3kk). Sama viesti tulee : otamme yhteyttä..... Mitään ei kuulu😣. Haluaisin myös tietää miten joku on onnistunut irtisanomisesta, minulla aika täynnä siitä ei pitäisi olla kiinni. Täytyy ilmeisesti ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan, aloittaa siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös minä olen yrittänyt irtisanoa sopimuksen jo kolmen kuukauden ajan (3kk). Sama viesti tulee : otamme yhteyttä..... Mitään ei kuulu😣. Haluaisin myös tietää miten joku on onnistunut irtisanomisesta, minulla aika täynnä siitä ei pitäisi olla kiinni. Täytyy ilmeisesti ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan, aloittaa siitä.

        Etenikö tämä asia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös minä olen yrittänyt irtisanoa sopimuksen jo kolmen kuukauden ajan (3kk). Sama viesti tulee : otamme yhteyttä..... Mitään ei kuulu😣. Haluaisin myös tietää miten joku on onnistunut irtisanomisesta, minulla aika täynnä siitä ei pitäisi olla kiinni. Täytyy ilmeisesti ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan, aloittaa siitä.

        Kuluttajaneuvontaan kannattaa ottaa yhteyttä, sieltä saa opastusta
        Kuluttariitalautakunnan käsittely vie paljon aikaa, jopa yli vuoden, mutta laskutuksen pitäisi keskytyä .


    • Anonyymi

      Ala-arvoista ja röyhkeän rikollista toimintaa. Sopimukseni päättyi heinäkuussa ja ilmoitin etten jatka sopimusta, mutta ele menettelee ikäänkuin sopimus jatkuisi ja lähettää röyhkeästi laskuja, joissa ei ole edes laskutusajanjaksoa näkyvissä, ymmärrän ettei voikkaan näkyä kun sopimusta ei ole enää olemassa. Sitten alkoi tulemaan Ropokapital perintälaskuja urakalla. Olen soittanut perintäyhtiölle aiheettomista laskuista ja he myönsivät että ovat aiheettomia laskuja ja lupasivat katkaista perinnän ja olemaan yhteydessä toimeksiantajaan, mutta tämäkin on yhtä rikollinen yritys kuin ELE, koska perintälaskujen tuleminen jatkuu, vaikka sopimusta ei ole olemassa. Onko Ropokapital saman huijarin omistuksessa kuin ELE, vaikuttaa sille. En voi suositella kenellekään ELE jäsenyyttä.
      Rikoksen uhri

      • Anonyymi

        Tämän yrityksen toiminnasta pitäisi tehdä lehtijuttu - ehkäpä laajempi julkisuus auttaisi toimintatapojen siivoamisessa. Ja voiko toiminnasta tehdä rikosilmoituksen?


      • Anonyymi

        Nyt ahdistaa kun luen näitä kokemuksia, 12kk sopimuksen erehdyin kirjoittamaan, loppuvuosi ilmaista treeniaikaa eli sopimus lähtee voimaan vasta 1.1.2021. Nyt tässä yrittänyt ottaa yhteyttä firmaan, mutta pahoin pelkään, ettei sieltä vastata jos muillekaan ei ole monen kuukauden yhteydenoton jälkeen vastattu. Onko kellään tietoa, voiko sopimuksen peruuttaa/purkaa, koska se ei ole vielä edes varsinaisesti voimassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ahdistaa kun luen näitä kokemuksia, 12kk sopimuksen erehdyin kirjoittamaan, loppuvuosi ilmaista treeniaikaa eli sopimus lähtee voimaan vasta 1.1.2021. Nyt tässä yrittänyt ottaa yhteyttä firmaan, mutta pahoin pelkään, ettei sieltä vastata jos muillekaan ei ole monen kuukauden yhteydenoton jälkeen vastattu. Onko kellään tietoa, voiko sopimuksen peruuttaa/purkaa, koska se ei ole vielä edes varsinaisesti voimassa?

        Sopimusehdoissa varmasti lukee mikä on peruutusaika. Eri asia sitten reagoiko firma peruutukseen mitenkään. Itsellä meni monta kuukautta että sain sopimuksen irtisanottua, sekin aikamoisen venkoilun jälkeen ja maksoin yli puoli vuotta täysin tyhjästä. Joillakin on käynyt niinkin, että laskuja tulee vaikka sopimus on loppunut, kaipa itse saa olla onnellinen että näin ei ole sentään käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopimusehdoissa varmasti lukee mikä on peruutusaika. Eri asia sitten reagoiko firma peruutukseen mitenkään. Itsellä meni monta kuukautta että sain sopimuksen irtisanottua, sekin aikamoisen venkoilun jälkeen ja maksoin yli puoli vuotta täysin tyhjästä. Joillakin on käynyt niinkin, että laskuja tulee vaikka sopimus on loppunut, kaipa itse saa olla onnellinen että näin ei ole sentään käynyt.

        Hei, minulla on juuri irtisanomisrumpa meneillään. Millä sait irtisanottua sopimuksen?
        Olen yrittänyt tavoittaa jo toista kuukautta sekä sähköpostitse että puhelimitse eikä reakoida kuin samaa automaattista viestiä, lääkäriltä on todistukset. En tiedä enään miten edetä seuraavaksi asiassa kun ei omat neuvot enään auta. kuluttajansuojan vai minkä kautta saisin asian etenemään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, minulla on juuri irtisanomisrumpa meneillään. Millä sait irtisanottua sopimuksen?
        Olen yrittänyt tavoittaa jo toista kuukautta sekä sähköpostitse että puhelimitse eikä reakoida kuin samaa automaattista viestiä, lääkäriltä on todistukset. En tiedä enään miten edetä seuraavaksi asiassa kun ei omat neuvot enään auta. kuluttajansuojan vai minkä kautta saisin asian etenemään?

        Kuluttajansuojan kautta sain itse avun! He hoitivat irtisanomista puolestani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopimusehdoissa varmasti lukee mikä on peruutusaika. Eri asia sitten reagoiko firma peruutukseen mitenkään. Itsellä meni monta kuukautta että sain sopimuksen irtisanottua, sekin aikamoisen venkoilun jälkeen ja maksoin yli puoli vuotta täysin tyhjästä. Joillakin on käynyt niinkin, että laskuja tulee vaikka sopimus on loppunut, kaipa itse saa olla onnellinen että näin ei ole sentään käynyt.

        Eipähän siellä ole peruutusaikaa olemassakaan. Itse huomasin heti erehdykseni, kun mikään sovittu ei pitänyt paikkaansa. Viikon sisällä sanoin itseni irti ja sekään ei ollut tarpeeksi nopeasti. Niin irti ei voi sanoutua. Kuluttaja asiamiestä ei saa kiinni. Paska nakki. ÄLKÄÄ LAITTAKO nimiä paperiin. Paras kun ette mene edes kehonkoostumusmittaukseen. Minulla ei ole vieläkään tietoa sen tuloksista. Niitä ei kerrottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän yrityksen toiminnasta pitäisi tehdä lehtijuttu - ehkäpä laajempi julkisuus auttaisi toimintatapojen siivoamisessa. Ja voiko toiminnasta tehdä rikosilmoituksen?

        Kadulta kutsu mittaukseen, ei mitään mainintaa kuntosalista. Elefitistä en tiennyt mitään.
        Hämäystä!!!Valitettavasti menin. Vaatikaa sopimus luettavaksi ennen kuin
        allekirjoitatte sanaakaan. siellä myyjä lukee tekstin oman etunsa mukaan.
        Sopimusehdot ovat karmeaa luettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kadulta kutsu mittaukseen, ei mitään mainintaa kuntosalista. Elefitistä en tiennyt mitään.
        Hämäystä!!!Valitettavasti menin. Vaatikaa sopimus luettavaksi ennen kuin
        allekirjoitatte sanaakaan. siellä myyjä lukee tekstin oman etunsa mukaan.
        Sopimusehdot ovat karmeaa luettavaa.

        "Yritysten kerrottava kuluttajille verkkosivuillaan ja vakiosopimusehdoissaan riidanratkaisuelimestä 9.1.2016 lähtien."

        https://www.kkv.fi/ajankohtaista/Tiedotteet/2016/4.1.2016-yritysten-kerrottava-kuluttajille-verkkosivuillaan-ja-vakiosopimusehdoissaan-riidanratkaisuelimesta-9.1.2016-lahtien/

        www.elefit.fi/etusivu/sopimusehdot


      • Anonyymi

        Joo, Ropocapitalille pitää toimittaa selvitys, että olet maksanut maksut ajallaan, mutta karhukirjeitä vain tulee. Siellä päässä ei asioita haluta selvittää.


    • Anonyymi

      Elefitistä pitäisi tehdä sekä lehtijuttuja ja televisioon! Toiminta täysin hyvän tavan
      vastaista!!

    • Anonyymi

      Yhteydenotto onnistuu heille, kun laitatte verkkosivuilta yhteydenottopyynnön uutta kuntosalisopimusta tai kehonkoostumusmittausta varten. Soittavat kyllä perään myymään uusia sopimuksia, mutta muuten mahdotonta saada ketään kiinni.

      • Anonyymi

        !!! RYHMÄKANNE !!! Tunnusmerkit täyttyvät.

        ELEFIT TEKEE SOPIMUKSIA KEPULIKONSTEIN. Suusanallisesti kertovat sopimusta tehdessä, että irtisanominen olisi helppoa, mutta se on iso valhe. Kun kävin paikan päällä aikomuksenani purkaa sopimus niin henkilökunnalla ei kuulema ole valtuuksia purkaa sopimusta. Vastaanottopalvelut ovat olleet lokakuun alussa tehdyn sopimuksen alusta asti ”väliaikaisesti suljettu” ja nettisivujen mukaan ovat edelleen suljettu. Mitään puhelinnumeroa ei sopimuksessa tai nettisivuilla ole, eikä henkilökuntaakaan sellaista anna, vaikka käy henkilökohtaisesti kysymässä. Henkilökunnalta saa vain sähköpostiosoitteen ja he kertovat että se on ainoa mahdollinen tapa irtisanoa sopimus. Sähköposteihin ei kuitenkaan vastata. (Pelkkä automaattinen vastaus tulee.) 3kk kului ja sitten tuli lasku joulukuussa. Lasku oli kirjattu joulukuun alussa mutta tuli vasta 2 viikkoa tämän jälkeen. Maksuaikaa yli 100€ laskuun jäi 2 viikkoa, vaikka piti olla vuoden loppuun asti ilmaista. Tähän en osannut edes varautua. Laskussa oli VK-liikuntapalveluiden puhelinnumero. Numeroon soittaessa kukaan ei vastannut, vaan puhelu ohjautui vastaajaan. Jätin takaisinsoittopyynnön ja oman puhelinnumeroni. Kukaan ei kuitenkaan ole vastannut soittopyyntööni. Yritin soittaa myöhemmin uudelleen, mutta automaattivastaus kuului näin ”Vastaaja on täynnä. Yritä myöhemmin uudelleen.”
        KUNTOSALIN TOIMINTATAPA ON KULUTTAJAN KANNALTA KOHTUUTONTA.
        Kuntosalilla ei ole ammattitaitoista siivouspalvelua käytössä, vaan salin työntekijät sutaisevat samalla rätillä kuntosalin laitteet pikaisesti, vaikka nyt on pahin pandemia-aika meneillään. Joidenkin laitteiden pehmusteet ovat rikki ja ne tursuavat ulos keskeltä penkkiä. Eihän sellaisia saa edes pidettyä puhtaana. Kamala viruslinko tämä sali.

        TÄSTÄ ON TEHTÄVÄ RYHMÄKANNE

        Kootaan ryhmä ja pistetään sellainen vireille? Myös näiden mummojen puolesta. Salilla voisi myös kysellä näitä iäkkäämpiä ihmisiä lähtemään ryhmäkanteeseen mukaan, sillä monelle heistä verkossa asioiminen on haasteellista. (Myös yllättävän monelle keski-ikäiselle on.)

        Elefit vie häikäilemättä myös muistisairaiden ja liikuntarajoitteisten sekä covid-19 riskiryhmään kuuluvien kilttien mummojen pienet eläkkeet.

        Lisätietoa ryhmäkanteen vireillepanoon:
        https://www.minilex.fi/a/edellytykset-ryhmäkanteen-nostamiseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        !!! RYHMÄKANNE !!! Tunnusmerkit täyttyvät.

        ELEFIT TEKEE SOPIMUKSIA KEPULIKONSTEIN. Suusanallisesti kertovat sopimusta tehdessä, että irtisanominen olisi helppoa, mutta se on iso valhe. Kun kävin paikan päällä aikomuksenani purkaa sopimus niin henkilökunnalla ei kuulema ole valtuuksia purkaa sopimusta. Vastaanottopalvelut ovat olleet lokakuun alussa tehdyn sopimuksen alusta asti ”väliaikaisesti suljettu” ja nettisivujen mukaan ovat edelleen suljettu. Mitään puhelinnumeroa ei sopimuksessa tai nettisivuilla ole, eikä henkilökuntaakaan sellaista anna, vaikka käy henkilökohtaisesti kysymässä. Henkilökunnalta saa vain sähköpostiosoitteen ja he kertovat että se on ainoa mahdollinen tapa irtisanoa sopimus. Sähköposteihin ei kuitenkaan vastata. (Pelkkä automaattinen vastaus tulee.) 3kk kului ja sitten tuli lasku joulukuussa. Lasku oli kirjattu joulukuun alussa mutta tuli vasta 2 viikkoa tämän jälkeen. Maksuaikaa yli 100€ laskuun jäi 2 viikkoa, vaikka piti olla vuoden loppuun asti ilmaista. Tähän en osannut edes varautua. Laskussa oli VK-liikuntapalveluiden puhelinnumero. Numeroon soittaessa kukaan ei vastannut, vaan puhelu ohjautui vastaajaan. Jätin takaisinsoittopyynnön ja oman puhelinnumeroni. Kukaan ei kuitenkaan ole vastannut soittopyyntööni. Yritin soittaa myöhemmin uudelleen, mutta automaattivastaus kuului näin ”Vastaaja on täynnä. Yritä myöhemmin uudelleen.”
        KUNTOSALIN TOIMINTATAPA ON KULUTTAJAN KANNALTA KOHTUUTONTA.
        Kuntosalilla ei ole ammattitaitoista siivouspalvelua käytössä, vaan salin työntekijät sutaisevat samalla rätillä kuntosalin laitteet pikaisesti, vaikka nyt on pahin pandemia-aika meneillään. Joidenkin laitteiden pehmusteet ovat rikki ja ne tursuavat ulos keskeltä penkkiä. Eihän sellaisia saa edes pidettyä puhtaana. Kamala viruslinko tämä sali.

        TÄSTÄ ON TEHTÄVÄ RYHMÄKANNE

        Kootaan ryhmä ja pistetään sellainen vireille? Myös näiden mummojen puolesta. Salilla voisi myös kysellä näitä iäkkäämpiä ihmisiä lähtemään ryhmäkanteeseen mukaan, sillä monelle heistä verkossa asioiminen on haasteellista. (Myös yllättävän monelle keski-ikäiselle on.)

        Elefit vie häikäilemättä myös muistisairaiden ja liikuntarajoitteisten sekä covid-19 riskiryhmään kuuluvien kilttien mummojen pienet eläkkeet.

        Lisätietoa ryhmäkanteen vireillepanoon:
        https://www.minilex.fi/a/edellytykset-ryhmäkanteen-nostamiseksi

        Linkki ei jostain syystä toimi kunnolla. Kopioi edellämainittuun linkin teksti kokonaisuudessaan la liitä tämä selaimen osoitehakukenttään.

        Tai vaihtoehtoisesti googlaa ”ryhmäkanne” niin minilex:n sivuilta löytyy opastusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkki ei jostain syystä toimi kunnolla. Kopioi edellämainittuun linkin teksti kokonaisuudessaan la liitä tämä selaimen osoitehakukenttään.

        Tai vaihtoehtoisesti googlaa ”ryhmäkanne” niin minilex:n sivuilta löytyy opastusta.

        Ehdottomasti mukana ryhmäkanteessa!!
        En ymmärrä miten voi tollanen yritys vielä laillisesti toimia Suomessa?
        Ihmisiä manipuloidaan sopimukseen ja kun sopimus saadaan palvelu loppuu siihen.
        Jyväskylässä on monia hyviä kuntosaleja joissa palvellaan aidosti, asiakkaan tilanteet sekä toiveet huomioon ottaen ja hyvällä moraalilla, joten kiertäkää tämä Elefit kaukaa ja säästytte monelta ongelmalta.
        Mainostaa olevansa hyvinvointipalvelua tarjoava yritys, mutta monille ihmisille aiheuttanut enemmän harmaita hiuksia ja todellista ahdinkoa kuin tätä mainostettua hyvinvointia. Taloudellisesti sekä psyykkisesti kuormittavaa toimintaa kuluttajalle.
        Ammattimainen ja rehellinen myyntityö ei kuulu heidän palveluihin, joten rahoilleen ei saa edes vastinetta.
        Itsekin siis nyt kiinni tässä firmassa ja taiselen tällä hetkellä että pääsisin irti.
        Hävettää suorastaan myöntää että näin kävi mutta ovat kyllä taitavia huijareita.
        Toivon teille kaikille tsemppiä ja sydämmestäni toivon myös että tämän yrityksen toiminta saatais loppumaan. Moni ihminen pystyisi rauhassa jatkaa elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti mukana ryhmäkanteessa!!
        En ymmärrä miten voi tollanen yritys vielä laillisesti toimia Suomessa?
        Ihmisiä manipuloidaan sopimukseen ja kun sopimus saadaan palvelu loppuu siihen.
        Jyväskylässä on monia hyviä kuntosaleja joissa palvellaan aidosti, asiakkaan tilanteet sekä toiveet huomioon ottaen ja hyvällä moraalilla, joten kiertäkää tämä Elefit kaukaa ja säästytte monelta ongelmalta.
        Mainostaa olevansa hyvinvointipalvelua tarjoava yritys, mutta monille ihmisille aiheuttanut enemmän harmaita hiuksia ja todellista ahdinkoa kuin tätä mainostettua hyvinvointia. Taloudellisesti sekä psyykkisesti kuormittavaa toimintaa kuluttajalle.
        Ammattimainen ja rehellinen myyntityö ei kuulu heidän palveluihin, joten rahoilleen ei saa edes vastinetta.
        Itsekin siis nyt kiinni tässä firmassa ja taiselen tällä hetkellä että pääsisin irti.
        Hävettää suorastaan myöntää että näin kävi mutta ovat kyllä taitavia huijareita.
        Toivon teille kaikille tsemppiä ja sydämmestäni toivon myös että tämän yrityksen toiminta saatais loppumaan. Moni ihminen pystyisi rauhassa jatkaa elämäänsä.

        Myynti aggressiivista. Itse tajuamattani allekirjoitin vuosi sitten 24kk sopimuksen. Olen koronariskin perusteella saanut siirrettyä jäsenyyden alkua mutta onhan tämä velkavankeus... En ole edes yrittänyt irtisanoutua...kun pelottaa jo etukäteen mitä on vastassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti mukana ryhmäkanteessa!!
        En ymmärrä miten voi tollanen yritys vielä laillisesti toimia Suomessa?
        Ihmisiä manipuloidaan sopimukseen ja kun sopimus saadaan palvelu loppuu siihen.
        Jyväskylässä on monia hyviä kuntosaleja joissa palvellaan aidosti, asiakkaan tilanteet sekä toiveet huomioon ottaen ja hyvällä moraalilla, joten kiertäkää tämä Elefit kaukaa ja säästytte monelta ongelmalta.
        Mainostaa olevansa hyvinvointipalvelua tarjoava yritys, mutta monille ihmisille aiheuttanut enemmän harmaita hiuksia ja todellista ahdinkoa kuin tätä mainostettua hyvinvointia. Taloudellisesti sekä psyykkisesti kuormittavaa toimintaa kuluttajalle.
        Ammattimainen ja rehellinen myyntityö ei kuulu heidän palveluihin, joten rahoilleen ei saa edes vastinetta.
        Itsekin siis nyt kiinni tässä firmassa ja taiselen tällä hetkellä että pääsisin irti.
        Hävettää suorastaan myöntää että näin kävi mutta ovat kyllä taitavia huijareita.
        Toivon teille kaikille tsemppiä ja sydämmestäni toivon myös että tämän yrityksen toiminta saatais loppumaan. Moni ihminen pystyisi rauhassa jatkaa elämäänsä.

        Täällä nostaa kätensä pystyyn toinen ryhmäkanteen kannattaja. Tää on ihan järkyttävää mimmonen systeemi tällä salilla on näiden soppareiden lopettamisen kanssa.

        En usko mihinkään 5 tähden arvosteluun goolgessa, sillä ne ovat aivan varmasti kiristyksen ja painostuksen kautta saatuja. Miksi hoitaa asiat niin huonosti, että asiakkaille ei jää vaan p*skanmaku suuhun ja äärettömän huono mieli? Koska puskaradiot kyllä laulavat - ja saavatkin tässä tilanteessa laulaa. Tulee olo että liian rehelliset arvostelut pyritään joko poistamaan tai muuttamaan positiiviseksi valheeksi.

        Itse pääsin sopimuksesta irti, mutta se tuntui todella epämukavalta miten koko asia hoidettin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        !!! RYHMÄKANNE !!! Tunnusmerkit täyttyvät.

        ELEFIT TEKEE SOPIMUKSIA KEPULIKONSTEIN. Suusanallisesti kertovat sopimusta tehdessä, että irtisanominen olisi helppoa, mutta se on iso valhe. Kun kävin paikan päällä aikomuksenani purkaa sopimus niin henkilökunnalla ei kuulema ole valtuuksia purkaa sopimusta. Vastaanottopalvelut ovat olleet lokakuun alussa tehdyn sopimuksen alusta asti ”väliaikaisesti suljettu” ja nettisivujen mukaan ovat edelleen suljettu. Mitään puhelinnumeroa ei sopimuksessa tai nettisivuilla ole, eikä henkilökuntaakaan sellaista anna, vaikka käy henkilökohtaisesti kysymässä. Henkilökunnalta saa vain sähköpostiosoitteen ja he kertovat että se on ainoa mahdollinen tapa irtisanoa sopimus. Sähköposteihin ei kuitenkaan vastata. (Pelkkä automaattinen vastaus tulee.) 3kk kului ja sitten tuli lasku joulukuussa. Lasku oli kirjattu joulukuun alussa mutta tuli vasta 2 viikkoa tämän jälkeen. Maksuaikaa yli 100€ laskuun jäi 2 viikkoa, vaikka piti olla vuoden loppuun asti ilmaista. Tähän en osannut edes varautua. Laskussa oli VK-liikuntapalveluiden puhelinnumero. Numeroon soittaessa kukaan ei vastannut, vaan puhelu ohjautui vastaajaan. Jätin takaisinsoittopyynnön ja oman puhelinnumeroni. Kukaan ei kuitenkaan ole vastannut soittopyyntööni. Yritin soittaa myöhemmin uudelleen, mutta automaattivastaus kuului näin ”Vastaaja on täynnä. Yritä myöhemmin uudelleen.”
        KUNTOSALIN TOIMINTATAPA ON KULUTTAJAN KANNALTA KOHTUUTONTA.
        Kuntosalilla ei ole ammattitaitoista siivouspalvelua käytössä, vaan salin työntekijät sutaisevat samalla rätillä kuntosalin laitteet pikaisesti, vaikka nyt on pahin pandemia-aika meneillään. Joidenkin laitteiden pehmusteet ovat rikki ja ne tursuavat ulos keskeltä penkkiä. Eihän sellaisia saa edes pidettyä puhtaana. Kamala viruslinko tämä sali.

        TÄSTÄ ON TEHTÄVÄ RYHMÄKANNE

        Kootaan ryhmä ja pistetään sellainen vireille? Myös näiden mummojen puolesta. Salilla voisi myös kysellä näitä iäkkäämpiä ihmisiä lähtemään ryhmäkanteeseen mukaan, sillä monelle heistä verkossa asioiminen on haasteellista. (Myös yllättävän monelle keski-ikäiselle on.)

        Elefit vie häikäilemättä myös muistisairaiden ja liikuntarajoitteisten sekä covid-19 riskiryhmään kuuluvien kilttien mummojen pienet eläkkeet.

        Lisätietoa ryhmäkanteen vireillepanoon:
        https://www.minilex.fi/a/edellytykset-ryhmäkanteen-nostamiseksi

        Mukana ryhmäkannessa! Miten saisimme yhteyttä toisiimme? Loin Zoom meetingin:
        Topic: Elefit
        https://jyufi.zoom.us/j/522670315
        Meeting ID: 522 670 315
        Soitelkaa, niin edetään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukana ryhmäkannessa! Miten saisimme yhteyttä toisiimme? Loin Zoom meetingin:
        Topic: Elefit
        https://jyufi.zoom.us/j/522670315
        Meeting ID: 522 670 315
        Soitelkaa, niin edetään!

        Tai lähetä viesti skypen kautta: selefit (on tätä varten tehty skype-nimeni).
        Ryhmäkannehan edellyttää, että tunnemme toisiamme. Sitä kautta voimme suunnitella yhdessä, miten edetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        !!! RYHMÄKANNE !!! Tunnusmerkit täyttyvät.

        ELEFIT TEKEE SOPIMUKSIA KEPULIKONSTEIN. Suusanallisesti kertovat sopimusta tehdessä, että irtisanominen olisi helppoa, mutta se on iso valhe. Kun kävin paikan päällä aikomuksenani purkaa sopimus niin henkilökunnalla ei kuulema ole valtuuksia purkaa sopimusta. Vastaanottopalvelut ovat olleet lokakuun alussa tehdyn sopimuksen alusta asti ”väliaikaisesti suljettu” ja nettisivujen mukaan ovat edelleen suljettu. Mitään puhelinnumeroa ei sopimuksessa tai nettisivuilla ole, eikä henkilökuntaakaan sellaista anna, vaikka käy henkilökohtaisesti kysymässä. Henkilökunnalta saa vain sähköpostiosoitteen ja he kertovat että se on ainoa mahdollinen tapa irtisanoa sopimus. Sähköposteihin ei kuitenkaan vastata. (Pelkkä automaattinen vastaus tulee.) 3kk kului ja sitten tuli lasku joulukuussa. Lasku oli kirjattu joulukuun alussa mutta tuli vasta 2 viikkoa tämän jälkeen. Maksuaikaa yli 100€ laskuun jäi 2 viikkoa, vaikka piti olla vuoden loppuun asti ilmaista. Tähän en osannut edes varautua. Laskussa oli VK-liikuntapalveluiden puhelinnumero. Numeroon soittaessa kukaan ei vastannut, vaan puhelu ohjautui vastaajaan. Jätin takaisinsoittopyynnön ja oman puhelinnumeroni. Kukaan ei kuitenkaan ole vastannut soittopyyntööni. Yritin soittaa myöhemmin uudelleen, mutta automaattivastaus kuului näin ”Vastaaja on täynnä. Yritä myöhemmin uudelleen.”
        KUNTOSALIN TOIMINTATAPA ON KULUTTAJAN KANNALTA KOHTUUTONTA.
        Kuntosalilla ei ole ammattitaitoista siivouspalvelua käytössä, vaan salin työntekijät sutaisevat samalla rätillä kuntosalin laitteet pikaisesti, vaikka nyt on pahin pandemia-aika meneillään. Joidenkin laitteiden pehmusteet ovat rikki ja ne tursuavat ulos keskeltä penkkiä. Eihän sellaisia saa edes pidettyä puhtaana. Kamala viruslinko tämä sali.

        TÄSTÄ ON TEHTÄVÄ RYHMÄKANNE

        Kootaan ryhmä ja pistetään sellainen vireille? Myös näiden mummojen puolesta. Salilla voisi myös kysellä näitä iäkkäämpiä ihmisiä lähtemään ryhmäkanteeseen mukaan, sillä monelle heistä verkossa asioiminen on haasteellista. (Myös yllättävän monelle keski-ikäiselle on.)

        Elefit vie häikäilemättä myös muistisairaiden ja liikuntarajoitteisten sekä covid-19 riskiryhmään kuuluvien kilttien mummojen pienet eläkkeet.

        Lisätietoa ryhmäkanteen vireillepanoon:
        https://www.minilex.fi/a/edellytykset-ryhmäkanteen-nostamiseksi

        Joo, eli jokaisen tulisi tehdä kuluttaja-asiamiehelle kirjallinen ilmoitus siitä, että halua osallistua ryhmäkanteeseen, ks. https://www.minilex.fi/a/ryhmäkanne-on-erityinen-kanne-elinkeinonharjoittajaa-vastaan.

        "Ryhmäkanne on erityinen kanne elinkeinonharjoittajaa vastaan

        Ryhmäkanteella tarkoitetaan kannetta, jota kantaja ajaa kanteessa määritellyn ryhmän puolesta siten, että asiassa annettava tuomio sitoo myös ryhmän jäseniä. Suomessa ainoastaan kuluttaja-asiamies on oikeutettu nostamaan ryhmäkanteen toimivaltansa mukaisessa laajuudessa. Hänen ajamansa ryhmäkanne koskee kuluttajan ja elinkeinoharjoittajan välistä riita-asiaa.

        Ryhmäkanteen käsittelemiselle on asetettu kolme edellytystä. Ensinnäkin useilla henkilöillä on oltava samaa vastaajaa kohtaan vaatimuksia, jotka perustuvat samoihin tai samankaltaisiin seikkoihin. Toiseksi asian käsitteleminen ryhmäkanteena on oltava tarkoituksenmukaista ottaen huomioon ryhmän koko, vaatimusten sisältö ja asiassa esitettävä todistelu. Viimeisenä ryhmän on oltava riittävän täsmällisesti määritelty.

        Kanneryhmän jäseneksi haluavan on tehtävä asiasta kuluttaja-asiamiehelle kirjallinen ilmoitus. Kuluttaja-asiamies päättää jäsenyyskriteerit täyttävien henkilöiden ottamisesta ryhmän jäseniksi. Jäsen voi ennen pääkäsittelyä ilmoittaa tuomioistuimelle irrottautuvansa ryhmäkanteesta, jolloin asia jää hänen osaltaan sillensä. Kanteessa ilmoitetaan jokaisen ryhmän jäsenen yksilöidyt vaatimukset perusteineen. Ryhmäkanteeseen annettavassa tuomiossa mainitaan kaikki ryhmän jäsenet ja se, mikä tuomion sisältö on kunkin jäsenen kohdalla. Vaikka ryhmäkanteen jäsen ei ole asianosaisen asemassa, on hänellä kuitenkin oikeus hakea muutosta omaan osaansa tuomiosta, jos kuluttaja-asiamies ei sitä tee."

        Itse olin yhteydessä ensi kuluttajaneuvontaan ja nyt tein ratkaisupyynnön kuluttajariitalautakunnalle. Elefit kiistää "painostamisen ja harhaanjohtamisen" - tietysti. Omaan kannanottooni tulen kirjoittamaan toiveeni ryhmäkanteesta. Kiitos sinulle 3.1.2021 tehneestä aloitteesta ja hyvästä pohjasta!


    • Anonyymi

      5 tähteä elefitille👌

    • Anonyymi

      Kävin Elefitissä kehonkoostumusmittauksessa, voitettuani sellaisen viime vuonna arvonnasta... en muista koskaan osallistuneeni mihinkään arvontaan ja lisäksi heidän tiedoissaan oli vielä minun vuosia vanha asuinpaikkakuntani. En olisi viime vuonna ilmoittanut vanhaa asuinpaikkakuntaani, jos olisin arvontaan osallistunut.

      Vastassa oli oikein lipevä nuorimies (”pt”). Alkuun mukavan tuntuinen, kunnes huomasin, että hänet on valjastettu hymyilemään ja kyselemään kysymyksia, mutta vastauksillani ei ollut merkitystä. Oikea Pt olisi ottanut kantaa kertomiini rajoitteisiin yms esiin tuomiini asioihin.

      Sali kierrettiin ja minusta välineiden laatu ei ollut kovin kummoinen, olen ollut useamman eri salin jäsen. Mietin myös mahtoiko korona-ajan rajoitukset tuolla toteutua...

      Kehonkoostumus oli siinä, että seistiin hetki laitteen päällä ja sitten käytiin laitteen antamat numerot läpi. Ihan mielenkiintoinen, mutta luulin että olisi ollut laajempi mittaus. Olen aiemminkin käynyt mittauksessa ja siellä tehtiin kyllä paljon muutakin kuin mikä tämä oli.

      Sitten alkoi todella kova painostus jäseneksi. Hinta oli kyllä suht alhainen ja olisin voinut jäsenyyttä oikeasti sen puolesta harkitakin, mutta myyntityyli oli törkeä. Kaikki likaiset keinot käytössä, jotta jäsenyys olisi saatu heti voimaan. Asiaa ei olisi saanut jäädä harkitsemaan seuraavaan päivään vaan kysyttiin jopa voisinko minä, aikuinen nainen, soittaa miehelleni nyt heti jotta voimme päättää jäsenyydestä...ihan kuin mieheni siihen vaikuttaisi. Mies nauroi kotona tämän kuullessaan, että mitä jos hän olisi sanonut että ei missään nimessä 😂😂 sitten myyjä lähti huoneesta käymään välissä jossain (varmaan vessassa) muka pomon puheilla että jos saataisiin mulle oikein erikoishyvä tarjous...hohhoijaa... oli jonkinlainen väsytystaktiikka varmaan tämä. Lopulta piti vain itse kävellä huoneesta ulos ja ilmoittaa että harkitsen tarjousta huomiseen.

      Jokainen rehellinen suomalainen yritys tietää, että omat palvelut on se mikä myy ja että asiakkaaseen panostetaan. Kun pystytään tarjoamaan huippujuttuja, ei asiakasta ole tarve pakottaa ja painostaa. Annetaan asiakkaan miettiä huomiseen kun tiedetään että oma palvelu on hyvä ja hinta kohdillaan... tuo painostus takasi sen, että tiesin heti ovesta lähtiessäni etten harkitse edes.. tässä puljussa on jotain pahasti vialla.

      Itselle heräsi epäilys, että myös nuo nuoret työntekijät on hyväksikäytettyjä tässä kuviossa. En tiedä oliko pt:llä edes mitään koulutusta, mutta jos oli, niin toivon että hän löytää vielä itselleen paremman työpaikan. Sellaisen jossa koulutetaan, kurssitetaan ja ylläpidetään pt:n tarvitsemia taitoja, joka ei mielestäni ole tuon kaltainen aggressiivinen pakkomyynti. Myynnillisyys on nykypäivänä jotain aivan muuta kuin tuon kaltaista toimintaa. Miten tällainen pulju voi edes toimia vielä vuonna 2021.

      • Anonyymi

        Juuri näin, miksi hankkia asiakkaita painostamalla? Missä on ammattiylpeys?
        Olen seurannut perheenjäseneni epätoivoa Elefitin velkavankeudessa, reklamoitu on, ja harmittaa!
        Google-arvosteluihin tuli yhtäkkiä kymmenittäin 5* arvosteluja, niistä iso joukko miesten antamia. Eikö Elefit ole Naisten Liikuntakeskus? No ainakin keskiarvo nousee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, miksi hankkia asiakkaita painostamalla? Missä on ammattiylpeys?
        Olen seurannut perheenjäseneni epätoivoa Elefitin velkavankeudessa, reklamoitu on, ja harmittaa!
        Google-arvosteluihin tuli yhtäkkiä kymmenittäin 5* arvosteluja, niistä iso joukko miesten antamia. Eikö Elefit ole Naisten Liikuntakeskus? No ainakin keskiarvo nousee.

        Tätä minäkin ihmettelin miten miehet voi antaa 5* kun naisten sali pitäisi olla 😯


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä minäkin ihmettelin miten miehet voi antaa 5* kun naisten sali pitäisi olla 😯

        Ei varmana ole kaikki arvostelut rehellisesti hankittuja....


      • Anonyymi

        Minulle kävi kaikki toi sama mitä mainitsit tuossa. Kärsin ahdistuneisuushäiriöstä ja paniikkihäiriöstä ja minut ajettiin täysin nurkkaan panostamalla ja uuvuttamalla sopimukseen. Saivat allekirjoitukseni kun oli vaan päästävä pois enkä kyennyt enää ajattelemaan järkevästi.
        Mieshenkilö oli niin lipevä sekä päällekkäyvä ja halusi allekirjoitunsen jälkeen vielä halata. Olin shokissa. Eli koronarajoitukset eivät tuolla toteudu, ei myöskään muut rajat. Joduin tuosta seuraavana päivänä lääkäriin ja sain lausunnon tilastani ja että sopimus tulisi purkaa.
        Elefit ei siihen suostunut, eikä vastannut kuluttajaneuvonnan yhteydenottoihin. Nyt asia on kuluttajariitalautakunnassa. En aio penniäkään tuohon paikkaan laittaa että saisivat jatkaa tuota ala-arvosta toimintaa ja ihmisten piinaamista. Eihän tuon pitäisi olla laillista. Hävettäis olla töissä tuolla kun lukee näitä juttuja. Eikö niillä työntekijöillä ole moraalia. Ammattietiikasta ole mitään käsitystä. Tuolla ei panosteta hyvinvointiin vaan siihen millä keinoin saadaan mahdollisimman paljon pumpattua rahaa ihmisiltä pois noilla määräaikaisilla sopimuksilla. Irtisanominen todella vaikeaa kun eivät vastaa mihinkään mitään mutta kannattaa viedä asia sinnikkäästi vain eteenpäin. Eihän tolle toiminnalle muuten tule loppua. Ryhmäkanne ja kuluttajaneuvontaan yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kävi kaikki toi sama mitä mainitsit tuossa. Kärsin ahdistuneisuushäiriöstä ja paniikkihäiriöstä ja minut ajettiin täysin nurkkaan panostamalla ja uuvuttamalla sopimukseen. Saivat allekirjoitukseni kun oli vaan päästävä pois enkä kyennyt enää ajattelemaan järkevästi.
        Mieshenkilö oli niin lipevä sekä päällekkäyvä ja halusi allekirjoitunsen jälkeen vielä halata. Olin shokissa. Eli koronarajoitukset eivät tuolla toteudu, ei myöskään muut rajat. Joduin tuosta seuraavana päivänä lääkäriin ja sain lausunnon tilastani ja että sopimus tulisi purkaa.
        Elefit ei siihen suostunut, eikä vastannut kuluttajaneuvonnan yhteydenottoihin. Nyt asia on kuluttajariitalautakunnassa. En aio penniäkään tuohon paikkaan laittaa että saisivat jatkaa tuota ala-arvosta toimintaa ja ihmisten piinaamista. Eihän tuon pitäisi olla laillista. Hävettäis olla töissä tuolla kun lukee näitä juttuja. Eikö niillä työntekijöillä ole moraalia. Ammattietiikasta ole mitään käsitystä. Tuolla ei panosteta hyvinvointiin vaan siihen millä keinoin saadaan mahdollisimman paljon pumpattua rahaa ihmisiltä pois noilla määräaikaisilla sopimuksilla. Irtisanominen todella vaikeaa kun eivät vastaa mihinkään mitään mutta kannattaa viedä asia sinnikkäästi vain eteenpäin. Eihän tolle toiminnalle muuten tule loppua. Ryhmäkanne ja kuluttajaneuvontaan yhteyttä.

        Voi että miten pistää vihaksi!!
        Minulle tuli viestiä että yhteydenottoja on kuulemma yritetty laittaa mutta en ole vastannut (lue: en ole saanut mitään yhteydenottoja) ja sitten henkilö soittelikin jo hanakasti puhelimeeni. Pitkän ja uuvuttavan - melko yksipuolisen - puhelun jälkeen sain vaihtoehdoiksi joko maksaa "kertyneet kk maksut" (olin irtisanonut omalta puoleltani sopimuksen yli puoli vuotta sitten pätevällä syyllä, joka ei yllätys yllätys ollutkaan pätevä heidän mielestään) TAI muuttaa kirjoittamani asiallinen arvostelu googlessa valheellisen positiiviseksi. Hän saneli ehdot joihin minä en voinut vaikuttaa ja vielä vitsailikin päälle sen suhteen. Päätös piti tehdä heti enkä voinut miettiä asiaa edes 10 minuuttia tai saada etukäteen kirjallisena tätä ehdotusta esimerkiksi sähköpostiin. Aivan sairasta settiä ja uskoisin, että tällä tavoin on nuo kaikki muutki "mainiot arvostelut" kalasteltu. Kuka helvetti toimii tällä tavalla nykyään??


    • Anonyymi

      bbb

    • Anonyymi

      Älkää koskaan erehtykö elefitin asakkaaksi. Kaikki puheen on täyttä kusetusta. Ja jos erehdyt kuitenkin tekemään sopimuksen, niin sen purkaminen onkin sitten yhtä helvettiä. Eli lainatakseni erään laulun sanoja [ sä annot pikkusormen se vei koko käden].

    • Anonyymi

      Olin jäsenenä vuosia, ensin Kuntoportilla sitten Elefitissä, irtisanoin sopimuksen viime kesänä, kun tuli pitkäpinnaisenkin mitta täyteen. Toiminta meni viimeisen noin neljän vuoden aikana voimakkaasti alaspäin. Epäsiistiä, olematonta asiakaspalvelua, rahastuksen makua, kaikki hyvät ohjaajat jäivät pois jne. Kamelin selän katkaisi, kun koronaa ei huomioitu siivouksessa, jis muulloinkin epäsiistiä, ihan likaa esim suihkuissa ja vessoissa. Päivä kaupalla ainoa valo rikki vessasta, käsipyyhkeet lopussa. Salilla ei ollut kuin yksi suihkepullo desinfiointiainetta ja surkeaa paperia, jos sitäkään. Roskiksistakin näki, että ei käy siivooja edes niitä tyhjentämässä, saati muuta siivousta tiloissa. Kun yritin irtisanoa, piti lähettää monta kertaa sähköpostia. Viimein laitoin toimarille suoraan, siihenkään ei suoraan vastattu. Sain irtisanottua noin 3vko tavoittelun jälkeen. Ei mitään anteeksipyyntöä viivytyksestä, joku tyly loppuviesti tuli. Kierrän kaukaa enkä suosittele kenellekään. Asiakaspalvelu ja siisteys, ei ole paljoa vaadittu! Miksi näissä pihdataan?

    • Anonyymi

      Montakohan kertaa Elefit eli entinen Kuntoportti on vaihtanut nimeä, varmaan huonon maineensa takia :D Minulle pakkomyytiin jäsenyys joskus vuonna 2014-2015 (ja siitä oli todella hankala päästä eroon) eikä meininki lukemani/kuulemani perusteella ole muuttunut yhtään. Elefit-nimi hyppäsi silmään ja jo sitä harkitsin, kunnes tunnistin osoitteen.

      • Anonyymi

        Sama täällä,kun sitten äksähdin takaisin että nyt irtisanokaa sopimus niin myyjämies lässytti kuin pikkulapselle että miksi olen niin aggressiivinen:D eka pakkomyydään ja ahdistellaan ja sittenkun haluaisi lopettaa sopimuksen ehtojen mukaan niin ollaan ihmeissään kun äristään;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä,kun sitten äksähdin takaisin että nyt irtisanokaa sopimus niin myyjämies lässytti kuin pikkulapselle että miksi olen niin aggressiivinen:D eka pakkomyydään ja ahdistellaan ja sittenkun haluaisi lopettaa sopimuksen ehtojen mukaan niin ollaan ihmeissään kun äristään;D

        Facebookissa ppaikallisessa puskaradiossa paljon juttua tästä Elefitistä. Siellä kerrotaan useamman olleen kuluttajansuojaan yhteyksissä että pääsisivät eroon tästä puljusta. Sama sonta jatkuu edelleen mitä jo vuosikaudet harrastaneet yrittäjän taholta. Erotkaa niin pian kuin vaan irti pääsette, vanhempiakin ihmisiä surutta huijaavat mennen tullen liittymään.


    • Anonyymi

      Hei, minä olen täysin tyytyväinen Elefitiin. Ei ole jonotusta laitteille, mukavantuntuinen ilmapiiri, kivoja treenaajia, jotka eivät kyttäile toisten läskejä. Henkilökunta tervehtii aina. Minulle sopiva paikka. T mummeli

      • Anonyymi

        Niinpä niin ja sitten kun tuleekin tilanne että et enää pääsekään salille niin eroon et pääse ja turhasta maksat.


      • Anonyymi

        Olen myös oikein tyytyväinen elefitiin. Siisti mukava paikka ja ystävällinen henkilökunta. Olen kokeillut myös muita Jyväskylän kuntosaleja, mutta niistä en voi sanoa samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös oikein tyytyväinen elefitiin. Siisti mukava paikka ja ystävällinen henkilökunta. Olen kokeillut myös muita Jyväskylän kuntosaleja, mutta niistä en voi sanoa samaa.

        Jonain hetkenä huomaat olevasi melko yksin tuon mielipiteesesi kanssa. Kuntoiluseuraa saa rehellisemmistäkin- mm kunnallisista paikoista. Elefitiä pitää yllä varsin kyseenalainen digitouhu-laskutuskimurantti koneisto. Herää jo sisko!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Juu, olkaa erittäin varovaisia Elefitin suhteen, eli kiertäkää kaukaa. Käsittämätöntä että tuollainen toiminta on voinut jatkua jo vuosia. Tämänkin ketjun surkeat kokemukset alkavat vuodesta 2017.

    • Anonyymi

      Ylellä oli juuri mainos tästä salista. Vastenmielistä

    • Anonyymi

      Elefit kuluttajansuojaan tulleiden valitusten ja riitojen ykköshuijari. Juoskaa karkuun tätä huijari yritystä niin kunto nousee.

      Naisten Liikuntakeskus Elefit
      VK Liikuntapalvelut Oy

      Omistaja pääkoijarin nimi löytyy asiakastiedosta ja finderista.

      • Anonyymi

        Finder:
        Päättäjätiedot
        Vastuuhenkilöt
        Vesa Ilkka Mikael Herronen, toimitusjohtaja (11/2011), hallituksen jäsen (2/2020)


    • Anonyymi

      Elefit päässyt myös Yle:n luupin alle, varsin epärehellistä liiketoimintaa.

      https://yle.fi/uutiset/3-12263769

      Elefit
      Naisten Liikuntakeskus Elefit
      VK Liikuntapalvelut Oy, Jyväskylä

    • Anonyymi

      Onko kellään uusia kokemuksia jakaa?
      Itsellä todella hankala tilanne Elefitin kanssa ja olen riitauttanut heidät.
      Firma toimii hyvin kohtuuttomalla tavalla ja bisnes pyörii rahanahneella tavalla eikä ollenkaan asiakkaan tarpeita ajatellen.
      Kun sopimus on kirjoitettu niin yhteistyö päättyy ja asiakas on ilman palvelua, vaikka ihan muuta luvattiin!

      • Anonyymi

        Voi kun olisikin jakaa onnistumisia. Sympatiat!
        Avoimet laskut täällä odottavat kuluttajariitalautakunnan ratkaisupäätöstä.


    • Anonyymi

      Herramunjee! Äitini on 79-vuotias ja muistisairas. Pian on eka tapaaminen muistiosaamiskeskukseen. Tänään huomasin hänen puhelinta fiksatessani että hänelle on tullut Validius laskutuspalvelusta kuukausilasku jostain Elefitin Lady club palvelusta. Hän kävi ehkä puolitoista vuotta sitten "voittamassaan" kehonkoostumusmittauksessa mutta sanoi silloin, ettei allekirjoittanut sopimusta. Ehkä hän allekirjoittikin ja laskut on jääneet maksamatta koko tältä ajalta?! Hän sanoi lähettäneensä jotain laskuja takaisin ja kirjoittaneensa niihin, ettei maksa koska ei ole kertaakaan käynyt salilla. Tuleepa tästä nyt monimutkainen soppa jo senkin perusteella mitä aiemmat on kirjoittaneet. 😔

      • Anonyymi

        Minulla työn alla irtisanoutuminen. Todella harmillista äitisi kohtelu. Kerro kuinka juttu etenee ja saatteko oikeutta asiassa. Kerron itse täällä sitten myöhemmin miten minun kanssa "menetellään" tässä firmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla työn alla irtisanoutuminen. Todella harmillista äitisi kohtelu. Kerro kuinka juttu etenee ja saatteko oikeutta asiassa. Kerron itse täällä sitten myöhemmin miten minun kanssa "menetellään" tässä firmassa.

        Mikä sulla on tilanne tällä hetkellä?


    • Anonyymi

      En suosittele. Koronan alettu yritin saada heihin yhtyden puhelimitse ja sähköpostilla, koska he laittoivat laskuja vaikka kuntosali oli kiinni . Halusin ilmoittaa myös jäsenyyteni irtisanomisesta. Ikinä ei heistä kuulunut mitään, mutta sitten sain maksumuistutuksen. Olin yheydessä perintätoimistoon ja kerroin mikä on tilanne ja he lupasivat olla yhteydssä Elefittiin ja että voin unohtaa ko maksukehoituksen. No 2 vuoteen ei kuulunut mitään, mutta nyt tuli maksumuistutus toisesta perintäfirmasta. Eli yrittävät kepillä jäätä, jos joku vaikka sattuisi maksamaan aiheettomat laskut. Tästä uudesta perintätoimistosta keskeyttävät perinnän. Nyt vaan toivon, että taas 2 vuoden kuluttua en saa uutta maksumuistutusta 3 perintätoimistosta.

      • Anonyymi

        Minä sain kostolaskuja kun onnistuin monen viikon jälkeen irtisanoutumaan jostain kumman syystä, kostolaskuja tuli 2 kertaa jopa 3. Ovat olleet vuosia perinnässä ja sanoin perintätoimistolle että kai ne ovat kuulee elefitistä? Ovat kyllä, mutta eivät suostuneet poistamaan perintälaskuja. Varokaa,perintätoimisto kuuluu varmaan hyväveli verkostoon!


    • Anonyymi

      Onko kellään uusia sydäntä riipaisevia kokemuksia? Toki voitte kertoa hyviäkin kokemuksia, mutta en usko, että niitä hirveesti löytyy :)!

    • Anonyymi

      Elefitin toiminta täysin moraalitonta. Naistenliikuntakeskus, jossa myynnin idea on, että mies saa naisille olon että kaikki hänessä on pielessä ja vain me voimme auttaa. Jos näyttää siltä ettei itsetunnon alentaminen toimi nii pahimmassa tapauksessa sopimuksen allekirjoitusta nopeutetaan aiheuttamalla hirveä kiire esimerkiksi sillä että tämän miehen isä on muka sairaalassa ja nyt äkkiä pitäisi allekirjoittaa. AHDISTAVAA.. Mutta minkä rikoksen alle tällanen menis vaikka täysin moraalitonta onkin..

    • Anonyymi

      Elefit ilmeisestä soittelee nyt uudella nimellä arvonnan tiimoilta. Kohta on taas uusi nimi ja uudet kujeet(samaa paskaa).

    • Anonyymi

      epäluotettava, epädemokraattinen sopimus, jossa ei olekaan yhteystietoa sopijan kanssa kun ensikontaktisi ei vastaakaan tekemästään sopimuksesta tai vie asiaa eteenpäin : perumista tai palvelun keskeyttämistä esim. Perään hyvän yhteiskuntamme rehellistä eetosta ja toimintaa ! Se Elefitissä puuttuu ja sen mukana asiakastyytyväisyys. Muutos tai toiminnan lopetus tälle kuntosalille asiakkaiden harhautusten takia !

      • Anonyymi

        Kuluttajaneuvontaan yhteyttä ja valitus eteenpäin!
        "... asiakassuhteen hoitaminen on olennainen osa asiakkaan kanssa tehtävää sopimusta." Kuntokeskusten sopimusehdot §2


    • Anonyymi

      Kierrä kaukaa ko "sali".

    • Anonyymi

      Mä inhoan, halveksun, vihaan elefitiä! Iha ahdistaa ja oksettaa, kun siitä paikasta puhutaan tai kuulee jostain jotain!

      • Anonyymi

        Roskaa koko paikan toiminta,huijareita!!!


    • Anonyymi

      Mulla on Samat kokemukset, tosi huono juttu. kuntosalilla ei voi lopettaa sopimusta. Laskuttavat miten sattuu vaikka ollaan sovittu asiasta että on tauko kevääseen saakka.

      • Anonyymi

        Ja tietenkin Ropo capital laittelee laskua sen jälkeen jos ei suostu sopimuksen vastaisesti maksamaan.


    • Anonyymi

      Vieläkö täma pulju on toiminnassa.Ei helvetti .Älkää menkö sinne koskaann. Ette te mitään ole voittanut vaikka niin sanovat. Kieltäytykää heti ja poistukaa .

      • Anonyymi

        Siskot hyvät, ei hyväksytä huijaamista, ei mennä Elefetiin enää. Pysytään yhtenä rintamana tukien toisiamme. Kuntoillaan silti reippaasti kukin kykymme mukaan. Tavataan toisaalla toivottavasti!


    • Anonyymi

      Elefit on aivan käsittämätön paikka. Olen itse ollut jumissa paikassa puolisen vuotta, koska halusin kokeilla kuntosalin "ilmaista kuukautta". Mutta ilman varoituksia tulikin monen sadan euron aloitusmaksut ja puljun jäsenyys vähintään vuodeksi. Eikä mistään pääse irti, vaikka sopimus selvästi tehtiin harhaanjohtamalla. Olen yrittänyt pitää mahdollisimman kovaa meteliä, jotta kukaan ei lähtisi mittauksiin tai mihinkään muuhunkaan salin toimintaan mukaan. Sali on itsessään korkeintaan "tyydyttävä", mutta asiakkaiden jatkuva huijaaminen tekee paikasta aivan sietämättömän!
      Liikunta on vähentynyt salin myötä, kun ketuttaa koko paikkaan meneminen.

      • Anonyymi

        Hei minulla oli syksyllä 2022 samanlainen tapaus soitettiin että saisin ilmaisen kehonkoostumusmittauksen. Varasin ajan ja menin paikanpäälle. Sit tehtiin mittaus ja kaikki oli aivan pielessä kehossani, siitä hämmentyneenä aloin kuuntelemaan mitä olisi tehtävä . Mies kirjoitteli jotain paperia siinä samalla hetken päästä mentiin jo tiskille ja sanottiin että allekirjoita tämä paperi ja sitten vielä toinen. Sanoin ettei ole silmälaseja mukana en nää lukea tekstiä ei auttanut sit sanoin että luen kotona. Luin kotona ja huomasin heti mikä huijaus tämä on sehän oli 24kk jäsensopimus eikä irtisanomisia oteta ollenkaan huomioon. En käynyt yhtään kertaa ko paikassa kuntoilemassa. Sitten alkoi tulla laskuja ensin Elefitiltä ja hetken päästä perintätoimistolta. Sitten joulukuun alussa kävin lääkärillä (onneksi on perussairuksia sen verran että sain lopettua jäsenyyden,) Perintätoimiston kautta maksuja olen nyt maksanut noin 350euroa ja lääkärilasku noin 130euroa. Näillä mennään haluaisin kyllä rahani takaisin olen eläkeläinen joten tuloni ovat pienet. Huijarit vastuuseen.


      • Anonyymi

        Heh kaikki naiset "voittanut" iästä riippumatta kehonkoostumusmittauksen jossa jokaiselle jopa timmille sanotaan että rasvaprosentit yms heittää. Sopimusta ei saa irtisanottua kukaan ei vastaa s posteihin, ei soittoihin ja tietenkin laskutusväli on tosi tiuhaan joillakin jopa joka toinen viikko! Laitonta hommaa, sali likainen,pölyinen, vessat kamalassa kunnossa, paperit ja saippuat jatkuvasti loppu,liian paljon väkeä ja liian vähän tilaa,laitteet huonoja jopa vaarallisia kun eivät niitä usein huolla. Sali itsessään kuten joku kirjoitti on tyydyttävä mutta menee kyllä huonon puolelle. Muistisairaita, ihmisiä joilla heikko elämäntilanne ja harkintakyky heikko käytetään härskisti hyväkseen siihen ne varmaan luottaakin että paikalla joku joka ei uskalla tai pysty sanomaan ei.


    • Anonyymi

      Huijaripulju senkun jatkaa ihmisten kusettamista ja toimintaa ei vaan saada kaadetuksi...hyväveli verkosto taitaa siellä toimia? Kuuluukohan itse johtaja näihin vapaamuurareihin...

    • Anonyymi

      Kyllä on huijattu ihan mennen tullen! Vain maksamalla itsensä kipeeksi pääsee irti sopimuksesta! Sopimusta tehdessä tilanne oli täysin erilainen kuin nyt. Vaikka on sairas ettei enää voi käyttää kuntosalipalveluja niin maksa vaan kuin kuollutta konia tai "siirrä sopimus jollekin tuttavalle" - joopa joo - ei mulla oo sellasia tuttavia jotka lähtis maksamaan tollasesta.

      • Anonyymi

        Ei tosiaan voi "siirtää sopimusta tuttavalle" kun ei voi pitää paikkaa hyväksyttävänä, Jklä Suomen Ateenana ei tarvitse moista kikkailua ylläpitävää paikkaa.


    • Anonyymi

      Tällä palvelulla, ei ole kohta enää paikalla asiakkaita😉

    • Anonyymi

      Ole Fit Aholaidassa samat omistajat. Kiertäkää sekin sali kaukaa... samaa huijausta ja moraalitonta toimintaa.

      • Anonyymi

        tarkistin asian ja väite on täysin totta.


    • Anonyymi

      Onneksi ei ole tullut mentyä tämän puljun retkuun, ihan jo siitä syystä että aikanaan tuli ihan kotiin asti markkinointikirje nimelläni joka alkoi suurinpiirtein näin: Hyvä XXX, haluaisitko laihtua reilusti ja mahtua pienempään vaatekokoon....jne....Siis kertakaikkiaan jo niin törppö mainoskirje että päätin etten ikinä, kuuna päivänä erehdy moisen puljun asiakkaaksi. Olen kärsinyt elämäni aikana enimmäkseen alipainoisesta kehosta..Tuo jälkeen on tullut useampi puhelu jossa pyydetään ilmaiseen kehonkoostumusmittaukseen. Hah!..älköön unta nähkö

    • Anonyymi

      Tämän ko liikuntapaikan ja yrityksen omistaja on Vesa Herronen. Mies on jo saanut tuomion törkeästä veropetoksesta ja törkeästä kirjanpitorikoksesta.

      Kannattaa todellakin nostaa ryhmäkanne asiasta. Oikeudella ei liene kovin vaikea uskoa millaiseen kusetukseen ko "mies" syyllistyy tarkoituksella ja jatkuvasti. Tämä liiketoiminta perustuu kusetukseen. Koko systeemi on laadittu tarkoituksella tällaiseksi ja Ropo on oiva palvelu tällaisen toteuttamiseen, vaikkei Ropo varsinaisesti mitään väärää teekään.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe