Millä te elätte. Köyhät ei saa naisia. Käyhä nainen ei huoli köyhää miestä koska mitä tekee kahdella köyhällä. Kumppanin pitää tukea toista ja elättää jos toinen on työtön.
Raha on tärkeää parisuhteessa ja rahalla luodaan hyvät edelltykset parisuhteen saamiseksi.
Olettekö köyhiä?
10
209
Vastaukset 10
- kaisanoasaa
Jos kaljaa, makkaraa ja muuta ruokaa ei lasketa niin elämme pyhällä hengellä.
- m-i-e-z
Sehän riippuu ihan kenen ja mistä aspektista asioita tarkastelee. =)
Aina löytyy ja aina tulee löytymään ihmisiä, joilla eri aspekteilla on enemmän.
Lasketaanko tässä pelkästään ansio- ja pääomatulot, vai oliko mielessä muunkinlainen köyhyys? - Raha-on-kemia
Kemia on raha
- Elätänitseitseni
No eipä kyllä aina ole noin. Mua hävettäis elellä jonkun miehen rahoilla. Muut asiat ratkasee, kuin raha. Ja mä en ole ainoa joka ajattelee näin.
- Ruma-ätmi
Etsin rikasta naista joka elättää minut. Saa olla rumakin.
Aika materialistinen näkemys. Minusta parisuhteessa on kyse aivan muusta kuin rahasta. Joskus "kultaisella" 1950-luvulla se oli taloudellinen pakko.
No minä olen aikalailla köyhähkö, omistan vain autoni ja henkilökohtaista irtaimistoa. Tililläni on hiukan rahaa, mutta ei sillä summalla vielä rikkaaksi tai varakkaaksi voida kutsua. Tämä siis materian osalta. :)
Hmm, olen kumppanini valinnut suurimmaksi osaksi työttömistä miehistä. Työ ja raha ei ole ollut arvoasteikolla tärkeä, mutta mikä on se että pyrkii eteenpäin ja työllistymään jossain kohtaa. Kunhan kantaa kortensa nk. kekoon. Olen itsekin ehtinyt olla useamman kerran työtön ja tiedän, ettei se ihmistä huononna. Kunhan ihminen ei heittäydy muiden varaan siinä määrin, että ei enää vaivaudu hakemaan itselleen tulonlähdettä ja tekemään jotain sen vastineeksi.
Lähtökohtaisesti olen aina ajatellut, että hankin itse ne rahat jotka haluan itse käyttäkin. Ettei toisen rahoilla elellä ja siipeillä. Kasvunpaikkana oli hetki, jolloin olin raskaana ja tajusin, että nythän en enää kykenekään samaan eli vastaamaan täysin itsenäisesti omista tuloistani ja menoistani. Joudun tilanteeseen, että tuloja ei ole ja luultavasti nakitan kotona aika hyvän aikaa ja en kykene rahallisesti yhtä paljoon kuin ennen äitiyttä. Se oli pelottavaa, koska en ole tottunut elämään narut jonkun toisen käsissä, tai pahimmillaan toisen rahoillakin.
Kyllä nyt vuosien aikana stressi on hiukan helpottanut, koska olen kuitenkin ollut siinä määrin varoissani, että olen kyennyt oman osuuteni kustantamaan yhteisistä menoista jatkuvasti. Eikä semmoista tilannetta ole tullut, että mies olisi yksin kustantanut minunkin elämäni.
Vanhankansan naiset sanoo (anoppi mm), että hoidathan sinä miehesi lapsia, joten teet tärkeää työtä. On reilua että saat sen mikä sinulle kuuluu jo pelkästään sillä panoksella. Mutta kun se on selkäytimeen muodostunut, että itse maksan eipä kukaan ala kiukkuamaan, että olen vaivoina ja rahan perässä. Että on se raha tietyllä tavalla tärkeä, ihan jo omanarvontunnon takia. Että tietää tehneensä osansa, eikä ole ollut kyydissä vaan makoilemassa toisen kiskoessa eteenpäin.Minulle se raha ole pääperiaate mutta juurikin päin vastoin haukutaan jos elanto tulee kodin ulkopuolelta tukina.
Sinäänsä itse haaveilen huolettomasta elämästä.
Tuossa katsottiin Jonesin elämän ja raskaus.
Miehen uhat" jos olisin toisen miehen kanssa repisi klitani irti" sinäänsä ukkoseni mustasukaisuus oli kiva mutta osittain pelottava.
Ei ollut minun valitseva leffa.valtakunta kirjoitti:
Hassuinta oli ettei puhunut erosta.😂
Siis ei ole raha pääperiaate.
Minulle ihmiset ovat tärkeimpiä. 14v tulee kohta täyteen.3.3 on merkkipäivämme kun ensikerran otin hänet. Unohti lompakkonsa ja kännykkäkotelon ja vein ne hänelle seuraavana päivänä kävelin 7km hänen luo. Istahdin hänen sänkyyn ja siitä se muhinointi alkoi ,eikä ole päättynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4131819- 1471165
- 901102
- 671093
- 1051038
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku156893- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654