Mitä mieltä olette, jos naisella on ei-suomalainen puoliso?
Olen 37v nainen ja mieheni on 45v, englantilainen.Olemme olleet naimisissa jo 13v. Lapsia on 4.
Tytöt:13v ja 10v.
Pojat:8v ja 4kk.Olemme erittäin onnellisia. Suku on alusta asti suhtautunut mieheeni hyvin.Myös ystävät ovat suhtautuneet hyvin.
Ulkomaalainen puoliso
5
269
Vastaukset
- Olivia39v
Mun mielestä asialla ei ole väliä. Pääasia on,että on onnellinen. Itse olen 39v nainen ja mieheni on 55v,espanjalainen. Ollaan oltu naimisissa jo 15v ja edelleen onnellisia. Lapsia on 3.Pojat:15v ja 12v sekä tyttö 8v .Olen raskaana ja laskettu aika on 10.6.2017.😄😄😊
- jorezx
Nykyisin kansallisuus ei kerro miehestä mitään. Englantilainen, eli Britti voi olla kuka tahansa.
Vaikkapa Bushmani Afrikasta. Ja aika usein onkin.
- Linnea25v
Vain rakkaudella on väliä.Olen 25v.nainen.Mieheni on 27v, saksalainen. Naimisissa olemme olleet 5 vuotta. Olemme onnellisia. Lapsia 2.Tytöt :5v ja 2v.Olen raskaana. Laskettu aika on 8.4.2017. (Poika tulossa)
- Lena1980
Mun mielipide on,että sillä ei ole väliä mistä maasta mies on kotoisin.Olen 37 vuotias ja mieheni on 47 v.(ruotsalainen )Ollaan oltu naimisissa 10v. Lapsia on 4.Tytöt;10v, 6v, ja 2v. Sekä poika 8kk.
- Hhhhjjjj
Kyllä sillä käytännön merkitystä on. Monissa kehitysmaissa on hyvin alhaiset älykkyysosamäärät. Ei voi pärjätä hyvin Suomessa. Nuo liitot päättyvät eroon poikkeuksetta. Ihmiset ajautuvat alhaiseen sosiaaliseen luokkaan ja syntyy slummeja.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302239- 371629
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510