cms-klubi on rovaniemellä täyttä kusetusta. Hinnoittelussa ei toimita kuten on sovittu ja hommaa pyörittää hemohessihommissa ryvettynyt entinen maajoukkuevalmentaja. Voi /%!/&¤/%¤!#%¤!#
ÄLÄKÄÄ LIITTYKÖ IKINÄ!
CMS-klubi
9
2274
Vastaukset
- entinen jäsen
En ite enää oo jäsen koska siellä naurettiin hiukan ylipainoisille ihmisille. Menin sinne aikeissa laihtua, en tulla nauretuksi. Terveisiä niille tirskujille, joita henkilökunnaksikin kutsutaan.
Hinnoista sen verran että mulle jäsenyys vuodessa maksoi 320Eur ja yksi tuttava (simiän piia) maksaa vaan 120Eur, eikä meistä kumpikaan saanu työnantajalta yhtään apuja. Ei siellä mitään tasavertaista hinnottelua oo.- Aktiivi
Höpö höpö,cms-klubin kaltaista kuntosalia ei Rovaniemellä ole. Yksi lysti kuka vetää, kun homma toimii.
Ja emopä ole kyllä huomannut, että siellä pullukoille naureskeltaisiin. Kyllä siellä on muutakin tekemistä kuin kytätä muita kuntoilijoita. Eikös se ole vain hyvä jos hieman lihavammatakin ovat liikkumassa, minä ainakin vain katsoisin, että ihminen ei ole täysin saamaton! Heittäkääppääs se vainoharhaisuus hetkeksi sivuun. - berry
Aktiivi kirjoitti:
Höpö höpö,cms-klubin kaltaista kuntosalia ei Rovaniemellä ole. Yksi lysti kuka vetää, kun homma toimii.
Ja emopä ole kyllä huomannut, että siellä pullukoille naureskeltaisiin. Kyllä siellä on muutakin tekemistä kuin kytätä muita kuntoilijoita. Eikös se ole vain hyvä jos hieman lihavammatakin ovat liikkumassa, minä ainakin vain katsoisin, että ihminen ei ole täysin saamaton! Heittäkääppääs se vainoharhaisuus hetkeksi sivuun.Juuri näin. Sama kuka vetää kunhan homma toimii! Ja tuo turha mustamaalaus on kyllä ärsyttävää. Parempaa miestä ei valmentajana varmaan olekkaan suomessa.
- suakin aktiivimpi
Aktiivi kirjoitti:
Ja emopä ole kyllä huomannut, että siellä pullukoille naureskeltaisiin. Kyllä siellä on muutakin tekemistä kuin kytätä muita kuntoilijoita. Eikös se ole vain hyvä jos hieman lihavammatakin ovat liikkumassa, minä ainakin vain katsoisin, että ihminen ei ole täysin saamaton! Heittäkääppääs se vainoharhaisuus hetkeksi sivuun.No joo, aika ylistävää hehkutusta. Olen kokeillut monia muitakin saleja roissa ja kyllä pitää sanoa että jos on aktiivi,kannattaa mennä jonnekin jossa saa asiantuntevaa tukea. Yht´äkkiä ainakin JiiPeen sali tulee mieleen. Siellä on tyyppejä, jotka tietää mitä tekee. Varmaan muuallakin on ihan hyviä saleja, mutta mua ainaki viehättää se että henkilökunta on esimerkillisen näköistä porukkaa.
Elämää on muillakin saleilla!! - rikharld
suakin aktiivimpi kirjoitti:
No joo, aika ylistävää hehkutusta. Olen kokeillut monia muitakin saleja roissa ja kyllä pitää sanoa että jos on aktiivi,kannattaa mennä jonnekin jossa saa asiantuntevaa tukea. Yht´äkkiä ainakin JiiPeen sali tulee mieleen. Siellä on tyyppejä, jotka tietää mitä tekee. Varmaan muuallakin on ihan hyviä saleja, mutta mua ainaki viehättää se että henkilökunta on esimerkillisen näköistä porukkaa.
Elämää on muillakin saleilla!!Jiipeelle ei kannata ainakaan mitään pitkäaikaista jäsenyyttä/korttia hommata. Roikkuu jatkuvasti protestilistalla ja velat on maksamatta.
Tiedä milloin kaatuu.
- utelias
Onko tää cms kuntosali? En ole paikkakuntalainen. Vai on valmentaja jalkautunut rovaniemelle. Mielenkiintoista.
- tiedän
kuntosaliketjuhan se. Olen itsekin kuullut tuosta "valmentajasta" joka käsittääkseni on elinikäisessä toimitsijakiellossa. Ei ilmeisesti koske kuntosalitoimintaa. Sama ketju on aiheuttanutki ongelmia myös muualla.
- Bunny
tiedän kirjoitti:
kuntosaliketjuhan se. Olen itsekin kuullut tuosta "valmentajasta" joka käsittääkseni on elinikäisessä toimitsijakiellossa. Ei ilmeisesti koske kuntosalitoimintaa. Sama ketju on aiheuttanutki ongelmia myös muualla.
Siis missä tällainen kuntosali on??? Vaikka olen paikkakuntalainen en ole ikinä kuullutkaan moisesta...enkä kyllä ole mikään ikäloppu vielä ja pitäis tietää kaikenlaista mutta tää juttu on ihan avaruudesta mulle.
- Vakikävijä
Bunny kirjoitti:
Siis missä tällainen kuntosali on??? Vaikka olen paikkakuntalainen en ole ikinä kuullutkaan moisesta...enkä kyllä ole mikään ikäloppu vielä ja pitäis tietää kaikenlaista mutta tää juttu on ihan avaruudesta mulle.
Cms= Santasport center Ounasvaaralla. Kaupungin kivoimat jumpat, ja parhaiten ilmastoidut jumppasalit! Niin, ja parhaat valikoimat; ei missään muualla voi käydä samalla kortilla sekä uimassa, spinningissä, jumpassa & salilla... Itse olen etenkin jumppien ja salin suurkuluttaja.
En minäkään tiedä, ketä tämä ketjun aloittaja herjaa. Käytännössä homma toimii hyvin, olen käynyt useita vuosia, jo ennen kuin tuli CMS-ketjuun kuuluva klubi. Sen jälkeen taso vain noussut, ja valikoimaa riittää. Ei ihme, että klubilaisten määrä on kuulemma noussut aika vahvasti. Kiitoksia vain kivoille vetäjille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3472969Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991275Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591225- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837