Hei, olen käynyt vuonna 2015 lävistyksiä tekevässä liikkeessä Helsingin keskustassa. Ruoholahden ja Kampin lähimaastossa. Etsin silloin tragukseeni sopivaa vaihtokorua ja sain aivan loistavaa palvelua. Nyt haluaisin käydä ottamassa uuden korun tässä liikkeessä, mutta koska en ole paikallisia olen unohtanut liikkeen nimen. Osaisikohan joku auttaa?😊
Liike sijaitsee katutasossa keskustassa. Auto oli hankala saada parkkiin, joten ystäväni ajoi korttelia ympäri asioinnin ajan. Minulla on muistikuva että katu oli kapea ja liiketila keskellä rakennusta. Liiketila oli pitkulaisen mallinen ja vaalea. Muistaisin että sisään astuttaessa tila oli ikäänkuin hieman alempana kuin perällä näkyvä tatuointitila ja ajattelin että oli tehty fiksu ratkaisu kuin perällä vaikutti olevan hyvä työrauha ja mahdolliset asiakkaat olivat ikäänkuin aulatilassa alempana. Minua palveli nuorehko mies. Hatara mielikuva olisi että kadulta liiketilan ikkunassa olisi ollut valkoisella tyylitelty liikkeen nimi. Enempää en osaa kertoa... silloin google oli avulias mutta nyt tuntuu että asia ei enää ole niin.
Osaisiko joku auttaa tunnistamaan liikkeen? Olisin hyvin kiitollinen 😊
Tunnistatko tämän lävistysliikkeen Helsingissä?
Nobeliski
1
207
Vastaukset
- mechelininkatu
Olisiko Lävistysliike? Sijaitsee Mechelininkadulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865