Hei, olen käynyt vuonna 2015 lävistyksiä tekevässä liikkeessä Helsingin keskustassa. Ruoholahden ja Kampin lähimaastossa. Etsin silloin tragukseeni sopivaa vaihtokorua ja sain aivan loistavaa palvelua. Nyt haluaisin käydä ottamassa uuden korun tässä liikkeessä, mutta koska en ole paikallisia olen unohtanut liikkeen nimen. Osaisikohan joku auttaa?😊
Liike sijaitsee katutasossa keskustassa. Auto oli hankala saada parkkiin, joten ystäväni ajoi korttelia ympäri asioinnin ajan. Minulla on muistikuva että katu oli kapea ja liiketila keskellä rakennusta. Liiketila oli pitkulaisen mallinen ja vaalea. Muistaisin että sisään astuttaessa tila oli ikäänkuin hieman alempana kuin perällä näkyvä tatuointitila ja ajattelin että oli tehty fiksu ratkaisu kuin perällä vaikutti olevan hyvä työrauha ja mahdolliset asiakkaat olivat ikäänkuin aulatilassa alempana. Minua palveli nuorehko mies. Hatara mielikuva olisi että kadulta liiketilan ikkunassa olisi ollut valkoisella tyylitelty liikkeen nimi. Enempää en osaa kertoa... silloin google oli avulias mutta nyt tuntuu että asia ei enää ole niin.
Osaisiko joku auttaa tunnistamaan liikkeen? Olisin hyvin kiitollinen 😊
Tunnistatko tämän lävistysliikkeen Helsingissä?
Nobeliski
1
140
Vastaukset
- mechelininkatu
Olisiko Lävistysliike? Sijaitsee Mechelininkadulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä163951Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1683905Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk152998Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst211411Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk421090- 811053
- 1141053
- 641010
- 162979
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk5905