Hi!
Poistin tilini suomi24-treffisivuilta, mutta profiili näkyy yhä edelleen, vaikka olen ottanut yhteyksiä ylläpitoon.
Onko kellään muulla kokemuksia vastaavasta tilanteesta?
ps. Sattui olemaan vielä treffi -aikaa jäljellä, niin jäi roikkumaan eturiviin
Miten profiilin voi poistaa suomi24-treffisivuilta
6
2937
Vastaukset
- satunnainendeit
Pääsetköhän kirjautumaan vielä sinne? Mahdollisesti.
Minä poistin ensin profiilin näkyvistä, sitten vasta profiilin poisto.
Ota yhteys ylläpitoon. Minulle joskus käynyt noin.- Kuhankyselen
paha on tiliin enää kirjautua, kun se on poistettu. Ei luulis et tarvii mitään profiilia alkaa piilottamaan erikseen jos poistaa tilin...
- satunnainendeit
Kuhankyselen kirjoitti:
paha on tiliin enää kirjautua, kun se on poistettu. Ei luulis et tarvii mitään profiilia alkaa piilottamaan erikseen jos poistaa tilin...
No eipä luulisi, mutta kun jotain kummallista siinä poistossa on ja kun kerran jäi profiilini sinne aavenaa kummittelemaan niin otin varman päälle ja piilotin sen ensin.
Itselläni ei ole ollut tuollaisia ongelmia, mutta tuo voi sattua siten että poistat rekisteröidyn tunnuksesi muualla täällä suomi24:n puolella kuin treffien puolelta.
Esimerkiksi täällä keskustelupalstan puolella kun on ja menee rekisteröidyn tunnuksen Asetukset osioon ja sieltä "Poista käyttäjätili", niin tämä poistaa käyttäjä tilin ja tunnukset, mutta kuten tätäkautta huomautuksessa punaisella lukee tämä tapa ei poista treffien puolella ollutta profiilia.
Jotta tuo treffi profiili poistuisi, niin tuo pitää poistaa treffit puolelta. Ja sitltä "Käyttäjätili" >> "Poista profiili" osion kautta.
Tietty muutama minuutti saattaa mennä, että poisto näkyy. Mutta muuten jos on ongelmia, niin itse lähtisin ratkomaan tuota ottamalla yhteyttä ylläpitoon ja selittämällä kuin asiat ovatten.
http://www.suomi24.fi/palaute- käytät
profiili
käyttäjätili
poista profiili
muu mikä
poista - Anonyymi
Haluan lopettaa treffit palvelun lopettakaa koko sivu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462378Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361822
- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811717Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai201138Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015