Ensirakkautta ikävä?

Djdbdbdj

Onko muilla ekaa rakkautta ikävä? Itse aloin seurustelemaan ekan kerran 21-vuotiaana. (2v sitten)Tavattiin tinderin kautta. Pian kk jälkeen aloimme seurustelemaan. Hän oli mitä parhain ja huomioon ottava ihminen. Mutta aloin ihmettelemään että miksi hän ei poista tinderä ja syy oli "kavereita sielä"... no seurusteltiin noin 2kk kun sain selville että on etsii seuraa.

Erosimme mutta olemme olleet viestitelleet silloin tällöin. Nyt 3 viikkoa sit hän tuli käymään kahvilla ja olemme olleet enemmän yhteyksissä. Hän kertoi että hänellä on lapsi ja lähetti hänen kuvansa. Lapsella oli aivan samat silmät kuin hänellä ja kasvonpiirteet. Itse en ole mitenkään tunteellinen, mutta silloin silmissä alko vuotaa ja tuli ikävä.

Hän on sinkku ja ei tulisi mieleenkään enään palata hänen kanssaan yhteen kun en kelvannut hänelle ainoastaan silloin. Mutta ikävä on sitä ihmistä nyt ja kun näin vauva kuvankin..

En ole seurustellut toista kertaa. Jotenkin odotan sitä oikeeta joka sas multa jalat alta ja minä häneltä. Onko muilla samanlaisia tuntemuksia? En ole siis ikävöinyt häntä paljoa, mutta se vauva kuva sai minut jotenkin ikävöimään häntä.

3

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaipaanhäntä

Erosin ensirakkauteni kanssa 6kk sitten ja aivan järjetön ikävä. Olemme nyt nähneet sattuneista syistä joka ilta melkein viikon ajan. Hänellä kylläkin uusi nainen, mutta miettoi vakavissaan olisiko hänen parempi edelleen kanssani.

• joutsentenlailla

Ei sikäli, koska olen ensirakkauteni kanssa yhä yhdessä tai jos olemme erillään jostakin syystä, niin kaipaus hengenheimolaisen viereen tietysti tulee. Yhteistä taivalta jo 27 vuotta, jossa tietenkin myös ikäviä aikoja, onneksi uskottiin yhteiseen kemiaan. Niin nautittava tilanne, että hänen jälkeensä ei tule koskaan toista, jonka yhtä lähelle itseäni päästäisin, jos jotakin odottamatonta tapahtuisi. Olen kiitollinen elämälle valinnoista, jotka tähän ovat johtaneet, sillä lopulta se on itsestä kiinni nämäkin asiat.

• eräskinmies

Hyvä kun olet ymmärtänyt ensirakkautesi arvon - osoita se joka päivä hänelle. Vilpittömät onnittelut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      3
      3996
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2052
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      846
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      774
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      728
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      728
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      722
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      705
    9. 35
      664
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      648
    Aihe