Miten saisin vanhemmat suostuteltua päästämään mut netissä tapaamani pojan luokse perjantaina? Vituttaa, kun vanhemmat ei meinaa suostua mitenkään, joten mietin osaatteko te auttaa. Toisaalta voisin myös karata sinne, mutta joutuisin vain laitokseen. Se poika on muutenkin fiksu ja mukava, enkä usko sen tekevän mulle mitään pahaa.
Auttakaa jotenkin
31
339
Vastaukset
- avulias.autisti
Miten paljon vanhempi tämä poika on? Ja oletko nähnyt hänen kuvansa?
Ainahan voit sanoa meneväsi esim. kaverin luokse, ja mennä tapaamaan häntä.Poika on 00/16 ja itse olen 15/02. Olen nähnyt kuvan.
En usko, että vanhemmat uskoisivat siihen tekosyyhyn tämän vinkumisen jälkeen.- Galatalaiskirje
Ookko nä'hny liikkuvaa kuvaa hänestä. Kuka vaan voi panna jonku Orlando Bluumin tai parikymppisen nykymuusikon kuvan rofiiliinsa ja sanoo että tässä ois kuva ku pyysit. Ei niitä geelitukkajulkkiksia kaikki nykyään vielä välttämäti nävöltä tunne vaikka niien joka piisi soisikin Bassolla ja Nörtsillä toistakymmentä kertaa päivässä
- Filippiläiskirje
Pyyrä poika teille
- animehomoontäällä
Piiskatin kirjoitti:
Ei vanhemmat suostuisi siihenkään. :D
Pyydä ilman lupaa ja esittele poika heille jotta he vakuuttuisivat.
T: animehomo- joka ei jaksa kirjautua animehomoontäällä kirjoitti:
Pyydä ilman lupaa ja esittele poika heille jotta he vakuuttuisivat.
T: animehomo- joka ei jaksa kirjautuaSuoraansanottuna en kehtaa pyytää sitä meille. Haluaisin itse mennä sinne ja kokeilla samalla LSD:tä.
- fndmememwn
Piiskatin kirjoitti:
Suoraansanottuna en kehtaa pyytää sitä meille. Haluaisin itse mennä sinne ja kokeilla samalla LSD:tä.
Enpä tiedä onko paras idea tavata ensimmäisen kerran ottaen huumeita, varsinkin kun lsd pistää pään aika sekaisin. Tai mitä minä olen tuomitsemaan.
- Siionin.Seebaot
Piiskatin kirjoitti:
Suoraansanottuna en kehtaa pyytää sitä meille. Haluaisin itse mennä sinne ja kokeilla samalla LSD:tä.
Kokeile HB:tä. Se kolahtaa paremmin. Nautitaan korvien kautta, ja vähän silmienkin.
fndmememwn kirjoitti:
Enpä tiedä onko paras idea tavata ensimmäisen kerran ottaen huumeita, varsinkin kun lsd pistää pään aika sekaisin. Tai mitä minä olen tuomitsemaan.
Niin no totta.
Siionin.Seebaot kirjoitti:
Kokeile HB:tä. Se kolahtaa paremmin. Nautitaan korvien kautta, ja vähän silmienkin.
En pidä siitä.
- dvsdfv
Juu no sitten varmaan helpoitus valtaa sielusi kun kerron että bandi lakkautti itsensä , teki HIMit jo joulukuussa...
dvsdfv kirjoitti:
Juu no sitten varmaan helpoitus valtaa sielusi kun kerron että bandi lakkautti itsensä , teki HIMit jo joulukuussa...
Oikeastaan mua ei kiinnosta yhtään onko sitä enää vai ei.
- Wonders
Piiskatin kirjoitti:
Sitten kannattaa todellakin mennä, LSD-matka on suurenmoinen kokemus.
- eräs.seksitauti
Wonders kirjoitti:
On kyllä, mutta psykedeelisiä kannattaa nauttia turvallisessa paikassa.
Wonders kirjoitti:
Menisin kyllä, jos vanhemmat eivät olisi niin natseja.
eräs.seksitauti kirjoitti:
On kyllä, mutta psykedeelisiä kannattaa nauttia turvallisessa paikassa.
Se on turvallinen paikka uskoakseni.
Piiskatin kirjoitti:
Se on turvallinen paikka uskoakseni.
"Isä, äiti, pääsenkö itseäni melkein 2 vuotta vanhemman pojan kanssa, jota siis en tunne enkä ole ikinä nähnyt livenä, kokeilemaan huumeita"
"Et."
"NATSIT TE OOTTE IHAN TYLSII!!1!!1!"yuggis_ kirjoitti:
"Isä, äiti, pääsenkö itseäni melkein 2 vuotta vanhemman pojan kanssa, jota siis en tunne enkä ole ikinä nähnyt livenä, kokeilemaan huumeita"
"Et."
"NATSIT TE OOTTE IHAN TYLSII!!1!!1!"No ei ne huumeet niin tärkeitä siinä tapaamisessa ole.
- jöllimies
Kasva vanhemmaksi.
- Jykä_pani
Monet pissikset ovat karanneet jopa isis morsiamiksi. Miksi siis sinä et voisi mennä omin jaloin naapurin "14 v. poitsun" (Jyrki 34 v.) hyväksikäytettäväksi?
- Sakkeus.oli.pieni.mies
Jos joutuisit laitokseen pojan luo mennessäsi, niin tahtooko se sanoa että poika asuu tällä hetkellä jossain laitoksessa?
- sdfgdsfgdfg
http://mvlehti.net/2016/11/04/video-nain-muslimit-halal-teurastavat-k-18/
joko jo? - Paavalin.kirjeet
Onk teil ny hiihtoloma?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6202364Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,281182- 1091138
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki101016- 92916
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?91787Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229623