Auttakaa jotenkin

Piiskatin

Miten saisin vanhemmat suostuteltua päästämään mut netissä tapaamani pojan luokse perjantaina? Vituttaa, kun vanhemmat ei meinaa suostua mitenkään, joten mietin osaatteko te auttaa. Toisaalta voisin myös karata sinne, mutta joutuisin vain laitokseen. Se poika on muutenkin fiksu ja mukava, enkä usko sen tekevän mulle mitään pahaa.

31

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avulias.autisti

Miten paljon vanhempi tämä poika on? Ja oletko nähnyt hänen kuvansa?

Ainahan voit sanoa meneväsi esim. kaverin luokse, ja mennä tapaamaan häntä.

• Poika on 00/16 ja itse olen 15/02. Olen nähnyt kuvan.

En usko, että vanhemmat uskoisivat siihen tekosyyhyn tämän vinkumisen jälkeen.

• Galatalaiskirje

Ookko nä'hny liikkuvaa kuvaa hänestä. Kuka vaan voi panna jonku Orlando Bluumin tai parikymppisen nykymuusikon kuvan rofiiliinsa ja sanoo että tässä ois kuva ku pyysit. Ei niitä geelitukkajulkkiksia kaikki nykyään vielä välttämäti nävöltä tunne vaikka niien joka piisi soisikin Bassolla ja Nörtsillä toistakymmentä kertaa päivässä

• Olen nähnyt ja on todistanut olevansa 16-vuotias.

• Filippiläiskirje

Pyyrä poika teille

• Ei vanhemmat suostuisi siihenkään. :D

• animehomoontäällä
        Piiskatin kirjoitti:

Ei vanhemmat suostuisi siihenkään. :D

Pyydä ilman lupaa ja esittele poika heille jotta he vakuuttuisivat.

T: animehomo- joka ei jaksa kirjautua

• animehomoontäällä kirjoitti:

Pyydä ilman lupaa ja esittele poika heille jotta he vakuuttuisivat.

T: animehomo- joka ei jaksa kirjautua

Suoraansanottuna en kehtaa pyytää sitä meille. Haluaisin itse mennä sinne ja kokeilla samalla LSD:tä.

• fndmememwn
        Piiskatin kirjoitti:

Suoraansanottuna en kehtaa pyytää sitä meille. Haluaisin itse mennä sinne ja kokeilla samalla LSD:tä.

Enpä tiedä onko paras idea tavata ensimmäisen kerran ottaen huumeita, varsinkin kun lsd pistää pään aika sekaisin. Tai mitä minä olen tuomitsemaan.

• Siionin.Seebaot
        Piiskatin kirjoitti:

Kokeile HB:tä. Se kolahtaa paremmin. Nautitaan korvien kautta, ja vähän silmienkin.

• fndmememwn kirjoitti:

Enpä tiedä onko paras idea tavata ensimmäisen kerran ottaen huumeita, varsinkin kun lsd pistää pään aika sekaisin. Tai mitä minä olen tuomitsemaan.

Niin no totta.

• Siionin.Seebaot kirjoitti:

Kokeile HB:tä. Se kolahtaa paremmin. Nautitaan korvien kautta, ja vähän silmienkin.

En pidä siitä.

• dvsdfv

Juu no sitten varmaan helpoitus valtaa sielusi kun kerron että bandi lakkautti itsensä , teki HIMit jo joulukuussa...

• dvsdfv kirjoitti:

Juu no sitten varmaan helpoitus valtaa sielusi kun kerron että bandi lakkautti itsensä , teki HIMit jo joulukuussa...

Oikeastaan mua ei kiinnosta yhtään onko sitä enää vai ei.

• Wonders
        Piiskatin kirjoitti:

Sitten kannattaa todellakin mennä, LSD-matka on suurenmoinen kokemus.

• eräs.seksitauti
        Wonders kirjoitti:

On kyllä, mutta psykedeelisiä kannattaa nauttia turvallisessa paikassa.

• Wonders kirjoitti:

Menisin kyllä, jos vanhemmat eivät olisi niin natseja.

• eräs.seksitauti kirjoitti:

On kyllä, mutta psykedeelisiä kannattaa nauttia turvallisessa paikassa.

Se on turvallinen paikka uskoakseni.

• Piiskatin kirjoitti:

Se on turvallinen paikka uskoakseni.

"Isä, äiti, pääsenkö itseäni melkein 2 vuotta vanhemman pojan kanssa, jota siis en tunne enkä ole ikinä nähnyt livenä, kokeilemaan huumeita"

"Et."

"NATSIT TE OOTTE IHAN TYLSII!!1!!1!"

• yuggis_ kirjoitti:

"Isä, äiti, pääsenkö itseäni melkein 2 vuotta vanhemman pojan kanssa, jota siis en tunne enkä ole ikinä nähnyt livenä, kokeilemaan huumeita"

"Et."

"NATSIT TE OOTTE IHAN TYLSII!!1!!1!"

No ei ne huumeet niin tärkeitä siinä tapaamisessa ole.

• jöllimies

Kasva vanhemmaksi.

• Jykä_pani

Monet pissikset ovat karanneet jopa isis morsiamiksi. Miksi siis sinä et voisi mennä omin jaloin naapurin "14 v. poitsun" (Jyrki 34 v.) hyväksikäytettäväksi?

• Luuletko että antaisin jonkun hyväksikäyttää mua?

• Sakkeus.oli.pieni.mies

Jos joutuisit laitokseen pojan luo mennessäsi, niin tahtooko se sanoa että poika asuu tällä hetkellä jossain laitoksessa?

• Paavalin.kirjeet

Onk teil ny hiihtoloma?

• Juu on.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      620
      2364
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      28
      1182
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1138
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      10
      1016
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      92
      916
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      875
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      91
      787
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      623
    Aihe