haponkestävän teräksen työstöä

rtgs

Onko lajitovereilla vinkkejä rosterisepistä Varsinais-Suomessa. Näprääjää siis haen, isot toimijat kun ei pikkujutuista kiinnostu. Vähän hitsaus ja sorvaustarvetta siis venevermeisiin.

20

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei omaa tietoa, mutta ehkä esim. MP-kuomussa suostuisivat kertomaan itse käyttämänsä pajan nimen. Ymmärtääkseni he hommaavat kaaret alihankintana.

    • enemmän-molybdeeniä

      ei kestä, varmenpi ottaa parempaa terästä

    • Big_deal

      Isot toimijat eivät ole muutaman rosterinipan koneistuksesta kiinnostuneita. Oletko kysynyt Kiinalaisten tai Intialaisten mielenkiintoa tarjoamaasi urakkan?

    • oleHyväVaa

      Tuolta voisit tiedustella, eivät tee suuria sarjoja ja happoset yms. Hallussa jos kysymys on tosiaan koneistusta tai hitsausta yms.

      Kaarinan asennus- ja koneistuspalvelu Oy
      Ilkka Vähämäki
      Työnjohto/töiden vastaanotto
      P. 050 534 1705
      [email protected]

    • kokenutkävijä

      Inkoon Tähtelässä on hyvä paja. Köyhät älköön vaivautuko.

    • exopoiskelia

      Esim Porissa paikallinen winnova, ulasoorintieltä. Turusta varmaan löytyy vastaava.
      Aikuispuolella saat ihan joutuinkin jos hieman tarjoat rahaa tekijälle, ei sinne opettajalle.

      Usein noilla koneistaja oppilailla linnunpöntön hieronta siitä happosesta, eli jos tuot jonkun oikeean käyttöön tulevan piirustuksen, voi olla kaikille ihan hyvä.

    • maistuisi-mullekin

      Pontikkapannuako olet tilaamassa??

      • rtgs

        Mulla on jo ponupannu, tosin käyttämättömänä levännyt jo ainaski
        30 v. Taikajuoma on niin halpaa, että ei maksa vaivaa turata.


      • asertreg
        rtgs kirjoitti:

        Mulla on jo ponupannu, tosin käyttämättömänä levännyt jo ainaski
        30 v. Taikajuoma on niin halpaa, että ei maksa vaivaa turata.

        Kerro tarkemmin mitä tarvitsisit, minäkin teen sorvauksia ja hitsauksia turun seudulla.


      • Rtgs
        asertreg kirjoitti:

        Kerro tarkemmin mitä tarvitsisit, minäkin teen sorvauksia ja hitsauksia turun seudulla.

        Veneen aurinkopanelitolppaan alapään kiinnitysholkki ja yläpään nivel.
        Happosesta levystä tai latikasta. Laita yhteystieto niin kassotaan.


      • asertreg
        Rtgs kirjoitti:

        Veneen aurinkopanelitolppaan alapään kiinnitysholkki ja yläpään nivel.
        Happosesta levystä tai latikasta. Laita yhteystieto niin kassotaan.

        En laita tänne yhteystietojani, mutta laita sinä niin otan yhteyttä


      • Rtgs
        asertreg kirjoitti:

        En laita tänne yhteystietojani, mutta laita sinä niin otan yhteyttä

        Missä päin vaikutat ?


      • bnc
        Rtgs kirjoitti:

        Missä päin vaikutat ?

        Raisiossa .


      • Vakiosälää
        Rtgs kirjoitti:

        Veneen aurinkopanelitolppaan alapään kiinnitysholkki ja yläpään nivel.
        Happosesta levystä tai latikasta. Laita yhteystieto niin kassotaan.

        Venepaneelikaupoissa on erilaista sälää saatavissa telineiden kiinnitykseen ja kiinnityspisteiden vahvistamiseen.


      • Rtyhj
        Vakiosälää kirjoitti:

        Venepaneelikaupoissa on erilaista sälää saatavissa telineiden kiinnitykseen ja kiinnityspisteiden vahvistamiseen.

        Paneelikaupoissa ja venetarvikeliikkeissä nimenomaan EI ole tarvitsemiani vermeitä. Tuntuu, että olen ainoa joka tahtoo takakannelle tolpan nokkaan säädettävän paneelin.


    • Paraisilla peltisepänliike Lindström ja RS-planering.

    • rst_

      RST team raisiossa teki mulle kaidefixailuja yms pikku hommia.

    • Rampe__

      Löytykö sopivaa pajaa?
      Kaipailen itsekkin vastaavaa palvelua samalla alueella!

    • 3259239se

      Kymenlaaksossa teen kyseisiä hommia, 10e tunti ja tuo ite materiaalit niin teen mitä haluat.

      • to 3259239se: olisi pientä urakkaa tarjolla, 0401445405


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe