Onko joku tilannut ja saanut Kemi-kortin pahviversion ja kauanko saaminen kesti.
Olen tilannut aikapäivät sitten, ei ole tullut.
Kemi-kortti
7
266
Vastaukset
- Mitä-sie
sillä kortilla teet? Ihan turha muovilappu se on.
- kortt
En ole vieläkään saanut korttia.
- odotustaaaa
kortt kirjoitti:
En ole vieläkään saanut korttia.
Kortti näytti nätiltä. Olisi mukava lisä lompakkoon.
- 1.......9
Ei ole posti tuonut vieläkään.
- Mitä-sie
sillä kortilla teet?
- Kemiläinen86
Kemi-korttia ei arvostettu Torniossa. Ei minkäänlaisia alennuksia paikallisessa ravitsemusliikkeessä. Seuraavaksi testaan korttia Oulussa ja Helsingissä. Kyllä pitäisi tulla vähintään 30% alennus.
- Anonyymi
moi se kemikortti on vain kemin oma juttu ja kemissä sa joistain paoikoista alennusta sillä mut en tiiä miistä koska mulla on vaan muovinen kortti ei mitään sovellutusta josta ne näkis näkeekö mistään netistä niitä mistä sillä saa alennusta tai muuta etua kemissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876