Olen neljän eri vuokrafirman listoilla. Kustakin on tullut vain yksi työtarjous ja kaikki ovat olleet töitä, joita en ole ole suostunut ottamaan vastaan. Olen mm. ilmoittanut hakevani osa-aikaista työtä kolmena päivänä viikossa ja minulle on tarjottu töitä viitenä-kuutena päivänä viikossa. Olen ilmoittanut hakevani päivätöitä ja minulle on tarjottu ilta- ja yötöitä. Olen ilmoittanut hakevani määräaikaista työtä ja minulle on tarjottu töitä toistaiseksi. Ja päinvastoin.
Nyt olen siis neljän eri vuokrafirman listoilla, mutta ensimmäisen yhteydenoton jälkeen yhdestäkään ei ole kuulunut mitään. En varmaan ole ainut, jolle on käynyt näin. Kysymys kuuluukin, onko 1000 vuokrafirmoissa kirjoilla olevaa "työntekijää" tilastoissa 4000?
Kerrasta poikki, vai onko?
TämäOnNiinTätä
1
209
Vastaukset
- ex-rekrykonsultti
Näin on. Tai oli ainakin 2014. Jos tuottaa rekryfirmalle pettymyksen niin joutuu ö-mappiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996