Onko Inarissa sinkkunaisia

sinkkuinari

Hoi

Onko Inarissa sinkkunaisia ikäluokassa 25-35, ei niitä ainakaan netin seuranhakupalveluissa ole? Ei me ukot voi tula teitä hakemaa kotoa jos ei tiedetä missä ootta.

32

869

Vastaukset

• Niitä ei ole, mutta poromiesten peräaukkoja olisi heti valmiina astuttavaksi!

• HAHAHA HOHOHOO! VAI SINKKUNAISIA!! HAHAHA HOHOHO!!! Et sä mitään naista tarvitse! XD

• Enhän minä tarvikkaan mutta he tarvitsevat minua ja hankalaa kun he eivät tiedä missä minä olen ja minä en missä he. Jotenkin pitäisi kohdata eikä jaksaisi jokaista kotaa lähteä tutkimaan, joten netissä se kohtaaminen olisi helpompaa. Joten jos tunnet sinkkunaisen niin sano sille että mene nettiin. Happypancake, badoo, suomi24treffit ja mitä näitä nyt on.

• He ovat tarkoituksella pakosalla. Heitä ei kiinnosta juttusi. Älä ahdistele heitä!

• No ehä mää niille mitään juttelekkaan, juttelen kairassa korpeille, naaleille ja kuukkeleille, suvun jatkamiseehan tässä niitä naisia kaivataan.

• Ei met poromiehet mitään sinkkunaisia etitä kyllä tatjaana kerran kuussa riittää

• Kuljin siellä Inarin alueella aika pitkään myyntitöissä. Ei siihen tarvinnut sinkkunaista etsiä että sai pussinsa tyhjentää. Kotona oleskelevat rouvat joiden miehet olivat jossain porohommissa olivat ihan kivoja astuttavia. Aika monen vein Ivalohotelliin huoneeseen illan päätteeksi ja kumia ei tarvinnut käyttää. Halukkaita naisia riitti ja olihan se heillekin elämys saada kunnolla vierasta. Lämmöllä muistelen noita aikoja.

• ei ollu dooriksia Inarissa, vain yksi hampaaton mummo peliautomaatin kimpussa,hymyä ei ees tältä tullu.
        Eikö takas etelään.......

• Vuosi inaria, ei naisia :(

• Ei naisia vain Salessa kinkkua. Ei sikkuja joilla olis muuta kinkkua. Siis vetele kuivat jos oot Vetelistä. Siellähän on sellainen urheiluseurakin kun Vetelin Kuivat.

• Kyllä siellä on naisia,nuorta ja varttuneempaa
        Usko pois ja vielä autoilevia ,

• Ei meillä Inarin kaunokaisilla ole muuta toivoa kuin ohiajelevat rekkakuskit.

• En ole Toivo mutta kaikkien naisten palveluksessa kellon ympäri. Yhdynnänotot tälle palstalle

• Anonyymi kirjoitti:

En ole Toivo mutta kaikkien naisten palveluksessa kellon ympäri. Yhdynnänotot tälle palstalle

21 cm ois tarjolla

• Anonyymi kirjoitti:

21 cm ois tarjolla

Ompa sulla pitkät varpaankynnet. Leikkaa veikkonen lyhemmäksi.

• Inarin naiset on ihania ja halukkaita,aina ovat arvostaneet miehiä jotka osaavat käyttäytyä.

• Mitä niistä on iloa ko ohi ajavat.

• On siellä, olen nähnyt juoksevat vapaana, kuin porot tuntureilla. Kiinniotto on oma juttunsa??

• Muutin vast ikään etelästä Inariin, missä paikallisia naisia tapaa?=)

• Muuta hyvä mies äkkiä takasin.

• Anonyymi kirjoitti:

Muuta hyvä mies äkkiä takasin.

Vasta mä muutin tänne.. Nuoret naiset 404.

• Anonyymi kirjoitti:

Vasta mä muutin tänne.. Nuoret naiset 404.

Ala pommittaan kypsiä 6kymppisiä

• Anonyymi kirjoitti:

Ala pommittaan kypsiä 6kymppisiä

Parhaat on viety. Kaikista ikäluokista

• Ei.60.kymppinen vanha ole

• 60 kymppinen eli 600 vuotias.Minusta melko vanha.

• Anonyymi kirjoitti:

60 kymppinen eli 600 vuotias.Minusta melko vanha.

Sopivasti sisäänajettu.

• Saisko siellä naista?

• Onko niitä nuoria sinkkunaisia vai ei????

• Anonyymi kirjoitti:

Onko niitä nuoria sinkkunaisia vai ei????

Ei niitä kaikille riitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä kaikille riitä.

Komiat pärjää aaina ;)

• ...joo... on... tulehan tutustumaan...riittää kun sanot hei....

• Oma kokemus on 404

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa jatkaa Jari-Matin mollaamista

Seiskassa avautuu Maisa taas JM:n ”pettämisestä” (kätevästi unohtuu että maisa oli se varsinainen pettäjä) ja ”taloussotkuista”. On kyllä muijalla po
      116
      11014
    2. Martina jatkaa säälin kerjäämistä, kaikki on Stefun syytä

Martina jatkaa säälin kerjäämistä ja myynnin kasvattamista tällä kertaa MeNaisissa. Odotettu valkopesuhaastattelu on ilmestynyt, onnittelut kaikille j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      256
      8189
    3. Sofia Belorf kuljetti setelipinoja matkalaukussaan, kertoo tullivirkailija 28.5.20

Tullivirkailija todisti Katiska-oikeudenkäynnissä ja kertoi Sofian jääneen kiinni paksujen (50 euron) setelinippujen kuljetuksesta matkalaukussaan. Ni
      75
      3229
    4. Sanna Marinin hallitus Suomen historian suosituin

Jopa persuistakin 1/3 pitää Marinin hallitusta hyvänä. Edellinen ennätys on Paavo Lipposen hallituksen ajoilta. Voidaan tehdä johtopäätös: suomalaine
      Maailman menoa
      196
      2252
    5. KALJAA PÄÄSEE OSTAMAAN VIROSTA 1.6 !!!

MIKÄ ONNEN PÄIVÄ! Viro avaa rajat suomalaisille kaljanostajille kesäkuun alusta. Suomalaiset pääsevät Viroon ilman, että heidän tarvitsee jäädä maahan
      Maailman menoa
      68
      2106