Onko Inarissa sinkkunaisia

sinkkuinari

Hoi

Onko Inarissa sinkkunaisia ikäluokassa 25-35, ei niitä ainakaan netin seuranhakupalveluissa ole? Ei me ukot voi tula teitä hakemaa kotoa jos ei tiedetä missä ootta.

32

1695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieruhomoporomies

      Niitä ei ole, mutta poromiesten peräaukkoja olisi heti valmiina astuttavaksi!

    • hahahahahahahahahaaa

      HAHAHA HOHOHOO! VAI SINKKUNAISIA!! HAHAHA HOHOHO!!! Et sä mitään naista tarvitse! XD

      • valitsinjo

        Enhän minä tarvikkaan mutta he tarvitsevat minua ja hankalaa kun he eivät tiedä missä minä olen ja minä en missä he. Jotenkin pitäisi kohdata eikä jaksaisi jokaista kotaa lähteä tutkimaan, joten netissä se kohtaaminen olisi helpompaa. Joten jos tunnet sinkkunaisen niin sano sille että mene nettiin. Happypancake, badoo, suomi24treffit ja mitä näitä nyt on.


      • feministit

        He ovat tarkoituksella pakosalla. Heitä ei kiinnosta juttusi. Älä ahdistele heitä!


      • nonninni

        No ehä mää niille mitään juttelekkaan, juttelen kairassa korpeille, naaleille ja kuukkeleille, suvun jatkamiseehan tässä niitä naisia kaivataan.


      • uoljeoih

        Ei met poromiehet mitään sinkkunaisia etitä kyllä tatjaana kerran kuussa riittää


    • myyntimiesetelästä

      Kuljin siellä Inarin alueella aika pitkään myyntitöissä. Ei siihen tarvinnut sinkkunaista etsiä että sai pussinsa tyhjentää. Kotona oleskelevat rouvat joiden miehet olivat jossain porohommissa olivat ihan kivoja astuttavia. Aika monen vein Ivalohotelliin huoneeseen illan päätteeksi ja kumia ei tarvinnut käyttää. Halukkaita naisia riitti ja olihan se heillekin elämys saada kunnolla vierasta. Lämmöllä muistelen noita aikoja.

      • Anonyymi

        ei ollu dooriksia Inarissa, vain yksi hampaaton mummo peliautomaatin kimpussa,hymyä ei ees tältä tullu.
        Eikö takas etelään.......


    • Anonyymi

      Vuosi inaria, ei naisia :(

      • Anonyymi

        Ei naisia vain Salessa kinkkua. Ei sikkuja joilla olis muuta kinkkua. Siis vetele kuivat jos oot Vetelistä. Siellähän on sellainen urheiluseurakin kun Vetelin Kuivat.


      • Anonyymi

        Kyllä siellä on naisia,nuorta ja varttuneempaa
        Usko pois ja vielä autoilevia ,


    • Anonyymi

      Ei meillä Inarin kaunokaisilla ole muuta toivoa kuin ohiajelevat rekkakuskit.

      • Anonyymi

        En ole Toivo mutta kaikkien naisten palveluksessa kellon ympäri. Yhdynnänotot tälle palstalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Toivo mutta kaikkien naisten palveluksessa kellon ympäri. Yhdynnänotot tälle palstalle

        21 cm ois tarjolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        21 cm ois tarjolla

        Ompa sulla pitkät varpaankynnet. Leikkaa veikkonen lyhemmäksi.


      • Anonyymi

        Inarin naiset on ihania ja halukkaita,aina ovat arvostaneet miehiä jotka osaavat käyttäytyä.


      • Anonyymi

        Mitä niistä on iloa ko ohi ajavat.


    • Anonyymi

      On siellä, olen nähnyt juoksevat vapaana, kuin porot tuntureilla. Kiinniotto on oma juttunsa??

    • Anonyymi

      Muutin vast ikään etelästä Inariin, missä paikallisia naisia tapaa?=)

      • Anonyymi

        Muuta hyvä mies äkkiä takasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta hyvä mies äkkiä takasin.

        Vasta mä muutin tänne.. Nuoret naiset 404.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasta mä muutin tänne.. Nuoret naiset 404.

        Ala pommittaan kypsiä 6kymppisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala pommittaan kypsiä 6kymppisiä

        Parhaat on viety. Kaikista ikäluokista


    • Anonyymi

      Ei.60.kymppinen vanha ole

      • Anonyymi

        60 kymppinen eli 600 vuotias.Minusta melko vanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        60 kymppinen eli 600 vuotias.Minusta melko vanha.

        Sopivasti sisäänajettu.


    • Anonyymi

      Saisko siellä naista?

      • Anonyymi

        Onko niitä nuoria sinkkunaisia vai ei????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko niitä nuoria sinkkunaisia vai ei????

        Ei niitä kaikille riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä kaikille riitä.

        Komiat pärjää aaina ;)


    • Anonyymi

      ...joo... on... tulehan tutustumaan...riittää kun sanot hei....

    • Anonyymi

      Oma kokemus on 404

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe