Miksi en kelpaa?

Toivottomuusko

Olen 22-vuotias opiskelija ja haluaisin mielipiteitä siitä että mikä ihme voi olla vikana jos tyttöystävän löytäminen tuntuu yhtä mahdottomalta tehtävältä kuin astronautiksi pyrkiminen?

Opiskelen siis insinööriksi, en tupakoi, urheilen suhteellisen paljon ja olen hyvin intohimoinen opiskelemaani alaa kohtaan. Tulevaisuuden suunnitelmani ovat valmiiksi hyvin pitkälle mietyt eikä kunnianhimoakaan tässä suhteessa puutu. Ulkonäöstäni en osaa sanoa, mutta olen kait melko normaalin näköinen enkä lihava. Tykkään pukeutua hyvin ja olen hyvin kriittinen hygieniastani ja ulkonäöstäni muutoinkin siinä suhteessa että en ikinä halua antaa itsestäni rähjäistä kuvaa. Sosiaalisilta taidoiltani sekä vakuuttavuudeltani voisin sanoa olevani melko hyvä perustuen siihen että ainakin projekteissa olen haluttu henkilö ja minua on kuvattu hyväksi esiintyjäksi sekä supliikiksi.

Mitä tulee henkilökohtaiseen kanssankäymiseen, niin rakastan käydä pitkiä ja syvällisiä keskuteluita, kuunnella ihmisiä sekä heidän tarinoitaan. En tuomitse ketään ja olen hyvin avoin ja hyväksyvä kaikelle. Minua on myös monta kertaa sanottu empaattiseksi sekä hyväksi kuuntelijaksi.

Ja silti minä olen ehkäpä ainoa tuntemani ihminen, joka ei saa naisilta mitään huomiota. En ole koskaan saanut. Tulen toki naisten kanssa juttuun ja minulla on paljon naispuolisia kavereita, mutta mitään romanttista kiinnostusta kenelläkään ei ole ikinä ollut minuun. Nuorempana kaikki säätivät ympäriinsä ja minä katselin sivusta. Nykyään monet tapaavat toisiaan ja muodostavat parisuhteita. Minäkin toki tapaan paljon uusia ihmisiä, mutta ikinä kukaan ei osoita minuun minkäänlaista kiinnostusta. Voisi jopa sanoa että suurimalla osalla naisista on jokseenkin kylmä suhtautuminen minuun.