Miksi en kelpaa?

Toivottomuusko

Olen 22-vuotias opiskelija ja haluaisin mielipiteitä siitä että mikä ihme voi olla vikana jos tyttöystävän löytäminen tuntuu yhtä mahdottomalta tehtävältä kuin astronautiksi pyrkiminen?

Opiskelen siis insinööriksi, en tupakoi, urheilen suhteellisen paljon ja olen hyvin intohimoinen opiskelemaani alaa kohtaan. Tulevaisuuden suunnitelmani ovat valmiiksi hyvin pitkälle mietyt eikä kunnianhimoakaan tässä suhteessa puutu. Ulkonäöstäni en osaa sanoa, mutta olen kait melko normaalin näköinen enkä lihava. Tykkään pukeutua hyvin ja olen hyvin kriittinen hygieniastani ja ulkonäöstäni muutoinkin siinä suhteessa että en ikinä halua antaa itsestäni rähjäistä kuvaa. Sosiaalisilta taidoiltani sekä vakuuttavuudeltani voisin sanoa olevani melko hyvä perustuen siihen että ainakin projekteissa olen haluttu henkilö ja minua on kuvattu hyväksi esiintyjäksi sekä supliikiksi.

Mitä tulee henkilökohtaiseen kanssankäymiseen, niin rakastan käydä pitkiä ja syvällisiä keskuteluita, kuunnella ihmisiä sekä heidän tarinoitaan. En tuomitse ketään ja olen hyvin avoin ja hyväksyvä kaikelle. Minua on myös monta kertaa sanottu empaattiseksi sekä hyväksi kuuntelijaksi.

Ja silti minä olen ehkäpä ainoa tuntemani ihminen, joka ei saa naisilta mitään huomiota. En ole koskaan saanut. Tulen toki naisten kanssa juttuun ja minulla on paljon naispuolisia kavereita, mutta mitään romanttista kiinnostusta kenelläkään ei ole ikinä ollut minuun. Nuorempana kaikki säätivät ympäriinsä ja minä katselin sivusta. Nykyään monet tapaavat toisiaan ja muodostavat parisuhteita. Minäkin toki tapaan paljon uusia ihmisiä, mutta ikinä kukaan ei osoita minuun minkäänlaista kiinnostusta. Voisi jopa sanoa että suurimalla osalla naisista on jokseenkin kylmä suhtautuminen minuun.

Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä, että tämä muuttuisi? Vaikka kerroin että minulla on tavoitteita tulevaisuuden suhteen, tulevaisuus tuntuu kuitenkin kovin pelottavalta siinä valossa että saatan jäädä täysin yksin. Haluaisin kuitenkin kuollakseni rinnalleni jonkun jonka kanssa voisi jakaa elämänsä, jota tukea ja saada tukea sekä olla täysin avoinna. En ole yhtään yksineläjä tyyppiä ja olen halunnut perheen niin kauan kuin vain voin muistaa, ja uskon että olisin poikaystävänä jopa melko hyvä. Mistä voi kiikastaa? Jokainen, siis aivan jokainen ympäriltäni tuntuu pärjäävän parisuhdemarkkinoilla aivan hyvin riippumatta siitä millaisia he ovat. Työtön alkoholisti joka pitää tunteita typerinä eikä ja jonka mielestä keskutelu ja kaikki kanssakäynti on perseestä, tuntuu saavan parisuhteen ihan hyvin, mutta itselläni se ei vain yksinkertaisesti onnistu.

Tämä on ainoa asia joka elämässäni masentaa ja pelottaa minua suuresti, ja aika ajoin tuntuu hyvin yksinäiseltä sekä tyhjältä. Voiko tosiaan käydä niin etten kelpaa ikinä kenellekkään ja joudun elämään elämäni yksin? Olen kysynyt naispuolisilta ystäviltäni että onko minussa jokin vika, ja he kaikki ovat sanoneet että ei missään nimessä ja olen juuri sellainen tyyppi jota moni ihminen etsii ja arvostaa. Kommentit toki tuntuvat minusta hieman katkerilta koska en voi nähdä niitä todeksi. Joku vika minussa on pakko olla, mutta järjellä en pysty sitä käsittämään. Mistä tämä voi johtua?

171

3269

Vastaukset 171

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylmiä.faktoja
    • helgamies_

"Mitä tulee henkilökohtaiseen kanssankäymiseen, niin rakastan käydä pitkiä ja syvällisiä keskuteluita, kuunnella ihmisiä sekä heidän tarinoitaan. En tuomitse ketään ja olen hyvin avoin ja hyväksyvä kaikelle. Minua on myös monta kertaa sanottu empaattiseksi sekä hyväksi kuuntelijaksi. "

..ei ei ei, naisten kanssa kuuluu keskustella seksuaalissävytteisesti syöttäen naisen päähän ajatuksia panemisesta ja missään tapauksessa ei tule keskustelussa pyrkiä konsensukseen.

Ja toiseksi, naisilta ei kannata kysellä kiimavitun saantiohjeita.

Ja kolmanneksi, ala vetämään viinaa oikein kunnolla, viina nimittäin yhdistää miehen ja naisen.

• vaikea.sanoa111

Kuulostaa siltä, että sinusta voi tulla hieman omahyväinen vaikutelma naisille tai sitten olen sellainen tyypillinen kaveripoika: sellainen jonka kanssa on kivaa, mutta joka ei herätä ollenkaan seksuaalisia haluja. Satutko olemaan lyhyt (alle 170cm)?

En tunne sinua henkilökohtaisesti niin on vähän vaikea sanoa mistä kiikastaa. Itselläni on (nais)kaveri joka on hyvän näköinen ja ihan mukava, mutta hänestä tulee sellainen "outo" vaikutelma aina, kun tapaan hänet. En osaa oikein sanoa mistä se varsinaisesti johtuu, mutta se on kuitenkin luotaantyöntävä ominaisuus. Ehkä jollakin tavalla hän tuntuu epäaidolta. Hän on jo 27-vuotias ja ei ole koskaan seurustellut.

• 132213132132

Ehkä et lähesty tarpeeksi naisia? Käytkö esim. bileissä, niissä on helpointa tutustua naisiin

• gdggggffd

Joo, tuli itsellekin mieleen että kun sattuu syntymään tavismieheksi niin oman aktiivisuuden taso naisten suuntaan pitää olla raivokas.
        Oletko AP nettideiteissä ja tinderissä ja teetkö siellä paljon aloitteita?
        Itse sain ensimmäiset tyttöystäväni vasta sitten kun aloin olemaan aktiivisempi netissä.

• Kyselijä-86

Muutamia ajatuksia siitä mikä voi olla vialla:

-Olet liikaa aina "kaverimeiningillä" naisten kanssa. Naisille pitää tehdä aika pian selkeä aloite ja näyttää että on kiinnostunut heistä muutenkin kuin vain kaverina tai kiinnostavana keskustelukumppanina. Tämä ei tarkoita että pitäisi olla härski tai lääppiä mutta kiinnostus pitää osoittaa selkeästi.

-sinulla on jokun sosiaalinen "maneeri" joka antaa sinusta huonomman kuvan. Osa ihmisistä esim. ihan huomaamattaan saattaa töksäyttää asioita jotka loukkaavat toisia eivätkä nämä ihmiset itse huomaa mitään. Tai sitten on sellaisia "besserwissereitä" jotka puhuvat aina lähinnä itseään kiinnostavista asioista. En tarkoita että juuri nämä olisivat sinun ongelmiasi mutta jokin vastaava se voi olla. Ehkä annan jotenkin erikoisen tai toisaalta flegmaattisen kuvan joka ei innosta naisia?

-vaikka olet ehkä kotonasi opiskeluusi ja alaasi liittyvissä sosiaalisissa ympyröissä, et ole yhtä lailla kotonasi niissä ympyröissä joissa pariutuminen tapahtuu. Et ehkä oikein tajua niitä sosiaalisia "koodeja" joita niissä noudatetaan ja koska käyttäydyn muiden näkökulmasta toisin kuin muut, se vähentää naisten kiinnostusta sinuun.

-annat myös kirjoituksessasi kuvan varsin pikkutarkasta ihmisestä ja myös ihmisestä joka on varsin selkeästi päättänyt mitä tekee ja miten tekee. Et ehkä anna muille vaikutelmaa joustavasta ja "heittäytyvästä" ihmisestä. Kuitenkin juuri ihastuminen vaatii kaikkein eniten sitä että osaa rentoutua ja vain "antaa mennä". Pystytkö sinä siihen? Ossaatko olla rento he heittäytyä yllättäviinkiin tilanteisiin tai mahdollisuuksiin vai menetkö aina omalla mukavuusalueellasi ja sen mukaan miten olet itse ajatellut asioiden menevän?

• IhanHyväMutta

Kuulostatpa itse varsin pikkutarkalta. :) Jos tuo on ainoa keino saada elämänkumppani, eikä ymmärrystä riitä esim. toisen jännittämiselle tai muulle oireilulle, niin antaapa olla. Ihmisiä on erilaisia, eivätkä kaikki toimi ihanteellisen "sosiaalisen koodin" mukaan. Harmi, etteivät monet tunnu ymmärtävän tätä ja tällöin hieman erilainen ihminen jää monesti yksin.

• i__ihminen

Ei naisille kannata ilmaista kiinnostusta. Naiset juoksevat sellaisten miesten perässä, joita ei kiinnosta paskan vertaa. Epäilen, että aloittaja on liian innokas ja suorastaan tyrkyttää itseään kaikille naisille. Vika voi olla ulkonäössäkin, mutta siinä tapauksessa ulkonäön täytyisi olla kyllä niin ruma, että aloittaja tietäisi sen itse.

• 121212121212

Klassinen ATM/potentiaalinen KTM.

Ulkonäkö. Top 4 tekijät ovat seuraavat:
      - pituus (pitkä = hyvä, lyhyt = huono)
      - hartiat (leveät = hyvä)
      - leuka (jykevä = hyvä)
      - ääni (matala = hyvä)
      Plussaa myös kontrastista ihon ja hiusten välillä, ja sellaisista voimakkaista piirteistä. Huomaa myös että insinööri-look kauluspaitoineen ei ole muodissa, nyt muotia on feikattu "rock-henkisyys".

Sitten on se olennaisin mikä sinulta puuttuu, eli pelimiestaidot ja halu käyttää niitä.

Mottosi tästä eteenpäin on: "ignore what girls say, and observe what they do". Ota oppia saalistajilta, älä saaliilta. Katso mitä naisia saavat miehet tekevät esim. baarissa, kysy heiltä neuvoja. Huomaatko miten he käyttäytyvät itsevarmasti, määrätietoisesti ja rennosti? Menevät naisen lähelle, hymyilevät ei koiranpentomaisesti vaan lähes röyhkeästi, katselevat merkitsevästi silmiin ja käsivarsikoskettelevat itsensä naisen iholle?

Ei tarvitse olla 100% playeri, mutta _jotain_ tästä pitää omaksua, jos haluaa sytyttää naisen.

Kysy itseltäsi seuraavaa: lähestyitkö tavalla joka olisi sopimatonta jos nainen olisi ystäväsi tai sukulaisesi? Sillä tavalla pitää lähestyä. Nainen edellyttää sosiaalista riskinottoa, jotta mies tuntuisi mieheltä.

Luultavasti myös haluat puhua älykkäitä, kun taas naiset haluavat jännän kuuloista tyhjää korvaan hörisemistä.

Myös se vaikuttaa kun mies on ns. "needy", eli tarvitsee kovasti naisen ja pelkää ettei saa. Nainen haluaa miehen joka saisi muitakin naisia, miehen jolla on jo kaikki mitä hän tarvitsee. Nainen on jotain mitä mies himoitsee, mutta sen pitää olla saajamiehen himoa eikä epätoivoisen miehen himoa.

Aloita noista. Katso ajatuksen kanssa:

https://www.youtube.com/watch?v=5lqo86IvOJ0
      https://www.youtube.com/watch?v=w65qBE-5fWg

• 121212121212

"Mistä voi kiikastaa? Jokainen, siis aivan jokainen ympäriltäni tuntuu pärjäävän parisuhdemarkkinoilla aivan hyvin riippumatta siitä millaisia he ovat. Työtön alkoholisti joka pitää tunteita typerinä eikä ja jonka mielestä keskutelu ja kaikki kanssakäynti on perseestä, tuntuu saavan parisuhteen ihan hyvin, mutta itselläni se ei vain yksinkertaisesti onnistu."

Siksi koska järki vs tunteet.

Järjellä ajateltuna olisit loistava poikaystävä ja se alkoholisti on surkea poikaystävä. Mutta tekemällä mitä huvittaa (kiitos sossun) se alkoholisti käyttäytyy kuin kivikauden alfa, heimon vahvin mies joka kirjoittaa säännöt. Yrittämällä miellyttää naisia sinä käyttäydyt kuin kivikauden omega, se heimon heikoin mies jonka täytyy olla naisille mieliksi.

Naisen vaistot eivät ole kehittyneet miksikään sitten kivikauden, tunnepuolella nainen on yhä alkeellinen olento. Nainen _tietää_ että varmaankin olisit hyvä kumppani, mutta et _tunnu_ riittävän maskuliiniselta ja sytyttävältä.

Siksi naiskamusi sanovat että olisit varmaankin hyvä mies...jollekin naiselle. Kiltteys ja kunnollisuus on hallussa, nyt tarvitaan se asshole/playeri/alfa-komponentti mukaan kuvioihin tuomaan seksuaalista jännitettä.

• helgamies_
        121212121212 kirjoitti:

"Mistä voi kiikastaa? Jokainen, siis aivan jokainen ympäriltäni tuntuu pärjäävän parisuhdemarkkinoilla aivan hyvin riippumatta siitä millaisia he ovat. Työtön alkoholisti joka pitää tunteita typerinä eikä ja jonka mielestä keskutelu ja kaikki kanssakäynti on perseestä, tuntuu saavan parisuhteen ihan hyvin, mutta itselläni se ei vain yksinkertaisesti onnistu."

Siksi koska järki vs tunteet.

Järjellä ajateltuna olisit loistava poikaystävä ja se alkoholisti on surkea poikaystävä. Mutta tekemällä mitä huvittaa (kiitos sossun) se alkoholisti käyttäytyy kuin kivikauden alfa, heimon vahvin mies joka kirjoittaa säännöt. Yrittämällä miellyttää naisia sinä käyttäydyt kuin kivikauden omega, se heimon heikoin mies jonka täytyy olla naisille mieliksi.

Naisen vaistot eivät ole kehittyneet miksikään sitten kivikauden, tunnepuolella nainen on yhä alkeellinen olento. Nainen _tietää_ että varmaankin olisit hyvä kumppani, mutta et _tunnu_ riittävän maskuliiniselta ja sytyttävältä.

Siksi naiskamusi sanovat että olisit varmaankin hyvä mies...jollekin naiselle. Kiltteys ja kunnollisuus on hallussa, nyt tarvitaan se asshole/playeri/alfa-komponentti mukaan kuvioihin tuomaan seksuaalista jännitettä.

Ei nainen halua tylsää miestä joka ei tarjoa vauhtia ja vaaratilanteita, mikä tahansa on parempi kuin tylsä mies.

• ex-raitis3

Mainitsemillasi ominaisuuksilla olisinehkä ollut merkitystä 50-luvulla tai nykypäivän Venäjällä. Nyky-Suomessa ei niinkään. Pitäisi panostaa siihen että näyttää hyvältä baareissa ja bileissä. Insinööritaitojen sijasta pitäisi olla bailaustaitoja.

Et myöskään kertonut alkoholinkäytöstäsi. Toivottavasti juot riittävästi. Raitis mies ei naista saa.

• helgamies_

Just näin, viinaa koneeseen niin alkaa tapahtumaan jänniä asioita naisten kanssa.

• Venäjällä ei merkitse mikään muu kuin pankkitilin saldo ja asema rikollisorganisaatiossa. Meno on siellä todella brutaalia.

• ex-raitis3

No siellä onkin rehellisempää. Luuletko että Venäjällä on nuorilla miehillä tuollaisia ongelmia kuin aloittajalla?

• Saa saa, raittiin naisen saa varmasti raitis mies, jos muuten asiat kunnossa. Juomarille ei oo käyttöä, jos ei välitä juomisesta ja bailuista.

• ex-raitis3 kirjoitti:

No siellä onkin rehellisempää. Luuletko että Venäjällä on nuorilla miehillä tuollaisia ongelmia kuin aloittajalla?

Venäjällä noita ei edes pidettäisi ongelmina. Ongelmat ovat siellä paljon pahempia.

• KemikaaliX

Kumma kyllä nykyään miehilläkin on paljon ulkonäkövaatimuksia. Tuli tämäkin aivan puskista! Mutta hyvä että tiedostat asian, niin silloin on mahdollisuus tehdä sille jotain.

• jokatkeroitunutmies

Lukekaa tämä.

Siinä on pikkukakkonen, IkisM ja suurin osa palstan miehistä parikymppisinä. Ja mä kanssa.

Tee ap asialle jotain. Rohkaisuryyppy ja härskisti pokaamaan.

Nykyinen tie johtaa katkeroitumiseen ja naisvihaan kun huomaat ettei naiset välitä paskaakaan kiltteydestä tai kunnollisuudesta. Maailma ei oo niin romanttinen ja hyvä kuin sä toivot.

Ehdit vielä pääseen mukaan peliin ja pelastamaan itses.

• Fewfkdmfkmkldfdf

Sinussa ei ole mitään mikä vetoaa naisen tunteisiin. Olet tyhjää.

• vanhavinkkaaja

Mitä sinä tyttöystävällä? Helpoin tie parisuhteeseen on edelleen panosta parisuhteeseen.

Eli nai hyvä mies kaikkia jotka liikkuu. Tai älä miehiä. Ellet ole homo. Mutta Naisia pitää naida, jotta saisit jonkun jäämään siihen rinnalle. Ne on siitä jänniä epeleitä, että ne odottaa sitä. Ja se on ehdoton edellytys parisuhteelle.

Hirvittävä urakka se on, mutta tuntuu myös äärimmäisen hyvälle kikkelin päässä.

• jep.jep

Vaihtoehtoja on tosiaan hyvä olla. Jos mies nai monia naisia samaan aikaan niin mies on rennolla asenteella liikenteessä ja naiset on mustasukkaisia ja yrittävät pitää miehen kiivaammin.
        Itse haluaisin olla uskollinen ja sitoutua aikaisin mutta seuraavan tyttöystävän kanssa teen kyllä niin että tapailen muita naisia vielä todella pitkään samaan aikaan. Enpähän ole enää epätoivoinen enkä ripustautuva.

• Toivottomuusko

Paljon asiaa tullut lyhyessä ajassa mutta heitän nyt jotain pointseja tähän.

En ainakaan omahyväisyyttä tunnista vaikka ehkä viestin sävy olikin vähän siihen suuntaan. Itsessäni on toki siis moniakin vikoja ja tunnistan ne aika hyvin. Osaan myös nauraa itselleni enkä häpeile epäonnistumisiani, nehän ovat kuitenkin osa jokaisen elämää.

En puhu aina itsestäni enkä mielestäni läväyttele mitään ikävyyksiä pitkin toisten kasvoja, vaan olen sinäänsä hyvinkin tarkka puheistani ainakin ihmisten seurassa jotka koen kiinnostavaksi. Uskoisin että kehonkielessäni jne. muussa se ongelma ei ole. Vielä ulkonäköän liittyen niin en ole ainakaan lyhyt. Harvemmin nyt ulkonäöstä tulee kehuja, muttei kyllä haukkujakaan. Itse en pidä itseäni rumana mutten komeanakaan. Toisaalta viimeksi kun olin tinderissä, sain viikossa ehkä kuusi matchia joista puolet ei vastannut, että sen perusteella olen kyllä varmaan paljon keskivertoa rumempi. Toisaalta asun maalla joten voipa silläkin olla vaikutusta, en tiedä. Kyllä mielestäni ainakin rumemmillakin kavereilla on ihan normaalisti tyttöystäviä. Olenko flegmaattinen? En missään nimessä, sanoisin että päinvastoin. Osaanko heittäytyä ja joustaa? Osaan ja todella hyvin. Sellaista tietynlaista heittäytymistä pidän jopa elinehtona koska en missään nimessä halua jämähtää paikalleni.

Tunnustan kyllä sen että naisia lähestyttäessä en ole mikään kovin agressiivinen, mutta jotenkin en osaa kuvitella itseäni yhtään sellaiseksi. Toisaalta osaan kyllä ilmaista kiiinnostukseni, eikä kaikkien nyt varmaan tarvitse ollakkaan mitään heti ensimmäisellä tapaamisella flirttejä ihmisiä. Ennen kävin bileissä ja join melko runsaastikkin ja tilanne oli silloin ihan sama. Lähestyin kyllä monia naisia mutta ilman mitään menestystä. Nykyään on vähän mennyt hohto siitä touhusta ja keskittyisin mielummin siihen mikä kiinnostaa.

Kaikki pointtinne ovat toki ihan hyviä, mutta pitääkö kaikkien muka olla himomenijöitä ja ""hyökkääviä"" naisia kohtaan jotta voi saada parisuhteen? Omasta kokemuksestani ei, koska moni ystäväni on samantyylinen kuin minä ja kaikki heistä kyllä seurustelevat, ja rohkenen väittää että moni heistä on paljon ujompia joka suhteessa kuin minä. Ja niin vielä se että olenko epätoivoinen, niin en sillä tapaa mitä tässä haetaan. Olen päättänyt että jos en tapaa naista josta tykkään, niin en kyllä sitten väkisin ala ottamaan ketä tahansa. Ehkä on vähän typerää valikoida jos ei ole muutenkaan kovin hyvässä asemassa asian suhteen, mutta mielestäni ei ole mitään intoa alkaa seurustelemaan jossei siitä saa kuin päänsäryn.

• ffddfghfhffhg

"viimeksi kun olin tinderissä, sain viikossa ehkä kuusi matchia joista puolet ei vastannut"

Kuulostaa aika tavanomaiselta lukemalta tavismiehelle. Itsellä aika samaa luokkaa. Sijainti voi toisaalta vaikeuttaa paljon jos naisia ei ole paljon.

• 121212121212

Jätät asioita kertomatta.

"En puhu aina itsestäni enkä mielestäni läväyttele mitään ikävyyksiä pitkin toisten kasvoja, vaan olen sinäänsä hyvinkin tarkka puheistani ainakin ihmisten seurassa jotka koen kiinnostavaksi."

Tässä on heti iso moka. Nimen omaan kiinnostaville naisille kannattaa puhua mitä sattuu mieleen juolahtamaan. Sisällöllä ei ole väliä, ainoastaan jutuista välittyvällä tunteella.

Kuuntele naisten juttua siitä kun he tapasivat poikkiksensa.

"Mies hörisi rannalla ihan tyhmiä juttuja korvaani"
        Tai:
        "Rakastuin miehen älykkäisiin juttuihin"
        "No mitä se mies tarkalleen ottaen puhui?"
        "Emmä muista, sen jutut vain _tuntui_ älykkäiltä"

Ja kaikessa toistuu vain-sana. Mies vain ilmestyi jostain, mies vain sytytti, asiat vain tapahtuivat, jne. Vain-vain-tuntui-vain-tuntui-vain-vain. Silloin menee hyvin.

• "Kaikki pointtinne ovat toki ihan hyviä, mutta pitääkö kaikkien muka olla himomenijöitä ja ""hyökkääviä"" naisia kohtaan jotta voi saada parisuhteen?"

Ei pidä. Mutta sitten taas tietynlainen avoimuus voi lisätä mahdollisuuksiasi, josset suoralta kädeltä tyrmää niitäkään, jotka eivät ensivaikutelmalta heti säväytä. Ole jalat alta vieviä ja saa oitis sydäntä läpättämään. Joukossa voi olla se helmi, kun uskaltaa raapaista pintaa.

• 121212121212
        zönggö kirjoitti:

"Kaikki pointtinne ovat toki ihan hyviä, mutta pitääkö kaikkien muka olla himomenijöitä ja ""hyökkääviä"" naisia kohtaan jotta voi saada parisuhteen?"

Ei pidä. Mutta sitten taas tietynlainen avoimuus voi lisätä mahdollisuuksiasi, josset suoralta kädeltä tyrmää niitäkään, jotka eivät ensivaikutelmalta heti säväytä. Ole jalat alta vieviä ja saa oitis sydäntä läpättämään. Joukossa voi olla se helmi, kun uskaltaa raapaista pintaa.

Pitää.

Jokainen katsoo tuota omasta näkökulmastaan. Se mikä on ap:lle hyökkäävää, on panomiehelle tavallista kanssakäymistä ja jännämiehelle nössöilyä. Ap:n pitää olla hyökkäävämpi.

Naisten rakastama Julien Blanc antoi joskus sellaisen ohjeen että kannattaa testata aina vain hyökkäävämpää taktiikkaa kunnes tulee ensimmäisen kerran avarista poskelle. Useimmat eivät koskaan saa avarista, koska kiltit miehet aliarvioivat todella pahasti kuinka röyhkeä käytös erityisesti nuoriin naisiin vetoaa.

• 121212121212 kirjoitti:

Pitää.

Jokainen katsoo tuota omasta näkökulmastaan. Se mikä on ap:lle hyökkäävää, on panomiehelle tavallista kanssakäymistä ja jännämiehelle nössöilyä. Ap:n pitää olla hyökkäävämpi.

Naisten rakastama Julien Blanc antoi joskus sellaisen ohjeen että kannattaa testata aina vain hyökkäävämpää taktiikkaa kunnes tulee ensimmäisen kerran avarista poskelle. Useimmat eivät koskaan saa avarista, koska kiltit miehet aliarvioivat todella pahasti kuinka röyhkeä käytös erityisesti nuoriin naisiin vetoaa.

Nokun ei pidä. Kaikki naisetkaan ei halua mitään panomiehiä, muista se! Vaan kumppanin, jonka kanssa elää ja nauttia muustakin kuin seksistä.

Mutta toki oma näkökulma aina vaikuttaa.

Sopivassa määrin ulospäinsuuntautuminen helpottaa asiaa, mutta ei hyökätä tarvi eikä tanssia mitään soidintansseja kukkopoikain tavoin. Se on aika pelleäkin jopa minusta. :D

• 121212121212
        zönggö kirjoitti:

Nokun ei pidä. Kaikki naisetkaan ei halua mitään panomiehiä, muista se! Vaan kumppanin, jonka kanssa elää ja nauttia muustakin kuin seksistä.

Mutta toki oma näkökulma aina vaikuttaa.

Sopivassa määrin ulospäinsuuntautuminen helpottaa asiaa, mutta ei hyökätä tarvi eikä tanssia mitään soidintansseja kukkopoikain tavoin. Se on aika pelleäkin jopa minusta. :D

Olivatko sinun poikaystävävalintasi iässä 20-25v sellaisia kilttejä ja kohteliaita kauluspaitainsinöörejä?

Olivatko sinun poikaystävävalintasi iässä 20-25v sellaisia kilttejä ja kohteliaita kauluspaitainsinöörejä?

olin 20-25-vuotiaana sen luihun kanssa kimpassa (naapurin poika joka oli kaveri ennen kun oli poikakaveri), josta sulle olen kertonutkin. Se lyhyenläntä naistenmies. Joten ei. Kilttejäkin on ollut. Vain yksi super kiltti. :)

• 121212121212
        zönggö kirjoitti:

olin 20-25-vuotiaana sen luihun kanssa kimpassa (naapurin poika joka oli kaveri ennen kun oli poikakaveri), josta sulle olen kertonutkin. Se lyhyenläntä naistenmies. Joten ei. Kilttejäkin on ollut. Vain yksi super kiltti. :)

Juuri niin.

Eli kiltteyden arvo alkaa nousemaan vasta kun naisten biologinen kello tikittää ja aletaan kaivata luotettavaa miestä perheprojektiin.

Tuossa iässä miehen kannnattaa olla pelimies, kuten sinäkin jaloillasi äänestit.

Juuri niin.

Eli kiltteyden arvo alkaa nousemaan vasta kun naisten biologinen kello tikittää ja aletaan kaivata luotettavaa miestä perheprojektiin.

Tuossa iässä miehen kannnattaa olla pelimies, kuten sinäkin jaloillasi äänestit.

Ei. Kiltteyden arvo ei muutu miksikään naisen vanhetessa, se on olemassa aina jos on ollakseen. Se että ihminen tekee virheitä johtuu syystä, ettei ihmisellä ole kokemusta jolla välttää ne virheet. Tietoa, kykyä, vertailupohjaa hyvälle ja huonolle ja sille miten paljon ihmiset vetää roolia suhteisiin ryhdyttäessä. Joka ei vedä roolia ei yleensä osaa sellaista epäillä muistakaan, ennen kun elämä opettaa epäilemään. Se on siis aivan eri asia, kun valita vasiten mies joka rikkoo sun sydämen.

Ja mun biologinen kello tikitti juuri tuossa iässä, kun miesvalinta oli väärä. Ei sen jälkeen. Mutta lapset olen saanut vasta, kun olen oppinut elämään ajatuksin kaksistaan on hyvä olla. Lapset ei ole välttämättömyys.

Kaikki ei ole noin mustavalkoista, kun miten sinä asiat näet.

Sä näet naiset pahana, jotka aina tietoisesti valitsee huonoja miehiä, etkä siis usko että kukaan voisi tehdä erehdtyksiä tai virheitä koska ei ole muuta kuin keltanokka. Kokemtaon, sinisilmäisen hyvä uskoinen ihmisiin luottava ja hyvään uskova. Se on huono juttu, koska jää tajuamatta monta asiaa, mitä tajuaisi jos tajuaisi tuon verran edes.

• zönggö kirjoitti:

Ei. Kiltteyden arvo ei muutu miksikään naisen vanhetessa, se on olemassa aina jos on ollakseen. Se että ihminen tekee virheitä johtuu syystä, ettei ihmisellä ole kokemusta jolla välttää ne virheet. Tietoa, kykyä, vertailupohjaa hyvälle ja huonolle ja sille miten paljon ihmiset vetää roolia suhteisiin ryhdyttäessä. Joka ei vedä roolia ei yleensä osaa sellaista epäillä muistakaan, ennen kun elämä opettaa epäilemään. Se on siis aivan eri asia, kun valita vasiten mies joka rikkoo sun sydämen.

Ja mun biologinen kello tikitti juuri tuossa iässä, kun miesvalinta oli väärä. Ei sen jälkeen. Mutta lapset olen saanut vasta, kun olen oppinut elämään ajatuksin kaksistaan on hyvä olla. Lapset ei ole välttämättömyys.

Kaikki ei ole noin mustavalkoista, kun miten sinä asiat näet.

Sä näet naiset pahana, jotka aina tietoisesti valitsee huonoja miehiä, etkä siis usko että kukaan voisi tehdä erehdtyksiä tai virheitä koska ei ole muuta kuin keltanokka. Kokemtaon, sinisilmäisen hyvä uskoinen ihmisiin luottava ja hyvään uskova. Se on huono juttu, koska jää tajuamatta monta asiaa, mitä tajuaisi jos tajuaisi tuon verran edes.

Ja tuo ei ollut vielä pelimies, kun alettiin olemaan yhdessä. Siitä tuli kokemuksen myötä sellainen eli kyllä ne kivat pojatkin osaa muuttua retkuiksi, jos muna rupeaa tekemään päätöksiä aivojen sijaan. Ikävä kyllä.

Siksi yhdenkään fiksun miehen ei pidä ryhtyä leikkimään mitään typerää pelimeistä, jos ei kerran ole typerä pelimies. Vaan päättäväisesti pitää arvoistaan kiinni ja etsii sen tytön vaikka kiven alta joka arvostaa muuta kuin pelimiesmäisyyttä.

Väitän, että monikaan nainen ei haluaisi olla mikään pelinappula miehelle. Mutta moni silti sellaiseksi joutuu, ihan kuten miehilläkin naisten kanssa. Siis on tehty väärä valinta vailla parempaa tietoa siitä, mitä tuli valituksi. Mutta onneksi virheistä voi oppia.

Elämä opettaa erottelemaan jyvät ja akanat. Kantapään kautta vaikka. Mutta omille arvoilleen kannattaa pysyä uskollisena, se on se oma selkäranka. Jos jää ilman jää ilman, mutta ei millä tahansa "hinnalla" pidä itseään heivata.

Epätoivo asuu siellä, missä tieto ei mene perille asti.

Juuri niin.

Ja sitten voisit kertoa mistä sinä tunnistat luotettavat ihmiset? Mistä voit olla ihmisten kanssa täysin varma, mitä se on ja onko se sitä mitä sanoo olevansa? Millä konstilla tiedät olevasi 100% varma, onko se nainen johon rakastut sulle aina rehellinen ja lojaali? Mistä siis ajattelet tietäväsi, ettet ole vain pässi narussa jota vedetään perässä? Kun tunnut nyt huutavan kiltteyden perään, niin kerro mistä ne kiltit ihmiset erottaa, jos ei kaulassa ole kyltti. ja jos kaulassa on kyltti eli mainos, niin voiko siihen mainokseen luottaa?

• 121212121212
        zönggö kirjoitti:

Ja tuo ei ollut vielä pelimies, kun alettiin olemaan yhdessä. Siitä tuli kokemuksen myötä sellainen eli kyllä ne kivat pojatkin osaa muuttua retkuiksi, jos muna rupeaa tekemään päätöksiä aivojen sijaan. Ikävä kyllä.

Siksi yhdenkään fiksun miehen ei pidä ryhtyä leikkimään mitään typerää pelimeistä, jos ei kerran ole typerä pelimies. Vaan päättäväisesti pitää arvoistaan kiinni ja etsii sen tytön vaikka kiven alta joka arvostaa muuta kuin pelimiesmäisyyttä.

Väitän, että monikaan nainen ei haluaisi olla mikään pelinappula miehelle. Mutta moni silti sellaiseksi joutuu, ihan kuten miehilläkin naisten kanssa. Siis on tehty väärä valinta vailla parempaa tietoa siitä, mitä tuli valituksi. Mutta onneksi virheistä voi oppia.

Elämä opettaa erottelemaan jyvät ja akanat. Kantapään kautta vaikka. Mutta omille arvoilleen kannattaa pysyä uskollisena, se on se oma selkäranka. Jos jää ilman jää ilman, mutta ei millä tahansa "hinnalla" pidä itseään heivata.

Epätoivo asuu siellä, missä tieto ei mene perille asti.

Roskaa.

"Mies nyt vain sattui olemaan pelimies"
        =
        "Et vain ole sattunut löytämään sitä oikeaa"

Kumpikaan ei ole sattumaa.

"Siksi yhdenkään fiksun miehen ei pidä ryhtyä leikkimään mitään typerää pelimeistä, jos ei kerran ole typerä pelimies. Vaan päättäväisesti pitää arvoistaan kiinni ja etsii sen tytön vaikka kiven alta joka arvostaa muuta kuin pelimiesmäisyyttä."

Nainen ei valitse miestä arvostamisen perusteella. Etenkään nuorena.

"Väitän, että monikaan nainen ei haluaisi olla mikään pelinappula miehelle. Mutta moni silti sellaiseksi joutuu, ihan kuten miehilläkin naisten kanssa. Siis on tehty väärä valinta vailla parempaa tietoa siitä, mitä tuli valituksi. Mutta onneksi virheistä voi oppia."

Tietysti nainen haluaisi olla se ainoa miehelle, eikä pelinappula. Mutta nainen haluaisi olla se ainoa sytyttävälle miehelle, eli pelimiehelle. Kyse ei ole tiedosta, vaan naiseen sisäänrakennetusta tavasta haluta se mies jota on vaikein saada.

• 121212121212
        zönggö kirjoitti:

Ja sitten voisit kertoa mistä sinä tunnistat luotettavat ihmiset? Mistä voit olla ihmisten kanssa täysin varma, mitä se on ja onko se sitä mitä sanoo olevansa? Millä konstilla tiedät olevasi 100% varma, onko se nainen johon rakastut sulle aina rehellinen ja lojaali? Mistä siis ajattelet tietäväsi, ettet ole vain pässi narussa jota vedetään perässä? Kun tunnut nyt huutavan kiltteyden perään, niin kerro mistä ne kiltit ihmiset erottaa, jos ei kaulassa ole kyltti. ja jos kaulassa on kyltti eli mainos, niin voiko siihen mainokseen luottaa?

Ei.

Pelimiehen tunnistaa niistä samoista piirteistä jotka tekevät miehestä pelimiehen ja samalla sytyttävän.

Kas siinä onkin dilemma. Kun kaksi harmaata aivosolua sanoo "hetkinen, tuolla miehellä on tainnut olla paljon naisia"...samaan aikaan miljoona tunnesolua huutaa kuinka ihana, kiva ja sytyttävä mies on.

Nainen ei rakastu mieheen siitä huolimatta että tämä sattuu olemaan pelimies, vaan siksi _koska_ tämä on pelimies.

Roskaa.

"Mies nyt vain sattui olemaan pelimies"
        =
        "Et vain ole sattunut löytämään sitä oikeaa"

Kumpikaan ei ole sattumaa.

"Siksi yhdenkään fiksun miehen ei pidä ryhtyä leikkimään mitään typerää pelimeistä, jos ei kerran ole typerä pelimies. Vaan päättäväisesti pitää arvoistaan kiinni ja etsii sen tytön vaikka kiven alta joka arvostaa muuta kuin pelimiesmäisyyttä."

Nainen ei valitse miestä arvostamisen perusteella. Etenkään nuorena.

"Väitän, että monikaan nainen ei haluaisi olla mikään pelinappula miehelle. Mutta moni silti sellaiseksi joutuu, ihan kuten miehilläkin naisten kanssa. Siis on tehty väärä valinta vailla parempaa tietoa siitä, mitä tuli valituksi. Mutta onneksi virheistä voi oppia."

Tietysti nainen haluaisi olla se ainoa miehelle, eikä pelinappula. Mutta nainen haluaisi olla se ainoa sytyttävälle miehelle, eli pelimiehelle. Kyse ei ole tiedosta, vaan naiseen sisäänrakennetusta tavasta haluta se mies jota on vaikein saada.

Mikä siinä oli roskaa? Kahden tytön kanssa seurustellut teinipoika ei varmaan vielä tiedä olevansa pelimies? Ehkä se joi sitä samaa myrkkyä mitä täälläkin kaupataan, ryhdy pelimieheksi niin saat naisia. :D

Ja mun faija esimerkiksi, ei ollut koskaan seurustellut eikä päässyt naista käsikopeloa pidemmälle, kun se tapas mutsin. Mutta niinpä vain sekin kasvoi ujosta hiirulaisesta supliikkimieheksi, joka myös varattuna sai naisia jalkoihin kiehnäämään. Niin paljon kun olis kehdannut äitiä kusettaa. Siellä voi pinnan alla kyllä kyteä jo orastava pelimies, mutta jokaiselle joku on eka toka ja silleen. Monenko jälkeen miehestä tulee pelimies? :)

Nojoo, tota mun exää sanottiin pygmiksi vuosikausi, kun oli aika hidas kasvamaan pituutta ja laiheliini. Ei sen ulkonäössä ole mitään erityistä mikä hurmaa naiset, voin vannoa. Mutta se osaa sen supliikin. Eikä jää sanat kurkkuun.

Kyllä mun mielestä arvostamisen jalo taito on olemassa jo nuorella. Ei voi ikää vaan tuijottaa. Toki elämänkokemus jalostaa. Riippuu ihmisestä mimmoisissa muuseissa on kasvanut ja minkämoiset hoksottimet on saanut jo syntyessään.

Mun mielestä taas pelimiehet ei ole vaikeita saada, ne on helppoja. Ei vaadi mitään kaksista tietämistä, riittää että on halukas antamaan. Mies joka vaatii muutakin kun aukeavat haarut on oikeasti vaikea, jos se tietää mitä se haluaa. Ei se nyt ota ihan joka sorkkaa vällyihinsä makaamaan, toisin kun pelimiehet meinaa että reikä se on rinkelilläkin. Toki jostain hottiksesta ne kokee saavansa lisäpisteitä...

• 121212121212

"No tuota, mä en ole koskaan ollut imarreltu jos mun kohteella on ollut paljon naisia."

Ei kukaan ole. Kysehän on ominaisuuksista joilla pelimies saa paljon naisia, ja erityisesti ominaisuuksista joita oppii kaataessa paljon naisia.

Pelimies on naisen seurassa rento, itsevarma ja määrätietoinen. Pelimies osaa lukea nopeasti uutta naista, sanoa oikeat asiat. Eteneminen kosketteluun tapahtuu sulavasti, kuin itsestään. Pelimies tietää kuinka usein kannattaa ottaa yhteyttä, milloin vedetään ja miloin annetaan siimaa. Pelimies ei ole takertuva tai epätoivoinen, koska pelimies tietää että naisia kyllä riittää.

_Siksi_ pelimies sytyttää, ja siksi fiksuin strategia enemmistölle nuorista miehistä pyrkiä pelimieheksi, vaikkei irtosuhteita haluaisikaan.

• Nää nuorukaiset on vaan juuri keksineet, että mulla on pippeli ja hei sillähän voi tyehä muutakin kun pissata. Sitä voi nypyttää ja kohta ne jo keksiikin, että olis ihan kivaa jos joku muukin kun itse nypyttelis sitä. Eli ne pahtaa innoissaan tajuamatta monet edes, että niiden touhut loukkaa.

"No tuota, mä en ole koskaan ollut imarreltu jos mun kohteella on ollut paljon naisia."

Ei kukaan ole. Kysehän on ominaisuuksista joilla pelimies saa paljon naisia, ja erityisesti ominaisuuksista joita oppii kaataessa paljon naisia.

Pelimies on naisen seurassa rento, itsevarma ja määrätietoinen. Pelimies osaa lukea nopeasti uutta naista, sanoa oikeat asiat. Eteneminen kosketteluun tapahtuu sulavasti, kuin itsestään. Pelimies tietää kuinka usein kannattaa ottaa yhteyttä, milloin vedetään ja miloin annetaan siimaa. Pelimies ei ole takertuva tai epätoivoinen, koska pelimies tietää että naisia kyllä riittää.

_Siksi_ pelimies sytyttää, ja siksi fiksuin strategia enemmistölle nuorista miehistä pyrkiä pelimieheksi, vaikkei irtosuhteita haluaisikaan.

Joo mutta naisetkin oppii hyvin pian erottamaan ne liian sujuvasti joukossa uivat hait. Siks just vähän ujo, erakkomainen ja tuppisuumainen hörökorva on parempi vaihtoehto, kun se sujuvasti suikkiva hai. Se "höristuppierakkoujo" voi olla vaikka ihan tosissaankin ja piru ties kuinka saa iloisesti sorkat kattoon, vaikkei kaikkia "emakoita" ole hännästä vetänytkään. :)

Saamisen kannalta varmaan kannatta olla mahdollisimman hanakka, aina joku kiiski madon nappaa. Mutta pitkällä tähtäimellä onko se miehillekään ihan mahdotonta pikkasen kuitenkin ootella ja kattella, josko säästys kaikkien naisten liehittelyltä ja panostais siihen oikiasti mielitittyyn?

MGTOW on ehkä ihan fiksu ratkaisu. Jos sitten meno vähän muuttuis, kun joku vähän protestoi eikä anna sanella sääntöjä?

Mä en kuitenkaan pidä miestä naista huonompana ihmisenä, joten miksi miehen tarttisi myydä sielunsa ja periaatteensa vaan saadakseen tupsua? Miksi? Mutta jos ei se haittaa, että tekee jotain mistä ei oikeasti niin välittäis, niin sittenhän se on tehtävä muiden mieliksi sitä millä saa.

Ehkä mä otan vaan liian vakavasti koko tämän elämän. Sori siitä. :)

Joku mun sisälläni uskoo ja haluaa uskoa, että on vielä olemassa naisia ja miehiä, jotka oikeasti malttaa olla vaikeuksista huolimatta itse elämänsä herroja. Eikä joukon mukana meneviä sopuleita. Se mikä ei ole itseä varten ei ole ja siitä pitäs pitää kii. Vanha höhlä vissiin, tahtos uskoa että söpöjäkin alkuja vielä on. Ja Ansa saa lopulta Taunonsa. Ja Tauno Ansansa. :D

• 121212121212
        zönggö kirjoitti:

Nää nuorukaiset on vaan juuri keksineet, että mulla on pippeli ja hei sillähän voi tyehä muutakin kun pissata. Sitä voi nypyttää ja kohta ne jo keksiikin, että olis ihan kivaa jos joku muukin kun itse nypyttelis sitä. Eli ne pahtaa innoissaan tajuamatta monet edes, että niiden touhut loukkaa.

Vaikuttaa selkeästi siltä että tuohon kannattaa pyrkiä. Mitä useampaan pimppiin pääsee pippelin työntämään, sen parempi.

Toistan zönggö vielä kerran: miehen haluat ovat kovimmillaan iässä n. 15-25. Mikään toimintamalli jolla naisen saa vasta tuon iän _jälkeen_ ei voi olla kelvollinen.

Viidesosa 21-vuotiaista miehistä _myöntää_ olevansa neitsyitä (naisista 6%). Todellinen luku lienee korkeampi. Nämä kaikki eivät ole friikkejä, vaan suureksi osaksi nuoria miehiä jotka haluavat olla herrasmiehiä eikä pelimiehiä.

"Kyllähän sitä ehtii", "odottele vain sitä oikeaa", jne ovat neuvoina suorastaan loukkaavia. Verrattavissa lutkitteluun ja huoritteluun.

• 121212121212
        zönggö kirjoitti:

Joo mutta naisetkin oppii hyvin pian erottamaan ne liian sujuvasti joukossa uivat hait. Siks just vähän ujo, erakkomainen ja tuppisuumainen hörökorva on parempi vaihtoehto, kun se sujuvasti suikkiva hai. Se "höristuppierakkoujo" voi olla vaikka ihan tosissaankin ja piru ties kuinka saa iloisesti sorkat kattoon, vaikkei kaikkia "emakoita" ole hännästä vetänytkään. :)

Saamisen kannalta varmaan kannatta olla mahdollisimman hanakka, aina joku kiiski madon nappaa. Mutta pitkällä tähtäimellä onko se miehillekään ihan mahdotonta pikkasen kuitenkin ootella ja kattella, josko säästys kaikkien naisten liehittelyltä ja panostais siihen oikiasti mielitittyyn?

MGTOW on ehkä ihan fiksu ratkaisu. Jos sitten meno vähän muuttuis, kun joku vähän protestoi eikä anna sanella sääntöjä?

Mä en kuitenkaan pidä miestä naista huonompana ihmisenä, joten miksi miehen tarttisi myydä sielunsa ja periaatteensa vaan saadakseen tupsua? Miksi? Mutta jos ei se haittaa, että tekee jotain mistä ei oikeasti niin välittäis, niin sittenhän se on tehtävä muiden mieliksi sitä millä saa.

Joku mun sisälläni uskoo ja haluaa uskoa, että on vielä olemassa naisia ja miehiä, jotka oikeasti malttaa olla vaikeuksista huolimatta itse elämänsä herroja. Eikä joukon mukana meneviä sopuleita. Se mikä ei ole itseä varten ei ole ja siitä pitäs pitää kii. Vanha höhlä vissiin, tahtos uskoa että söpöjäkin alkuja vielä on. Ja Ansa saa lopulta Taunonsa. Ja Tauno Ansansa. :D

"Joo mutta naisetkin oppii hyvin pian erottamaan ne liian sujuvasti joukossa uivat hait."

Kuinka nopeasti? Jos lähdetään liikkeelle teini-iästä. Viikossa? Kuukaudessa?

Jos puhutaan _vuosista_, eli vielä parikymppisenäkin naiset haksahtavat sulaviin haikaloihin, olet päästäsi vialla jos kuvittelet että miesten kannattaa odotella.

Koska sillä aikaa kun miehet kärvistelevät pakkoselibaatissa, naiset panevat niiden haikalojen kanssa.

"Saamisen kannalta varmaan kannatta olla mahdollisimman hanakka, aina joku kiiski madon nappaa. Mutta pitkällä tähtäimellä onko se miehillekään ihan mahdotonta pikkasen kuitenkin ootella ja kattella, josko säästys kaikkien naisten liehittelyltä ja panostais siihen oikiasti mielitittyyn?"

Ja "pikkainen odottelu" tarkoitti...? Useimmat nuoret miehet ovat panostaneet siihen mielitettyyn, mutta se ihastus ei sitten ollutkaan kiinnostunut. Ihastuksen vei röyhkeän itsevarmasti pokaamaan tullut poika joka petti edellistä tyttöystäväänsä. Eikä seuraavakaan ihastus ollut kiinnostunut. Eikä seuraava, tai seuraava. Ja hupsista, siinä kuluikin 10 vuotta selibaatissa.

• 121212121212
        zönggö kirjoitti:

ps. uskon ettei ole tässä asiassa liian vakava, vaan itsekäs.

Naisten kannalta paras tilanne on jos löytyy paljon luotettavia miehiä ja muutama playeri. Muutama playeri riittää hoitelemaan suuren joukon naisia, joille riittää turvallisia ottajie sitten kun juoksut on juostu.

Naiset vastustavat ajatusta että muutkin alkaisivat pelureiksi, koska alitajuisesti naiset tajuavat että heillä peliaika on lyhyt.

"Ja Ansa saa lopulta Taunonsa. Ja Tauno Ansansa. :D"

Ne ajat ovat mennyttä. Sillä aikaa kun nykypäivän Tauno odottelee vuoroaan, ansa paneskelee häntäheikkien kanssa minkä ehtii. Ja avioliittoon mennään kolmekymppisinä, ei parikymppisinä. Se nuorikko jää saamatta.

Vaikuttaa selkeästi siltä että tuohon kannattaa pyrkiä. Mitä useampaan pimppiin pääsee pippelin työntämään, sen parempi.

Toistan zönggö vielä kerran: miehen haluat ovat kovimmillaan iässä n. 15-25. Mikään toimintamalli jolla naisen saa vasta tuon iän _jälkeen_ ei voi olla kelvollinen.

Viidesosa 21-vuotiaista miehistä _myöntää_ olevansa neitsyitä (naisista 6%). Todellinen luku lienee korkeampi. Nämä kaikki eivät ole friikkejä, vaan suureksi osaksi nuoria miehiä jotka haluavat olla herrasmiehiä eikä pelimiehiä.

"Kyllähän sitä ehtii", "odottele vain sitä oikeaa", jne ovat neuvoina suorastaan loukkaavia. Verrattavissa lutkitteluun ja huoritteluun.

Ymmärrän hormoonimyrskyt, halut ne on hiirilläkin. Mutta miten se on parempi mitä useampaan? Sitä en ymmärrä. Miten se, että on monia tekee asiasta jotenkin parempaa, kun että olis yksi ja säännöllistä? Ehkä sun ei kannata yrittää mulle avata tätä, mä en varmaan tule ikinä tajuamaan tätä paljousalennus hommaa..

Ja kuinka moni näistä neitsyistä on neitsyitä, koska kukaan ei koskaan ole kiinnostunut tai kiinnostanut?

Missä prosentissa näyttelee oma osuus siihen, ettei ole saatu?

No tuntuu, että friikit pärjää nykyään paremmin kuin nk. tavalliset ihmiset. Apua ja tukea sataa taivaalta kaatamalla. Ja jos jotain ei tipu sormia napsauttamalla alkaa mekkala. On ihan telkussa formaatteja friikkisirkuksista.

Tietysti se on loukkaavaa, mutta ei omanarvontunto voi tulla pelkästä seksistä? Ymmärrän, että minäkuvaan vaikuttaa, jos ei kelpaa kellekkään..mutta millään en jaksa uskoa että kaikki oljenkorret on käytetty...pikemminkin on luovutettu koska joku on saanut uskomaan, ettei ole mahkuja noin. Media tms. paskaränni mistä imetään kaikkea mikä tekee elämästä tympeetä ja vaikeeta.

• 121212121212
        zönggö kirjoitti:

Ymmärrän hormoonimyrskyt, halut ne on hiirilläkin. Mutta miten se on parempi mitä useampaan? Sitä en ymmärrä. Miten se, että on monia tekee asiasta jotenkin parempaa, kun että olis yksi ja säännöllistä? Ehkä sun ei kannata yrittää mulle avata tätä, mä en varmaan tule ikinä tajuamaan tätä paljousalennus hommaa..

Ja kuinka moni näistä neitsyistä on neitsyitä, koska kukaan ei koskaan ole kiinnostunut tai kiinnostanut?

Missä prosentissa näyttelee oma osuus siihen, ettei ole saatu?

No tuntuu, että friikit pärjää nykyään paremmin kuin nk. tavalliset ihmiset. Apua ja tukea sataa taivaalta kaatamalla. Ja jos jotain ei tipu sormia napsauttamalla alkaa mekkala. On ihan telkussa formaatteja friikkisirkuksista.

Tietysti se on loukkaavaa, mutta ei omanarvontunto voi tulla pelkästä seksistä? Ymmärrän, että minäkuvaan vaikuttaa, jos ei kelpaa kellekkään..mutta millään en jaksa uskoa että kaikki oljenkorret on käytetty...pikemminkin on luovutettu koska joku on saanut uskomaan, ettei ole mahkuja noin. Media tms. paskaränni mistä imetään kaikkea mikä tekee elämästä tympeetä ja vaikeeta.

Mies joka on saanut yhden tyttöystävän, omaa kokemusta yhden naisen viettelemisestä. Pelimies useiden naisten viettelemisestä.

Koska jokainen nainen on hieman erilainen, pelimiesosaa lukea uutta naista parhaiten ja omaa parhaat mahdollisuudet kemioiden sytyttämiseksi. Myös jokainen tilanne on erilainen, pelimies osaa reagoida paremmin erilaisiin tapahtumiin baari-illan aikana.

Pelimiehellä on vahvimmin päässä ajatus siitä että naisia on paljon, ja nainen on varaa menettää.

"Ja kuinka moni näistä neitsyistä on neitsyitä, koska kukaan ei koskaan ole kiinnostunut tai kiinnostanut"

Saman ikäisistä naisista on neitsyitä 6%. Koska naiset ovat nirsompia parinvalinnassa, voimme päätellä että todella pieni vähemmistö 21-vuotiaista neitsytmiehistä on neitsyitä koska yksikään nainen ei ole kiinnostanut.

Toistan, zönggö. Jos kysyn mitä miehen kannattaa tehdä, vastauksen on oltava se strategia jolla saa naisen/naisia iässä 15-25. Muuten ehdotus on täysin kelvoton. Nykynainen ei jää odottelemaan sitä oikeaa, mies joka niin tekee on romanttinen idiootti jonka kuuluukin saada karu opetus tosiasioista. Mitä pikemmin, sitä parempi. t. nimim. kokemusta on.

"Joo mutta naisetkin oppii hyvin pian erottamaan ne liian sujuvasti joukossa uivat hait."

Kuinka nopeasti? Jos lähdetään liikkeelle teini-iästä. Viikossa? Kuukaudessa?

Jos puhutaan _vuosista_, eli vielä parikymppisenäkin naiset haksahtavat sulaviin haikaloihin, olet päästäsi vialla jos kuvittelet että miesten kannattaa odotella.

Koska sillä aikaa kun miehet kärvistelevät pakkoselibaatissa, naiset panevat niiden haikalojen kanssa.

"Saamisen kannalta varmaan kannatta olla mahdollisimman hanakka, aina joku kiiski madon nappaa. Mutta pitkällä tähtäimellä onko se miehillekään ihan mahdotonta pikkasen kuitenkin ootella ja kattella, josko säästys kaikkien naisten liehittelyltä ja panostais siihen oikiasti mielitittyyn?"

Ja "pikkainen odottelu" tarkoitti...? Useimmat nuoret miehet ovat panostaneet siihen mielitettyyn, mutta se ihastus ei sitten ollutkaan kiinnostunut. Ihastuksen vei röyhkeän itsevarmasti pokaamaan tullut poika joka petti edellistä tyttöystäväänsä. Eikä seuraavakaan ihastus ollut kiinnostunut. Eikä seuraava, tai seuraava. Ja hupsista, siinä kuluikin 10 vuotta selibaatissa.

"Kuinka nopeasti? Jos lähdetään liikkeelle teini-iästä. Viikossa? Kuukaudessa? "

- Pikemminkin haukattuaan hatullisen..tai kaksi. Ei niinkään aikajanalla mitattavissa, vaan kokemuksilla näistä.

"Jos puhutaan _vuosista_, eli vielä parikymppisenäkin naiset haksahtavat sulaviin haikaloihin, olet päästäsi vialla jos kuvittelet että miesten kannattaa odotella."

- Varmaan olenkin, mutta minusta kannattaa koittaa niitä tyttöjä jotka ei ole kaikkien suosikkeja. Eikä epätoivoisesti juosta niiden perässä, jotka juuri ne pelimiehetkin haluaa. Ihan kun ei olis olemassa kuin yhdenlaisia naisia...

"Koska sillä aikaa kun miehet kärvistelevät pakkoselibaatissa, naiset panevat niiden haikalojen kanssa."

- Ketkä panee ja ketkä ei. Kukaan ei vissiin usko, että naisissakin on niitä jotka on yhtä yksin tässä asiassa, kun nää vastaavat miehet ja odottaa kuten vastaavat miehet, että joku tulisi ja löytäisi...miehet siis näkee mielummin nää joilta saa helposti, kun näkee vaivaa että saisi enemmän?

Toi on tylsän näköinen, emmä tota lähesty..ää toi on liian lihava...äää toi on tommonen hyi hitto...ei oo ihme jos ei vaan löydy. Sitten ne jotka löytää jotakin kaunista elämäänsä leimataan aisureiksi ihan surutta. xD

"Ja "pikkainen odottelu" tarkoitti...? Useimmat nuoret miehet ovat panostaneet siihen mielitettyyn, mutta se ihastus ei sitten ollutkaan kiinnostunut. Ihastuksen vei röyhkeän itsevarmasti pokaamaan tullut poika joka petti edellistä tyttöystäväänsä. Eikä seuraavakaan ihastus ollut kiinnostunut. Eikä seuraava, tai seuraava. Ja hupsista, siinä kuluikin 10 vuotta selibaatissa."

- 10 vuotta on jo aikalailla itseaiheutettua. No niinhän me naisetkin ihastutaan ja tuhlataan aikaa niihin poikiin, jotka halua sen vielä nätimmän ja vielä paremman...jonka joku roiskeläppä mimmi vei nenän eestä. Semmosta se on, sitten vaan kohti uusia ongelmia.

Noh, mulle on ihan sama vaikka kaikki miehet ryhtyis pelimiehiksi tai vaikka kaikki miehet olis aina olleet pelimiehiä. Ei mua kiinnosta, jos mitään muuta ei ole tai olisi ollut tarjolla, yksinkin pärjää. Jos ei löydy sopivaa kenkää, emmä liian pieniäkään jalkani sullois. Itsekäs joo, mutta näköjään se on kannattanut.

On se sitten nykyään sieltä mihin ei aurinko paista, jos naisen saaminen on noin vaikeeksi mennyt. Ihmisistä on sitten kai tullut umpihulluja? No ei se mitään, ei toi ritsat rannalla ja muut vastaavat ainakaan kehitystä parempeen päin vie, se on varmaa. :)

Kiitos näkemyksistäsi, oli ilo lukea. :)

Mies joka on saanut yhden tyttöystävän, omaa kokemusta yhden naisen viettelemisestä. Pelimies useiden naisten viettelemisestä.

Koska jokainen nainen on hieman erilainen, pelimiesosaa lukea uutta naista parhaiten ja omaa parhaat mahdollisuudet kemioiden sytyttämiseksi. Myös jokainen tilanne on erilainen, pelimies osaa reagoida paremmin erilaisiin tapahtumiin baari-illan aikana.

Pelimiehellä on vahvimmin päässä ajatus siitä että naisia on paljon, ja nainen on varaa menettää.

"Ja kuinka moni näistä neitsyistä on neitsyitä, koska kukaan ei koskaan ole kiinnostunut tai kiinnostanut"

Saman ikäisistä naisista on neitsyitä 6%. Koska naiset ovat nirsompia parinvalinnassa, voimme päätellä että todella pieni vähemmistö 21-vuotiaista neitsytmiehistä on neitsyitä koska yksikään nainen ei ole kiinnostanut.

Toistan, zönggö. Jos kysyn mitä miehen kannattaa tehdä, vastauksen on oltava se strategia jolla saa naisen/naisia iässä 15-25. Muuten ehdotus on täysin kelvoton. Nykynainen ei jää odottelemaan sitä oikeaa, mies joka niin tekee on romanttinen idiootti jonka kuuluukin saada karu opetus tosiasioista. Mitä pikemmin, sitä parempi. t. nimim. kokemusta on.

"Toistan, zönggö. Jos kysyn mitä miehen kannattaa tehdä, vastauksen on oltava se strategia jolla saa naisen/naisia iässä 15-25. Muuten ehdotus on täysin kelvoton. Nykynainen ei jää odottelemaan sitä oikeaa, mies joka niin tekee on romanttinen idiootti jonka kuuluukin saada karu opetus tosiasioista. Mitä pikemmin, sitä parempi. t. nimim. kokemusta on."

- No sitten en voi sanoa muuta kuin, että olen pahoillani teidän nykynuorten miesten kohtalosta. Romanttisen pojan/miehen kuuluis saada romanttinen tyttö/nainen. Joka tykkää ja paijaa, ei mitään tylytystä. Mutta nyt pillit purkkiin. :)

Toivotaan, että edes joku kiva löytää toisen kivan. On kai sekin tyhjää parempi....

• 121212121212
        zönggö kirjoitti:

"Kuinka nopeasti? Jos lähdetään liikkeelle teini-iästä. Viikossa? Kuukaudessa? "

- Pikemminkin haukattuaan hatullisen..tai kaksi. Ei niinkään aikajanalla mitattavissa, vaan kokemuksilla näistä.

"Jos puhutaan _vuosista_, eli vielä parikymppisenäkin naiset haksahtavat sulaviin haikaloihin, olet päästäsi vialla jos kuvittelet että miesten kannattaa odotella."

- Varmaan olenkin, mutta minusta kannattaa koittaa niitä tyttöjä jotka ei ole kaikkien suosikkeja. Eikä epätoivoisesti juosta niiden perässä, jotka juuri ne pelimiehetkin haluaa. Ihan kun ei olis olemassa kuin yhdenlaisia naisia...

"Koska sillä aikaa kun miehet kärvistelevät pakkoselibaatissa, naiset panevat niiden haikalojen kanssa."

- Ketkä panee ja ketkä ei. Kukaan ei vissiin usko, että naisissakin on niitä jotka on yhtä yksin tässä asiassa, kun nää vastaavat miehet ja odottaa kuten vastaavat miehet, että joku tulisi ja löytäisi...miehet siis näkee mielummin nää joilta saa helposti, kun näkee vaivaa että saisi enemmän?

Toi on tylsän näköinen, emmä tota lähesty..ää toi on liian lihava...äää toi on tommonen hyi hitto...ei oo ihme jos ei vaan löydy. Sitten ne jotka löytää jotakin kaunista elämäänsä leimataan aisureiksi ihan surutta. xD

"Ja "pikkainen odottelu" tarkoitti...? Useimmat nuoret miehet ovat panostaneet siihen mielitettyyn, mutta se ihastus ei sitten ollutkaan kiinnostunut. Ihastuksen vei röyhkeän itsevarmasti pokaamaan tullut poika joka petti edellistä tyttöystäväänsä. Eikä seuraavakaan ihastus ollut kiinnostunut. Eikä seuraava, tai seuraava. Ja hupsista, siinä kuluikin 10 vuotta selibaatissa."

- 10 vuotta on jo aikalailla itseaiheutettua. No niinhän me naisetkin ihastutaan ja tuhlataan aikaa niihin poikiin, jotka halua sen vielä nätimmän ja vielä paremman...jonka joku roiskeläppä mimmi vei nenän eestä. Semmosta se on, sitten vaan kohti uusia ongelmia.

Noh, mulle on ihan sama vaikka kaikki miehet ryhtyis pelimiehiksi tai vaikka kaikki miehet olis aina olleet pelimiehiä. Ei mua kiinnosta, jos mitään muuta ei ole tai olisi ollut tarjolla, yksinkin pärjää. Jos ei löydy sopivaa kenkää, emmä liian pieniäkään jalkani sullois. Itsekäs joo, mutta näköjään se on kannattanut.

On se sitten nykyään sieltä mihin ei aurinko paista, jos naisen saaminen on noin vaikeeksi mennyt. Ihmisistä on sitten kai tullut umpihulluja? No ei se mitään, ei toi ritsat rannalla ja muut vastaavat ainakaan kehitystä parempeen päin vie, se on varmaa. :)

Kiitos näkemyksistäsi, oli ilo lukea. :)

"On se sitten nykyään sieltä mihin ei aurinko paista, jos naisen saaminen on noin vaikeeksi mennyt."

Asutko jossain kellarissa? Tilanne on ollut jo pitkän aikaa sellainen.

Katso nyt tätäkin palstaa. Täynnä miehiä jotka ovat töissä, koulutettuja, liikunnallisia, fiksuja, jne...mutta eivät saa naista.

Nuorempien miesten tilanne on vielä karumpi, suurin osa taitaa kirjoitella Ylilaudalle tms. Kävin lukemassa kerran: ketju oli täynnä yritystä, epätoivoa, masennusta, jne. Jopa tällainen numeromies melkein liikuttui.

Japanissa yli 40% 30-vuotiaista miehistä on neitsyitä. Sama on edessä Suomessakin.

Nainen on geneettisesti koodattu tavoittelemaan siitosorin geenejä ja paikkaa alfan haaremissa, ei liittoa tavallisen miehen kanssa. Ja kuten Japanissakin, miehet ovat kyllästymässä "race for the bottom"-tilanteeseen jossa kilpalu kovenee mutta palkinto on entistä niukempi.

"On se sitten nykyään sieltä mihin ei aurinko paista, jos naisen saaminen on noin vaikeeksi mennyt."

Asutko jossain kellarissa? Tilanne on ollut jo pitkän aikaa sellainen.

Katso nyt tätäkin palstaa. Täynnä miehiä jotka ovat töissä, koulutettuja, liikunnallisia, fiksuja, jne...mutta eivät saa naista.

Nuorempien miesten tilanne on vielä karumpi, suurin osa taitaa kirjoitella Ylilaudalle tms. Kävin lukemassa kerran: ketju oli täynnä yritystä, epätoivoa, masennusta, jne. Jopa tällainen numeromies melkein liikuttui.

Japanissa yli 40% 30-vuotiaista miehistä on neitsyitä. Sama on edessä Suomessakin.

Nainen on geneettisesti koodattu tavoittelemaan siitosorin geenejä ja paikkaa alfan haaremissa, ei liittoa tavallisen miehen kanssa. Ja kuten Japanissakin, miehet ovat kyllästymässä "race for the bottom"-tilanteeseen jossa kilpalu kovenee mutta palkinto on entistä niukempi.

En asu kellarissa, mutten ole ollut karjamarkkinoilla vuosiin. Itseasiassa 2003 vuoden jälkeen ollenkaan. Enkä tuolloinkaan pyörinyt juuri missään. Kännykällä selasin jotain nettideittiä ja tapasin muutaman miehenkin sieltä. Ne ei tosin johtaneet kahvikuppia pidemmälle. Mies löytyi ihan vahingossa yhden deitin kaveripiiristä. Semmonen herrasmies ja ujo. Mun entinen aviomies, jota kohtaan aina tunnen jotain mieltä lämmittävää ja hyvää. Siitä huolimatta, että asiat meni kuten meni. Pelkkää hyvää toivon hänelle elämässä eteenpäin. Jotain mua perempaa.

Enkä omistanut edes tietokonetta millä olis tästä kauheudesta päässyt näin tarkkaan perille. :)

Olen kyllä oikeasti vähän hölmistynyt. En ole kyllä tajunnut että asiat oikeasti ovat noin solmussa.

Joo ja tälläkin palstalla on minunkin mielestä fiksuja, jämptin oloisia miehiä. Useampia. Mitkä minuun tekisi ihan hyvän vaikutuksen ainakin järjenjuoksultaan, ihan normaalin oloisia miehiä. Ei erityisen omituisia, joitakin lukuunottamatta. Mutta hekin omituisen tuntuiset voi olla pelkkiä provoja...toivottavasti.

Mjaa, tavalliselle naiselle tavallinen mies kuulostaa ihan hyvälle. Siitosori haaremissa taas vähän hourahtaneelle. Kivikautiselle.

• 121212121212
        zönggö kirjoitti:

En asu kellarissa, mutten ole ollut karjamarkkinoilla vuosiin. Itseasiassa 2003 vuoden jälkeen ollenkaan. Enkä tuolloinkaan pyörinyt juuri missään. Kännykällä selasin jotain nettideittiä ja tapasin muutaman miehenkin sieltä. Ne ei tosin johtaneet kahvikuppia pidemmälle. Mies löytyi ihan vahingossa yhden deitin kaveripiiristä. Semmonen herrasmies ja ujo. Mun entinen aviomies, jota kohtaan aina tunnen jotain mieltä lämmittävää ja hyvää. Siitä huolimatta, että asiat meni kuten meni. Pelkkää hyvää toivon hänelle elämässä eteenpäin. Jotain mua perempaa.

Enkä omistanut edes tietokonetta millä olis tästä kauheudesta päässyt näin tarkkaan perille. :)

Olen kyllä oikeasti vähän hölmistynyt. En ole kyllä tajunnut että asiat oikeasti ovat noin solmussa.

Joo ja tälläkin palstalla on minunkin mielestä fiksuja, jämptin oloisia miehiä. Useampia. Mitkä minuun tekisi ihan hyvän vaikutuksen ainakin järjenjuoksultaan, ihan normaalin oloisia miehiä. Ei erityisen omituisia, joitakin lukuunottamatta. Mutta hekin omituisen tuntuiset voi olla pelkkiä provoja...toivottavasti.

Mjaa, tavalliselle naiselle tavallinen mies kuulostaa ihan hyvälle. Siitosori haaremissa taas vähän hourahtaneelle. Kivikautiselle.

"Mjaa, tavalliselle naiselle tavallinen mies kuulostaa ihan hyvälle."

Älä innostu vielä. Nykynaiselle tavallinen mies on ei-formulakuski tai ei-miesmalli. Aika monen naisen kaava menee näin.

"Haluan ihan tavallisen miehen"
        "...kunhan se ei ole se lyhyt tai hintelä"
        "...kunhan se ei ole se elämäntapaluuseri, kouluttautumaton tai työtön"
        "...tai se jonka ammatti/koulutus alittaa omani"
        "...kunhan se ei ole se persu, konservatiivi tai sivistymätön"
        "...kunhan se ei ole se joka ei tykkää matkailusta"
        "...kunhan se ei ole se epäsosiaalinen"
        "...kunhan se ei ole se kokematon"
        Jne.

Kun rajataan mies joka ei ole missään sitä heikointa kategoriaa, meillä onkin kasassa ei tavismies vaan top 20% mies, joka on kaikessa keskiverto tai keskivertoa parempi, muttei missään keskivertoa huonompi.

Mitä loukkaavaa siinä muka on, jos sitä sanoo miehelle, että kyllä hän ehtii löytämään se naisen myöhemminkin?? Miksi sä oikein tollaista tosiasiaa jonain loukkauksena pidät?

Eikä sitä kyllä mies tai poika vielä tarvitse edes tyttöystävää joskus alaikäisenä, kun sitä ehtii kyllä oikein hyvin seurustelemaan sitten täysi-ikäisenä aikuisena ja kolmekymppisenäkin, että ei todellakaan yli 25-vuotias ole mitenkään vielä liian vanha seurustelemaan, kuten ehkä sun mielestäsi on.

Mistä sä muuten oikein vedät tollaiset mielipiteesi, ajattelin että onko sulla mahdollisesti jotan omakohtaisia kokemuksia? Että koetko sä nyt olevasi liian vanha seurustelamaan, kun et löytänyt sitä tyttöystävää vielä joskus alaikäisenä?

Mitä loukkaavaa siinä muka on, jos sitä sanoo miehelle, että kyllä hän ehtii löytämään se naisen myöhemminkin?? Miksi sä oikein tollaista tosiasiaa jonain loukkauksena pidät?

Eikä sitä kyllä mies tai poika vielä tarvitse edes tyttöystävää joskus alaikäisenä, kun sitä ehtii kyllä oikein hyvin seurustelemaan sitten täysi-ikäisenä aikuisena ja kolmekymppisenäkin, että ei todellakaan yli 25-vuotias ole mitenkään vielä liian vanha seurustelemaan, kuten ehkä sun mielestäsi on.

Mistä sä muuten oikein vedät tollaiset mielipiteesi, ajattelin että onko sulla mahdollisesti jotan omakohtaisia kokemuksia? Että koetko sä nyt olevasi liian vanha seurustelamaan, kun et löytänyt sitä tyttöystävää vielä joskus alaikäisenä?

Älä innostu vielä. Nykynaiselle tavallinen mies on ei-formulakuski tai ei-miesmalli. Aika monen naisen kaava menee näin.

Jne.

Kun rajataan mies joka ei ole missään sitä heikointa kategoriaa, meillä onkin kasassa ei tavismies vaan top 20% mies, joka on kaikessa keskiverto tai keskivertoa parempi, muttei missään keskivertoa huonompi.

Oletko sä itse mahdollisesti persujen äänestäjiä tai muuten arvoiltasi konservatiivi?

Sanoit itsekin tossa niitä vaihtoehtoja, jotka eivät teee miehestä kiinnostaavaa naisten silmissä ja luettelit siinä myös sen, ettei mies saisi olla naisten mielestä persujuntti tai muuten konservatiivinen. Eli varmasti just tämän vuoksi ätmeissä onkin niin paljon niitä ahdasmielisiä persujuntteja.

• 121212121212
        DarkFear kirjoitti:

Oletko sä itse mahdollisesti persujen äänestäjiä tai muuten arvoiltasi konservatiivi?

Sanoit itsekin tossa niitä vaihtoehtoja, jotka eivät teee miehestä kiinnostaavaa naisten silmissä ja luettelit siinä myös sen, ettei mies saisi olla naisten mielestä persujuntti tai muuten konservatiivinen. Eli varmasti just tämän vuoksi ätmeissä onkin niin paljon niitä ahdasmielisiä persujuntteja.

Nyt tulee Darkkikselta kovaa tekstiä :D

Joo kyllä sitä ehtii seurustelemaan 35-vuotiaanakin, silloinhan se paras nuoruus alkaa...

• Nainen39vee
        121212121212 kirjoitti:

Jne.

""Haluan ihan tavallisen miehen"
        Jne."

Käydäänpäs tämä nyt kohta kohdalta läpi. Sinustako nämä ovat kohtuuttomia vaatimuksia?

Lyhyt tai hintelä. Ymmärrän, miksi tämä vaatimus tuntuu kohtuuttomalta, etenkin jos on itse sellainen. Pitää muistaa, että ihan yhtä lailla moni mies ei halua itseään pitempää tai isokokoisempaa naista. Perinteiset sukupuolroolit tähänkin vaikuttavat. Pituudelle ei kukaan voi mitään, mutta hintelyydelle voi samalla lailla kuin vaikka ylipainolle (onhan palstalla moni julistanut, että ylipainoinen nainen ei kelpaa). En tarkoita, että hintelyydelle tai ylipainolle ehdottomasti täytyisi tehdä mitään, mutta logiikka on hintelyyden karsastamisessa sama kuin ylipainon karsastamisessa. Osa naisista siis ei halua lyhyttä ja hintelää miestä - joo, myönnän että se karsii naistarjontaa. Mutta on myös paljon hyvin lyhyitä naisia, joten vaikka he olisivat ajattelutavaltaan perinteisiä, lyhytkin mies voi olla heitä pitempi. Yksi vaihtoehto on sitten etsiä sellaisia naisia, jotka eivät ajattele perinteisten sukupuoliroolien mukaan - heille ei tuollainen asia välttämättä merkitse ollenkaan.

Millä lailla tämä on sinusta käsittämätön kriteeri? Aika monella miehellä lienee vastaava kriteeri naisille.

""...tai se jonka ammatti/koulutus alittaa omani"
        Nojoo, tämä kieltämättä on vähän ennakkoluuloinen kriteeri. Ja voihan se tarjontaa kaventaa, mutta ei kaikilla naisilla tuollaista kriteeriä ole - ja ainahan voi sitten keskittyä niihin samantasoisen koulutustaustan naisiin, jos ei tohtoria saa.

Eikö ole aika ymmärrettävää, että haluaa kumppanin, jonka kanssa arvomaailmat osuvat yksiin? Jos nainen ei itse ole konservatiivi, niin miksi hän sellaisen kumppanin haluaisi?

Niin, ihmiset haluaisivat samanhenkisen kumppanin, jonka kanssa voisi myös tehdä asioita. Mitä outoa siinä on, että matkailusta tykkäävä nainen haluaa sellaisen miehen? Ihan samalla lailla vaikka Lappi-vaelluksista tykkäävä mies varmaan haluaisi naisen, jonka voisi ottaa mukaan vaellusretkelle.

Jos on itse sosiaalinen, kaipaa kenties toista samanlaista. Ei tällaisesta kriteeristä kannata ottaa itseensä.

Niin no, kokemus tuo tietysti ihmissuhdetaitojakin. Mutta jos kokemattomuudesta huolimatta kaikki sujuu, niin tuskinpa se ongelmaksi muodostuu. Ehkä sitä kokemattomuutta ei kannata kuitenkaan ensimmäisessä lauseessa julistaa.

• Nainen39vee kirjoitti:

Jne."

Käydäänpäs tämä nyt kohta kohdalta läpi. Sinustako nämä ovat kohtuuttomia vaatimuksia?

Lyhyt tai hintelä. Ymmärrän, miksi tämä vaatimus tuntuu kohtuuttomalta, etenkin jos on itse sellainen. Pitää muistaa, että ihan yhtä lailla moni mies ei halua itseään pitempää tai isokokoisempaa naista. Perinteiset sukupuolroolit tähänkin vaikuttavat. Pituudelle ei kukaan voi mitään, mutta hintelyydelle voi samalla lailla kuin vaikka ylipainolle (onhan palstalla moni julistanut, että ylipainoinen nainen ei kelpaa). En tarkoita, että hintelyydelle tai ylipainolle ehdottomasti täytyisi tehdä mitään, mutta logiikka on hintelyyden karsastamisessa sama kuin ylipainon karsastamisessa. Osa naisista siis ei halua lyhyttä ja hintelää miestä - joo, myönnän että se karsii naistarjontaa. Mutta on myös paljon hyvin lyhyitä naisia, joten vaikka he olisivat ajattelutavaltaan perinteisiä, lyhytkin mies voi olla heitä pitempi. Yksi vaihtoehto on sitten etsiä sellaisia naisia, jotka eivät ajattele perinteisten sukupuoliroolien mukaan - heille ei tuollainen asia välttämättä merkitse ollenkaan.

Millä lailla tämä on sinusta käsittämätön kriteeri? Aika monella miehellä lienee vastaava kriteeri naisille.

Nojoo, tämä kieltämättä on vähän ennakkoluuloinen kriteeri. Ja voihan se tarjontaa kaventaa, mutta ei kaikilla naisilla tuollaista kriteeriä ole - ja ainahan voi sitten keskittyä niihin samantasoisen koulutustaustan naisiin, jos ei tohtoria saa.

Eikö ole aika ymmärrettävää, että haluaa kumppanin, jonka kanssa arvomaailmat osuvat yksiin? Jos nainen ei itse ole konservatiivi, niin miksi hän sellaisen kumppanin haluaisi?

Niin, ihmiset haluaisivat samanhenkisen kumppanin, jonka kanssa voisi myös tehdä asioita. Mitä outoa siinä on, että matkailusta tykkäävä nainen haluaa sellaisen miehen? Ihan samalla lailla vaikka Lappi-vaelluksista tykkäävä mies varmaan haluaisi naisen, jonka voisi ottaa mukaan vaellusretkelle.

Jos on itse sosiaalinen, kaipaa kenties toista samanlaista. Ei tällaisesta kriteeristä kannata ottaa itseensä.

Niin no, kokemus tuo tietysti ihmissuhdetaitojakin. Mutta jos kokemattomuudesta huolimatta kaikki sujuu, niin tuskinpa se ongelmaksi muodostuu. Ehkä sitä kokemattomuutta ei kannata kuitenkaan ensimmäisessä lauseessa julistaa.

"Käydäänpäs tämä nyt kohta kohdalta läpi. Sinustako nämä ovat kohtuuttomia vaatimuksia? "

Mikään yksittäinen tai yhdessäkään ei ole kohtuutonta. Kun kovin monella naisella on saman suuntaisia kohtuullisia odotuksia ja vaatimuksia, niin lopputulema tietenkin on että kohtuullisen monelle kohtuulliselle naiselle ei kohtuullista miestä voi löytyä.

Asiasta ei voi valittaa mihinkään. On täysin oma valinta ja luvallista olla yksin, jos saatavissa olevat miehet ei kelpaa. Marketteihin voi mennä bongailemaan pareja, joiden nainen on paljon vähemmän täydellinen, mutta silti miehen kanssa.

• Nainen39vee
        scrg kirjoitti:

"Käydäänpäs tämä nyt kohta kohdalta läpi. Sinustako nämä ovat kohtuuttomia vaatimuksia? "

Mikään yksittäinen tai yhdessäkään ei ole kohtuutonta. Kun kovin monella naisella on saman suuntaisia kohtuullisia odotuksia ja vaatimuksia, niin lopputulema tietenkin on että kohtuullisen monelle kohtuulliselle naiselle ei kohtuullista miestä voi löytyä.

Asiasta ei voi valittaa mihinkään. On täysin oma valinta ja luvallista olla yksin, jos saatavissa olevat miehet ei kelpaa. Marketteihin voi mennä bongailemaan pareja, joiden nainen on paljon vähemmän täydellinen, mutta silti miehen kanssa.

"Mikään yksittäinen tai yhdessäkään ei ole kohtuutonta. Kun kovin monella naisella on saman suuntaisia kohtuullisia odotuksia ja vaatimuksia, niin lopputulema tietenkin on että kohtuullisen monelle kohtuulliselle naiselle ei kohtuullista miestä voi löytyä.

Asiasta ei voi valittaa mihinkään. On täysin oma valinta ja luvallista olla yksin, jos saatavissa olevat miehet ei kelpaa. Marketteihin voi mennä bongailemaan pareja, joiden nainen on paljon vähemmän täydellinen, mutta silti miehen kanssa."

Väitätkö, että suurin osa miehistä on sivistymättömiä konservatiiveja, epäsosiaalisia, kouluttamattomia ja elämäntapaluusereita? En tiedä, millaisessa todellisuudessa elät, mutta itse kyllä väittäisin tuon listan edustavan täysin jotain muuta kuin normaalia suomalaista nykymiestä.

• Nainen39vee kirjoitti:

"Mikään yksittäinen tai yhdessäkään ei ole kohtuutonta. Kun kovin monella naisella on saman suuntaisia kohtuullisia odotuksia ja vaatimuksia, niin lopputulema tietenkin on että kohtuullisen monelle kohtuulliselle naiselle ei kohtuullista miestä voi löytyä.

Asiasta ei voi valittaa mihinkään. On täysin oma valinta ja luvallista olla yksin, jos saatavissa olevat miehet ei kelpaa. Marketteihin voi mennä bongailemaan pareja, joiden nainen on paljon vähemmän täydellinen, mutta silti miehen kanssa."

Väitätkö, että suurin osa miehistä on sivistymättömiä konservatiiveja, epäsosiaalisia, kouluttamattomia ja elämäntapaluusereita? En tiedä, millaisessa todellisuudessa elät, mutta itse kyllä väittäisin tuon listan edustavan täysin jotain muuta kuin normaalia suomalaista nykymiestä.

En väittänyt että suurin osa on A ja B ja C ja D vaan että varsin moni on A tai B tai C tai D. Boolen algebraa.

Mäkin olen vaan semikonservatiivi ja epäsosiaalinen mutta en täysin kouluttamaton tai luuseri. Kahden ekan hyväkyminen ei onnistu kovin monelta naiselta.

• Nainen39vee
        scrg kirjoitti:

En väittänyt että suurin osa on A ja B ja C ja D vaan että varsin moni on A tai B tai C tai D. Boolen algebraa.

Mäkin olen vaan semikonservatiivi ja epäsosiaalinen mutta en täysin kouluttamaton tai luuseri. Kahden ekan hyväkyminen ei onnistu kovin monelta naiselta.

"En väittänyt että suurin osa on A ja B ja C ja D vaan että varsin moni on A tai B tai C tai D. Boolen algebraa.

Mäkin olen vaan semikonservatiivi ja epäsosiaalinen mutta en täysin kouluttamaton tai luuseri. Kahden ekan hyväkyminen ei onnistu kovin monelta naiselta. "

Jos olet semikonservatiivi, sinulle sopii kumppaniksi semikonservatiivi nainen. Miksi jonkin libaraalisti ajattelevan pitäisikään "hyväksyä" kumppaniksi konservatiivi, koska se tarkoittaisi jatkuvia yhteentörmäyksiä niin parisuhteessa kuin keskusteluissa. Kyllä muilla elämän alueilla voi tulla toimeen, esim. työpaikalla, mutta kyllä parisuhteessa on ihan perusvaatimus, että arvomaailmat eivät riitele keskenään ja että on esimerkiksi samanlainen käsitys sukupuolirooleista.

Tuskinpa sinäkään haluaisit liberaalisti ajattelevaa naista? Vai riittäisikö sinulle se, että ette koskaan juurikaan keskustele, vaan ainoastaan harrastatte seksiä ja teette jotain neutraaleja asioita yhdessä? Mikä parisuhde se sellainen edes olisi...

Mutta onhan se totta, että joissain miehissä voi olla mainitun listan ominaisuuksia. Kaikki ne eivät olleet edes negatiivisia. Esim. on ihan ok olla tykkäämättä matkustamisesta - eivätkä kaikki naisetkaan tykkää. Samoin on ihan ok olla lyhyt ja hintelä, myöskään matala koulutustaso ei ole ongelma sinänsä. Mutta ihmisillä on kuitenkin oikeus haluta kumppanilta juuri niitä ominaisuuksia, minkä itse kokevat tärkeiksi. Ja onhan se totta, että sitten jos sopivaa ei löydy, on joko joustettava niistä kriteereistä tai viihdyttävä yksin.

• Nainen39vee kirjoitti:

"En väittänyt että suurin osa on A ja B ja C ja D vaan että varsin moni on A tai B tai C tai D. Boolen algebraa.

Mäkin olen vaan semikonservatiivi ja epäsosiaalinen mutta en täysin kouluttamaton tai luuseri. Kahden ekan hyväkyminen ei onnistu kovin monelta naiselta. "

Jos olet semikonservatiivi, sinulle sopii kumppaniksi semikonservatiivi nainen. Miksi jonkin libaraalisti ajattelevan pitäisikään "hyväksyä" kumppaniksi konservatiivi, koska se tarkoittaisi jatkuvia yhteentörmäyksiä niin parisuhteessa kuin keskusteluissa. Kyllä muilla elämän alueilla voi tulla toimeen, esim. työpaikalla, mutta kyllä parisuhteessa on ihan perusvaatimus, että arvomaailmat eivät riitele keskenään ja että on esimerkiksi samanlainen käsitys sukupuolirooleista.

Tuskinpa sinäkään haluaisit liberaalisti ajattelevaa naista? Vai riittäisikö sinulle se, että ette koskaan juurikaan keskustele, vaan ainoastaan harrastatte seksiä ja teette jotain neutraaleja asioita yhdessä? Mikä parisuhde se sellainen edes olisi...

Mutta onhan se totta, että joissain miehissä voi olla mainitun listan ominaisuuksia. Kaikki ne eivät olleet edes negatiivisia. Esim. on ihan ok olla tykkäämättä matkustamisesta - eivätkä kaikki naisetkaan tykkää. Samoin on ihan ok olla lyhyt ja hintelä, myöskään matala koulutustaso ei ole ongelma sinänsä. Mutta ihmisillä on kuitenkin oikeus haluta kumppanilta juuri niitä ominaisuuksia, minkä itse kokevat tärkeiksi. Ja onhan se totta, että sitten jos sopivaa ei löydy, on joko joustettava niistä kriteereistä tai viihdyttävä yksin.

"Kaikki ne eivät olleet edes negatiivisia. "

Kyllä Ykkönenkakkonenhevosmiesmakkonen oli aika tarkasti poiminut asioita, jotka ei ole neutraaleja vaan selvästi sellaisia, joilla voidaan laittaa miehiä järjestykseen niin että useimmat naiset laittavat miehet aivan samaan järjestykseen ja "huonoimmat" ei kelpaa. Kun naiset sanoo "parempi yksin kuin huonossa suhteessa" niin ei varmaan ole kovin väärin tulkita että se tarkoittaa "parempi yksin kuin huonon miehen kanssa".

"Mikä parisuhde se sellainen edes olisi... "

No ei kai sitten kovin huono kuitenkaan, jos molemmat haluaa jatkaa. Ainahan on myös mahdollisuus olla yksin.

• Nainen39vee
        scrg kirjoitti:

"Kaikki ne eivät olleet edes negatiivisia. "

Kyllä Ykkönenkakkonenhevosmiesmakkonen oli aika tarkasti poiminut asioita, jotka ei ole neutraaleja vaan selvästi sellaisia, joilla voidaan laittaa miehiä järjestykseen niin että useimmat naiset laittavat miehet aivan samaan järjestykseen ja "huonoimmat" ei kelpaa. Kun naiset sanoo "parempi yksin kuin huonossa suhteessa" niin ei varmaan ole kovin väärin tulkita että se tarkoittaa "parempi yksin kuin huonon miehen kanssa".

No ei kai sitten kovin huono kuitenkaan, jos molemmat haluaa jatkaa. Ainahan on myös mahdollisuus olla yksin.

"Kyllä Ykkönenkakkonenhevosmiesmakkonen oli aika tarkasti poiminut asioita, jotka ei ole neutraaleja vaan selvästi sellaisia, joilla voidaan laittaa miehiä järjestykseen niin että useimmat naiset laittavat miehet aivan samaan järjestykseen ja "huonoimmat" ei kelpaa. Kun naiset sanoo "parempi yksin kuin huonossa suhteessa" niin ei varmaan ole kovin väärin tulkita että se tarkoittaa "parempi yksin kuin huonon miehen kanssa".

No ei kai sitten kovin huono kuitenkaan, jos molemmat haluaa jatkaa. Ainahan on myös mahdollisuus olla yksin. "

Niin, no tottakai sellaisessakin suhteessa voi olla, jos haluaa. Mutta jos naiset eivät kiinnostu miehestä, jolla on täysin erilaiset kiinnostuksen kohteet, elämänarvot ja elämäntyyli, niin voisikohan siitä päätellä, että naiset haluaisivat suhteelta enemmänkin kuin vain kulissin ja seksiä? Jospa he haluavat ihan oikeasti KUMPPANIN, jonka kanssa olisi hyvä olla ja josta he myös oikeasti pitäisivät. Ja siksi kuka tahansa vastaan kävelevä mies ei kelpaa. Vaikka mies voisi ajatella, ettei se haittaa kun ei naisen kanssa olla yhtään samalla aaltopituudella, niin ei nainen ole nirso, jos ei tällaista miestä huoli.

• Nainen39vee kirjoitti:

"Kyllä Ykkönenkakkonenhevosmiesmakkonen oli aika tarkasti poiminut asioita, jotka ei ole neutraaleja vaan selvästi sellaisia, joilla voidaan laittaa miehiä järjestykseen niin että useimmat naiset laittavat miehet aivan samaan järjestykseen ja "huonoimmat" ei kelpaa. Kun naiset sanoo "parempi yksin kuin huonossa suhteessa" niin ei varmaan ole kovin väärin tulkita että se tarkoittaa "parempi yksin kuin huonon miehen kanssa".

No ei kai sitten kovin huono kuitenkaan, jos molemmat haluaa jatkaa. Ainahan on myös mahdollisuus olla yksin. "

Niin, no tottakai sellaisessakin suhteessa voi olla, jos haluaa. Mutta jos naiset eivät kiinnostu miehestä, jolla on täysin erilaiset kiinnostuksen kohteet, elämänarvot ja elämäntyyli, niin voisikohan siitä päätellä, että naiset haluaisivat suhteelta enemmänkin kuin vain kulissin ja seksiä? Jospa he haluavat ihan oikeasti KUMPPANIN, jonka kanssa olisi hyvä olla ja josta he myös oikeasti pitäisivät. Ja siksi kuka tahansa vastaan kävelevä mies ei kelpaa. Vaikka mies voisi ajatella, ettei se haittaa kun ei naisen kanssa olla yhtään samalla aaltopituudella, niin ei nainen ole nirso, jos ei tällaista miestä huoli.

Voimme siis sanoa avauksen tehneelle 22-vuotiaalle opiskelijalle, että hän ei kelpaa, koska kiinnostuksensa, arvonsa ja elämäntyylinsä vuoksi hän ei ole sopiva kumppaniksi kenellekään.

• Nainen39vee
        scrg kirjoitti:

Voimme siis sanoa avauksen tehneelle 22-vuotiaalle opiskelijalle, että hän ei kelpaa, koska kiinnostuksensa, arvonsa ja elämäntyylinsä vuoksi hän ei ole sopiva kumppaniksi kenellekään.

"Voimme siis sanoa avauksen tehneelle 22-vuotiaalle opiskelijalle, että hän ei kelpaa, koska kiinnostuksensa, arvonsa ja elämäntyylinsä vuoksi hän ei ole sopiva kumppaniksi kenellekään."

Ei hänen tekstistään kaiketi tullut sellaista ilmi. Kaikkien sinkkuuden syy ei toki ole tuo. Mutta jos joku mies ihmettelee, miksi konservatiivi mies ei kelpaa naiselle, niin syy voi olla niinkin yksinkertainen, että nainen ei itse ole konservatiivi. Mutta sen sijaan joku konservatiivinen nainen voisikin kiinnostua.

• dnfowmofweofm
        Nainen39vee kirjoitti:

"Voimme siis sanoa avauksen tehneelle 22-vuotiaalle opiskelijalle, että hän ei kelpaa, koska kiinnostuksensa, arvonsa ja elämäntyylinsä vuoksi hän ei ole sopiva kumppaniksi kenellekään."

Ei hänen tekstistään kaiketi tullut sellaista ilmi. Kaikkien sinkkuuden syy ei toki ole tuo. Mutta jos joku mies ihmettelee, miksi konservatiivi mies ei kelpaa naiselle, niin syy voi olla niinkin yksinkertainen, että nainen ei itse ole konservatiivi. Mutta sen sijaan joku konservatiivinen nainen voisikin kiinnostua.

Ihmeen harva mies tajuaa tätä maailmankuva-asiaa. Kelpaamattomuutta selitetään ties millä muulla, mutta ei osata nähdä että ajatusmaailmat ei synkkaa.

• dnfowmofweofm kirjoitti:

Ihmeen harva mies tajuaa tätä maailmankuva-asiaa. Kelpaamattomuutta selitetään ties millä muulla, mutta ei osata nähdä että ajatusmaailmat ei synkkaa.

Jos ajatellaan avauksen 22-vuotiasta opiskelijaa, niin mielestäni on omituista jos ajatusmaailma estää yhteensopivuuden kaikkien kanssa. Tuossa vaiheessa 20 ikäisissä luulisi kuitenkin olevan vapaita sinkkuja laidasta laitaan.

Tuosta 15 vuotta myöhemmin sinkkuja on ikäluokassa enää paljon vähemmän ja silloin ymmärrän hyvin, että tietynlaiset ihmiset on vahvasti yliedustettuina sinkuissa ja varsin ilmeistä että ajatusmaailmojen erot on esteenä.

• Nainen39vee
        scrg kirjoitti:

Jos ajatellaan avauksen 22-vuotiasta opiskelijaa, niin mielestäni on omituista jos ajatusmaailma estää yhteensopivuuden kaikkien kanssa. Tuossa vaiheessa 20 ikäisissä luulisi kuitenkin olevan vapaita sinkkuja laidasta laitaan.

Tuosta 15 vuotta myöhemmin sinkkuja on ikäluokassa enää paljon vähemmän ja silloin ymmärrän hyvin, että tietynlaiset ihmiset on vahvasti yliedustettuina sinkuissa ja varsin ilmeistä että ajatusmaailmojen erot on esteenä.

Ei tätä olekaan tarjottu syyksi ketjun aloittajalle. Tässä keskustellaan nyt enemmän yleisellä tasolla.

Mutta kun kyse on 22-vuotiaasta, en vielä lähtisi epäilemään, että on jokin perustavanlaatuinen ongelma. Omana aikanani suurin osa naispuolisista ystävistänikin oli sinkkuja tuon ikäisinä. Toki voi miettiä syitä ja sitä, miten voisi parantaa omia mahdollisuuksiaan, mutta voi hyvinkin olla että 22-vuotias sinkkumies seurustelee vuoden kuluttua. Tai vaikka kolmen vuoden kuluttua. Koska sinänsä tuo aloittaja ei vaikuta sellaiselta, etteikö kukaan voisi kiinnostu.

• Nainen39vee kirjoitti:

Ei tätä olekaan tarjottu syyksi ketjun aloittajalle. Tässä keskustellaan nyt enemmän yleisellä tasolla.

Mutta kun kyse on 22-vuotiaasta, en vielä lähtisi epäilemään, että on jokin perustavanlaatuinen ongelma. Omana aikanani suurin osa naispuolisista ystävistänikin oli sinkkuja tuon ikäisinä. Toki voi miettiä syitä ja sitä, miten voisi parantaa omia mahdollisuuksiaan, mutta voi hyvinkin olla että 22-vuotias sinkkumies seurustelee vuoden kuluttua. Tai vaikka kolmen vuoden kuluttua. Koska sinänsä tuo aloittaja ei vaikuta sellaiselta, etteikö kukaan voisi kiinnostu.

Yleisellä tasolla on varsin tavallista että kaksikymppiset miehet ihmettelee miksi ne ei kelpaa, kaksikymppisten naisten ei tarvitse. Vastaavasti monet nelikymppiset naiset ihmettelee miksi ei ole miehiä, miehet tietää että naisia on nelikymppisenäkin jos niitä oli kaksikymppisenä.

Miehen kannalta kiinnostukset, arvot ja maailmankuva on pariutumisen kannalta toissijaisia. Jos pääset junaan mukaan se, et siitä arvojesi vuoksi putoa.

• 121212121212
        Nainen39vee kirjoitti:

Jne."

Nainen39vee ei tajunnut pointtia.

Yksikään vaatimuksista ei kuulosta _yksistään_ kohtuuttomalta. Mutta kun rajataan pois heikoin viidennes tai neljännes (ei voida puhua makuasioista kun 90-99% omaa samat toivomukset)...mitä jää? Top 10-20%.

Mietitäänpä asiaa näin.

Minulle kelpaa tavallinen nainen.
        - kunhan on perinteisen naisellinen, empaattinen, hauska luonne (enemmistöllä on)
        - kunhan hän ei ole ylipainoinen (kohtuullinen vaatimus, enhän ole itsekään)
        - kunhan harrastaa sopivasti liikuntaa (moni harrastaa)
        - kunhan ei ole pitkä (suurin osa naisista ei ole pitkiä)
        - kunhan ei ole iso tai romuluinen (on paljon siroja naisia)
        - kunhan ei ole alle C:n kuppikoko (kohtuullinen vaatimus, tuohan on vasta keskiverto kuppikoko)
        - kunhan ei ole matala ääni (suurimmalla osalla ei ole)
        - kunhan ei ole omenavartalo tai suora vartalo (päärynä on kuulemma yleisin vartalotyyppi, ja onhan paljon tiimalasivartaloisiakin)
        - kunhan ei ole lyhyet hiukset tai epänaisellinen tyyli (näihin voi vaikuttaa)
        - kunhan ei ole matkailuhullu tai lemmikkihullu (en ole itsekään)
        - kunhan ei ole yli 27v (keskiverto ikäero avioituessa on juuri 3 vuotta, vanhemmilla 5 vuotta)

Eli haussa on sellainen hoikka, liikunnallinen, tyylikäs, pitkähiuksinen, tiimalasimallinen, naisellisesti puhuva, hyvätissinen, alle 166cm, max 27-vuotias naisellinen nainen joka ei erityisesti välitä matkailusta eikä lemmikeistä.

Ei ole kovat vaatimukset, missään kohdassa en ole vaatinut missiä. Näistä ei kannata joustaa, koska mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.

Miltä kuulosti?

• 121212121212

Piti lukea:

"kun rajataan pois heikoin viidennes tai neljännes _useilla kriteereillä_".

Tämä on se asian ydin. Jos mies ei ole _millään_ osa-alueella heikointa ainesta, on hän kokonaisuutena eliittiiä. Koska tosielämässä kukaan ei ole kaikessa just ja just keskiverto.

Ja sitten on sekin asia ettei jokainen nainenkaan ole vähintään keskitasoa. Mutta nykynaisten ajattelun mukaan jokaiselle naiselle kuuluu vähintään keskitason mies by default. Ei kait hullukaan alle keskitasoista ota!?

Myös selittely sopivuudesta on täysin turhaa. Lääkärinaiselle ei sovi hoitajamies, mutta kummasti hoitajanaiselle sopii lääkärimies.

• Nainen39vee
        121212121212 kirjoitti:

Nainen39vee ei tajunnut pointtia.

Yksikään vaatimuksista ei kuulosta _yksistään_ kohtuuttomalta. Mutta kun rajataan pois heikoin viidennes tai neljännes (ei voida puhua makuasioista kun 90-99% omaa samat toivomukset)...mitä jää? Top 10-20%.

Mietitäänpä asiaa näin.

- kunhan on perinteisen naisellinen, empaattinen, hauska luonne (enemmistöllä on)
        - kunhan ei ole alle C:n kuppikoko (kohtuullinen vaatimus, tuohan on vasta keskiverto kuppikoko)
        - kunhan ei ole omenavartalo tai suora vartalo (päärynä on kuulemma yleisin vartalotyyppi, ja onhan paljon tiimalasivartaloisiakin)
        - kunhan ei ole yli 27v (keskiverto ikäero avioituessa on juuri 3 vuotta, vanhemmilla 5 vuotta)

Eli haussa on sellainen hoikka, liikunnallinen, tyylikäs, pitkähiuksinen, tiimalasimallinen, naisellisesti puhuva, hyvätissinen, alle 166cm, max 27-vuotias naisellinen nainen joka ei erityisesti välitä matkailusta eikä lemmikeistä.

Ei ole kovat vaatimukset, missään kohdassa en ole vaatinut missiä. Näistä ei kannata joustaa, koska mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.

Miltä kuulosti?

"Nainen39vee ei tajunnut pointtia.

Mietitäänpä asiaa näin.

Miltä kuulosti? "

Kyllä minä tajusin pointin. Mutta kun osa niistä mainituista miesten ominaisuuksista oli täysin ymmärrettäviä, niin en käsitä mitä pahaa on, jos nainen haluaa juuri niitä ominaisuuksia kumppaniltaan (kuten se, että tällä on koulutus ja työ). No, itse pidin joitain sivuseikkoina, kuten pituutta, koulutustasoa yms. mutta ei tuo vielä siltikään mikään älytös listaus ollut. Vaikeuttaahan se kumppanin löytymistä naisellekin, mutta itselläni on vielä vaikeammin tavoitettavat kriteerit - joskin minulle (silloin kun olin miesten kanssa) kelpasi lyhyt mies, en ihannoinut lihaksikkaita miehiä, en välittänyt koulutustasosta (olen itse akateeminen, mutta kumppaneissa on ollut jopa pelkän peruskoulun suorittaneita). Omat kriteerini ovat enemmänkin maailmankuvaan, arvomaailmaan ja kiinnostuksen kohteisiin liittyviä, koska haluan samanhenkistä seuraa, ja se taas tarkoittaa sitä, että on vähän vaikeampi löytää.

Mutta mitä tulee tuohon sinun listaukseesi - kyllä minusta on ihan ok, jos joku hakee juuri tuollaista naista. Itse en noita kriteereitä täyttäisi, mutta mitä sitten? Joku muu täyttää. Jos miehelle juuri tuollaiset seikat naisen ulkonäössä ovat ehdottoman tärkeitä (esim. että pienirintainen tai pitkä nainen ei vaan sytyttäisi), niin minkäs sille mahtaa. Tietysti itseä harmittaisi, jos rakastuisi mieheen, jolle ei sitten vaan kelpaisi, koska tämä tykkää ihan erilaisista naisista, mutta sellaista elämä joskus on.

Sinä listasit aika paljon ulkonäköön liittyviä juttuja, jotka osittain vieläpä toistavat itseään. Tietysti aina kun tekee tällaisia listoja, voi miettiä, onko jokin ominaisuus sellainen, josta voi tarvittaessa joustaa. Esim. jos nainen haluaa miehen joka tykkää matkustaa ja mies naisen joka ei tykkää, niin jos muilta osin synkkaisi hyvin, niin voisiko tuo olla kuitenkin asia, josta voidaan päästä yli - esimerkiksi ratkaista asia niin, että nainen matkustelee ystäviensä kanssa ja miehen ei tarvitse lähteä matkoille, jos ei halua.

Omasta mielestäni olennaisia kriteerejä ovat sellaiset, jotka vaikuttavat suoraan ihmissuhteen onnistumiseen - esimerkiksi maailmankuvaan, arvoihin, ajattelutapaan, luonteeseen liittyvät, ja se kuinka toisen kanssa synkkaa. Jonkin verran yhteiset kiinnostuksen kohteet. Ja sitten toki ulkonäölliset siinä mielessä, että kyllä toisesta täytyy viehättyä myös fyysisesti. Mutta se, kenestä kukakin viehättyy, on monisyisempi juttu kuin vaan se, kuka on yleisten standardien mukaan parhaimman näköinen.

• mietimissäkalastat
        scrg kirjoitti:

Misten ja naisten ajatusmaailmoijen erot liberaali- konservatiivi -akselilla näkyvät jo hyvin nuorella iällä, niin että naisisa on enemmän liberaaleja, miehissä konservatiiveja. Jos aloittaja ei tajua sijoittumista omalla kohdallaan ja osaa etsiä ajatusmaailmaltaan sopivia naisia (vaan haluais yrittää kaikkia), on todennäköisempää että törmää epäsopiviin kuin sopiviin.

• 121212121212
        Nainen39vee kirjoitti:

"Nainen39vee ei tajunnut pointtia.

Mietitäänpä asiaa näin.

Miltä kuulosti? "

Kyllä minä tajusin pointin. Mutta kun osa niistä mainituista miesten ominaisuuksista oli täysin ymmärrettäviä, niin en käsitä mitä pahaa on, jos nainen haluaa juuri niitä ominaisuuksia kumppaniltaan (kuten se, että tällä on koulutus ja työ). No, itse pidin joitain sivuseikkoina, kuten pituutta, koulutustasoa yms. mutta ei tuo vielä siltikään mikään älytös listaus ollut. Vaikeuttaahan se kumppanin löytymistä naisellekin, mutta itselläni on vielä vaikeammin tavoitettavat kriteerit - joskin minulle (silloin kun olin miesten kanssa) kelpasi lyhyt mies, en ihannoinut lihaksikkaita miehiä, en välittänyt koulutustasosta (olen itse akateeminen, mutta kumppaneissa on ollut jopa pelkän peruskoulun suorittaneita). Omat kriteerini ovat enemmänkin maailmankuvaan, arvomaailmaan ja kiinnostuksen kohteisiin liittyviä, koska haluan samanhenkistä seuraa, ja se taas tarkoittaa sitä, että on vähän vaikeampi löytää.

Mutta mitä tulee tuohon sinun listaukseesi - kyllä minusta on ihan ok, jos joku hakee juuri tuollaista naista. Itse en noita kriteereitä täyttäisi, mutta mitä sitten? Joku muu täyttää. Jos miehelle juuri tuollaiset seikat naisen ulkonäössä ovat ehdottoman tärkeitä (esim. että pienirintainen tai pitkä nainen ei vaan sytyttäisi), niin minkäs sille mahtaa. Tietysti itseä harmittaisi, jos rakastuisi mieheen, jolle ei sitten vaan kelpaisi, koska tämä tykkää ihan erilaisista naisista, mutta sellaista elämä joskus on.

Sinä listasit aika paljon ulkonäköön liittyviä juttuja, jotka osittain vieläpä toistavat itseään. Tietysti aina kun tekee tällaisia listoja, voi miettiä, onko jokin ominaisuus sellainen, josta voi tarvittaessa joustaa. Esim. jos nainen haluaa miehen joka tykkää matkustaa ja mies naisen joka ei tykkää, niin jos muilta osin synkkaisi hyvin, niin voisiko tuo olla kuitenkin asia, josta voidaan päästä yli - esimerkiksi ratkaista asia niin, että nainen matkustelee ystäviensä kanssa ja miehen ei tarvitse lähteä matkoille, jos ei halua.

Omasta mielestäni olennaisia kriteerejä ovat sellaiset, jotka vaikuttavat suoraan ihmissuhteen onnistumiseen - esimerkiksi maailmankuvaan, arvoihin, ajattelutapaan, luonteeseen liittyvät, ja se kuinka toisen kanssa synkkaa. Jonkin verran yhteiset kiinnostuksen kohteet. Ja sitten toki ulkonäölliset siinä mielessä, että kyllä toisesta täytyy viehättyä myös fyysisesti. Mutta se, kenestä kukakin viehättyy, on monisyisempi juttu kuin vaan se, kuka on yleisten standardien mukaan parhaimman näköinen.

Mutta kun luonteeseen pätee sama idea. Kutsun sitä samanlaisuus-erilaisuusperiaatteeksi. Osoitit sen itse, keskustelussa kokemattomuudesta.

Itsevarma nainen haluaa itsevarman miehen, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.
        Epävarma nainen haluaa itsevarman miehen, koska vastakohdat täydentävät toisiaan.

Sama pätee mm. pituuteen, kokemukseen, sosiaalisuuteen, rohkeuteen, aloitteellisuuteen, rentouteen, saavutuksiin, jne.

Kyse ei ole makuasioista, tietyt luonteenpiirteet ovat tasokkaampia kuin toiset. Naisen omista piirteistä riippuu perusteleeko hän sen saman miehen haluamisen samanlaisuudella vai erilaisuudella.

Arvomaailma mm. on vähemmän merkityksellinen asia. Kun tasoa riittää, arvot kummasti joustavat.

• mietimissäkalastat kirjoitti:

Misten ja naisten ajatusmaailmoijen erot liberaali- konservatiivi -akselilla näkyvät jo hyvin nuorella iällä, niin että naisisa on enemmän liberaaleja, miehissä konservatiiveja. Jos aloittaja ei tajua sijoittumista omalla kohdallaan ja osaa etsiä ajatusmaailmaltaan sopivia naisia (vaan haluais yrittää kaikkia), on todennäköisempää että törmää epäsopiviin kuin sopiviin.

Luulisin että aloittaja tiedostaa mitä on etsimässä. Hän puhuu toiveesta koskien perhettä, joka jo käsitteenä on hyvin konservatiivinen. Muutama vuosi eteenpäin ja kaikilla samoin perheestä ajattelevilla naisikätovereilla jo on perhe, joten siinä vaiheessa vaihtoehtoina on etsiä nuorempaa naista tai sovitella maailmankuvaa jonkun liberaalin naisen kanssa.

• Toivottomuusko

Ja kirjoittaessani edellistä vastausta tuli jo monta lisää, joten vastaan vielä lyhyesti:

En ole sinällään mikään naisten mielyttäjä ja koe että olisin sitä varten. Olen aina mennyt omaa reittiäni ja ajatellut että jos ei muita kiinnosta, niin sitten se on voi voi. Tiedän toki itsekkin että jossain suhteissa tälläiset huolettomammat kaverit jne. "Alfa-alkoholistit" ovat enemmän maisten makuun ja herättävät kiinnostusta rikkomalla sääntöjä ja menemällä itse sinne minne haluavat. Itse olen kuitenkin menossa sinne minne juurikin haluan mennä, varsinkin uran näkökulmasta ja myös siitä millainen olen ihmisenä. Olen hyvin itsevarma näiden asioiden suhteen, ja monen muunkin, oikeastaan ainoa minkä suhteen en ole itsevarma sen ettäkö tulisin ikinä saavuttamaan tätä mystistä parisuhdetta. Onko edessä siis valinta että jos haluan parisuhteen, täytyy tehdä täyskäännös tässä ja alkaa enemmän renttuluonteiseksi? En usko, koska aiemmin olin enemmän sen suuntainen, eikä tulos ollut yhtään sen kovempaa.

• vanhavinkkaaja

Ei sinun rentuksi pidä alkaa. Ja nuo on ihan hyviä juttuja mitä kerroit. Naiset diggaa kun miehellä on vaikutelma, että se tietää mitä tekee. Ja tuo antaa susta positiivisen kuvan. Silti voisit tähdätä enemmän niiden naisten pöksyihin. Se on sitä käytännön romantiikkaa, joka avaa pelin. Mutta anna vaikutelma kuitenkin siitä, että et menetä mitään jos et pääsekkään. Koska et oikeasti menetäkkään. Se tyttö ei vaan ollut sua varten.

Mutta olet siis 22v, ja jännität, että löydätkö koskaan sitä "mystistä" parisuhdetta? Ei mitään järkiä. Ensinnäkin ihmiset eivät ole mystisiä. Vaan yleensä ainakin jollain tapaa vähän vaikeita, koska ovat toisia ihmisiä, eikä sulla ole heihin telepaattista yhteyttä. Etsi sellainen jonka kanssa ei tunnu vaikealta, ja tsekkaa mitä tapahtuu. Sulla mihinkään kiire ole.

" Haluaisin kuitenkin kuollakseni rinnalleni jonkun jonka kanssa voisi jakaa elämänsä, jota tukea ja saada tukea sekä olla täysin avoinna. En ole yhtään yksineläjä tyyppiä ja olen halunnut perheen niin kauan kuin vain voin muistaa, ja uskon että olisin poikaystävänä jopa melko hyvä. Mistä voi kiikastaa?"

Sullahan varmaan on jo perhe? tai mistä minä tiedän. Pidä yhteyttä sisariisi, ja vanhempiisi. Tai kavereihisi. Ei se parisuhde asioita noita asioita täytä elämässä, tai jos se on ainoa asia joka täyttää, niin olet sen verran pelottava, että sinuun ei uskalla sitoutua.

• 121212121212

"Itse olen kuitenkin menossa sinne minne juurikin haluan mennä, varsinkin uran näkökulmasta ja myös siitä millainen olen ihmisenä. Olen hyvin itsevarma näiden asioiden suhteen, ja monen muunkin, oikeastaan ainoa minkä suhteen en ole itsevarma sen ettäkö tulisin ikinä saavuttamaan tätä mystistä parisuhdetta."

Eli siis et ole itsevarma siinä tärkeimmässä asiassa.

Sitä paitsi naisille on tärkeintä se miltä asiat tuntuvat, ei se miten asiat ovat.

Insinöörimies tietää mitä aikoo tehdä urallaan ja elämässään, mutta on epävarma löytääkö Sen Oikean = epävarma, ei-sytyttävä mies.

Alkkisrenttu jolla ei ole mitään käsitystä mistään, paitsi siitä että aikoo panna tätä naista tänä yönä = itsevarma, sytyttävä mies.

• Vanhapaska
        121212121212 kirjoitti:

"Itse olen kuitenkin menossa sinne minne juurikin haluan mennä, varsinkin uran näkökulmasta ja myös siitä millainen olen ihmisenä. Olen hyvin itsevarma näiden asioiden suhteen, ja monen muunkin, oikeastaan ainoa minkä suhteen en ole itsevarma sen ettäkö tulisin ikinä saavuttamaan tätä mystistä parisuhdetta."

Sitä paitsi naisille on tärkeintä se miltä asiat tuntuvat, ei se miten asiat ovat.

Insinöörimies tietää mitä aikoo tehdä urallaan ja elämässään, mutta on epävarma löytääkö Sen Oikean = epävarma, ei-sytyttävä mies.

Alkkisrenttu jolla ei ole mitään käsitystä mistään, paitsi siitä että aikoo panna tätä naista tänä yönä = itsevarma, sytyttävä mies.

"Insinöörimies tietää mitä aikoo tehdä urallaan ja elämässään, mutta on epävarma löytääkö Sen Oikean = epävarma, ei-sytyttävä mies."

Tuo on itseasiassa mielestäni aika helppo kääntää positiiviseksi vaikutelmaksi. Eli mies tietää mitä tekee niiden asioiden suhteen elämässään, jotka ovat hänen vaikutusvallassaan. Ja tuo muu osio... No Mies antaa vaikutelman, että hän tietää kyllä mitä hakee, mutta haluaa olla varma onko naisesta siihen mitä hän hakee? Sillä aikaa hän voi toki olla rennosti naisen läheisyydessä ja seurustella kuten ihmisen kanssa. Ei pakkoa parisuhteeseen

Insinöörit tykkäisi piirrellä gantin kaaviota suhteen etenemisestä, kun kuitenkin "carpe diem", niin kuin naiset sen ilmaisee.

• Mä en usko tähän ryhdy rentuksi kaupusteluun. Se on huono diili ja heikentää ennestään miehen asemaa nk. niiden naisten silmissä, jotka ei retkuista tykkää. Eli ns. kunnollisten naisten kuten pojat asian ilmaisee.

Täällä moni tarjoaa sitä omaa myrkkyään vaihtoehtona päästä naisiin. Juo, mellasta ja rellestä ja saat naisia. No miksei ne juo itse sitä myrkkyään, jos se kerran on niin makeaa ja lopputulos hieno? Niinpä.

Rentut ja retkut kelpaa niille, jotka ihailee sitä tyyliä ja tapaa elää. Vastakohta ei tasan kaipaa kumpiakaan elämäänsä sotkemaan. Eli sun pitää löytää joku joka näkee maailman sun kanssa samoin. :)

• cdcndwocnowndc

Voihan mystinen parisuhdesaavutus! Ei se ole mystinstä eikä saavutus, se on sitä että JAKAA elämänsä toisen kanssa. Voi saada vain jos on itsellä annettavaa.

• Tässäehkäsyy

Uskoisin syyn olevan sun käyttäytymisessä naisten seurassa. Nuoren naisen saa (yleensä) kiinnostumaan itsestään itsevarmalla olemuksella, flirtillä ja heittämällä hyvää läppää hänelle. Tsemppiä! Sulla on hyvät lähtökohdat kuitenkin, kun kiinni asiasta jolle voi itse tehdä jotain :)

- nuori nainen

• hgdfhgfhgfhdhfghgfh

Ilmankos nuoret naiset ei ole koskaan kiinnostuneita musta koska en ole mikään itsevarma läpänheittäjä.

• Saisko hyvästä läpästä jonkin esimerkin?

Palstan naiset voisi muutenkin pitää täällä vähän läppäkoulua.

• kunhanlotostatulee

sovit vaa jonku tytö kans, helppoa

minä sun ikäsenä olin epävarma kuten yhä vuosikymemniä jälkeen, rahaa ei ole elättää

muuten tulis naista ovesta ja ikkunasta, yks tosin riittäs

ehtiihä sitä vielä 60 keippeiläki jonku paksuks laittaa ja elämäntehtävä täytetty..

• Toivottomuusko

Viittasin tuolla että olen hyvin tarkka mitä päästän suustani siinä mielessä että en päästele päin näköä mitään ikävyyksiä. Muuten kyllä osaan puhua ja olla rennosti. Ja vitsien heittelykään ei ole sinäänsä mikään ongelma minulle. Usein nauratan kuitenkin ihmisiä. Oikeastaan ainoa mitä nyt tähän mennessä tunnustan viakseni näistä on se etten ole tosiaan mikään kovin päälle käyvä kun tapaan jonkun. Ehkäpä pitää tässä asiassa siirtyä enemmän mukavuusalueelta ja koittaa olla sellainen.

• helgamies_

Olet tekstiesi perusteella melko tylsä ja varautunut kaveri.. tältä se vaan kuule nyt vaikuttaa.

• Mitä tähän sisältyy?

"Olen päättänyt että jos en tapaa naista josta tykkään, niin en kyllä sitten väkisin ala ottamaan ketä tahansa."

Ketä tahansa ei pidäkään ottaa, missään nimessä. Ei edes siksi, että olisi vaan joku joka nurkissa pyörii. Mutta liian tiukat kriteerit vastaavasti karsii pois ja voi jopa karsia ne pois, jotka oikeasti huomaisitkin hyviksi vaihtoehdoiksi. Jos vaan antaisit tilaisuuden....siis jos olet kovin pikkutarkka, höllää hiukan. Miehen ei ehkä kannata liikaa miettiä omaa asemaa naisen elämässä heti alkuun, kyllä ne naiset imaisee sinne elämäänsä mukaan, jos ne miehestä pitää. Se hoituu itsekseen. Sitä on ehkä rentous, ettei suunnittele liian pitkälle omaa asemaansa toisen elämään. Voi olla ettei kosketa sua tämä, mutta tuli vaan mieleen...on oikeastaan luonnostaan relax, kun ei ole liikaa odotuksia ja suunnitelmia toisen ja itsensä suhteen. On vaan vuorovaikutuksessa...ne jutut sitten tapahtuu itsestään. ;)

:)

Taisin juuri oivaltaa tapahtuu itsestään merkityksen..

• zönggö kirjoitti:

Mitä tähän sisältyy?

"Olen päättänyt että jos en tapaa naista josta tykkään, niin en kyllä sitten väkisin ala ottamaan ketä tahansa."

Ketä tahansa ei pidäkään ottaa, missään nimessä. Ei edes siksi, että olisi vaan joku joka nurkissa pyörii. Mutta liian tiukat kriteerit vastaavasti karsii pois ja voi jopa karsia ne pois, jotka oikeasti huomaisitkin hyviksi vaihtoehdoiksi. Jos vaan antaisit tilaisuuden....siis jos olet kovin pikkutarkka, höllää hiukan. Miehen ei ehkä kannata liikaa miettiä omaa asemaa naisen elämässä heti alkuun, kyllä ne naiset imaisee sinne elämäänsä mukaan, jos ne miehestä pitää. Se hoituu itsekseen. Sitä on ehkä rentous, ettei suunnittele liian pitkälle omaa asemaansa toisen elämään. Voi olla ettei kosketa sua tämä, mutta tuli vaan mieleen...on oikeastaan luonnostaan relax, kun ei ole liikaa odotuksia ja suunnitelmia toisen ja itsensä suhteen. On vaan vuorovaikutuksessa...ne jutut sitten tapahtuu itsestään. ;)

:)

Taisin juuri oivaltaa tapahtuu itsestään merkityksen..

"Ketä tahansa ei pidäkään ottaa, missään nimessä. "

Miten niin ei. Pääseehän siitä sitten eroon. Harjoitus tekee mestarin, on tavattu sanoa.

• scrg kirjoitti:

"Ketä tahansa ei pidäkään ottaa, missään nimessä. "

Miten niin ei. Pääseehän siitä sitten eroon. Harjoitus tekee mestarin, on tavattu sanoa.

No jos välttämättä haluaa olla sika ja hyväksikäyttäjä, niin mikäs siinä. Go for it. :)

" Olit vaan hupia mulle, emmä susta oikeesti koskaan oo tykänny....plääh. Kunhan ei vaan tarttenu yksin olla, mä oon semmonen ihmistenkäyttäjä reppana"...ei kauheen imartelevaa. Vai?

• 121212121212
        zönggö kirjoitti:

No jos välttämättä haluaa olla sika ja hyväksikäyttäjä, niin mikäs siinä. Go for it. :)

" Olit vaan hupia mulle, emmä susta oikeesti koskaan oo tykänny....plääh. Kunhan ei vaan tarttenu yksin olla, mä oon semmonen ihmistenkäyttäjä reppana"...ei kauheen imartelevaa. Vai?

"Olisit juuri sopiva mies jollekin naiselle, varmasti moni nainen haluaa sinut. Paitsi minä, tai kaverini, tai siskoni, tai...". "Ei kannata metsästää irtosuhteita vaan odottaa Sitä Oikeaa, pelimiehet (ne miehet jotka panevat minua kunnes olen 28v) ovat ällöjä!".

Tuo vasta onkin imartelevaa.

• zönggö kirjoitti:

Osahan tekee aivan samaa joka tapauksessa. Sä vaan haluat tuomita samoista teoista ne, jotka tiedostaa mitä tapahtuu.

Niin moneen kertaan on toistettu että miehet on sikoja. Miksi olla suorittamatta "rikosta", josta joka tapauksessa kärsii "rangaistuksen".

• scrg kirjoitti:

Osahan tekee aivan samaa joka tapauksessa. Sä vaan haluat tuomita samoista teoista ne, jotka tiedostaa mitä tapahtuu.

Niin moneen kertaan on toistettu että miehet on sikoja. Miksi olla suorittamatta "rikosta", josta joka tapauksessa kärsii "rangaistuksen".

Ei vaan ne naiset haluaa tuomita joiden sydämen rikot. En minä. :)

Jos toinen halua seurustella tosissaan ja toinen vaan ottaa jonkun mitä sattuu saamaan, vaikkei oikeasti välitä...se on ihmisten hyväksikäyttäjä. Eikä siis minustakaan vaivan arvoinen ollenkaan. Mutta toki tässäkin oma näkemys vaikuttaa, mä olen aina lähtenyt suhteisiin seurustellakseni ja löytäkseni pitkäikäisen suhteen, en panemista ja ajankulua. My mistake.

• zönggö kirjoitti:

Ei vaan ne naiset haluaa tuomita joiden sydämen rikot. En minä. :)

Jos toinen halua seurustella tosissaan ja toinen vaan ottaa jonkun mitä sattuu saamaan, vaikkei oikeasti välitä...se on ihmisten hyväksikäyttäjä. Eikä siis minustakaan vaivan arvoinen ollenkaan. Mutta toki tässäkin oma näkemys vaikuttaa, mä olen aina lähtenyt suhteisiin seurustellakseni ja löytäkseni pitkäikäisen suhteen, en panemista ja ajankulua. My mistake.

Onhan se pitkäaikainen suhde, jos päätät että se alkaa nyt ja päättyy vaikkapa tasan neljän vuoden päästä. Epäiletkö että se ei voisi olla hyvä suhde? Jos se ei olisi, niin eikö se väistämättä silloin päättyisi jo aiemmin?

• scrg kirjoitti:

Onhan se pitkäaikainen suhde, jos päätät että se alkaa nyt ja päättyy vaikkapa tasan neljän vuoden päästä. Epäiletkö että se ei voisi olla hyvä suhde? Jos se ei olisi, niin eikö se väistämättä silloin päättyisi jo aiemmin?

Ei semmosta päätetä, se suhde eletään läpi. :)

Epäilen. Tai olen nähnyt ettei silleen hyviä suhteita bruukaa tulla, että joku vaan otetaan. Ei kaikki osaa lopettaa, vaikka järkevintä olisi.

"Olisit juuri sopiva mies jollekin naiselle, varmasti moni nainen haluaa sinut. Paitsi minä, tai kaverini, tai siskoni, tai...". "Ei kannata metsästää irtosuhteita vaan odottaa Sitä Oikeaa, pelimiehet (ne miehet jotka panevat minua kunnes olen 28v) ovat ällöjä!".

Tuo vasta onkin imartelevaa.

No voi olla, kaikkien kanssa ei voi seurustella yhtäaikaa. Joten joskus on sanottava vaan ei. :)

Kukaan ällön kanssa ala olemaan, ällöksi yleensä paljastutaan vasta matkalla. Ei lähdössä. Tuskin kenenkään kaikki exät ovat ällöjä? Ei mun ainakaan. On muita syitä miksi ei vaan ole voitu yhdessä jatkaa.

• zönggö kirjoitti:

No voi olla, kaikkien kanssa ei voi seurustella yhtäaikaa. Joten joskus on sanottava vaan ei. :)

Kukaan ällön kanssa ala olemaan, ällöksi yleensä paljastutaan vasta matkalla. Ei lähdössä. Tuskin kenenkään kaikki exät ovat ällöjä? Ei mun ainakaan. On muita syitä miksi ei vaan ole voitu yhdessä jatkaa.

Ja eihän miehen ole pakko omaa elämäänsä pilata sekoillen, jos naiset niin tekee. Voi tietysti etsiä niitä naisia jotka ei sekoile tai erehdy koskaan, koska ovat oraakkeleja ja tuntee kaikki hyvät ja huonot miehet jo silmäyksessä. :)

• zönggö kirjoitti:

Ei semmosta päätetä, se suhde eletään läpi. :)

Epäilen. Tai olen nähnyt ettei silleen hyviä suhteita bruukaa tulla, että joku vaan otetaan. Ei kaikki osaa lopettaa, vaikka järkevintä olisi.

Osaahan ihmiset lopettaa sellaisiakin suhteita, joiden kuvittelee kestävän elämän loppuun saakka. Niin miksei sitten sellaisia joilta ei moista kestoa odotakaan.

• scrg kirjoitti:

Osaahan ihmiset lopettaa sellaisiakin suhteita, joiden kuvittelee kestävän elämän loppuun saakka. Niin miksei sitten sellaisia joilta ei moista kestoa odotakaan.

No kun ei osaa, sitten niistä tulee katkeria miehiä ja naisia kun tuhlasivat elämänsä jonkun vaan kanssa. Kun ei uskaltanut, tajunnut tai viitsinyt muuhunkaan ryhtyä. Hyvä siis jos tajuaa virheensä ajoissa.

Tottakai ihmiset kuvittelee ja suunnittelee ja haaveilee. Mutta huomiois nyt lähtökohta, lähtöpiste. Toinen lähtee liikkeelle tosissaan ja toinen leikillään, mitä siitä sitten tulee muuta kuin itku ja poru?

Tai otat jonkun vaan ja katselet sitä, kun et oikein uskalla muutakaan tehdä. Alat sitten ehkä palvomaan sitä olkiukkoa jossain vaiheessa, kun se on se mihin on kompastuttu. tai sitten vilkuilet muiden perään jatkuvasti haaveillen siitä oikeasta.

• zönggö kirjoitti:

No kun ei osaa, sitten niistä tulee katkeria miehiä ja naisia kun tuhlasivat elämänsä jonkun vaan kanssa. Kun ei uskaltanut, tajunnut tai viitsinyt muuhunkaan ryhtyä. Hyvä siis jos tajuaa virheensä ajoissa.

Tottakai ihmiset kuvittelee ja suunnittelee ja haaveilee. Mutta huomiois nyt lähtökohta, lähtöpiste. Toinen lähtee liikkeelle tosissaan ja toinen leikillään, mitä siitä sitten tulee muuta kuin itku ja poru?

Tai otat jonkun vaan ja katselet sitä, kun et oikein uskalla muutakaan tehdä. Alat sitten ehkä palvomaan sitä olkiukkoa jossain vaiheessa, kun se on se mihin on kompastuttu. tai sitten vilkuilet muiden perään jatkuvasti haaveillen siitä oikeasta.

Palstalla on havaittavissa vähintäänkin kahden tyyppistä katkeruutta. On niitä, jotka ovat mielestään tuhlanneet elämäänsä olemalla tahtomattaan yksin. Ja sitten on niitä, jotka ovat tuhlanneet mielestään ihan liikaa aikaa väärän ihmisen kanssa. Kumpi sitten on suurempi virhe?

Vaikka molemmat lähtisi tosissaan, suhde voi päättyä umpikujaan. Matka umpikujaan ei silti välttämättä ole ollut huono. Ymmärrän että voi tuntua epäreilulta huomata, että toinen ei olekaan ollut yhtä tosissaan. Se ei kuitenkaan itse matkaa muuta miksikään. Eri motiivit voi johtaa aivan samaan lopputulokseen.

Miten sinä haluaisit että suhteesi tulee päättymään? Eikö olekin hyvä kysymys, vaikka tuskin sellaista kovin usein mietimme. Kaikki suhteet kuitenkin päättyy joskus. Muuttaako se miten suhde päättyy kaiken siihen mennessä tapahtuneen kullaksi tai paskaksi?

Ja vielä tasa-arvonäkökulma: nykyisellään suurempi osa suhteista päättyy naisen tahdosta. Miehillä on siis kirittävää ja pitäisi olla enemmän rohkeutta lopettaa suhteita.

• scrg kirjoitti:

Palstalla on havaittavissa vähintäänkin kahden tyyppistä katkeruutta. On niitä, jotka ovat mielestään tuhlanneet elämäänsä olemalla tahtomattaan yksin. Ja sitten on niitä, jotka ovat tuhlanneet mielestään ihan liikaa aikaa väärän ihmisen kanssa. Kumpi sitten on suurempi virhe?

Vaikka molemmat lähtisi tosissaan, suhde voi päättyä umpikujaan. Matka umpikujaan ei silti välttämättä ole ollut huono. Ymmärrän että voi tuntua epäreilulta huomata, että toinen ei olekaan ollut yhtä tosissaan. Se ei kuitenkaan itse matkaa muuta miksikään. Eri motiivit voi johtaa aivan samaan lopputulokseen.

Miten sinä haluaisit että suhteesi tulee päättymään? Eikö olekin hyvä kysymys, vaikka tuskin sellaista kovin usein mietimme. Kaikki suhteet kuitenkin päättyy joskus. Muuttaako se miten suhde päättyy kaiken siihen mennessä tapahtuneen kullaksi tai paskaksi?

Ja vielä tasa-arvonäkökulma: nykyisellään suurempi osa suhteista päättyy naisen tahdosta. Miehillä on siis kirittävää ja pitäisi olla enemmän rohkeutta lopettaa suhteita.

"Palstalla on havaittavissa vähintäänkin kahden tyyppistä katkeruutta. On niitä, jotka ovat mielestään tuhlanneet elämäänsä olemalla tahtomattaan yksin. Ja sitten on niitä, jotka ovat tuhlanneet mielestään ihan liikaa aikaa väärän ihmisen kanssa. Kumpi sitten on suurempi virhe? "

- Varmasti molemmat, mutta eri syystä. Koitatko johdatella mua sanomaan, että yksin oleminen olisi virhe ja että koska ei ole kelpuuttanut mitä on ollut saatavissa? :)

Mutta miksi kukaan ostaisi karvalakin, jos lippalakkia tarvitsee? Miehille usein kuka tahansa on eriasia kun naisille. Miehille se on jonkun tietyn iän ja painorajan ylittävä epäseksikäs nainen. Kun naisille se on ihminen jonka persoona ei miellytä. ;)

"Vaikka molemmat lähtisi tosissaan, suhde voi päättyä umpikujaan. Matka umpikujaan ei silti välttämättä ole ollut huono. Ymmärrän että voi tuntua epäreilulta huomata, että toinen ei olekaan ollut yhtä tosissaan. Se ei kuitenkaan itse matkaa muuta miksikään. Eri motiivit voi johtaa aivan samaan lopputulokseen."

-Totta, mutta motiivit tekee syyn ja syy on se miksi toimitaan. Ei se vuosien määrä, vaan se laatu. Jos etukäteen tietäisi, ettei toinen alunperinkään aikonut yrittää tosissaan jäisi virheet vähemmälle. Ts. ne jotka on samalla motiivilla liikkeellä löytäisi toisensa ja kaikki turha säätäminen jäisi kokonaan pois. Miksi tuhlata aikaa ihmiseen, joka ei hetkeäkään ollut tosissaan, jos itse kerran on? Tottakai se ketuttaa, kun tulee huijatuksi. Ihan normaalia.

Kaikkien kanssa matka ei ole, huono vaikka se on lyhyt. Mutta ne huonot matkat tuppaa jäädä lyhyiksi, jos ihminen vaan tajuaa pysähtyä ja tiputtaa painolastin pois matkastaan. Sen väärän matkakumppanin.

"Miten sinä haluaisit että suhteesi tulee päättymään? Eikö olekin hyvä kysymys, vaikka tuskin sellaista kovin usein mietimme. Kaikki suhteet kuitenkin päättyy joskus. Muuttaako se miten suhde päättyy kaiken siihen mennessä tapahtuneen kullaksi tai paskaksi?"

- Olen mä tätäkin miettinyt. Toivoisin, että tämä kestäisi elämäni loppuun saakka. Itsekäs kun olen. Ja ei, tämä matka ei koskaan muutu kullasta paskaksi, mutta se voi muuttua kissankullaksi. Tässä suhteessa on aitoja asioita, toisin kuin joissakin aiemmissa. Tähän on lähdetty rehellisellä mielellä ja lämpöisellä sydämellä, eikä huijaamalla. Se on mulle tärkeä asia jos mikä. Ei se kuinka kauan tätä kestää, vaan se miksi se ylipäänsä alkoi.

Tämä matka on kaikista matkoista mukavin, siksi koska tämä mies on kaikista miehistä aidoin. Niin hyvässä kun pahassakin. Ja tämä mies on antanut mulle myös jotain, mitä kukaan muu ei ole eikä tule antamaan. Lapset. Niiden merkitystä ei voi vähätellä. Meillä on aina side olemassa, lasten kautta jos ei muuten. Kaikki hyvä meissä tiivistyy noihin lapsiin. :)

"Ja vielä tasa-arvonäkökulma: nykyisellään suurempi osa suhteista päättyy naisen tahdosta. Miehillä on siis kirittävää ja pitäisi olla enemmän rohkeutta lopettaa suhteita."

- Totta, kysymys kuuluukin mitä miehet pelkää? Yksin olemista.

• zönggö kirjoitti:

"Palstalla on havaittavissa vähintäänkin kahden tyyppistä katkeruutta. On niitä, jotka ovat mielestään tuhlanneet elämäänsä olemalla tahtomattaan yksin. Ja sitten on niitä, jotka ovat tuhlanneet mielestään ihan liikaa aikaa väärän ihmisen kanssa. Kumpi sitten on suurempi virhe? "

- Varmasti molemmat, mutta eri syystä. Koitatko johdatella mua sanomaan, että yksin oleminen olisi virhe ja että koska ei ole kelpuuttanut mitä on ollut saatavissa? :)

Mutta miksi kukaan ostaisi karvalakin, jos lippalakkia tarvitsee? Miehille usein kuka tahansa on eriasia kun naisille. Miehille se on jonkun tietyn iän ja painorajan ylittävä epäseksikäs nainen. Kun naisille se on ihminen jonka persoona ei miellytä. ;)

"Vaikka molemmat lähtisi tosissaan, suhde voi päättyä umpikujaan. Matka umpikujaan ei silti välttämättä ole ollut huono. Ymmärrän että voi tuntua epäreilulta huomata, että toinen ei olekaan ollut yhtä tosissaan. Se ei kuitenkaan itse matkaa muuta miksikään. Eri motiivit voi johtaa aivan samaan lopputulokseen."

-Totta, mutta motiivit tekee syyn ja syy on se miksi toimitaan. Ei se vuosien määrä, vaan se laatu. Jos etukäteen tietäisi, ettei toinen alunperinkään aikonut yrittää tosissaan jäisi virheet vähemmälle. Ts. ne jotka on samalla motiivilla liikkeellä löytäisi toisensa ja kaikki turha säätäminen jäisi kokonaan pois. Miksi tuhlata aikaa ihmiseen, joka ei hetkeäkään ollut tosissaan, jos itse kerran on? Tottakai se ketuttaa, kun tulee huijatuksi. Ihan normaalia.

Kaikkien kanssa matka ei ole, huono vaikka se on lyhyt. Mutta ne huonot matkat tuppaa jäädä lyhyiksi, jos ihminen vaan tajuaa pysähtyä ja tiputtaa painolastin pois matkastaan. Sen väärän matkakumppanin.

"Miten sinä haluaisit että suhteesi tulee päättymään? Eikö olekin hyvä kysymys, vaikka tuskin sellaista kovin usein mietimme. Kaikki suhteet kuitenkin päättyy joskus. Muuttaako se miten suhde päättyy kaiken siihen mennessä tapahtuneen kullaksi tai paskaksi?"

- Olen mä tätäkin miettinyt. Toivoisin, että tämä kestäisi elämäni loppuun saakka. Itsekäs kun olen. Ja ei, tämä matka ei koskaan muutu kullasta paskaksi, mutta se voi muuttua kissankullaksi. Tässä suhteessa on aitoja asioita, toisin kuin joissakin aiemmissa. Tähän on lähdetty rehellisellä mielellä ja lämpöisellä sydämellä, eikä huijaamalla. Se on mulle tärkeä asia jos mikä. Ei se kuinka kauan tätä kestää, vaan se miksi se ylipäänsä alkoi.

Tämä matka on kaikista matkoista mukavin, siksi koska tämä mies on kaikista miehistä aidoin. Niin hyvässä kun pahassakin. Ja tämä mies on antanut mulle myös jotain, mitä kukaan muu ei ole eikä tule antamaan. Lapset. Niiden merkitystä ei voi vähätellä. Meillä on aina side olemassa, lasten kautta jos ei muuten. Kaikki hyvä meissä tiivistyy noihin lapsiin. :)

"Ja vielä tasa-arvonäkökulma: nykyisellään suurempi osa suhteista päättyy naisen tahdosta. Miehillä on siis kirittävää ja pitäisi olla enemmän rohkeutta lopettaa suhteita."

- Totta, kysymys kuuluukin mitä miehet pelkää? Yksin olemista.

Piti olla kysymys muodossa tuo yksin olemista?

Ja niin kyllä se matka muuttuu oleellisesti, jos on huijattu. Ei hiihtoliittokaan katso suopeasti, jos ilman hessiä pitäisi kilpailla ja hessillä mennään maaliin, eli ei välitetä keinoista kunhan saadaan voitto. Jos koko matka perustuu valheelle, se on pilalla. Eri asia, jos taidot tai mielenkiinto loppuu matkalla kesken. Kun että valheella lähdetään liikkeelle.

Mä olen näin itsepäinen ja nuija tässä asiassa.

Ei pidä myydä jotain mitä ei ole olemassa.

• 121212121212
        zönggö kirjoitti:

Piti olla kysymys muodossa tuo yksin olemista?

Ja niin kyllä se matka muuttuu oleellisesti, jos on huijattu. Ei hiihtoliittokaan katso suopeasti, jos ilman hessiä pitäisi kilpailla ja hessillä mennään maaliin, eli ei välitetä keinoista kunhan saadaan voitto. Jos koko matka perustuu valheelle, se on pilalla. Eri asia, jos taidot tai mielenkiinto loppuu matkalla kesken. Kun että valheella lähdetään liikkeelle.

Mä olen näin itsepäinen ja nuija tässä asiassa.

Ei pidä myydä jotain mitä ei ole olemassa.

Nimen omaan pitää.

Jos naisilta kysytään millaista miestä he hakevat, korkeintaan muutaman kauniin ytnin mies täyttää kriteerit. Suurin osa päätyy avioon miehen kanssa joka ei täytä toivomuksia.

Miksi? Koska toivomukset ovat epärealistisia, niitä "kiinnostavia miehiä" ei riitä kuin muutamalla huippukauniille naiselle.

Miten parit syntyivät? Mies riikinkukkoili, pelasi niitä soidinmenoja. Esitti rennompaa, itsevarmempaa, määrätietoisempaa, sosiaalisempaa ja menevämpää kuin oikeasti oli. Kun nainen rakastui mieheen, puutteet hyväksyttiin.

Ehkä sinun nykyisen miehesi kanssa ei ollut näin, koska olit jo yli kolmekymppinen. Mutta parhaassa iässä olevaa naista ei tavismies muilla keinoilla saa.

Nimen omaan pitää.

Jos naisilta kysytään millaista miestä he hakevat, korkeintaan muutaman kauniin ytnin mies täyttää kriteerit. Suurin osa päätyy avioon miehen kanssa joka ei täytä toivomuksia.

Miksi? Koska toivomukset ovat epärealistisia, niitä "kiinnostavia miehiä" ei riitä kuin muutamalla huippukauniille naiselle.

Miten parit syntyivät? Mies riikinkukkoili, pelasi niitä soidinmenoja. Esitti rennompaa, itsevarmempaa, määrätietoisempaa, sosiaalisempaa ja menevämpää kuin oikeasti oli. Kun nainen rakastui mieheen, puutteet hyväksyttiin.

Ehkä sinun nykyisen miehesi kanssa ei ollut näin, koska olit jo yli kolmekymppinen. Mutta parhaassa iässä olevaa naista ei tavismies muilla keinoilla saa.

Mä en tunnista tätä riikinkukkoilua. Tai se ei ole se millä muhun on tehty vaikutus. Enemmänkin semmoinen seesteinen rauhallisuus ja asioista aikavasti juttelu on ollut se mikä on tehnyt vaikutuksen. Ensimmäinen poikakaveri pois lukien. Se oli mun epätoivoinen ratkaisu muutenkin, kun pitää olla joku vaan kun en saanut sitä kenet halusin. Emmä sen kohdalla miettinyt yhtään mitään kriteerejä.

Olenkin todennut, että epärealistiset odotukseni pääasiassa ovat olleet, että mies olisi aikuinen ja asiansa jämptisti hoitava. Ja niitä kiinnostavia aikuisia ja jämptejä miehiä ei todellakaan tunnu olevan kuin harvassa. Noita kekkulikukkoja on huomattavasti enemmän kun niitä mimmoisia olen nuoresta asti koittanut löytää. Olen kyllä muutaman helmenkin tässä asiassa onnistunut löytämään. Ja alle kolmekymppisenäkin. Nämä kaksi viimeisintä on niitä helmiä miehiä. :)

Mulla on kuitenkin nuoresta saakka ollut samanlainen ajatusmaailma sen suhteen millaista miestä ja suhdetta haluan. Ei mikään 30:n ahaa keksintö. Mutta se minkä olen oppinut vasta 27 iässä, että mistä semmoisen tunnistaa. Ja se on ollut se ongelma, ei se mitä olen halunnut. Olen aina halunnut samoja asioita miehessä, vasta myöhemmin olen tosiaan keksinyt tuntomerkit sellaiselle.

• anoppianoppi

elämän kokemattomuus ja tietämättömyys mitä oiekasti haluaa paistaa läpi

ei pidä tehdä arvaamalla noita asioita, kokeilemalla

vaan sun pitää tietää etukäteen mitä sun tekeminen vaikuttaa

ja jos se toinen tietää etukätee mitä meinasit , sitte menee hyvin

noh.. tai ei ylläty negatiivisesti ainakaa

sitt muut ihmiset seuraa teidä susiparia suureennuslasin kera ja jodut häpeää ku isi ja äity tarkkailee

• TilanteenSattumusten

Ehket ole vaan sillä tuulella ja naiset aistii sen...
      Eka tyttöystävä tuli irtosuhteiden jälkeen noin 9.luokalla...
      Ei luulis sen vaikeaa olevan, mutta toki täytyy harrastaa jotakin jossa tapaa ja tapahtuu... bilettää ja olla sosiaalinen. Jos et kykene puhuun taitavasti , jäät vaille.

• tavismies37

Olet siis insinööri etkä kelpaa naisille. Minä olen raksamies ja kelpaan naiselle.

• 98798798

Kyllä te työn raskaan raatajat olette usein hiton seksikkäitä.. (Mulle kelpaa ainakin todella hyvin miesmäinen raksamies, vaikka itsellä korkea koulutus.)

• mestariJoda

Vihjeitä.
      a. eti oman tasoisia naisia tai alemmalta liigatasolta. Yleensä natsaa. Jos kontaktoit missejä niin ei ehkä onnistu.
      b. harjoittele supliikki ja lähestyminen. Varmuus, rentous jne.
      Naista pitää huomioida ja kiinnittää huomio vain häneen. Kysy hänestä koko ajan jne.
      c. pukeudu hyvin ja käy parturissa. käy suihkussa ja urheile. jos olet pullukka yritä laihduttaa turhat kilot. syö terveellisesti ja hyvin, nuku, vaikuttavat ulkonäköön.
      d. korosta omia hyviä puolia. kehu silleen vihjailleen, ei liian suoraan.

• Toivottomuusko

Voipi hyvin olla että olen tylsä ja varautunut. Itse en kuitenkaan asiaa näe näen, mutta mikäs minä olen muiden mielipiteistä sanomaan. Mitkään yhdenillan jutut ei oikeastaan herätä mitään mielenkiintoa itsessäni. Olkoon se sitten häviöni, mutta minkäs sille itse mahdan. Jos joku tykkää niin hienoa. Mitenkään liian valikoiva en ole, ainoat kriteerit mulla liittyy lähinnä siihen että siihen että ei ole mikään tuuliviiri joka ei tiedä yhtään mitä haluaa ja että on edes vähän järkeä.

Ja asiaan tietysti vaikuttaa sekin minkä itse koen kiinnostavaksi. Itse näkisin kiinnostavana naisen jolla on jokin selkeä intohimo johonkin asiaan, olkoot se sitten runous tai ruuanlaitto. Näitä naisia kuitenkin omasta kokemuksestani on aika vähän.

Eikö naiset sitten koe miehissä tavoitteellisuutta ja suunnitelmallisuutta kiinnostavana? Tai sitä että on aiheita joihin kokee intohimoa? Itse voisin kuvitella nämä kiinnostavina piirteinä. Kuten sanottu, minusta ei varmastikkaan huo'u ulospäin mikään epävarmuus edes naisten seurassa ja olen melko itsevarma esim. sen suhteen että urallani ja elämässä muuten tulen pärjäämään ihan hyvin juuri näiden em. seikkojen ansiosta. Ainoa asia josta en voi sanoa millään varmuudella on se että saanko ikinä parisuhdetta.

• "Mitkään yhdenillan jutut ei oikeastaan herätä mitään mielenkiintoa itsessäni. "

Joskus pitää astua ulos omalta mukavuusalueelta. Tuskin voit ymmärtää naisia, jos et käy tutkimassa myös tuota puolta.

• helgamies_

No nyt alkaa tämän trollin junkaava trollaus jo kyllästyttää.

• TotuusSattuu

"Eikö naiset sitten koe miehissä tavoitteellisuutta ja suunnitelmallisuutta kiinnostavana?"

Kyllä mutta yleensä vasta sen jälkeen kun ovat muutenkin jo kiinnostuneet.

• keromitenedistyy

etippä kuule nörtti nainen itsellesi. ne on intohimoisia johonkin asiaan, tai useampaan, järkeviä ja pääm'rätietoisiakin usein. ja arvostavat samaa kumppanissa. tosin useat ovat myös luovia, jolloin sun valmis elämänmalli -henkisyys voi olla turn off.

järkevät vähemmällä luovuudella löytyy kauppiksesta, mut ne on yleensä konservatiiveja, jolloin sun iskutaitojen puutteesta voi tulla ongelma, koska konservatiiiveilla sukupyoliroolit on vielä arvossaan.

• rapakon-takana

Ulkomailla opiskelu on hyvä tapa päästä uusiin ympyröihin.

Itse sain ensimmäiset seksikokemukset opiskellessani ulkomailla. Olin silloin vähän vanhempi kuin sinä. Seurustelusuhdekin syntyi, joka jatkui etäsuhteena.

Myös työllistymiseen ja ammatilliseen etenemiseen ulkomailla olemisella oli merkittävä vaikutus.

Lopullista naisettomuutta en saanut tuolla tosin ratkaistua, edelleen olen sinkkuna ja taidan jäädäkin. Mutta se johtuu omasta perusluonteestani myös.

• insinöörinörtti

Minulla on 32-vuotias insinöörikaveri ja hän ei myöskään ole koskaan ollut naisen kanssa, myönsi minulle suoraan tämän. Naaman puolesta ihan suht komea mies, joten siinä ei ole vikaa. Jos on hiljainen hissukka, naista arvostava ja asiallisen tylsä niin jää ilman naista. Kylmä totuus.

• helgamies_

Naista pitää arvostaa kiimavittunsa viemänä. Mitähän ne muut arvostukset edes ovat?

• mäentykkäis

Mistään ei vielä käy ilmi, mikä sua kiinnostaa naisissa. Haluut että naiset kiinnostuis susta, mutta sä et vaikuta että olisit naisista kiinnostunut. Ihan sillai ihmisinä.

Haluutko, että nainen olis ennen kaikkea äiti sun lapsille? Entä teidän välinen suhde. Mitä siltä haluaisit? Mitä haluaisit tehdä naisten kanssa yhdessä?

Nyt kuulostaa, et sulla on elämä hyvin laatikoituna, mutta e i oo naiselle muuta kuin perhenäiti-laatikko tarjolla.

• eimullamuuta-

Et osaa tehdä alotteita etkä osaa puhua naisille. Siksi miehet ei naista saa koska eivät osaa puhua. Pyri tuomaan esiin omia juttuja mistä olet kiinnostunut. Harrastukset, kulttuuri, matkailu mikä on suosikki lomapaikkasi. Ole myös kiinnostunut naisen harrastuksesta ja jutuista ja muista aina kehua naista koska se jää aina naisen mieleen.

• 121212121212

"Pyri tuomaan esiin omia juttuja mistä olet kiinnostunut. Harrastukset, kulttuuri, matkailu mikä on suosikki lomapaikkasi."

Missä kohtaa ap mainitsi että hänen suosikkijuttujaan ovat matkailu, kulttuuri ja lomapaikat?

• helgamies_
        121212121212 kirjoitti:

"Pyri tuomaan esiin omia juttuja mistä olet kiinnostunut. Harrastukset, kulttuuri, matkailu mikä on suosikki lomapaikkasi."

Missä kohtaa ap mainitsi että hänen suosikkijuttujaan ovat matkailu, kulttuuri ja lomapaikat?

Joopa joo, taitaa hyvin pitkälti harrastukset/suosikkijutut olla opiskelu, urheilu ja trollaus.

• eimullamuuta-
        121212121212 kirjoitti:

Ap ei sitten vissiin halua mitään naista. Kotona kökkivä mies ei naisille kelpaa.

• 121212121212
        eimullamuuta- kirjoitti:

Ap ei sitten vissiin halua mitään naista. Kotona kökkivä mies ei naisille kelpaa.

Ihan yhtä lailla enemmistö matkailua ja kulttuuria harrastavista naisista on kokona kökkijöitä, istuvat sohvalla lukemassa matkailublogeja. Siellä matkalla ollaan muutamana päivänä vuodessa.

Ihan yhtä lailla enemmistö matkailua ja kulttuuria harrastavista naisista on kokona kökkijöitä, istuvat sohvalla lukemassa matkailublogeja. Siellä matkalla ollaan muutamana päivänä vuodessa.

Ja jos puhutaan 22v opiskelijasta, niin saattaa lomailua ja matkustelua rajoittaa ajan ja/tai rahan puute.

• Ei sinussa (siis tuon tarinan kuvaamissa piirteissä) ole mitään vikaa.

Teetkö selviä aloitteita?
      Käytkö sellaisissa paikoissa joissa sellaisia yleensä tehdään?
      Tapaatko uusia naisia?

Jos ei noi yllä täyty, niin on ihan todennäköistä ettei kukaan nainen vaan ole sattunut kiinnostumaan sinusta. Ehkä jo huomenna.

• opipoikasiitä

miksikö et kelppaa?

no ala hulluksi rikospojaksi, kohta oot kihloissa, laaja rikosrekisteri, hullu lääkkeitä syövä arvaamaton vammainen
      jolla facebookis seruaajia ja onnittelijoita , sieltä hyvä katsella hullut ja muut rikos pennut

• Löydät timantit parhaiten kun luonne ratkaisee timantteihin joten nyt vaan järjellistä ääntä esiin nuorimies.

• yjtygfjftgykgftyh

Kysy kavereiltasi mikä se vika voisi olla; ne sen usein läheltä näkevät mikä sulta jää huomaamatta.

• k.u.l.l.i

Missään nimessä ei kannata ajatella että on kiire perustaa perhe ja saada parisuhde!

En sano mitään mitä kenenkin pitäisi tehdä mutta olen huomannut että tuollaiset vajaa nelikymppiset perheenisät ovat tosi lannistuneita ja alistuneita kun elämä on kulunut ruuhkavuosissa kieli vyön alla juosten! Olisivatpa he pitäneet vähemmän kiirettä perheen perustamisessa!

• 7867865868

Mut sit tuleekin usein ero tuossa iässä..

• fdsfdsfds

Jännä- tai pelimieheksi pitää syntyä. Myötähäpeä ajatuksesta, että joku ätmi alkaa näytellä jompaa kumpaa. Ykskakkonen taas täysin pihalla.

• mies_86__

Kaverillani oli pari, kolme vuotta sitten sama ongelma. Sinä vaikutat juuri sellaiselta kiltiltä, kunnolliselta ja tunnolliselta miehenalulta josta naiset yleensä alkavat kiinnostumaan vasta vähän tuota ikää vanhempana. Tietenkin mieltymyksissä on eroja. Itse olen sitä mieltä että mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa, tosin itse en olekaan aktiivisesti hakenut kumppania itselleni moneen vuoteen.

Itse oon kelaillut että mun tulot ei ole tarpeeksi hyvät, koska oon ainakin tämän vuoden loppuun vielä opiskelija. Miehen oma taloudellinen ja yhteiskunnallinen statushan käsittääkseni vaikuttaa aika paljon myös naisen saantiin, mutta sulla nuo kaksi varmasti alkaa pelittämään ennen pitkää. Sen lisäksi että oma elämä olisi vakaalla pohjalla taloudellisesti tai muuten niin mun mielestä auttaisi myös paljon jos ihminen olisi itse sinut itsensä kanssa, eli toisin sanoen tietää kuka on, mitä haluaa elämältä ja hyväksyy itsensä, sekä vahvuudet että heikkoudet luonnollisena osana itseään. Kun oma ulosanti on toisille ihmisille alusta asti selkeä niin on paljon helpompi myös löytää itsensä kaltainen ihminen lähellensä. Tai näin tykkään itse ajatella (tuosta tuli mieleen social identity theory, jota käsiteltiin hiljaittain yhdellä johtamisen kurssilla omalla yliopistollani).

Ok, oli ehkä vähän typerää painottaa tulotasoa tuossa toisen kappaleen alussa, mutta tähän aikaan yöstä (tai aamusta) niin se saa olla tuossa koska en jaksa alkaa enää muokkaamaan tekstiä. Parempi kuitenkin varmaan valita se kumppani ihan ajatuksella, silläkin hinnalla että joutuu odottamaan vähän pidempään, ja pitää huolta siitä ettei nainen ala käyttämään sinua taloudellisesti hyväksi. Vältä viimeiseen asti Timpan kohtalo, joka kerrotaan tässä allaolevassa tarinassa. Tsemppiä sinulle.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13600376/menestynyt-insinoori-timppa

• Ei kannata yrittää rakentaa jotain loogista perustelua sille, miksi naisten pitäisi tai ei pitäisi kiinnostua miehestä. Jos naiselle tulee miehestä pilluantofiilis, mies voi olla lyhyt, lihava, köyhä, ujo, hiljainen, ruma, laiska, väkivaltainen tai pahalta haiseva. Valinnan tekee aina kiimavittu, eikä se ota mitään tuollaisia kriteerejä huomioon. Osa noista kriteereistä voi johtaa siihen, että naiselle tulee pillunantofiilis, mutta mikään niistä ei sulje sitä pois.

Naisten käsitys romantiikasta on se, että he haluavat huomiota mieheltä, jolle he suostuvat antamaan pillua. Jos naiselle ei ole ensin tullut pillunantofiilistä, kaikki miehen tekemiset menettävät merkityksensä. Kääntäen taas jos naiselle on tullut pillunantofiilis, kaikki miehen tekemiset saavat aivan erityisen merkityksen naisen mielessä.

Naisen pillunantofiilis herää, jos hän uskoo saaneensa miehen jonon ohi. Naisen pitää kokea päässeensä vippikaistalle menomestaan, johon ei ollut tiennyt edes jonottaneensa. Naisen pitää kokea, että "vau, se käveli noiden muiden ohi ja valitsikin mut!" Naisen pitää kyetä uskomaan hypergamiansa täyttymykseen.

Miehen pitää jotenkin kyetä demonstroimaan arvonsa naiselle. Panomiehet kykenevät tekemään sen baariympäristössä parhaiten. He eivät välttämättä ole millään tasolla muita miehiä arvokkaampia, he vain kykenevät vaikuttamaan siltä juuri sillä hetkellä naisen silmissä.

Kyse on teatterista. Hyväkään käsikirjoitus ei pelasta huonoa esitystä. Käänteisesti taas lavakarisma pelastaa kehnonkin käsikirjoituksen. Yleisö unohtaa, mitä näyttelijä sanoo, koska keskittyy vain siihen, miten vakuuttavasti näyttelijä sanat heille sanoo. Karisma on jotain sellaista, jonka vain aistii. Samalla tavalla naisen kiimavittu vain aistii miehen arvon ja kaikki "vain tapahtuu" naiselle.

• Kyllä ongelmiin kannattaa aina suhtautua loogisesti ja rationaalisesti. "Mä en ala ja tää on ihan tyhmää!" on lapsenomainen lähestymistapa, eikä vie asioita eteenpäin.

• outsider1 kirjoitti:

Kyllä ongelmiin kannattaa aina suhtautua loogisesti ja rationaalisesti. "Mä en ala ja tää on ihan tyhmää!" on lapsenomainen lähestymistapa, eikä vie asioita eteenpäin.

""Mä en ala ja tää on ihan tyhmää!" on lapsenomainen lähestymistapa, eikä vie asioita eteenpäin."

Noin lapsenomaisesti suhtaudut työntekoon ja siksi olet edelleen toisten ihmisten rahoilla elävä työtön ja yhteiskunnan loinen. Sinun kannattaisi suhtautua työntekoon loogisesti ja rationaalisesti.

• Nörtti-Pertti

Kyse voi olla myös ihan vain huonosta tuurista. Itse olin naiseton 24 vuotiaaksi saakka eikä koskaan oikein natsannut vaikka olin monien sanomisien mukaan oikein potentiaalinen poikaystävä.
      Sitten vain kerran osui se oikea kohdalle ja se oli sitten samantien menoa...

• ddeetttd

ongelmallsta on

ainaka samasta suvusta et tyttöä yhtä hleposti löydä ku hullu lääkkeitä kiskova ilkeä syrjäseudun vammanen mafia suvusta sisäpiiristä lopulta ..

sit laajan rikosrekisteri omaava hullua jälkee jäänyttä onnitellaa afcebookis.. :)

ne syrjäseudul nauttii ku semmonen ehta pahuus ja sukurutusa varmuudella jatkuu eteenpäin.. onnittelijoita on paljon kun sisko ja veli yhtyy mikromunaan

..ok ,he kerta pystyy, mikset sinä ?

22 on kyllä hyvin alhainen ikä

• ssoonnii

Sanot että toivot naisella olevan joku intohimo ja ns. oma juttu. Mikä on sinun intohimosi? Et ole maininnut siitä mitään. Ja sori, tähän ei kelpaa vastaukseksi insinööritiede. Jos sinulla ei ole mitään juttua itselläsi, et ehkä tule löytämään naista jolla on omia innokkuuden kohteita.

• Karvamuna-

Et tee tarpeeksi alotteita naisille. Tarvii tehdä ainakin 50 aloitetta ennen kun tärppää.

• käteevetäjä

vedä kätee kute minä muna vuosikymmeniä, niaset tietää sit
      että on tottunu siieh ku mälliä tulee ku hiplaa tovin

rahalla kyllä saat heti

samoin nuorena jantteri ikäisenä jos kestät häpeän ku vanhempasi katsoo vierellä jne. ja tytön vanhemmat jne.

• ToimiNäin

Joo ei helvetti mitä valitusta taas. Ja neuvotkin on kaikki ihan päin vittua. Kuvauksesta päätellen ihan ok saumat kunhan vaan menet ulos. Jos ei Suomessa onnistu niin ulkomailla onnistuu varmasti. Suomalaiset naiset on usein kiinnostuneet ulkomaisista miehistä joten kyllä suomalaiset miehetkin saa olla kiinnostuneita ulkomaisista naisista. Eikä tasan tarvi olla mikään pitkä miesmalli, Aasia ja Etelä-Amerikka on täynnä lyhyitä miehiä ja todistettavasti nämä geenit ovat periytyneet. Ei ole lyhyellekään miehelle mikään ongelma löytää eukkoa kunhan valitsee sijaintinsa oikein.

Eikä sitten millään pahalla suomalaisille naisille, mutta olen vuosia selaillut suomalaisten naisten online profiileja ja verrannut niitä ulkomaisiin. Suomalaiset naiset eivät ole niitä maailman seksikkäimpiä. Suomalainen korkeasti koulutettu mies kelpaa aasialaiselle tai etelä-amerikkalaiselle naiselle vaikka olisi 150cm pitkä. Suomalainen pätkä saa ne seksikkäimmätkin sinkut helposti. On kokemusta. Ei muuta kun hakemaan eukko ulkomailta.

• miksi.kummassa

Outoa selailla naisten profiileja, jos on jo käynyt ulkomailta hakemassa sen seksikkään neidon, jolle pätkä mies kelpaa.

• käteesäveikotata

noi vähä ikää, naiset ainaki nauraa nuorelle jantteri sällille

jku märkäkorva tyttö tai samasta suvusta kute peräkylä vammaiset tekee, ainoa keino

niil tynnyri sisäpiirit

• KilttiJaRehellinenMies

Eli ajattele vähemmän ja ole toisesta kiinnostunut kuin alkukantainen luolamies. Älä missään nimessä paljasta mahdollisia heikkouksiasi tai kokemattomuuttasi. Kävele selkä suorassa vaikka olisit ollut viime viikolla selkäleikkauksessa. Feikkaa vaikka itsevarmuutta.

• Reaalioptio

Niin paljon tullut asiaa, että sanon vain tämän: Itsestäsi tilanne voi tuntua epätoivoiselta. Oikeasti 22-vuotias on vielä hyvin nuori. Ei sinussa ole mitään vikaa - et vain vielä ole sattunut törmäämään siihen oikeaan.

Joku mies kirjoitti minusta pätevästi siitä, että monet naiset hieman vanhempina alkavat arvostaa sitä kilttiä, kunnon miestä. Miksikään rentuksi (tai pelimieheksi) on vastoin omaa luontoa turha yrittää muuntautua.

Löydät vielä sen kivan naisen. Trust me.

• 121212121212

Ehkäpä 22-vuotias mies ei halua odotella vaihtopenkillä sitä aikaa kun ne 20-22v parhaimmillaan olevat naiset pitävät hauskaa muiden miesten kanssa?

• käteevetäjä

ne ei tuos jantteri iäs tajua et helpompi kätee vetää ja raha hyötyä ei ole

toki säästää prostituoidun hinnasta jos koval ravaamisel ympäriisä saa jonku houkuteltua pelkäl seural

Ehkäpä 22-vuotias mies ei halua odotella vaihtopenkillä sitä aikaa kun ne 20-22v parhaimmillaan olevat naiset pitävät hauskaa muiden miesten kanssa?

Mikäs sitä on tossa iässä odotellessa, kun sitä kyllä ehtii mies seurustelemaan sitten joskus myöhemminkin. Parikymppiset kun ovat vielä niin nuoria, että ei siinä iässä kannata vielä turhaan stresssata sitä, jos ei noin nuorena naisille kelpaa.

Tämänkin keskustelun aloittanut ehtii kyllä varmasti seurustelemaan sitten yli kolmekymppisenä ja vielä vanhempakin. Toki kannattaa vaan pitää se oma mieliala korkealla ja positiivisena, ettei turhaan nuorena masennu siitä sinkkuudesta.

• doyourhomeweokr

suuri hankaluusha on selvittää sen morsion sisäpiirit ensin, ketä liittyy henkilöön ja tulee näin oman liiton taustalle suurennuslasiens kansa arvostelemaan lopun ikää

äkkiväärät liitot, niitä on paljon.. ne keskeytyy pian

etenki nuoret tytöt ottaa ns. kenet vaan jos joku ilmaisks alkaa

• oikeinhullujaäpäriä

hullu ja rikollinen mop poika, noile löytyy tai ne kaverina vielä hullummile jos itse kätee jotuuvat, sen näköisiä ainakin, pallo pulla naamanen ja mohikaani hius rantu lyhyt

ajoissa vangita nuo pitäs mt immeisten, niil kaveri jos vasta jääny enemmä kiinni

ai nii.. mut noil paremmat mahikse siis se tyttö saada :)

• juskarukkasessa

Mikä voisi olla ratkaisu tähän ongelmaan? Nimittäin koko 22v asti eletyn elämän aikana yhteiskunta on toitottanut parisuhteen onnelliseksi tuomaa vaikutusta kun ainoa tosiasia on se että PALLIT OVAT TÄYNNÄ. Todellinen asia on PALLIEN TYHJENNYS _OIKEAAN NAISEN REIKÄÄN_. YHTEISKUNNAN ON KISSA VIEKÖÖN ALETTAVA HUOLEHTIA ETTÄ MIEHET SAAVAT TYHJENTÄÄ PALLIT NAISEN REIKÄÄN.
      Siitä tässä nyt on kysymys!

Kauhealla tavalla yhteiskunta on nyt valehdellut ja uskotellut ihmiselle. Mitä 22 v tietää esimerkiksi siitä miten parhainkin kumppani ja pimmpi muuttuu tylsäksi vuosien aikana? Se on yhtä vieras ja vastoin logiikkaa sotiva ajatus kuin keskivertoihmiselle on aikadilataatio ja pituuskontraktio lähestyttäessä valonnopeutta!

22 vuotias ei tiedä vielä mitään naisten koleista kullinpolttamista katseista ja tuhansien pettymysten ja jännämiesten aiheuttamista luonteen kovettumisista ja pahentumisista ja näitten naisten näköalattomuudesta ja miehelle pettymyksensä siirtävästä taipumuksesta! MIES VARO! Näitä naisia on PALJON LIIKKEELLÄ JOILLA TUHANNET KULLIT OVAT POLTTANEET KATSEEN TYHJÄKSI JA KOVAKSI!

Hominis! Attendite ad amaritudinem irrumabo!

• Eikä se joidenkin miesten naisettomuus ole todellakaan mikään yhteiskunnan asia, josta yhteiskunnan pitäisi ottaa jotakin vastuuta, kun sitä on kuitenkin tässä maassa paljon isompiakin ongelmia. Sitä voi aina miehet itse etsiä parisuhteensa ja jos ei sitä heti nuorena löydä, niin kyllä sen ehtii löytämään sitten joskus vanhempanakin.

Sitä on muutenkin parikymppiset vielä niin nuoria, että siinä iässä sitä ei ole mikään kiire parisuhteeseen, kun sitä kyllä ehtii elämässä myöhemminkin.

• DarkFear kirjoitti:

Eikä se joidenkin miesten naisettomuus ole todellakaan mikään yhteiskunnan asia, josta yhteiskunnan pitäisi ottaa jotakin vastuuta, kun sitä on kuitenkin tässä maassa paljon isompiakin ongelmia. Sitä voi aina miehet itse etsiä parisuhteensa ja jos ei sitä heti nuorena löydä, niin kyllä sen ehtii löytämään sitten joskus vanhempanakin.

Sitä on muutenkin parikymppiset vielä niin nuoria, että siinä iässä sitä ei ole mikään kiire parisuhteeseen, kun sitä kyllä ehtii elämässä myöhemminkin.

Mitä sinä pidät yksilön kannalta naisettomuutta suurempana ongelmana?

• olet oikeassa astronautiksi ensin ja sit kokeilet naista saada.Juu ei ole kiertoreittejä.😂

• Karvamuna-

Jotku saa helposti ja jotkut ei saa. Työtön alkoholisti saa sen takia koska osaa olla suorasanainen ja röyhkeä. Ei naiset halua kuulla mitään syvällisiä lässyn lässyn juttuja vaan suoraa puhetta että haluat parisuhteen, sanot että tykkäät naisesta ja haluat olla sen kanssa. Seksiäkin saa vain suoraan sitä kysymällä, olin ujo nuorena poikana enkä saanut naisia. Sitten aloin puhumaan suoraan ja kas kummaa sain heti seksiä. Pitää olla röyhkeyttä. Ne kuvailemasi työttömät juopot ei varmaan ole mitään romanttisia miehiä että ostavat kukkia ja vievät naisia illallisille. Rohkeutta ja röyhkeyttä lisää niin naiset kiinnostuu, olen sen nähnyt monesti että jos yrität olla kunnollinen ja ystävällinen niin jäät varmasti yksin.

• Työttömällä alkoholistilla on myös se etu, että sillä on varmasti aikaa. Työssä käyvällä sitten taas on rahaa ja muuta keskiluokkaista hapatusta. Opiskelijassa voi pahimmillaan yhdistyä edellisten huonot puolet.

• bravo123456

Kun seuraavalla kerralla pääset naisen kanssa puheisiin niin esitä että olet kiinnostunnut naisen elämästä ja kehu ulkonäköä. Sitten annat ymmärtää että tulevaisuudessa pääset rahakkaisiin töihin koulutuksesi vuoksi. Ja työ voisi olla tyyliin ranska, italia suunnalla. Unohtamatta sitä että 2.koti olisi suomessa. Ja sitten keskeytät tapaamisen siten että juttua vielä riittäisi vedoten työ kiireeseen. Joudut antamaan konsultaatiota tärkeässä asiassa mieluiten ulkomaille. Annat naiselle yhteystietosi ja toivoisit että tapaisitte uudelleen kun nainen ehtii. Mato koukussa ja ei muuta kuin odottamaan.

• mitenentekisi

Intohimo kohdistuu uraan.
      Noin nuorena ei ole kiire.
      Jos saisin neuvoa, ei mitään yliyrittämistä tai syvällisiä puheita, ennen kuin tuntee paremmin.
      Antaa vain vastenmielisen vaikutelman kaikki elämöinti.
      Kyllä miehen kuuluu olla hiukan röyhkeä mutta vasta kun kohde on lämmennyt.
      Miehen ei pidä olla äkkipikainen vaan hiukan antaa tilaa myös naisen negatiivisille tunteille, sitten on valmista pässinlihaa niin sanotusti. Koska se voi olla testi.

• osdhu

Olen käynyt treffeillä parin hyvännäköisen miehen kanssa, jotka ovat paljastuneet tosikoiksi ja huumorintajuttomiksi. Olisiko tämä aloittajan ongelma? Huumori tehoaa naisiin parhaiten, mutta ei kannata seksuaalisävytteisiä vitsejä viljellä heti alussa :D

Ja useimmat naiset huomaavat, jos et arvosta naisia.. :) Voisiko aloittaja ehkä laskea rimaa?

• 121212121212

Tämä vastaus oli bimboilua parhaimmillaan.

Ap ei pääse treffeille.

Sinä olet käynyt treffeillä parin hyvännäköisen miehen kanssa, jotka paljastuivat huumorintajuttomiksi.

Hmmm...hei! Jospa ap ei pääse treffeille koska huumorintajua puuttuu!

Niin että millä ne huumorintajuttomat mutta hyvännäköiset miehet sitten pääsivät treffeille? Sillä huumorintajullako?

• 121212121212

"Ja useimmat naiset huomaavat, jos et arvosta naisia.. :) Voisiko aloittaja ehkä laskea rimaa?"

...ja miten riman laskeminen on arvostamista?

Mikset voi kirjoittaa suoraan: "et selvästikään ole riittävän komea, tyydy oman tasoisiisi"?

• osdhu
        121212121212 kirjoitti:

Tämä vastaus oli bimboilua parhaimmillaan.

Ap ei pääse treffeille.

Sinä olet käynyt treffeillä parin hyvännäköisen miehen kanssa, jotka paljastuivat huumorintajuttomiksi.

Hmmm...hei! Jospa ap ei pääse treffeille koska huumorintajua puuttuu!

Niin että millä ne huumorintajuttomat mutta hyvännäköiset miehet sitten pääsivät treffeille? Sillä huumorintajullako?

Huumorintajuton ei pääse treffeille, koska nyrpistelee eikä hymyile baarissakaan. Ja tuttavatkin yms voi tietysti kiinnostua kunhan on huumorintajua, ei kaikki treffikutsut tule Tinderissä, hölmö.

"...ja miten riman laskeminen on arvostamista?"
        Ei liittynyt toisiinsa nuo kaksi lausetta, oli vaan kappalejaon paikka.

• 121212121212
        osdhu kirjoitti:

Huumorintajuton ei pääse treffeille, koska nyrpistelee eikä hymyile baarissakaan. Ja tuttavatkin yms voi tietysti kiinnostua kunhan on huumorintajua, ei kaikki treffikutsut tule Tinderissä, hölmö.

"...ja miten riman laskeminen on arvostamista?"
        Ei liittynyt toisiinsa nuo kaksi lausetta, oli vaan kappalejaon paikka.

Aha. Eli livenä pätevät eri säännöt.

Oletko ollut useinkin treffeillä miehen kanssa joka ei ole komea?

"Ei liittynyt toisiinsa nuo kaksi lausetta, oli vaan kappalejaon paikka."

Ok. Eri asioita siis, vaikka samassa postauksessa.

Miten riman laskeminen sitten auttaa, jos kyse on luonteesta eikä tasosta (miehillä ulkonäkö, raha, status/naisilla kauneus, nuoruus)?

• osdhu
        121212121212 kirjoitti:

Aha. Eli livenä pätevät eri säännöt.

Oletko ollut useinkin treffeillä miehen kanssa joka ei ole komea?

"Ei liittynyt toisiinsa nuo kaksi lausetta, oli vaan kappalejaon paikka."

Ok. Eri asioita siis, vaikka samassa postauksessa.

Miten riman laskeminen sitten auttaa, jos kyse on luonteesta eikä tasosta (miehillä ulkonäkö, raha, status/naisilla kauneus, nuoruus)?

Tottakai luonnekin vaikuttaa tasoon, enemmän kun mitkään statukset. Riman laskeminen auttaa tietenkin, menee juttelemaan ei-niin-viehättäville naisille ja siitä saattaa syntyäkin jotain.

Itse olen tähdännyt miehen metsästyksessäni melko komeaan mutta vähän vähemmän sosiaaliseen. Oma mieheni onkin vähemmän rohkea kuin minä, ja pieni "nössöys" hänessä onkin vähän häirinnyt, mutta muut ominaisuudet korvaa tämän puutteen :D Kiltteyttä ja hyväsydämisyyttä arvostan hänessä.

• 121212121212
        osdhu kirjoitti:

Tottakai luonnekin vaikuttaa tasoon, enemmän kun mitkään statukset. Riman laskeminen auttaa tietenkin, menee juttelemaan ei-niin-viehättäville naisille ja siitä saattaa syntyäkin jotain.

Itse olen tähdännyt miehen metsästyksessäni melko komeaan mutta vähän vähemmän sosiaaliseen. Oma mieheni onkin vähemmän rohkea kuin minä, ja pieni "nössöys" hänessä onkin vähän häirinnyt, mutta muut ominaisuudet korvaa tämän puutteen :D Kiltteyttä ja hyväsydämisyyttä arvostan hänessä.

Tein osittain väärän johtopäätöksen. Olet selkeästi tasoteorian vankkumaton kannattaja, plussa tästä.

Myönnät siis haluavasi enemmän rohkeutta ja sosiaalisuutta kuin miehessäsi on, mutta silloin saattaisit joutua tinkimään enemmän komeudesta.

Nyt me olemme samaa mieltä. Ap välttää olevansa komea (mitä kylläkin epäilen...samoin kuin montaa muutakin asiaa hänen kuvauksessaan) mutta selkeästi liian herrasmiesmäinen herättäkseen naisessa tunteen alfasta. Niinpä hänen todellakin olisi hyvä laskea rimaa; näin pääsisi harjoittelemaan sosiaalisia taitoja ja pelimiestaitoja naisten kanssa.

• osdhu
        121212121212 kirjoitti:

Tein osittain väärän johtopäätöksen. Olet selkeästi tasoteorian vankkumaton kannattaja, plussa tästä.

Myönnät siis haluavasi enemmän rohkeutta ja sosiaalisuutta kuin miehessäsi on, mutta silloin saattaisit joutua tinkimään enemmän komeudesta.

Nyt me olemme samaa mieltä. Ap välttää olevansa komea (mitä kylläkin epäilen...samoin kuin montaa muutakin asiaa hänen kuvauksessaan) mutta selkeästi liian herrasmiesmäinen herättäkseen naisessa tunteen alfasta. Niinpä hänen todellakin olisi hyvä laskea rimaa; näin pääsisi harjoittelemaan sosiaalisia taitoja ja pelimiestaitoja naisten kanssa.

Hahah kiitos. Näinpä juuri, paitsi itselleni herramiesmäisyys tietenkin vain hyvä asia :D

• sad-but-true

Jos et saa naista niin olet liian ruma. That s it, siinä ei muuta selitystä ole. Et ole kiinnostava ulkonäöllisesti etkä osaa puhua naisille jotta ne kiinnostuisi sinusta. Keksi elämääsi muuta tekemistä, et ole seurustelu tyyppiä ja sun pitää se hyväksyä. Lähde vaikka hyväntekijäksi filippiineille rakentamaan taloja köyhille.

• RunkkaavaATM

Olet ATM. Se siitä, pillua ei tipu. Ei muuta kun muna omaan käteen ja VETO VETO VETO!

• Tätineuvoo

Mielestäni sinussa ei ole mitään vikaa. Näkisin että ikäiseksesi olet varsin kypsä ja tavotteet ja elämänhaaveet sen mukaisia. Olet kuitenkin tosi nuorityytyväinen, ihan poikanen vasta. Keskimäärin Suomessa mies avioituu n.30 vuotiaana ja ensimmäinen lapsi saadaan samoihin aikoihin. Naiset aloittavat muutaman vuoden aiemmin. Olet siis edellä aikaasi monta vuotta. Nykynaiset haluavat kouluttautua ja hankkia uran ennen perhettä. Yksi vaihtoehto voisi olla että kokeilet hienan itseäsi vanhempia naisia, esim. 27-30 vuotiaita joilla opiskelut ja ura on ehkä jo hallussa ja perhe suunnitelmissa. Itse menin naimisiin ujon ja kiltin miehen kanssa. Hän oli ollut sinkkuna yli 5 vuotta ennen tapaamistamme. Suurin osa naisiata arvostaa kypsää ja sitoutunutta kumppania. Ainoa mihin kiinnittäisin huomiota oli työorientaatio. Jos olet liian työkeskeinen, etei ehkä ole kiinnostava ei työorientoituneiden nuorten naisten keskuudessa. Meille kaikille onperheille ympäri maailmaa 400 sitäoikeaa, joten voisit kokeilla myös matkustelua. Kyllä myös kaveruus voi muuttua rakkaudeksi, joten naispuolisia ystäviä kannattaa arvostaa. Heidän kauttaan voi myös tavata ihmisiä. Onnea naisen etsintään, keskity vahvuuksiin, äläse heikkouksiisi.

• Totuus_1

Tee itsemurha

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      101
      706
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      675
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      609
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      598
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      557
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      50
      519
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      516
    8. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      515
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63