Läheisyys vs seksi?

Läheisyys, hellyys ja kiintymys on tärkeämpää kuin seksi tai orgasmit. Uskon että useimmat ovat samaa mieltä kuin kiistävät.

Mutta miten edellistä voi saada ilman jälkimmäistä?

Aihe poimittu Ilta-Pulusta:
https://digest.bps.org.uk/2017/02/27/its-all-the-cuddling-psychologists-explore-why-people-who-have-more-sex-are-happier/#more-19792
https://www.indy100.com/article/people-have-more-sex-are-happier-affectionate-touch-cuddling-hugging-7603531
http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005120349.html

16

600

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1217

Hanki lemmikki.

• Mikä olisi paras halaamaan? Boa?

• Läheisyys mutta jos pihdataan tarkoituksella seksi.

• vaatteetpäällä

Läheisyys riittää.

• Se oikea asenne😂 sitä mitä haluaa suhteelta pitää osata kertoa. kaksi paria samankaltaista löytävät toisensa.

• Pillujen--asiantuntija

Läheisyyttä ilman vaatteita. Vaatteet päällä ei voi olla lähellä naista

• lihatipunen

Et ole tainut olla koskaan lähellä naista. Ei läheisyys vaadi vaatteettomuutta.

Kannaittaisikohan vaihtaa jo nimimerkkiä, koska olet niin monessa asiassa väärässä.

• Ei rakastumiseen tai rakastamiseen orgasmia tarvita. Ei edes seksiä. Jos pelkkää orkkua kaipais, olisin yksin koska silloin se olis aina taattu. :)

Se, että olet jollekin tärkeä ja haluttu ihmisenä on kaikista tärkeintä. Joku pitää susta huolta vaikeinakin aikoina ja päin vastoin. Jakaa sun kanssa aatoksensa ja elämänsä. Seksillä ei tarvitse olla osaa eikä arpaa tässä tunteessa.

Moni elää silläkin, että on itse ihastunut ja rakastunut johonkin, joka ei edes tiedä olevansa jonkun romanttisten tunteiden kohde. Mä elin tuollaisella tunteella, kun olin ihan umpi lääpällään yhteen poikaan, melkein koko yläasteen. Mä kyllä kirjoitin sille myös kirjeitä joissa ilmaisin asian, mutta se oli vaan vaivautuneen korrekti ja kohtelias kohdatessaan mut jossain. Moi tai terve, ei enempää. Muttei koskaan antanut pienintäkään merkkiä, että sitäkin kiinnostaisi mun seura. Silti sitä vaan jaksoi kauankin elää tuolla omalla tuntella. :)

• "Se, että olet jollekin tärkeä ja haluttu ihmisenä on kaikista tärkeintä. Joku pitää susta huolta vaikeinakin aikoina ja päin vastoin. Jakaa sun kanssa aatoksensa ja elämänsä. Seksillä ei tarvitse olla osaa eikä arpaa tässä tunteessa. "

Mä en vaan osaa kuvitella miten tuota kaikkea olisi ilman että haluaisi myös seksiä sen ihmisen kanssa. Tai että olisi tuota kaikkea, mutta silti haluaisi toteuttaa seksuaalisuuttaan jonkun muun kanssa.

• scrg kirjoitti:

"Se, että olet jollekin tärkeä ja haluttu ihmisenä on kaikista tärkeintä. Joku pitää susta huolta vaikeinakin aikoina ja päin vastoin. Jakaa sun kanssa aatoksensa ja elämänsä. Seksillä ei tarvitse olla osaa eikä arpaa tässä tunteessa. "

Mä en vaan osaa kuvitella miten tuota kaikkea olisi ilman että haluaisi myös seksiä sen ihmisen kanssa. Tai että olisi tuota kaikkea, mutta silti haluaisi toteuttaa seksuaalisuuttaan jonkun muun kanssa.

Sepä se kun kaikki ei osaa. :)

Ihmisissä on kiehtovinta ja tavallaan vaikeintakin se, että ollaan niin erilaisia kaikesta samanlaisuudesta huolimatta.

• Naiset ei ymmärrä että miehet tarvii orgasmin.. Muuten tulee surkea olo.

Naiset ei tarvi orgasmia...

Naiset on tyydytettyjä kun ovat saaneet munaa ja siementä.. Orgasmi ei ole niin tärkeä.

• Tai sitten ne ymmärtää miestäkin paremmin ja etenee pylly edellä miehen lompakolle asti. :)

Seksi myy miehille helpommin, kuin naisille ja naiset ne osaa myydä. Eli joskus voisi olla hyväkin, ettei se orgasmi olis niin suuressa roolissa. ;)

• zönggö kirjoitti:

Tai sitten ne ymmärtää miestäkin paremmin ja etenee pylly edellä miehen lompakolle asti. :)

Seksi myy miehille helpommin, kuin naisille ja naiset ne osaa myydä. Eli joskus voisi olla hyväkin, ettei se orgasmi olis niin suuressa roolissa. ;)

Niin... Sen naisen arvostaminen kokee inflaation seksin jälkeen. :D

Miehille se orgasmi on ihan fyysinen tarve.
        Pussit pitää välillä tyhjentää.. :D

On tullu huomattua että naiset maksaa seksistä 10x verrattuna miehiin.
        Maksaa siitä että pääsevät antamaan.

• Eräkettu kirjoitti:

Niin... Sen naisen arvostaminen kokee inflaation seksin jälkeen. :D

Miehille se orgasmi on ihan fyysinen tarve.
        Pussit pitää välillä tyhjentää.. :D

On tullu huomattua että naiset maksaa seksistä 10x verrattuna miehiin.
        Maksaa siitä että pääsevät antamaan.

Niin, helposti laskee. Ja miehestä tehdään vitsi(lypsylehmä), jos se antaa seksiä vastaan naiselle kaiken mitä nainen keksii haluta.

On toki fyysinen tarve. Onhan se naisillakin fyysinen tarve, mutta naiset ehkä osaa jossain määrin korvata sen tarpeen jollain muulla tai se ei ainakaan ota yliotetta naisesta. Poikkeukset tietysti pitää ottaa taas huomioon. Joillekin naisillekin seksi on elämän ja kuoleman kysymys. Joillekin miehille taas ei jne.

Ehkä näissä ei ole mitään vakiota?

Toi onkin uutta, että maksavat siitä että pääsevät antamaan? Näkevät vaivaa siis vai? Sen mä olen aina tiennyt, että naiset herkemmin antaa kaikkensa, kun miehet antaa vaan litkunsa. Mutta jotta en olisi ihan noita, en toki yleistä taaskaan liian hanakasti. :)

• Kokemusteni.mukaan

Ikäluokassa 15-50v seksi taitaa olla useimmilla tärkeämpää. Nämä kaikki kuuluu yleensä yhteen pakettiin. Ei ne halut halaamalla lähde, mutta pelkkään seksiin tyytyviä, ilman tunteita ja sitoutumista, löytyy molemmista sukupuolista.

Ensin pitää antaa läheisyyttä, jotta tarve seksille kasvaa. Sitoutuminen ja kiintymys on hyvin paljon kiinni siitä miten seksi onnistuu. Näin se tuntuu menevän.

• tyttö54

Hyvää seksiä voi olla ilman rakkauttakin....
      Läheisyystä, hellyyttä ja kiintymystä voi olla parisuhteessa ilman seksiä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      6
      1331
    2. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      167
      1038
    3. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      840
    4. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      67
      765
    5. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      63
      758
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      70
      687
    7. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      22
      656
    8. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      136
      631
    9. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      66
      599
    10. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      578
    11. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      547
    12. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      528
    13. Mitä sä haluat vanhus?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      48
      513
    14. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      38
      489
    15. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      101
      487
    16. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      40
      483
    17. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      40
      473
    18. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      30
      473
    19. Kerro mies tarinasi

Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri
      Ikävä
      18
      440
    20. Oot komea

etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n
      Ikävä
      18
      433
    Aihe