Läheisyys vs seksi?

Läheisyys, hellyys ja kiintymys on tärkeämpää kuin seksi tai orgasmit. Uskon että useimmat ovat samaa mieltä kuin kiistävät.

Mutta miten edellistä voi saada ilman jälkimmäistä?

Aihe poimittu Ilta-Pulusta:
https://digest.bps.org.uk/2017/02/27/its-all-the-cuddling-psychologists-explore-why-people-who-have-more-sex-are-happier/#more-19792
https://www.indy100.com/article/people-have-more-sex-are-happier-affectionate-touch-cuddling-hugging-7603531
http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005120349.html

16

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1217

Hanki lemmikki.

• Mikä olisi paras halaamaan? Boa?

• Läheisyys mutta jos pihdataan tarkoituksella seksi.

• vaatteetpäällä

Läheisyys riittää.

• Se oikea asenne😂 sitä mitä haluaa suhteelta pitää osata kertoa. kaksi paria samankaltaista löytävät toisensa.

• Pillujen--asiantuntija

Läheisyyttä ilman vaatteita. Vaatteet päällä ei voi olla lähellä naista

• lihatipunen

Et ole tainut olla koskaan lähellä naista. Ei läheisyys vaadi vaatteettomuutta.

Kannaittaisikohan vaihtaa jo nimimerkkiä, koska olet niin monessa asiassa väärässä.

• Ei rakastumiseen tai rakastamiseen orgasmia tarvita. Ei edes seksiä. Jos pelkkää orkkua kaipais, olisin yksin koska silloin se olis aina taattu. :)

Se, että olet jollekin tärkeä ja haluttu ihmisenä on kaikista tärkeintä. Joku pitää susta huolta vaikeinakin aikoina ja päin vastoin. Jakaa sun kanssa aatoksensa ja elämänsä. Seksillä ei tarvitse olla osaa eikä arpaa tässä tunteessa.

Moni elää silläkin, että on itse ihastunut ja rakastunut johonkin, joka ei edes tiedä olevansa jonkun romanttisten tunteiden kohde. Mä elin tuollaisella tunteella, kun olin ihan umpi lääpällään yhteen poikaan, melkein koko yläasteen. Mä kyllä kirjoitin sille myös kirjeitä joissa ilmaisin asian, mutta se oli vaan vaivautuneen korrekti ja kohtelias kohdatessaan mut jossain. Moi tai terve, ei enempää. Muttei koskaan antanut pienintäkään merkkiä, että sitäkin kiinnostaisi mun seura. Silti sitä vaan jaksoi kauankin elää tuolla omalla tuntella. :)

• "Se, että olet jollekin tärkeä ja haluttu ihmisenä on kaikista tärkeintä. Joku pitää susta huolta vaikeinakin aikoina ja päin vastoin. Jakaa sun kanssa aatoksensa ja elämänsä. Seksillä ei tarvitse olla osaa eikä arpaa tässä tunteessa. "

Mä en vaan osaa kuvitella miten tuota kaikkea olisi ilman että haluaisi myös seksiä sen ihmisen kanssa. Tai että olisi tuota kaikkea, mutta silti haluaisi toteuttaa seksuaalisuuttaan jonkun muun kanssa.

• scrg kirjoitti:

"Se, että olet jollekin tärkeä ja haluttu ihmisenä on kaikista tärkeintä. Joku pitää susta huolta vaikeinakin aikoina ja päin vastoin. Jakaa sun kanssa aatoksensa ja elämänsä. Seksillä ei tarvitse olla osaa eikä arpaa tässä tunteessa. "

Mä en vaan osaa kuvitella miten tuota kaikkea olisi ilman että haluaisi myös seksiä sen ihmisen kanssa. Tai että olisi tuota kaikkea, mutta silti haluaisi toteuttaa seksuaalisuuttaan jonkun muun kanssa.

Sepä se kun kaikki ei osaa. :)

Ihmisissä on kiehtovinta ja tavallaan vaikeintakin se, että ollaan niin erilaisia kaikesta samanlaisuudesta huolimatta.

• Naiset ei ymmärrä että miehet tarvii orgasmin.. Muuten tulee surkea olo.

Naiset ei tarvi orgasmia...

Naiset on tyydytettyjä kun ovat saaneet munaa ja siementä.. Orgasmi ei ole niin tärkeä.

• Tai sitten ne ymmärtää miestäkin paremmin ja etenee pylly edellä miehen lompakolle asti. :)

Seksi myy miehille helpommin, kuin naisille ja naiset ne osaa myydä. Eli joskus voisi olla hyväkin, ettei se orgasmi olis niin suuressa roolissa. ;)

• zönggö kirjoitti:

Tai sitten ne ymmärtää miestäkin paremmin ja etenee pylly edellä miehen lompakolle asti. :)

Seksi myy miehille helpommin, kuin naisille ja naiset ne osaa myydä. Eli joskus voisi olla hyväkin, ettei se orgasmi olis niin suuressa roolissa. ;)

Niin... Sen naisen arvostaminen kokee inflaation seksin jälkeen. :D

Miehille se orgasmi on ihan fyysinen tarve.
        Pussit pitää välillä tyhjentää.. :D

On tullu huomattua että naiset maksaa seksistä 10x verrattuna miehiin.
        Maksaa siitä että pääsevät antamaan.

• Eräkettu kirjoitti:

Niin... Sen naisen arvostaminen kokee inflaation seksin jälkeen. :D

Miehille se orgasmi on ihan fyysinen tarve.
        Pussit pitää välillä tyhjentää.. :D

On tullu huomattua että naiset maksaa seksistä 10x verrattuna miehiin.
        Maksaa siitä että pääsevät antamaan.

Niin, helposti laskee. Ja miehestä tehdään vitsi(lypsylehmä), jos se antaa seksiä vastaan naiselle kaiken mitä nainen keksii haluta.

On toki fyysinen tarve. Onhan se naisillakin fyysinen tarve, mutta naiset ehkä osaa jossain määrin korvata sen tarpeen jollain muulla tai se ei ainakaan ota yliotetta naisesta. Poikkeukset tietysti pitää ottaa taas huomioon. Joillekin naisillekin seksi on elämän ja kuoleman kysymys. Joillekin miehille taas ei jne.

Ehkä näissä ei ole mitään vakiota?

Toi onkin uutta, että maksavat siitä että pääsevät antamaan? Näkevät vaivaa siis vai? Sen mä olen aina tiennyt, että naiset herkemmin antaa kaikkensa, kun miehet antaa vaan litkunsa. Mutta jotta en olisi ihan noita, en toki yleistä taaskaan liian hanakasti. :)

• Kokemusteni.mukaan

Ikäluokassa 15-50v seksi taitaa olla useimmilla tärkeämpää. Nämä kaikki kuuluu yleensä yhteen pakettiin. Ei ne halut halaamalla lähde, mutta pelkkään seksiin tyytyviä, ilman tunteita ja sitoutumista, löytyy molemmista sukupuolista.

Ensin pitää antaa läheisyyttä, jotta tarve seksille kasvaa. Sitoutuminen ja kiintymys on hyvin paljon kiinni siitä miten seksi onnistuu. Näin se tuntuu menevän.

• tyttö54

Hyvää seksiä voi olla ilman rakkauttakin....
      Läheisyystä, hellyyttä ja kiintymystä voi olla parisuhteessa ilman seksiä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4796
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      201
      2581
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1687
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1635
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      24
      1477
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1405
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      148
      1104
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      984
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe