Sielunkumppanit toisten kanssa avioliitossa

KDd

Onko kenelläkään muulla sellaista tilannetta, että olet löytänyt sielunkumppanisi, joka on harvinaista? Minä löysin sellaisen miehen. Siitä on todella kauan. Me kumpikin tiesimme sen. Mutta elämän ongelmat veivät meidät eroon toisistamme. Emme ole olleet yhteydessä toisiimme vuosikausiin, ja kumpikin olemme menneet avioliittoon toisten ihmisten kanssa. Lapsiakin on tullut. Mutta minä en ole voinut unohtaa tätä miestä juuri siitä syystä, että olimme todella samanlaisia ja sukulaissieluja.

6

550

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiselletämä

En tiedä onko hän sielunkumppani, mutta uskon näin. Tapaamisemme ajoittui aika erikoiseen aikaan. Itselläni oli silloin aika vaikeita aikoja, ja juuri silloin hän ilmestyi sinne missä vieläkin näemme. Ehkä tällä kohtaamisella jokin tarkoitus on?. Paria meistä ei taida tulla,enkä halua rikkoa mitään. En tiedä onko ystävyyskin pois suljettu,koska tunteet on niin suuret häntä kohtaan.

• S..setässä

Kyllä olen löytänyt sielunkumppanin vuosia sitten joka loppui hänen tahdosta.Vieläkin kaivertaa mielessä vaikka ei saisi.Vaikka hänellä paikka sydämmessä koko elämän on vain pakko unohtaa.Elämä on!!!

• miehestä_tämä

Viime syksynä kohtasin miehen, jonka kanssa tuli tunne sielunkumppanuudesta. En tiedä tulisiko suhteestamme silti mitään, mutta kokemus on hämmentävä näin aikuisella iällä, varsinkin kun elää liitossa jossa ei ole ikinä ollut tällaista tunnetta.

• onkertonu

joo ei siitä tullut sit mitään

• Juåppålalli

Juu mulla oli sellainen nainen aikoinaan, itse sössin asiat hänen kanssaan aika pahasti ja erosimme. Olen häntä aina välillä ohimennen nähnyt ja aina se aiheuttaa tiettyä iloa sielussa. Hänen tilanteestaan en tiedä, itse olen uudessa parisuhteessa mutta ei montaa päivää viikossa ole etten häntä ajattelisi... Sad but true kuten James jo aikoinaan lauloi

• Jaakko5114

Mä petän nykyistä parisuhdettani makaamalla ex-aviovaimon kanssa. Tällaiseen tilanteeseen sopii Juice Leskisen laulu "Syksyn sävel". https://www.youtube.com/watch?v=oaeMEv6bO7Y

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      14
      5659
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2470
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      81
      1836
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1477
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      184
      1019
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      919
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      833
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      709
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      698
    Aihe