Sielunkumppanit toisten kanssa avioliitossa

KDd

Onko kenelläkään muulla sellaista tilannetta, että olet löytänyt sielunkumppanisi, joka on harvinaista? Minä löysin sellaisen miehen. Siitä on todella kauan. Me kumpikin tiesimme sen. Mutta elämän ongelmat veivät meidät eroon toisistamme. Emme ole olleet yhteydessä toisiimme vuosikausiin, ja kumpikin olemme menneet avioliittoon toisten ihmisten kanssa. Lapsiakin on tullut. Mutta minä en ole voinut unohtaa tätä miestä juuri siitä syystä, että olimme todella samanlaisia ja sukulaissieluja.

6

573

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiselletämä

En tiedä onko hän sielunkumppani, mutta uskon näin. Tapaamisemme ajoittui aika erikoiseen aikaan. Itselläni oli silloin aika vaikeita aikoja, ja juuri silloin hän ilmestyi sinne missä vieläkin näemme. Ehkä tällä kohtaamisella jokin tarkoitus on?. Paria meistä ei taida tulla,enkä halua rikkoa mitään. En tiedä onko ystävyyskin pois suljettu,koska tunteet on niin suuret häntä kohtaan.

• S..setässä

Kyllä olen löytänyt sielunkumppanin vuosia sitten joka loppui hänen tahdosta.Vieläkin kaivertaa mielessä vaikka ei saisi.Vaikka hänellä paikka sydämmessä koko elämän on vain pakko unohtaa.Elämä on!!!

• miehestä_tämä

Viime syksynä kohtasin miehen, jonka kanssa tuli tunne sielunkumppanuudesta. En tiedä tulisiko suhteestamme silti mitään, mutta kokemus on hämmentävä näin aikuisella iällä, varsinkin kun elää liitossa jossa ei ole ikinä ollut tällaista tunnetta.

• onkertonu

joo ei siitä tullut sit mitään

• Juåppålalli

Juu mulla oli sellainen nainen aikoinaan, itse sössin asiat hänen kanssaan aika pahasti ja erosimme. Olen häntä aina välillä ohimennen nähnyt ja aina se aiheuttaa tiettyä iloa sielussa. Hänen tilanteestaan en tiedä, itse olen uudessa parisuhteessa mutta ei montaa päivää viikossa ole etten häntä ajattelisi... Sad but true kuten James jo aikoinaan lauloi

• Jaakko5114

Mä petän nykyistä parisuhdettani makaamalla ex-aviovaimon kanssa. Tällaiseen tilanteeseen sopii Juice Leskisen laulu "Syksyn sävel". https://www.youtube.com/watch?v=oaeMEv6bO7Y

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2244
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      25
      988
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      952
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      873
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      54
      853
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      121
      842
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      773
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      753
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    Aihe