Sielunkumppanit toisten kanssa avioliitossa

KDd

Onko kenelläkään muulla sellaista tilannetta, että olet löytänyt sielunkumppanisi, joka on harvinaista? Minä löysin sellaisen miehen. Siitä on todella kauan. Me kumpikin tiesimme sen. Mutta elämän ongelmat veivät meidät eroon toisistamme. Emme ole olleet yhteydessä toisiimme vuosikausiin, ja kumpikin olemme menneet avioliittoon toisten ihmisten kanssa. Lapsiakin on tullut. Mutta minä en ole voinut unohtaa tätä miestä juuri siitä syystä, että olimme todella samanlaisia ja sukulaissieluja.

6

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiselletämä

      En tiedä onko hän sielunkumppani, mutta uskon näin. Tapaamisemme ajoittui aika erikoiseen aikaan. Itselläni oli silloin aika vaikeita aikoja, ja juuri silloin hän ilmestyi sinne missä vieläkin näemme. Ehkä tällä kohtaamisella jokin tarkoitus on?. Paria meistä ei taida tulla,enkä halua rikkoa mitään. En tiedä onko ystävyyskin pois suljettu,koska tunteet on niin suuret häntä kohtaan.

    • S..setässä

      Kyllä olen löytänyt sielunkumppanin vuosia sitten joka loppui hänen tahdosta.Vieläkin kaivertaa mielessä vaikka ei saisi.Vaikka hänellä paikka sydämmessä koko elämän on vain pakko unohtaa.Elämä on!!!

    • miehestä_tämä

      Viime syksynä kohtasin miehen, jonka kanssa tuli tunne sielunkumppanuudesta. En tiedä tulisiko suhteestamme silti mitään, mutta kokemus on hämmentävä näin aikuisella iällä, varsinkin kun elää liitossa jossa ei ole ikinä ollut tällaista tunnetta.

    • onkertonu

      joo ei siitä tullut sit mitään

    • Juåppålalli

      Juu mulla oli sellainen nainen aikoinaan, itse sössin asiat hänen kanssaan aika pahasti ja erosimme. Olen häntä aina välillä ohimennen nähnyt ja aina se aiheuttaa tiettyä iloa sielussa. Hänen tilanteestaan en tiedä, itse olen uudessa parisuhteessa mutta ei montaa päivää viikossa ole etten häntä ajattelisi... Sad but true kuten James jo aikoinaan lauloi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe