Yksin parempi kuin väärän kanssa

3600

Moni valittaa täälläkin, kun eivät ole olleet tai seurustelleet koskaan kenenkään kanssa. Minä olen ollut avioliitossa aivan väärän ihmisen kanssa. Minulla on lapsikin hänen kanssaan. Aviomieheni oli niin erilainen, kuin hän olisi ollut toiselta planeetalta. On tietenkin myöhäistä katua, mutta olisin mieluummin ollut yksin koko elämäni kehdosta hautaan, kuin mennyt pilaamaan elämäni tällä tavalla. Jos ei olisi tullut lasta, olisin voinut jatkaa elämääni eron jälkeen, ja yrittää unohtaa. Mutta lapsi pitää kiinni ikuisesti tässä ihmisessä. Joten kyllä voin sanoa, että mieluummin koko elämä yksin, kuin väärän ihmisen kanssa.

43

648

Vastaukset 43

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyn.vain

Miten päädyit kuitenkin noin pitkälle tuon ihmisen kanssa?

• 3600

Menin tämän miehen kanssa eräänlaisessa "mielenhäiriössä". Se tässä on kauheinta, että tuli loppu ennen tätä miestä sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa oli todellinen yhteenkuuluvuuden tunne. En lopettanut hänen kanssaan kevytkenkäisyyden takia, vaan omien ongelmieni takia. En ole yleensäkään sellainen, joka harrastaa vapaita suhteita, vaan ainoastaan vakavalla pohjalla. Syy tämän toisen kanssa oli minulla todellakin " mielenhäiriö". Tähän joku voi kysyä, että kestikö se mielenhäiriö noin kauan. No voin sanoa, että kyllä kesti. Vähitellen silmäni alkoivat avautua, ja aloin tajuta, mihin tilanteeseen olen joutunut. Tämä ei todellakaan ollut sitä, mitä olin toivonut elämältä. Halusin olla vain yhden kanssa, jota kohtaan on todelliset tunteet. Olen kyllä aika vanhanaikainen. Todellakin mielestäni on parempi olla koko elämä yksin, kuin mennä väärän ihmisen kanssa avioliittoon.

• 121212121212
        3600 kirjoitti:

Menin tämän miehen kanssa eräänlaisessa "mielenhäiriössä". Se tässä on kauheinta, että tuli loppu ennen tätä miestä sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa oli todellinen yhteenkuuluvuuden tunne. En lopettanut hänen kanssaan kevytkenkäisyyden takia, vaan omien ongelmieni takia. En ole yleensäkään sellainen, joka harrastaa vapaita suhteita, vaan ainoastaan vakavalla pohjalla. Syy tämän toisen kanssa oli minulla todellakin " mielenhäiriö". Tähän joku voi kysyä, että kestikö se mielenhäiriö noin kauan. No voin sanoa, että kyllä kesti. Vähitellen silmäni alkoivat avautua, ja aloin tajuta, mihin tilanteeseen olen joutunut. Tämä ei todellakaan ollut sitä, mitä olin toivonut elämältä. Halusin olla vain yhden kanssa, jota kohtaan on todelliset tunteet. Olen kyllä aika vanhanaikainen. Todellakin mielestäni on parempi olla koko elämä yksin, kuin mennä väärän ihmisen kanssa avioliittoon.

Tuo "mielenhäiriö" on juurikin se tunne jonka aiheuttamisen naiselle miehet haluaisivat oppia. Alfamiehiltä, pelimiehiltä, jännämiehiltä, jne se onnistuu ja siksi he saavat naiset parhaimmillaan, kilttien ja luotettavian betamiesten saadessa jämät.

• Mietin samaa, kuin edellinen kommentoija. Miten juttu meni noin pitkälle, onhan siinä suhteessa kai kaikenaikaa ollut teidän erilaisuus nähtävissä? Vai oliko suhde nk. crash boom bang, pikaisesti yhteen ja pikaisesti asiasta toiseen? Ette ehtinyt oikeasti tutustua?

Vai ajattelitteko, että kyllä tämä tästä vielä hyväksi muuttuu?

Ikävät ihmissuhteet kyllä tosiaan saa ajattelemaan, että mielummin yksin kuin väärän tai itselle sopimattoman kanssa, kunhan joku vaan on...ei riitä. Tulee niin paljon ongelmia ja paha olla, eikä suinkaan hyvä olla kunhan joku vaan on.

• 3600

Kirjoitin vastauksen edellisessä kommentissa.

• mikäbiisi

Asian ulkopuolelta mut hei sönkkö sano mikä on se kappale joka soi nutrisse tai jossain vastaavassa naisiin kohdistuvassa mainoksessa telkassa? Soi kokoajan päässä ja muistan et se soi ysärinä paljonkin mut en saa millään päähäni et tietäisin youtubesta mennä kuulemaan.

• mikäbiisi kirjoitti:

Asian ulkopuolelta mut hei sönkkö sano mikä on se kappale joka soi nutrisse tai jossain vastaavassa naisiin kohdistuvassa mainoksessa telkassa? Soi kokoajan päässä ja muistan et se soi ysärinä paljonkin mut en saa millään päähäni et tietäisin youtubesta mennä kuulemaan.

En osaa sanoa, mä en katsele telkkaa ollenkaan. Taino nyt 2 kertaa katsonut aamulla Holby Cityn. Yleensä senkin tietokoneelta. :)

• 3600 kirjoitti:

Kirjoitin vastauksen edellisessä kommentissa.

Huomasin joo. Mielenhäiriöstä kuitenkin syntyi lapsi, joten ei se ihan pahimmasta päästä ollut. :)

Mutta noin muuten, ihmettelen kun ihmiset sanoo mielummin huonossa suhteessa kuin yksin. Että olisikohan heistä parempi olla hakattuna, haukuttuna, alistettuna ja rakkudettomassa suhteessa, missä ei saisi mitään ihmisarvoa itselleen. Vai sittenkin mielummin yksin. hmm...

Ehkä pitäisi kuitenkin miettiä kaksi kertaa, onko parempi yksin vai suhteessa jossa kohdellaan huonosti.

• Reaalioptio

Kyllä, olen samaa mieltä. Menin "mielenhäiriössä" jättämään hyvän miehen & sen jälkeen on ollut muutama suhde, joissa minun ei ole ollut hyvä olla. Rakkauskaan ei riitä, jos ihmiset ovat liian erilaisia ja/tai suhteessa on pääasiassa huono olla. Nyt vasta vähän vanhempana ja sinkkuna olen alkanut arvostaa muita asioita, kuten ystävyyttä. Toki toivon, että vielä joskus tapaan sen mukavan miehen, muttta ajatukset eivät enää jatkuvasti pyöri pariutumisen ympärillä. Kuten äitini jo pienenä ollessani toisteli: Jos hyvää et saa, ei huonoa kannata ottaa. Tämä ajatus tulee varmaan luonnostaan, kun elämänkokemusta karttuu ja tuntee itsensä paremmin. Miehet tunnistavat luonnollisesti saman. Jos on jo pidemmän aikaa omaa huushollia yksin pyörittänyt, niin sinne ei enää yhtä helpolla "ketä tahansa" ota.

• tuttuakauraa

näkeehä täälläki kylillä äärimmäisen outoja "liittoja"

mut ne on koululais iässä ns. myötäjäis paketin kera jolleki porsas hirviölle semmonen
      keskinkertainen tytteli joka ehkä kuulus "paremmalle" mut tytteli on ikänsä ns. elätettävä vähätuloinen siipeilijä.. ne lapset vaa työntää reikästään ulos sille porsaalle.. :)

• eikööö

Kai tuosta jotain hyvääkin seurasi, sait oman rakkaan lapsen.

• Kiitokset sulle rehellisyydestä. Hienoa että edes joku nainen kykenee myöntämään tehneensä virheen ja lapsen/lapsia väärälle miehelle. Useimmat yhärit, yhteishuoltajat ja muut porsineethan muistaa etupäässä aina vain muistuttaa kuinka heillä on maailman ihanimmat lapset antaen ymmärtää että juuri oikealle miehelle ne tehtiin ja lapsilla on jo isä, aisuriksi pyrkivän kuuluu olla pelkästään vain onnessaan kun niin mahtavan valmiin paketin on saamassa riesakseen.

• 3600

No en todellakaan halunnut olla yksinhuoltaja. Se ei ollut suunnitelmissani. Onnettomat tapahtumat sotkivat elämässäni kaiken. Ja kyllä, odotin meneväni ehkä avioliittoon jossain vaiheessa " sen oikean", tai niin kuin miehet yleensä sanovat " minulle sopivan" kanssa.

• 4333232

Heittäisin miehenä omasta kokemuksesta miksi asiat "menee liian pitkälle":

-Ihmiset muuttuvat
      -Seksi loppuu pidemmässä suhteessa
      -Omaisuuden jako voi olla hankalaa
      -Monta kotia lapsella harvoin hyvä asia
      -Kumppanin löytäminen vanhemmalla iällä vaikeampaa

• 4333232

Naisille jo kiitos etukäteen kun tulette kertomaan, että ei se näin ole

• Inhottaaihan

Parmpi yksin kuin miehen kanssa olen tullut siihen tulokseen teidän ansiosta.

• Et saa itsellesi tasoasi reilusti parempaa miestä, niin marttyyrina olet tullut siihen tulokseen että kaikki miehet ovat huonoja ja inhottavia.

• ReilunKaupan

Toinen on aina väärä jos ei ole halua sovitella puolin ja toisin elämän tapaa . Mitä vanhempi on niin vaikeaa on luopua vapaudesta ja huomioida toisen tapaa elää tai halua .

• Omapolkunne

Mitäpä niitä menneitä kelaamaan. Opiksi voi toki ottaa, mutta nyt meni noin.

Se monesti itseänikin ihmetyttää, että varsinkin miehet pohtivat keinoja joilla saada nainen. Ja ne keinot halutaan usein laajentaa koskemaan Kaikkia naisia. Siis hetkonen... Jos mies tietää mitä se haluaa, niin miksi se jahtaisi kaikkia naisia? Myös niitä jotka eivät elämänarvoiltaan ja hallintaan ole sinne päinkään, mitä oikeasti haluttaisiin.

No kun pillua pitää saada, ja ei se oke mies eikä mikään jos ei naisia saa. Voi nyt vittu mitä nillitystä. Runkatkaa ja keskittykää olennaiseen, eli omaan elämään ja ystäviin läheisiin.

MGTOW meininkiin on ympätty jotain itkuvirsiä pihtaavista akoista. Ei niin. Se on mies joja myös valitsee. Jos ei tärppää, niin ei hätää. Kunhan itse oikeasti tiedätte mitä haluatte.

Liian moni kitsisee jotain akkojen nirsoilua nykyään

• elorumana

Ei minulla ole rumana ätminä varaa valkata naisia. Kuten sanottu se joka valkkaa se runkkaa. Ymmärtäisit joskus asiaa miehen kannalta. Sulla on naisena aina varaa valita ja tarjontaa miehellä ei. Paitsi komeilla miehillä. Itse olen ruma ja koskaan ei naiset tarjoa itseään minulle. Ei ole edes siitä kyse että olen hyvä tuloinen ja elämässäni pärjäävä mutta kun naamakerroin ei riitä. Komea mies saa olla millainen tahansa. Narkkari, hyvin menestynyt, murhaaja tai tavis riittää kun naamakerroin vetää niin naisia saa. Arvaa mitä on elo rumana? Ei ole helppoa. Yhdellekään naiselle joka olisi kiinnostunut ei ole mulla varaa sanoa että ei kiinnosta. Naisillahan tämä vara on. Mieti jos sua lähestyy kymmenen miestä joka kuukausi ja mua lähestyy nainen kerran kymmenessä vuodessa niin kannattaako mun olla lisäksi ronkeli? Ei. Sillä elämä loppuu kesken ennenaikojaan.

• Omapolkunne
        elorumana kirjoitti:

Ei minulla ole rumana ätminä varaa valkata naisia. Kuten sanottu se joka valkkaa se runkkaa. Ymmärtäisit joskus asiaa miehen kannalta. Sulla on naisena aina varaa valita ja tarjontaa miehellä ei. Paitsi komeilla miehillä. Itse olen ruma ja koskaan ei naiset tarjoa itseään minulle. Ei ole edes siitä kyse että olen hyvä tuloinen ja elämässäni pärjäävä mutta kun naamakerroin ei riitä. Komea mies saa olla millainen tahansa. Narkkari, hyvin menestynyt, murhaaja tai tavis riittää kun naamakerroin vetää niin naisia saa. Arvaa mitä on elo rumana? Ei ole helppoa. Yhdellekään naiselle joka olisi kiinnostunut ei ole mulla varaa sanoa että ei kiinnosta. Naisillahan tämä vara on. Mieti jos sua lähestyy kymmenen miestä joka kuukausi ja mua lähestyy nainen kerran kymmenessä vuodessa niin kannattaako mun olla lisäksi ronkeli? Ei. Sillä elämä loppuu kesken ennenaikojaan.

Olen 35v mies. Lyhyt, kaljuuntuva ja tukeva. En saa pisteitä "naisista". Se sulkahatun keräämispaine jäi kauas nuoruuteen.

Mulle on riittänyt ihan yksi hyvä kerralla. Sellainen joka on osannut antaa, mutta myös itsekkin kokenut saavansa multa mitä haluaa. Ja nyt en puhu pelkästä seksistä. Loput naiset ovat sitten ystäviä ja ihmisiä siinä missä miehetkin.

• Omapolkunne kirjoitti:

Olen 35v mies. Lyhyt, kaljuuntuva ja tukeva. En saa pisteitä "naisista". Se sulkahatun keräämispaine jäi kauas nuoruuteen.

Mulle on riittänyt ihan yksi hyvä kerralla. Sellainen joka on osannut antaa, mutta myös itsekkin kokenut saavansa multa mitä haluaa. Ja nyt en puhu pelkästä seksistä. Loput naiset ovat sitten ystäviä ja ihmisiä siinä missä miehetkin.

Miksi olet naisten perseitä nuoleva valkoritari ja naisten mielipiteitä myötäilevä puudeli, joka tekee hassuja temppuja aina kun nainen käskee?

• Omapolkunne

Olen huomannut, että sen viereisen tavaran nuoleskelulla on parempi vaikutus naisten kanssa touhutessa. Puolin ja toisin.

Miksi itse olet kiukutteleva provokaatori? Meinaatko että koulutat naisia, että oppivat olemaan?

• Totuus.on.tämä
        Omapolkunne kirjoitti:

Olen huomannut, että sen viereisen tavaran nuoleskelulla on parempi vaikutus naisten kanssa touhutessa. Puolin ja toisin.

Miksi itse olet kiukutteleva provokaatori? Meinaatko että koulutat naisia, että oppivat olemaan?

Super-atmilla viiraa pahasti päässä. Ei sen juttuihin kannata edes vastata. Sitähän se pelle oikein odottaa kyrpä kovana.

• Totuus.on.tämä kirjoitti:

Super-atmilla viiraa pahasti päässä. Ei sen juttuihin kannata edes vastata. Sitähän se pelle oikein odottaa kyrpä kovana.

Mene sinä trolli pois. Minä puhun totuutta ja sinä olet pelkkä pelle.

• sorihei
        super-atm kirjoitti:

Mene sinä trolli pois. Minä puhun totuutta ja sinä olet pelkkä pelle.

Sinä puhut palstahahmoista usein täydellisen tietämättömyyden antamalla varmuudella.

• sorihei kirjoitti:

Sinä puhut palstahahmoista usein täydellisen tietämättömyyden antamalla varmuudella.

"sorihei"

Saat anteeksi.

"Sinä puhut palstahahmoista usein täydellisen tietämättömyyden antamalla varmuudella."

Niin sinäkin.

• super-atm_
        sorihei kirjoitti:

Tottakai puhun koska olen täysin sekaisin.

• yksinäinenätmi

Olisin ennemmin huonossa suhteessa kuin yksin. Mut mähän olenkin ätmi jolle naisia ei ole koskaan kuin tarjottimella. Helppo kai se on naisilla sanoa et ennemmin yksin kun huonossa suhteessa koska on niin paljon valinnanvaraa muutenkin.

• 3600

Tiedän kyllä, mitä on yksinäisyys, ja tiedän, minkälaista on olla täysin erilaisen ihmisen kanssa avioliitossa. Olen nytkin ollut todella pitkään yksin, mutta en menisi enää aivan erilaisen ihmisen kanssa avioliittoon, joka on vielä eri ympyröissä viihtyvä kuin minä. Meissä ei ollut edes fyysisesti mitään samaa. Kyllä olen mieluummin yksin ja yksinäinenkin.

• 121212121212

Palstan "mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa" on nykyisellään parodia naisista jotka ovat mieluummin yksin kuin luonteeltaan hyvän miehen kanssa joka ei ole riittävän pitkä, komea ja pelimiestaitoinen.

Sillä ei viitata tilanteisiin joissa nainen on mieluummin yksin kuin miehen kanssa joka on luonteeltaan väärä.

Tässäkin näkyy miten palstalaiset ovat oikeassa. "Väärät miehet", kunhan ovat riittävän komeita ja sytyttäviä, saavat naisia. Kiltit miehet alkavat kiinnostaa vasta kun nainen on parhaat päivänsä nähnyt - jos silloinkaan.

• bertti-setä

Tää palsta on täyttä paskaa, ätmelssönit tekevät aloituksia naisten nimissä todistellakseen palstateorioiden paikkansapitävyyden.

Tänne ei kannata tehdä tosissaan yhtään aloitusta, kommentitkin vain kieli poskessa. Ikävää ettei palstan aikamiespojilla ole muuta elämää.

• sinkutpalstanseuraaja
        bertti-setä kirjoitti:

Tää palsta on täyttä paskaa, ätmelssönit tekevät aloituksia naisten nimissä todistellakseen palstateorioiden paikkansapitävyyden.

Tänne ei kannata tehdä tosissaan yhtään aloitusta, kommentitkin vain kieli poskessa. Ikävää ettei palstan aikamiespojilla ole muuta elämää.

Niin. Muista että sosiaalisen median kulttuuriin kuuluu et asiasta josta et itse ole samaa mieltä kuuluu sanoa että se on joko trollia tai vastaavaa.
        Samanmieliset avaukset ovat niitä "oikeita"
        Olethan sinäkin täällä joten ei kai sinkkumestoille tarvitse aikamiespojaksi rekisteröityä jos ajatuksia vaihtaa. Vai oletko sinäkin poikamiesaika tai aikamiespoika?

• bertti-setä
        sinkutpalstanseuraaja kirjoitti:

Niin. Muista että sosiaalisen median kulttuuriin kuuluu et asiasta josta et itse ole samaa mieltä kuuluu sanoa että se on joko trollia tai vastaavaa.
        Samanmieliset avaukset ovat niitä "oikeita"
        Olethan sinäkin täällä joten ei kai sinkkumestoille tarvitse aikamiespojaksi rekisteröityä jos ajatuksia vaihtaa. Vai oletko sinäkin poikamiesaika tai aikamiespoika?

Eikai siinä ole mitään uutta että muutama syrjäytynyt ätmi kirjoittelee tänne myös "naisina" olettaen todistavansa näillä trollauksillaan olevansa oikeassa siinä että ätmi on oikeasti parasta parisuhdemateriaalia mutta naiset eivät tajua sitä ennenkuin se on myöhäistä.

Sosiaalisen median kulttuuriin kuulunee etupäässä trollailu.

• nokkamies_m

"Kiltit miehet alkavat kiinnostaa vasta kun nainen on parhaat päivänsä nähnyt - jos silloinkaan. "

Eikö se ole hyvä, jos kiinnostaa sitten vanhempana? Naisessa on silloin tapahtunut kehitystä ja kasvua -> on ymmärtänyt, että ihmisessä on muutakin kuin ulkonäkö.

• Kamalamesta
        nokkamies_m kirjoitti:

"Kiltit miehet alkavat kiinnostaa vasta kun nainen on parhaat päivänsä nähnyt - jos silloinkaan. "

Eikö se ole hyvä, jos kiinnostaa sitten vanhempana? Naisessa on silloin tapahtunut kehitystä ja kasvua -> on ymmärtänyt, että ihmisessä on muutakin kuin ulkonäkö.

Näkevätkö silmäni ryppyjen välistä enää oikein? Täällä tällainen kommentti! Ja vielä mieheltä! Ennen oletettavaa paskalastin kaatumista niskaasi, sanon, että kiva nähdä joskus pieni järjen ääni täällä. En yleensä kommentoi tänne mitään koskaan. Ei kannattaisi varmaan lukeakaan yhtään, nämä tekstit vievät uskon ihmisiin. Ajatusmaailman vääristymistä peläten poistun taas taustakohinaan.

• Totta kai sitä on mielummin yksin, kun että olisi suhteessa vääränlaisen kumppanin kanssa, että ei kai tossa lauseessa ole mitään väärää.

• DarkFear kirjoitti:

Totta kai sitä on mielummin yksin, kun että olisi suhteessa vääränlaisen kumppanin kanssa, että ei kai tossa lauseessa ole mitään väärää.

Sitäpä naisten huonot suhteet onkin aina pelkkää mielikuvituksen tuotetta, koska ei naisilla koskaan ole kokemusta huonoista suhteista kun ei naiset sellaisiin edes ryhtyisi.

• 121212121212
        nokkamies_m kirjoitti:

Tämän ajan, n. 10-15 vuotta, nainen on pitänyt hauskaa niiden menevämpien miesten kanssa.

Mitä kiltti ja kunnollinen mies on tehnyt sen aikaa?

Ajatus että miehet nöyrästi odottelevat koko nuoruuden ja varhaisaikuisuuden koska naisille sopii vakiintua, on aivan päätön.

Nainen on seksikkäimmillään ja hauskimmillaan silloin kun miehellä on kovimmat himot. Nuorena. Tuo ajatus paluusta kivikaudelle - paneskellaan alfojen kanssa, vakiinnutaan betojen kanssa - ei tule käymään miehille, joista yhä useampi oppii vihaamaan naisia. kts. tämän palstan keskustelut.

Itse aloin kelvata naisille vasta lähemmäs kolmekymppisenä. Nyt olen 30v ja ehkä KTM. Yli 25-vuotiaaseen naiseen en koske parisuhdemielessä pitkällä tikullakaan. Kuten eräs ulkomainen kamunainen osuvasti sanoi: "Well I guess if the kitten did not like you, you don´t want the cat".

• 121212121212 kirjoitti:

Tämän ajan, n. 10-15 vuotta, nainen on pitänyt hauskaa niiden menevämpien miesten kanssa.

Mitä kiltti ja kunnollinen mies on tehnyt sen aikaa?

Ajatus että miehet nöyrästi odottelevat koko nuoruuden ja varhaisaikuisuuden koska naisille sopii vakiintua, on aivan päätön.

Nainen on seksikkäimmillään ja hauskimmillaan silloin kun miehellä on kovimmat himot. Nuorena. Tuo ajatus paluusta kivikaudelle - paneskellaan alfojen kanssa, vakiinnutaan betojen kanssa - ei tule käymään miehille, joista yhä useampi oppii vihaamaan naisia. kts. tämän palstan keskustelut.

Itse aloin kelvata naisille vasta lähemmäs kolmekymppisenä. Nyt olen 30v ja ehkä KTM. Yli 25-vuotiaaseen naiseen en koske parisuhdemielessä pitkällä tikullakaan. Kuten eräs ulkomainen kamunainen osuvasti sanoi: "Well I guess if the kitten did not like you, you don´t want the cat".

Kyllä se silloin on miehestä itsestään kiinni, jos sitä alkaa naisia vihata, koska silloin miehen omassa mielenterveydessä on varmasti jotain todella pahasti vialla. Eikä siitä pitäisi todellakaan naisia syyttää, vaan tehdä mieluummin jotakin sen oman mielenterveydensä hyväksi ja hakea sitä ammattiapua, jos ei kerran muu auta.

Mutta jos sä kerran oot alkanut naisille kelpaamaan, niin eikö sun pitäis ollasiitä han tyytyväinen ja muutenkin onnellien elämääsi?? Ja mikä vika on muka yli 25v naisissa, sillä tossa iässä olevat ovat kuitenkin vielä nuoria.

• mielenhäiriö.täälläkin

Olen itse mies ja olen kokenut myös samanlaisen "mielenhäiriön". Olin monta vuotta yhdessä hyvän naisen kanssa, mutta jostain idioottimaisesta syystä päätin erota hänestä. Minulla oli jonkinlainen ikäkriisi ja olin masentunut tuohon aikaan, mutta ei siinä voi syyttää muuta kuin omaa tyhmyyttä. Jos olisin jäänyt suhteeseen niin olisin luultavasti nyt naimisissa hänen kanssaan ja ehkä lapsikin tulossa...

• helgamies_

Päätin taas jälleen lopettaa homosuhteeni super-atmin kanssa. Ei sellaista päällepäsmäriä kukaan itseään arvostava hintti kestä. Kamala diivakin se on.

• Jälkeenpäin on paha mennä sanomaan, olisiko yksin ollut parempi.
      Keskimäärin parisuhteessa olevat ovat onnellisempia kuin sinkut.
      Toki jos on paska suhde niin poikki vaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      40
      2576
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      52
      1036
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      66
      921
    4. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      53
      847
    5. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      773
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      11
      700
    7. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      61
      671
    8. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      634
    9. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      607
    10. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      65
      603
    Aihe