Naiset haluaa muuttaa miestä suhteessa!!!

kokenutmies29v

Tämä on tapahtunut niin monesti, aina se nainen yrittää muutta miestä erillaiseksi!
Olen sekä omissa suhteissa, ja kaverien suhteissakin nähnyt.
Se on vähän niin kuin, että nainen haluaa alistaa miestä suhteessa, että saa itse mitä haluaa, ja tämä naisissa vituttaa suuresti minua!

21

366

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bgygckwq

Totta. Ja jos nainen ei saa sinua muutettua alkaa "meidän pitäisi puhua" vaihe. Itse pärjään niin kauan suhteessa kunnes esitän omia mielipiteitä. Jos nainen ei saa minua muutettua mieleisekseen tulen aina jätetyksi.

• DrBenCasey

Ja muutaman vuoden päästä nainen valittaa; Et ole enää sama mies kuin tavattaessa!

• No tääs taas johtuu siitä, että miehet ovat lakanneet esittämästä parempaa miestä mitä ovatkaan sen parin vuoden jälkeen. Se taas ei ole naisen vika. Sori vaan. :)

• Teknodonna

Mielestäni muutosvastaiset ihmiset ovat rasittavia.

(Naurua)

😁

• ktm29

Kerrankin samaa mieltä sun kanssa.

• Juurikin tästä syystä on hienoa, että ei ole mm. ikinuori. :)

• Teknodonna
        zönggö kirjoitti:

Juurikin tästä syystä on hienoa, että ei ole mm. ikinuori. :)

Mjoo

Se oli tyttäreni kuitti, ei minun.

😁

No mutta enyway asia on kokemukseni perusteella niin että parisuhteen alussa henkilökohtainen muutosvastaisuus on alimmillaan. Ei kukaan terve ihminen lähde ketään muuttamaan mieleisekseen, vaan on itse erittäin altis positiivisille muutoksille. Muutoshalu on parhaimmissa tapauksissa niin kova, että ihminen voi tuntea menettäneensä tunnetun minuutensa ja aistia joutuneensa kirkkaaseen sumuun, kuin pilveen. Eli siis jalat eivät enää yletä maahan.

Musta se on ihan ok.

😁

• Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

Se oli tyttäreni kuitti, ei minun.

😁

No mutta enyway asia on kokemukseni perusteella niin että parisuhteen alussa henkilökohtainen muutosvastaisuus on alimmillaan. Ei kukaan terve ihminen lähde ketään muuttamaan mieleisekseen, vaan on itse erittäin altis positiivisille muutoksille. Muutoshalu on parhaimmissa tapauksissa niin kova, että ihminen voi tuntea menettäneensä tunnetun minuutensa ja aistia joutuneensa kirkkaaseen sumuun, kuin pilveen. Eli siis jalat eivät enää yletä maahan.

Musta se on ihan ok.

😁

Okei. Tytärhän on oikeassa. Siis minun mielestä. Ja niin olet sinäkin. Muutoshalu ja minuuden menetys on jotenkin etäisesti tuttua. Mutta sitten joku kuminauhaefekti palautti kaiken ennalleen. :)

Mun tyttäreni 2.v katsoo nyt myyrää ja totesi "pakka myyrä". Ehkä hänkin kaipaa jotain muutosta myyrään, kun ei vielä osaa hyväksyä että se myyrä on semmonen kun se on ja sillä on lupa olla. :)

• Teknodonna
        zönggö kirjoitti:

Okei. Tytärhän on oikeassa. Siis minun mielestä. Ja niin olet sinäkin. Muutoshalu ja minuuden menetys on jotenkin etäisesti tuttua. Mutta sitten joku kuminauhaefekti palautti kaiken ennalleen. :)

Mun tyttäreni 2.v katsoo nyt myyrää ja totesi "pakka myyrä". Ehkä hänkin kaipaa jotain muutosta myyrään, kun ei vielä osaa hyväksyä että se myyrä on semmonen kun se on ja sillä on lupa olla. :)

Siis tuo yllä oleva kuittaus oli kyllä minun, mutta se paperiversio postaamistani meikkiostoksista tyttäreni.

Inhoan myyriä. Niistä saa vain kekoja nurtsille tai aivokuumeen.

😁

• Teknodonna kirjoitti:

Siis tuo yllä oleva kuittaus oli kyllä minun, mutta se paperiversio postaamistani meikkiostoksista tyttäreni.

Inhoan myyriä. Niistä saa vain kekoja nurtsille tai aivokuumeen.

😁

Pappa eller mamma betalar. :)

Tossa tv-ruudulla ne on oikein harmittomia. :P

• Teknodonna
        zönggö kirjoitti:

Pappa eller mamma betalar. :)

Tossa tv-ruudulla ne on oikein harmittomia. :P

Mjoo

Eiks kaikki ole aika harmitonta ruudulla?

Itse mä käytän ruutua eräänlaisena peilinä, jonka kautta voi jäsennellä omia fiiliksiä ja suhtautumisia vähän kaikenlaisiin juttuihin. Oikea peili ei ole niin kiinnostava, kuin tämä. Sen vuoksi muutosvastaisuus on tapahtumasarjoille kuin myrkkyä myyrälle.

😁

• Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

Eiks kaikki ole aika harmitonta ruudulla?

Itse mä käytän ruutua eräänlaisena peilinä, jonka kautta voi jäsennellä omia fiiliksiä ja suhtautumisia vähän kaikenlaisiin juttuihin. Oikea peili ei ole niin kiinnostava, kuin tämä. Sen vuoksi muutosvastaisuus on tapahtumasarjoille kuin myrkkyä myyrälle.

😁

Yleensä on harmitonta, ellei pääse livahtamaan ruudun taakse. Sittenkin se harmittomuus ja harmillisuus on kiinni kanssakäyjistä. Mulle tämä ruutu on eräänlainen maailmanhalki matka, maailmoihin joita en koskaan näkisi jos en tänne tulisi. Mun oma sisäinen ja siitä ulos huokuva maailmani on aikalailla erilainen mitä ympärivät maailmat, joita katselen toisinaan silmät renkuloina ja ihmettelen, mitähän kaasua tuolla maassa hengitellään. Vai olenko se minä joka elää pilvessä. :)

Välillä ihan huojentuu, kun näkee jonkun jonka maailma tuntuu olevan omani kaltainen. Ehkä mä en olekaan kupla...vaan ihan totta.

Lipsahti tuonne ketjun häntään...tässä piti olla.

• Nainen39vee

Ketjusta nousi esiin lause "jos nainen ei saa minua muutettua mieleisekseen tulen aina jätetyksi" - tarkoittaisikohan tuo pohjimmiltaan sitä, että ette ole sopivat toisillenne?

Monessa ketjussa valitetaan sitä, että naiset eivät ryhdy suhteeseen kenen tahansa ihan kivan miehen kanssa, vaan etsivät jotain erityistä. Onko koskaan käynyt mielessä, että jos omista toiveista joustetaan liikaa, on lopputuloksena juuri se, että mies ei olekaan mieluinen ja sitten jonkin ajan kuluttua on ainoat vaihtoehdot joko kärvistellä ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole hyvä olla, erota tai yrittää muuttaa toista. Viimeksi mainittu on tietysti tuomittu epäonnistumaan, eikä niin voi tehdä - toki miehellä on oikeus olla sellainen kuin on. Mutta jos se ei ole sitä, mitä nainen haluaa, naisella on toki oikeus lopettaa suhde.

Tämän vuoksi toivoisi, että niin naiset kuin miehetkin valitsisivat kumppaniksi oikeasti kiinnostavan ihmisen - sellaisen, joka oikeasti vastaa omia toiveita ja jonka kanssa oikeasti synkkaa kaikilla osa-alueilla.

• Ja yleensä parempaan suuntaan.

• Juuh meillä meni 7vuotta😂 suhteesta riitelyyn

• näin.meillä

Minä yritin muuttaa vaimoani. Ei se onnistunut, joten otin avioeron.

• drumdrullei

Naiset itse ovat luonteeltaan muuttuvampia kuin miehet ja se on naisen tapa osoittaa rakkautta ja huolenpitoa antamalla miehille vinkkejä sisustukseen, vaatetukseen ja oikeastaan kaikkeen. Lue kirja miehet ovat marsista naiset venuksesta

• Kyllä se mies meillä muuttui. Ongelma oli epätosiasioita antoi ymmärtää. huomaahan sen päivän aikana kun haluaa toteuttaa jokaisen pyynnötöni.

• Yleensä on harmitonta, ellei pääse livahtamaan ruudun taakse. Sittenkin se harmittomuus ja harmillisuus on kiinni kanssakäyjistä. Mulle tämä ruutu on eräänlainen maailmanhalki matka, maailmoihin joita en koskaan näkisi jos en tänne tulisi. Mun oma sisäinen ja siitä ulos huokuva maailmani on aikalailla erilainen mitä ympärivät maailmat, joita katselen toisinaan silmät renkuloina ja ihmettelen, mitähän kaasua tuolla maassa hengitellään. Vai olenko se minä joka elää pilvessä. :)

Välillä ihan huojentuu, kun näkee jonkun jonka maailma tuntuu olevan omani kaltainen. Ehkä mä en olekaan kupla...vaan ihan totta.

• m-i-e-z

Parisuhde on kompromissi, sopuratkaisu jossa tehdään myönnytyksiä.
      Toimintatapana diplomatia, lisäselvityksenä rauhasta sopiminen.

Parisuhteessa toimiminen vaatii molemminpuolista panostusta. Konfliktitilanteisiin täytyy osata varautua, eläytyä, mukautua. Parisuhde elää ja kehittyy. Kehityksessä voi olla mukana tai olla kehityksen esteenä.

Nainen alistaa miestä suhteessa kääntyy muotoon, mies ei halua/kykene panostamaan parisuhteeseen. Yhteiseen hankkeeseen vähäpätöinen osallistuminen, voimavarojen käyttö itsellensä huomattavasti tähdellisempään asiaan toimintaan. (Olut, Borderlands 3, kaverit, likaiset sukat lattialla vs. anopin kyläily, imuroiminen, pesukoneen käyttö ja tiskaaminen.)

• dcwdf

Semmoisia na naiset, ihan kamalia. Kyllä kannattaa miehen naisista erossa pysyä, niin pysyy elämä paljon parempana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      173
      1350
    2. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      88
      1204
    3. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1100
    4. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      68
      942
    5. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      59
      711
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      52
      573
    7. Mikä kaivatussasi

on niin erityistä?
      Ikävä
      32
      568
    8. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      80
      526
    9. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      494
    10. Miten J sitten tehdään se?

Varaanko kumin?
      Ikävä
      45
      487
    Aihe